Ik geloof in God noch in de duivel. Wie is mijn slavendrijver?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef evilcreator.h4 het volgende:
We zijn echt slaven van God. God is de grootste slavendrijver die er is. Denk je dat ik slaaf wil zijn? Ik wil vrij zijn.
Je zegt dat je niet gelooft toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:35 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Ik ruim rotzooi op met schrijven. Zijn insecten niet gewenst dan ruim ik insecten ook op. Ik ruim alle ellende op die God erin heeft gezet.
Op FOK! verneukenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef Eartling het volgende:
Wat ga je dan doen met die vrijheid ?
Ik weet het niet. In ieder geval. Ik wil vrijheid en ik wil dat iedereen vrij is met mij. Ik hoef mezelf geen duivel te noemen of wat dan ook. Ik ben vrijheidsstrijder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof in God noch in de duivel. Wie is mijn slavendrijver?
Daar heb je wel een punt. We zijn gewoon slaven, dat is een feit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. In ieder geval. Ik wil vrijheid en ik wil dat iedereen vrij is met mij. Ik hoef mezelf geen duivel te noemen of wat dan ook. Ik ben vrijheidsstrijder.
Ik heb studie gedaan. Bijna accountacy afgerond. Muziek en internet heeft me 100 keer meer gebracht. Studie is zinloosquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. We zijn gewoon slaven, dat is een feit.
Maar eigenlijk zijn wij gewoon een "free human being", niemand hoort eigenlijk tegen ons te vertellen dat we perse een goed diploma nodig hebben, een goede baan of perse naar school moeten. We mogen eigenlijk zelf bepalen wat we willen en wat we wel en niet willen betalen.
We zijn indirecte medewerkers van de overheid.
Dit is zo waar he.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:46 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
Ik heb studie gedaan. Bijna accountacy afgerond. Muziek en internet heeft me 100 keer meer gebracht. Studie is zinloos
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is zo waar he.
Ik heb in mijn leven (18 jaar) meer geleerd van internet en spelletjes dan van school.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef Eartling het volgende:
Ook op internet, moet je nog altijd zelf, het kaf van het koren scheiden.
Helemaal gelijk in. Als je alles als waar aanneemt dan schiet het ook niet op.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef Eartling het volgende:
Ook op internet, moet je nog altijd zelf, het kaf van het koren scheiden.
Vooral Engels is bij mij heel goed door vanaf jongs af aan al te multiplayeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:52 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
Inderdaad. Spellen. Ook gamen.
Het probleem is dat je daar geen broden van kunt kopenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is zo waar he.
Ik heb in mijn leven (18 jaar) meer geleerd van internet en spelletjes dan van school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |