Ja?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:24 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
Pop muziek mogen ze in de reet steken.
Ik heb een overdosis pop muziek gehad. Rap vind ik dan wel ok. Tiesto en armin van buren ook. Maar geen herhaling zoals lady gaga. Lady gaga sowieso niet veel geluisterd. 1 nummer met judas maar die versie was bewerkt. Judas priest hadden ze erin gemixed en dan is het beter te verteren. Lady gaga is niet extreem slecht. Ze gaat nog wel de juiste kant op. Maar ze herhaald te vaak. En het mag heftiger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja?
Mwah, ik vind popmuziek ook leuk hoor.
Rap vind ik bleghquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:26 schreef evilcreator.h4 het volgende:
[..]
Ik heb een overdosis pop muziek gehad. Rap vind ik dan wel ok. Tiesto en armin van buren ook. Maar geen herhaling zoals lady gaga. Lady gaga sowieso niet veel geluisterd. 1 nummer met judas maar die versie was bewerkt. Judas priest hadden ze erin gemixed en dan is het beter te verteren.
+1quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Eartling het volgende:
Juist niet, je hebt een kans en een wil gekregen.
Zou kunnen, maar waar haal jij je nieuwe richting dan vandaan ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:35 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Een wil. Een eigen wil? Ben je 100 % vrij?
Ik wil de verbinding met god verbreken en dan ben ik vrij.
Alle rap?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |