abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113613224
Russian Navy UFO records say aliens love oceans

The Russian navy has declassified its records of encounters with unidentified objects technologically surpassing anything humanity ever built, reports Svobodnaya Pressa news website. The records dating back to soviet times were compiled by a special navy group collecting reports of unexplained incidents delivered by submarines and military ships. The group was headed by deputy Navy commander Admiral Nikolay Smirnov, and the documents reveal numerous cases of possible UFO encounters, the website says.

Vladimir Azhazha, former navy officer and a famous Russian UFO researcher, says the materials are of great value.

"Fifty percent of UFO encounters are connected with oceans. Fifteen more - with lakes. So UFOs tend to stick to the water," he said.

On one occasion a nuclear submarine, which was on a combat mission in the Pacific Ocean, detected six unknown objects. After the crew failed to leave behind their pursuers by maneuvering, the captain ordered to surface. The objects followed suit, took to the air, and flew away.

Many mysterious events happened in the region of Bermuda Triangle, recalls retired submarine commander Rear Admiral Yury Beketov. Instruments malfunctioned with no apparent reason or detected strong interference. The former navy officer says this could be deliberate disruption by UFOs.

"On several occasions the instruments gave reading of material objects moving at incredible speed. Calculations showed speeds of about 230 knots, of 400 kph. Speeding so fast is a challenge even on the surface. But water resistance is much higher. It was like the objects defied the laws of physics. There's only one explanation: the creatures who built them far surpass us in development," Beketov said.

Navy intelligence veteran, Captain 1st rank Igor Barklay comments:

"Ocean UFOs often show up wherever our or NATO's fleets concentrate. Near Bahamas, Bermudas, Puerto Rico. They are most often seen in the deepest part of the Atlantic Ocean, in the southern part of the Bermuda Triangle, and also in the Caribbean Sea."

Another place where people often report UFO encounters is Russia's Lake Baikal, the deepest fresh water body in the world. Fishermen tell of powerful lights coming from the deep and objects flying up from the water.

In one case in 1982 a group of military divers training at Baikal spotted a group of humanoid creatures dressed in silvery suits. The encounter happened at a depth of 50 meters, and the divers tried to catch the strangers. Three of the seven men died, while four others were severely injured.

"I think about underwater bases and say: why not? Nothing should be discarded," says Vladimir Azhazha. "Skepticism is the easiest way: believe nothing, do nothing. People rarely visit great depths. So it's very important to analyze what they encounter there."

http://www.sott.net/artic(...)love-oceans%E2%80%8F
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_113613849
Ik vraag me af waarom die geheime dossiers ineens worden vrijgegeven..
pi_113614507
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 00:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af waarom die geheime dossiers ineens worden vrijgegeven..
Dat gebeurt wereldwijd.

Stephen Greer heeft gezegd dat ze binnen de NAVO de houding van de VS een beetje zat zijn, ten opzichte van dit onderwerp. De meeste overige landen vinden dat het langzaamaan wel eens tijd wordt om het volk over de situatie te informeren.
pi_113690203
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat gebeurt wereldwijd.

Stephen Greer heeft gezegd dat ze binnen de NAVO de houding van de VS een beetje zat zijn, ten opzichte van dit onderwerp. De meeste overige landen vinden dat het langzaamaan wel eens tijd wordt om het volk over de situatie te informeren.
Ik hoop dat ie gelijk heeft. Ik zou graag, als er idd. iets te verbergen is/was, graag eens openheid van zaken willen zien.
pi_113690326
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 00:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat gebeurt wereldwijd.

Gaat niet gebeuren. Teveel belangen op het spel. Het volk mag blijven geloven wat ze willen geloven, Obama zal écht niet met een speech komen over het bestaan van buitenaardse wezens.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_113690662
Als hij open kaart speelt kan hij misschien de verkiezingen winnen.
Ура для россии
pi_113690807
quote:
11s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Woestijnvos het volgende:
Als hij open kaart speelt kan hij misschien de verkiezingen winnen.
Dan creëert hij chaos onder de bevolking, en wordt dat hem niet in dank afgenomen.

Snap het nou, we willen het eigenlijk gewoon niet weten. Zeker religie niet, die draaien dan helemaal door :+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_113692747
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. Teveel belangen op het spel. Het volk mag blijven geloven wat ze willen geloven, Obama zal écht niet met een speech komen over het bestaan van buitenaardse wezens.
Nee dat gaat ook niet gebeuren. Zoals Nick Pope zegt, heeft men waarschijnlijk gekozen voor disclosure met een kleine "d". Niets groots aankondigen dus, maar vanaf onderen en opzij steeds informatie de maatschappij inbrengen om zo bewustzijn te creeeren. Voorzichtig stapje voor stapje dus in plaats van top down ineens een aankondiging te doen.
pi_113694225
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee dat gaat ook niet gebeuren. Zoals Nick Pope zegt, heeft men waarschijnlijk gekozen voor disclosure met een kleine "d". Niets groots aankondigen dus, maar vanaf onderen en opzij steeds informatie de maatschappij inbrengen om zo bewustzijn te creeeren. Voorzichtig stapje voor stapje dus in plaats van top down ineens een aankondiging te doen.
Zullen vooraanstaande mensen als Hawking dit ook weten? Immers, hij weet zo'n beetje alles over Natuurkunde, Kosmologie en Wiskunde.

Hij heeft het overigens het bestaan van buitenaards leven nooit bevestigd noch ontkent.
pi_113695386
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zullen vooraanstaande mensen als Hawking dit ook weten? Immers, hij weet zo'n beetje alles over Natuurkunde, Kosmologie en Wiskunde.

Hij heeft het overigens het bestaan van buitenaards leven nooit bevestigd noch ontkent.
Nou veel wetenschappers vertrouwen op publicaties van andere wetenschappers in wetenschappelijke bladen. Ik heb wel eens een docu gezien waarin verschillende wetenschappers werden geinterviewd en ze waren allen overtuigd dat UFO's en aliens die de aarde zouden bezoeken, onzin is. Als de interviewer vervolgens doorvraagt, blijkt dat ze blindelings vertrouwen op de wetenschappelijke wereld om hen van informatie te voorzien.

Daarom komen de meeste wetenschappers niet in aanraking met de serieuze kant van het fenomeen. Ondanks dat er geen keihard wetenschappelijk bewijs is, zijn er meer dan genoeg serieuze aanwijzingen dat we bezocht worden. Alleen die aanwijzingen bijv. in de vorm van klokkenluiders uit het leger vind je niet terug in wetenschappelijke tijdschriften.

Michio Kaku daarentegen, die weet wel dat we waarschijnlijk bezocht worden, alleen hij drukt zich heel voorzichtig uit in de media en laat maar een deel van zijn overtuiging doorschemeren denk ik.
pi_113697481
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nou veel wetenschappers vertrouwen op publicaties van andere wetenschappers in wetenschappelijke bladen. Ik heb wel eens een docu gezien waarin verschillende wetenschappers werden geinterviewd en ze waren allen overtuigd dat UFO's en aliens die de aarde zouden bezoeken, onzin is. Als de interviewer vervolgens doorvraagt, blijkt dat ze blindelings vertrouwen op de wetenschappelijke wereld om hen van informatie te voorzien.

Daarom komen de meeste wetenschappers niet in aanraking met de serieuze kant van het fenomeen. Ondanks dat er geen keihard wetenschappelijk bewijs is, zijn er meer dan genoeg serieuze aanwijzingen dat we bezocht worden. Alleen die aanwijzingen bijv. in de vorm van klokkenluiders uit het leger vind je niet terug in wetenschappelijke tijdschriften.

Michio Kaku daarentegen, die weet wel dat we waarschijnlijk bezocht worden, alleen hij drukt zich heel voorzichtig uit in de media en laat maar een deel van zijn overtuiging doorschemeren denk ik.
Maar wat geloof jij?

Ik lees en kijk onwaarschijnlijk veel over dit onderwerp, gewapend met mijn eigen logische verklaring. Ik zoek zelf de parallellen tussen historische gebeurtenissen, mythes (dus religie) en het menselijk eigenschap.

Maar ik ben ook nog niet 100% overtuigd. Zelfs niet 50%. En dat terwijl ik zelf "iets buitenaards" heb meegemaakt wat ik absoluut niet kan verklaren. Het kan een droom zijn, het kan ook echt zijn gebeurd.

Zolang ik niet met eigen ogen heb kunnen ervaren dat er iets of iemand bestaat dat iets meer weet over het heelal dan wij, kan ik niks met zekerheid zeggen.
pi_113707049
Ik heb 3 keer een ufo gezien. Een keer van nog geen 10 meter afstand, ik kon alles kraakhelder zien. Maar overtuigd ben ik zeker niet, ik denk dat ze gewoon op aarde gemaakt worden.
pi_114487739
pi_114519173
pi_114519206
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar wat geloof jij?

Afgaande op mn gevoel zou ik zeggen dat ik er eigenlijk niet meer omheen kan dat we worden bezocht. Wanneer ik met mn verstand ernaar kijk, dan zou ik zeggen dat het heel goed zou kunnen dat we bezocht worden.
pi_114519557
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Afgaande op mn gevoel zou ik zeggen dat ik er eigenlijk niet meer omheen kan dat we worden bezocht. Wanneer ik met mn verstand ernaar kijk, dan zou ik zeggen dat het heel goed zou kunnen dat we bezocht worden.
Die kans is altijd aanwezig. Helaas is er nog te weinig "onomstreden bewijs" aanwezig om iedereen te overtuigen. Misschien is dat maar beter ook zo.
pi_114688425
Waarom zouden ze zo moeilijk doend ie aliens?

Alles in fases om te zien hoe we reageren en shit.

Kun je net zo goed neerdalen na gedegen onderzoek. Mochten wij ze niet mogen :) dan nog begrijp ik niet wat het probleem is. Ze zijn waarschijnlijk veel geavanceerder (kan niet ander zowat) ons.

Of ze moeten met zo weinig zijn dat het te gevaarlijk is om zomaar hier op aarde te komen dalen.

Of misschien zijn het wel gewoon levende wezens die zonder materieel hier zijn.
pi_114688482
Of het is gewoon wishful thinking natuurlijk.

Het is iets wat wij willen als mensheid.
pi_114688685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef Hypertext het volgende:
Waarom zouden ze zo moeilijk doend ie aliens?

Alles in fases om te zien hoe we reageren en shit.

Kun je net zo goed neerdalen na gedegen onderzoek. Mochten wij ze niet mogen :) dan nog begrijp ik niet wat het probleem is. Ze zijn waarschijnlijk veel geavanceerder (kan niet ander zowat) ons.

Of ze moeten met zo weinig zijn dat het te gevaarlijk is om zomaar hier op aarde te komen dalen.

Of misschien zijn het wel gewoon levende wezens die zonder materieel hier zijn.
Een nieuwe vis gooi je ook niet direct in je aquarium; je laat eerst het water op temperatuur komen en vermengen, zodat het beest zich niet dood schrikt.
pi_114691074
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Een nieuwe vis gooi je ook niet direct in je aquarium; je laat eerst het water op temperatuur komen en vermengen, zodat het beest zich niet dood schrikt.
Als ze hier al een miljoen, een miljard jaar, of langer geleden hier kunnen komen (zie bijv Ancient Aliens en de theorieën) dat betekend dus dat ze extreem ver zijn, zwaar telepatisch, in tijd kunnen reizen en dus ons beter kennen dan we ons zelf kennen. Blijkbaar hebben ze wel iets nodig van ons.
Zij kennen ons beter dan ons, maar ze missen iets. Wat ik denk is de emoties van de mens.

Als je kijkt naar alles he, het leven van mensen... en wat je ziet op tv, films, journaal, muziek, .. alleen maar vol met emoties.
Haat, al die oorlogen, geweld, verdriet, angst, stress, leuke en goede dingen, humor, liefde etc. etc.
Al die mix van emoties, dat hebben ze niet, en testen ons uit dmv een groot experiment.

Stukje van Collier uit Paola interview:

quote:
Ik denk dat de duistere regering bang is, werkelijk echt benauwd. Ze sloten een deal met een groep. Ze konden hen niet vertrouwen, maar ze deden het toch. En hebben de controle over de situatie totaal verloren.

Harris: Wie is de groep waarmee ze een akkoord sloten?

Collier: Het is niet slechts één, het is ook een syndicaat - Zeta 1 en Zeta 2 Grijzen, Sirius-B mensen, Lyrianen, Draconiërs die ook bekend staan als het Reptielenras (regressieve negatievelingen) zijn van de Orion-groep die sommige Zeta 2 Grijzen controleren, anderen van Rigel en het Capella-stelsel. De Regresieven hebben een negatieve agenda. Zij controleren de situatie. De Andromedanen, Pleiadiërs en Zeta Reticula Grijzen wachten af om te zien wat we doen en zijn in het algemeen een positief ras.

Harris: De Grijzen, de Noordelijken en …

Collier: De rassen op de planeet zijn genetische modificaties. De Noordelijken zijn klonen en worden bestuurd door computers. Zij hebben in feite geen levende zielen. Dat is de kwestie. De Klonen zijn zich van hun bestaan genoeg bewust, maar zij beseffen dat wanneer zij dood gaan het voorbij is. Het lijkt op de film ‘Blade Runner’. Daarom proberen de Grijzen hun genen aan te passen. Volgens de Andromedanen zal de derde dimensie uiteindelijk imploderen waardoor er een eind komt aan al het bestaan hier en veel van de derde dimensie zal in frequentie stijgen en degenen die niet in frequentie kunnen stijgen of hiervoor kiezen zullen feitelijk samengedrukt worden, door een zwart gat gaan en zullen een andere ruimte creëren waarin ze verder zullen gaan met hun evolutie. Dit is een natuurlijke progressie. Waarschijnlijk zal dit alles gebeuren tussen nu en de 30e december 2012.

Harris: Het einde van de Maya kalender.

Collier: Welnu, die andere rassen die niet echt zijn en geen ‘ziel’ bezitten beseffen dat dit staat te gebeuren, want ze zijn zeer wetenschappelijk maar kunnen deze sprong niet maken omdat ze geen ziel hebben. Wat is in feite een ‘ziel’? Het standpunt van de Andromedanen is dat de ‘ziel’ essentieel is … we zijn een lichtgeleider, multidimensionaal. We zijn een geleider van licht met een totale zelfbewustzijn. Wij zijn licht!

Harris: Welnu geloven zij in het collectieve onbewuste of erkennen zij God?

Collier: Zij verwijzen hiernaar als ‘Is-heid’, God dus. De Zonen van God huwden de dochters van de Aarde en deze zouden buitenaards zijn. Wat bestaat is INTELLIGENTIE! We gebruiken slechts 15% van onze hersenmaterie. Dat is alles! Volgens de Andromedanen zullen we het universum slechts op dit niveau begrijpen en niet meer. We proberen nu iets te begrijpen dat zo oneindig is dat we niet kunnen bevatten wat hier is, wat hier gebeurt. Deze rassen proberen een ‘ziel’ te creëren. De reden dat zij zo geïnteresseerd zijn in ons op de Aarde, Paola, is dat we GENETISCH KONINKLIJK zijn. Begrijp je? Daarom dringen ze erop aan dat wij onze vibratie verhogen. Wij hebben extreme emoties. Wij kunnen ervoor kiezen van frequentie te veranderen. Wij zijn verbazingwekkend!

Deze discussie ging toen verder met het bespreken van de verschillende buitenaardse rassen, de aardse geschiedenis en geavanceerde technologieën en de ‘waars’ en ‘ waaroms’ van de huidige UFO-waarnemingen. Dit alles kan in zijn boek worden gevonden. Ik raad de lezer aan zijn eigen oordeelsvermogen te gebruiken bij het lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shashaska op 26-07-2012 19:52:25 ]
pi_114691150
Dus er is veel meer aan de hand hier.

Het is niet zo van, als ze hier al zijn en ons observeren, waarom landen ze dan niet?
Dat vernietigd hun hele agenda, en ons leven ook.

Wij kunnen dit niet aan. Onze levens veranderen drastisch, en dat weten ze (en de geheime regeringen).
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 19:54:22 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_114691427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef Hypertext het volgende:
Of het is gewoon wishful thinking natuurlijk.

Het is iets wat wij willen als mensheid.
Dat denk ik ook weleens. Het is onze hang naar het buitenaardse, de dingen die eventueel bestaan buiten ons gezichtsveld.
pi_114691511
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook weleens. Het is onze hang naar het buitenaardse, de dingen die eventueel bestaan buiten ons gezichtsveld.
Daarom is de dood en de effecten daaromheen een stuk interessanter. Of er nou buitenaards leven of niet is, het blijft voorlopig bij speculaties.
pi_114691623
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We kennen ze al, onbewust en spiritueel.
Al re-incarnatie bestaat hebben ook op andere planeten leven gehad.

Wij worden gemanipuleerd met geloofsstelsels die niet kloppen om ons van die waarheid af te houden, anders stopt dit experiment.
Waarom weten we nog steeds niet echt over leven, dood gaan etc.?
Waarom is lsd, dmt verboden? Etc. etc. etc. etc.

Ze willen ons er van af houden. Oude culturen die verdwenen waren, deden dit allemaal, die snapte het wel.

Laat ons maar, slapen, in de trein, werken werken, tv kijken, facebooken.
Laat ons maar discussieren op forums, en zo lang mogelijk internetten om ons er juist vanaf te houden.

Als we het door krijgen, en allemaal niet meer werken maar vannacht ufo's willen spotten. (want we weten dat ze er zijn) dan stopt het spelletje. :)
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 20:00:44 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_114691682
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Daarom is de dood en de effecten daaromheen een stuk interessanter. Of er nou buitenaards leven of niet is, het blijft voorlopig bij speculaties.
De dood is iets wat we zéker allemaal mee gaan maken, dat maakt het tot een onderwerp waar je nooit over uitgepraat raakt.

Maar alles rondom ufo's en aliens is leuk om te lezen, maar irreeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')