Mensen met BDE's, ervaren DMT'ers, die zien (als ze uit hun lichaam zijn) ook die wezens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De dood is iets wat we zéker allemaal mee gaan maken, dat maakt het tot een onderwerp waar je nooit over uitgepraat raakt.
Maar alles rondom ufo's en aliens is leuk om te lezen, maar irreeel.
Als je alles met een nuchter blik blijft bekijken jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De dood is iets wat we zéker allemaal mee gaan maken, dat maakt het tot een onderwerp waar je nooit over uitgepraat raakt.
Hoe kan je dit met zekerheid zeggen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:04 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Mensen met BDE's, ervaren DMT'ers, die zien (als ze uit hun lichaam zijn) ook die wezens.
Dus ze zitten op een heel ander niveau, wij kunnen ze nu niet waarnemen.
Heb zelf ervaringen gehad, uit lichaam gaan, 360 graden zicht, en dingen observeren die ik nu niet kan zien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe kan je dit met zekerheid zeggen?
Zelfde gehad. 2x zelfs. Ik zag mezelf van boven en kreeg visioenen over Tsunami's, aardbevingen en als het laatst een gil. Eerste keer is ruim 22 jaar geleden, laatste keer 14.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:08 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Heb zelf ervaringen gehad, uit lichaam gaan, 360 graden zicht, en dingen observeren die ik nu niet kan zien.
Met dmt heb ik niet ge-experimenteert, maar ik ken mensen die dmt roken en ze zien!
Dit kan je nooit dus bewijzen..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfde gehad. 2x zelfs. Ik zag mezelf van boven en kreeg visioenen over Tsunami's, aardbevingen en als het laatst een gil. Eerste keer is ruim 22 jaar geleden, laatste keer 14.
Maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren. Maar zelfs dan blijf ik sceptisch. Het kan ook een vage droom zijn geweest of iets dergelijks.
Hoe weet je dat ze je wat aandoen als je het bekend maakt? Hebben ze je bedreigd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef Shashaska het volgende:
[..]Yep dat dacht ik ook.
TOT 2009.
Ik heb daar iets meegemaakt (ufo ervaring ) + opgenomen wat ik hier in een kluis gebackupt heb liggen wat niemand kan vatten.
De ufo ervaring die ik had was te zien met blote oog en stond daar met mijn camera aan.
Wat ik daar heb gezien veranderden ALLES.
Omdat ik daarna (na die half uur) naar iemand ben gegaan, de beelden heb gedropt, helemaal terug heb bekeken. En ik heb proof...
Maar als ik dat nu upload ergens, leef ik niet meer... want ze weten....
Dat is het standaard zinnetje als mensen interessant willen doen maar geen bewijs hebben. Ze weten...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef Shashaska het volgende:
TOT 2009.
Ik heb daar iets meegemaakt (ufo ervaring ) + opgenomen wat ik hier in een kluis gebackupt heb liggen wat niemand kan vatten.
De ufo ervaring die ik had was te zien met blote oog en stond daar met mijn camera aan.
Omdat ik daarna (na die half uur) naar iemand ben gegaan, de beelden heb gedropt, helemaal terug heb bekeken. En ik heb proof...
Het enige irreele aan aliens en ufo's hier op aarde, is dat je volgens de natuurwetten zoals wij ze kennen, niet sneller kunt reizen dan het licht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet wat? Fox Mulder? Dana Scully? Vragen, vragen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef Shashaska het volgende:
TOT 2009.
Ik begrijp het niet goed wat je bedoelt. Dat we ze niet kunnen zien vanwege het verschil in snelheid?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het enige irreele aan aliens en ufo's hier op aarde, is dat je volgens de natuurwetten zoals wij ze kennen, niet sneller kunt reizen dan het licht.
Echt jammer dat je bewijsmateriaal in een kluis hebt liggen. Ik denk dat je niet echt voor je leven hoeft te vrezen, want dan zou je al problemen hebben door dit te posten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:17 schreef Shashaska het volgende:
TOT 2009.
Wie weet kost het de knapste koppen in de wereld wel 20 jaar om het deeltje onder controle te krijgen. Het is nu enkel bekend dat het er is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet goed wat je bedoelt. Dat we ze niet kunnen zien vanwege het verschil in snelheid?
Maar ja, we hebben nu het Higgsdeeltje, dus binnenkort zijn we ook snel.
Vooral voor jou. Jij bent toch op zoek naar antwoorden? Maak een afspraak!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Klinkt interessant allemaal en je maakt me nu wel nieuwsgierig
Misschien sturen ze wel robots die niet met de snelheid van het licht reizen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het enige irreele aan aliens en ufo's hier op aarde, is dat je volgens de natuurwetten zoals wij ze kennen, niet sneller kunt reizen dan het licht.
http://www.niburu.nu/quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:36 schreef Schunckelstar het volgende:
Weet er iemand een fatsoenlijke site met dagelijks ufo-nieuws?
Beetje zoals hier de frontpage, maar dan op ufo-gebied
Niet dagelijks, maar wel regelmatig:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:36 schreef Schunckelstar het volgende:
ufowijzer.nl is toch wel de beste ufo site van nederland ..... niks geen zveverig gedoe .. just facts !quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:36 schreef Schunckelstar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |