Ik zit aan het beeldscherm gekluisterd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:19 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Maar wat is de kunst van evil zijn? Daar kom ik hier uitgebreid op terug.
Enjoy the ridequote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik zit aan het beeldscherm gekluisterd!
Hede ten dage is Ford oud ja, maar indertijd was hij een man van normale leeftijd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:30 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Indiana Jones is ook troep. En zo is meer troep. De heilige graal is rotzooi in Indiana jones. Sowieso Indiana Jones. Een bejaarde met een leren jas en hoed plus zweep. Moet ik dat serieus nemen? Ik neem dat serieus. Het is troep. En troep spoelt de hersens negatief. Vooral die heilige graal.
Dan nog steeds met een zweep alleen maar een held zijn. Geef me dan Voldemort maar. En Indiana Jones haat slangen. Ik vind slangen de mooiste beesten die er zijn. Mijn chinese horoscoop is ook slang. Jezus trapte ook slangen dood die hufter. Jezus is straks voorgoed verleden tijd. Dan spookt zijn geest bij niemand meer rond. Je moet niet denken dat de geest van Jezus weg is. Ik heb nog vaak genoeg last van die hufter. En vele mensen hebben nog last van die hufter. Zijn ze in de kerk bezig met bidden naar christus dan is dat een virus. Christus behoort ook tot 1 van mijn grootste vijanden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:00 schreef kristyle het volgende:
[..]
Hede ten dage is Ford oud ja, maar indertijd was hij een man van normale leeftijd?
En nu het bewijs hier voor?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:18 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Ik lieg niet
Ik heb een fotografisch geheugen. Ieder mens is in staat tot het krijgen van een fotografisch geheugen. Het kost wat moeite maar dan heb je wat
Denk je nou echt dat ik jou een plezier ga doen omdat je erom vraagt?quote:
Denk je echt dat ik iets klakkeloos van je aanneem, enkel omdat het stoer, mysterieus en interessant klinkt? Wie denk je dat je bent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:22 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik jou een plezier ga doen omdat je erom vraagt?
Wie denk je dat je bent?
Denk je dat het mij 1 reet uitmaakt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik iets klakkeloos van je aanneem, enkel omdat het stoer, mysterieus en interessant klinkt? Wie denk je dat je bent?
Je bent dus vakkenvuller evil wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:13 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Ik koop de krasloten en lotto bij een tijdschriften en boekenzaak. Straks 3 loten inleveren met prijs en dan 3 nieuwe loten. Meteen 10 rijtjes lotto daar. De elsevier kopen en lucky strike shag.
6 krasloten en 10 rijtjes lotto. Klavertje 4 krassen.
Elsevier is ok. Ik lees snel. 1 blik op de pagina en ik vang alles tegelijk op.
Vorige elsevier stonden de inkomens van verschillende beroepen. Even gekeken en mijn pa ging me afvragen wat een vakkenvuller verdiend en nog meer.
Ik wilde eerst een bericht maken, maar een smiley zal voldoen in dit geval:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:24 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
Denk je dat het mij 1 reet uitmaakt?
En wie ik ben? Ik ben the devil.
Dit is wel het bewijs dat je een trol bent. Of je moet echt van het (rechte) padje zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:22 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik jou een plezier ga doen omdat je erom vraagt?
Wie denk je dat je bent?
Wat denk je nou voor te stellen?
Ik verspil mijn tijd niet aan users als jou. Zou ik dat doen dan is de tijd niet meer aan mijn zijde.
Ja, die heeft ook wat tegen Donald Duckquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan deze user niet opflikkeren ofzo?
Het lijkt dezelfde gast als deze te zijn die maar beetje ze eigen topic vol post.
De machine waar we in leven.
Ik wilde exact hetzelfde posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:51 schreef Id_do_her het volgende:
Wtf is dit nu weer voor trolltopic?
Dat merk ik ook. TS zal wel denken dat we stiekem samenscholen en 'evil' plannen smeden de hele dag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wilde exact hetzelfde posten.
We zitten op 1 lijn, misschien is dat ook wel evil, volgens TS.![]()
Wat mij een beetje tegenvalt, je hebt nog niet gesproken over een afterparty.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:28 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Heb ik straks kapitalen dan ga ik een festival organiseren. Het grootste festival ter wereld. " The devil's playground". Metallica, Rammstein, Rolling stones, Muse". Alle Fokkers gratis naar binnen. Allemaal VIP behandeling.
Guns N' roses niet vergeten. Maar dan wel in originele formatie.
Festival duurt 6 maanden. Of 6 weken. Of 6 dagen. In ieder geval wil ik alle top acts hebben. Het festival duurt zo lang totdat alle top acts geweest zijn. Het schema moet worden over nagedacht. Het moet goed in elkaar zitten wie opent en wie sluit en wat daartussen gebeurt moet ook kloppen. De indeling van het terrein moet kloppen.
Het festival heeft hotels en geen camping. 6 sterren hotels.
Een camping is niet aan bij besteed. Ik wil baden in luxe in een hotel. 1 keer camping gedaan. 1 grote ellende.
Zeker, dit klopt natuurlijk ook wel, TS heeft het alleen niet door.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat merk ik ook. TS zal wel denken dat we stiekem samenscholen en 'evil' plannen smeden de hele dag.
Wat is dit dan? KLB 3.0?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:13 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Dit is het spel. Het is een spel
Ik wil niemand kwaad doen. Maar een moslim voor me die de nederlandse taal niet spreekt vertraagd de boel.
Niemand weet het.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, dit klopt natuurlijk ook wel, TS heeft het alleen niet door.
De geit is gemolken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niemand weet het.
Oh en de kip is geplukt, de kip is geplukt.
Fixed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:25 schreef Eartling het volgende:
One must walk the shadow of night, to see the light of day.
Heineken is inderdaad evil. Je kunt beter Grolsch drinken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:23 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Chaos en helder. Het wordt helder.
Ik drink graag heineken. Heerlijk helder heineken.
Thanks, alleen basisschool dagdromen gehad !quote:
Oh, dat klinkt leuk!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:26 schreef Eartling het volgende:
[..]
Thanks, alleen basisschool dagdromen gehad !![]()
Wat dacht je van Apple.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:28 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Het is altijd heineken bij de FIFA. Zie ik daar heineken iedere keer dan krijg ik dus ook de schijt. Laat het dan een keer grolsch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |