www.ufovisie.nl Is een doorstart van het vroegere UfoPlaza. Misschien dat iemand zich die nog herinneren kan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:36 schreef Schunckelstar het volgende:
Weet er iemand een fatsoenlijke site met dagelijks ufo-nieuws?
Beetje zoals hier de frontpage, maar dan op ufo-gebied
Ja mij ook. Sorry maar dit is gewoon interssant doen, er zijn miljoenen ufo filmpjes en juist jouw film zou je leven in gevaar brengen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Klinkt interessant allemaal en je maakt me nu wel nieuwsgierig
Waarom zou ik interessant willen doen? Waarom interessant doen op dit forum....quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja mij ook. Sorry maar dit is gewoon interssant doen, er zijn miljoenen ufo filmpjes en juist jouw film zou je leven in gevaar brengen?
Heb er zelf ook wel eens een, of beter drie, gezien tijdens Lowands 1998. Geen idee wat het was maar het valt onder de categorie UFO.
Daar ben je echt van overtuigd he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:26 schreef Shashaska het volgende:
Of stel je voor, intelligentere buitenaardse wezens kunnen hier komen, ze praten net als ons, en ze landen voor een barbecue en biertje? Schei toch uit..
Ze zijn onzichtbaar, kunnen zich gewoon zichtbaar maken, extreem ver technologisch/spiritueel/telepathisch,..ze weten dingen voordat je het doet, ze kunnen al je gedachtes zien, ze weten meer over ons, dan ons zelf..
Ze onderzoeken ons.
Wat denken jullie nou? Landen ze voor dat biertje, of dat 2e; ze zijn op een extreem hoog niveau en kunnen alles zien.. (dus wie we zijn, wat we denken, wat we doen etc)
Maar als ik dat laatste hier zeg, dat ze extreem verder zijn en alles zien dan krijg ik ook een-aanval. Wat moet je er dan bij voorstellen?
Wat Robert Dean dus zegt op 6:00 - 6:50 bedoel ik dus.
Ik accepteer het zoals het is. Maar in het begin, na m'n eerste (grote) encounter, heb ik een half jaar niet durven te slapen en was ik zwaar depri door de angst. Omdat ik er niet mee om kon gaan waarom ik het wel zag en niemand anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben je echt van overtuigd he?
Ben je erg bang voor ze, of valt dat mee en accepteer je het als iets wat er nu eenmaal is ?
Dat vind ik echt knap van je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Ik accepteer het zoals het is. Maar in het begin, na m'n eerste (grote) encounter, heb ik een half jaar niet durven te slapen en was ik zwaar depri door de angst. Omdat ik er niet mee om kon gaan waarom ik het wel zag en niemand anders.
Maar wat Robert zegt, dat overkwam hen dus ook, herhaaldelijk lieten ze zich zien.. en ze werden ook paranoia.
Kan het niet uitleggen in een post, als je naast me had gestaan dan snap je het.
Maar daarna helemaal goed uitgekomen, nooit meer angst. Ik heb nooit 1 pilletje gebruikt.
Ik zie het als een ervaring en accepteer het maar.
Thanks Lavenderrr. Ik was toen 20, ik woonde alleen in een appartement met studiefinanciering.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik echt knap van je.
Het lijkt me gekmakend om met dit soort dingen te moeten leven.
Ben echt blij dat jij de boel weer op de rit hebt en door hebt kunnen gaan met je leven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:52 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Thanks Lavenderrr. Ik was toen 20, ik woonde alleen in een appartement met studiefinanciering.
Dus wat ik daarmee bedoel, je hebt niemand die op je zit, alle vrijheid. Daarom keek ik al die tijd.
Ben al die tijd niet eens naar school gegaan, en liet de stufi gewoon doorlopen (toen kon dat nog) omdat ik alleen met dit bezig was.
Maar goed, het is gebeurd. Klaar.
Maar stel stel stel, je maakt ooit zoiets als dit mee, en je raakt even de weg kwijt, pm me, en ik kan mensen raad geven en ermee helpen.
Ik heb alleen ervaring met dit dan.
beetje het verhaal van deze kerelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Waarom zou ik interessant willen doen? Waarom interessant doen op dit forum....
Ja er zijn talloze filmpjes te zien, maar het is het net niet. Het is en blijven allemaal twijfel video's. Geef mij er maar 1 waar van je denkt: dit is hem! Dit is een buitenaards intelligent object, ze kunnen hier dus toch komen!
Er zijn heel veel video's waar in je duidelijk ziet, onmogelijke rare dingen... maar niet 100% zeker kan zeggen dat er buiten-aardse intelligentere wezens inzitten.
Waarom zien alleen militairen, astronauten en geheime diensten het? Waarom niet een burger uit Staphorst? Als je als burger bewust bent dat ze hier allanggggg zijn, zie je ze ook.
En hoe begint dat? Het begint meestal met lichtbol verschijnselen.
Sta je langer dan 1 of 2 weken non stop te kijken buiten? Dan komen ze echt dichterbij, ze hebben je al vanaf de 1e minuut in het vizier, maar ze testen mensen gewoon uit om te kijken hoe ver ze gaan... maar als ik dat zeg word ik hier niet serieus genomen.
En dat gewoon in een normale wijk in Nederland, en je hoeft echt niet per se naar een bos of woestijn in de VS om ze te zien..
Als jij nu besluit om vanavond te gaan kijken, dan zien ze NU in je bewustzijn en weten ze al dat je vanavond gaat kijken. Ze weten alles.
En als je ze echt wilt zien, dan begint dat meestal met lichtbol-verschijnselen. Sta je langer, dan zeg ik je dat je echt dingen gaat zien die onmogelijk zijn..
Ik weet niet of het echt is gebeurd en wat het is. Maar ik zeg niet dat je het verzint.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik echt knap van je.
Het lijkt me gekmakend om met dit soort dingen te moeten leven.
Ik post niet zo heel veel op het forum, maar in deze post in begin van 't jaar, heb ik het wel uitgelegd wat ik had gezien. Zie:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef Hypertext het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt is gebeurd en wat het is. Maar ik zeg niet dat je het verzint.
Waar ik het wel met je eens ben is dat wanneer hier wezens/robots zouden landen ze ver gevorderd moeten zijn.
Technologie en/of superieure fysiek (of juist afhankelijk van technologie) en de mogelijkheden die we ons niet kunnen voorstellen.
Daarom erger ik mij ook zo aan series als star trek. wetenschappelijk gebaseerd misschien, maar zo fout en onrealistisch.
Maar heb tot nog toe niks overtuigend gezien. Dus zie het wel of niet.
Omdat het bullshit is natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 04:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom post je dan niet gewoon die video?
Inderdaad, je hebt gelijk man, 1 grote verzinsel is t alles!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Omdat het bullshit is natuurlijk.
Omdat sommige mensen er van tevoren al vanuit gaan dat het bullshit is natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 04:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom post je dan niet gewoon die video?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Omdat het bullshit is natuurlijk.
Gek he, als keer op keer aangetoond wordt dat het bullshit is. Zie een topic als bijvoorbeeld, UFO landing tijdens de Olympische Spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen er van tevoren al vanuit gaan dat het bullshit is natuurlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gek he, als keer op keer aangetoond wordt dat het bullshit is. Zie een topic als bijvoorbeeld, UFO landing tijdens de Olympische Spelen.
En dat is ook de reden waarom Shashaska die video, die waarschijnlijk niet eens bestaat, niet post. De drogreden die jij geeft zou geen reden moeten zijn voor het niet posten van de video. Hetzelfde geldt voor het feit dat de buitenaardse wezens Shashaska komen vermoorden, want mocht hij/zij überhaupt iets gefilmd hebben, dan zouden deze intelligente wezens dat allang weten.
Persoonlijk vind ik dat niet gek, maar wel onverstandig. Zo'n manier van denken sluit je af voor nieuwe mogelijkheden. Iets dat je niet alleen bij UFO-aankondigingen gaat toepassen, maar ook op een breder kader.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gek he, als keer op keer aangetoond wordt dat het bullshit is. Zie een topic als bijvoorbeeld, UFO landing tijdens de Olympische Spelen.
En dat is ook de reden waarom Shashaska die video, die waarschijnlijk niet eens bestaat, niet post. De drogreden die jij geeft zou geen reden moeten zijn voor het niet posten van de video. Hetzelfde geldt voor het feit dat de buitenaardse wezens Shashaska komen vermoorden, want mocht hij/zij überhaupt iets gefilmd hebben, dan zouden deze intelligente wezens dat allang weten.
Of nee, wacht, een stel buitenaardse wezens die het hele internet schijnen te doorzoeken naar Shashaska's video, die afkomstige zijn van een honderden duizenden lichtjaren verre planeet, konden deze camera niet detecteren ten tijde van de opname. Please. De fabeltjes zijn op zichzelf al één grote contradictie.
Bedoel je dat keer op keer wordt aangetoond dat er niets serieus is aan het UFO fenomeen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:26 schreef Shashaska het volgende:
Of stel je voor, intelligentere buitenaardse wezens kunnen hier komen, ze praten net als ons, en ze landen voor een barbecue en biertje? Schei toch uit..
Ze zijn onzichtbaar, kunnen zich gewoon zichtbaar maken, extreem ver technologisch/spiritueel/telepathisch,..ze weten dingen voordat je het doet, ze kunnen al je gedachtes zien, ze weten meer over ons, dan ons zelf..
Ze onderzoeken ons.
Wat denken jullie nou? Landen ze voor dat biertje, of dat 2e; ze zijn op een extreem hoog niveau en kunnen alles zien.. (dus wie we zijn, wat we denken, wat we doen etc)
Maar als ik dat laatste hier zeg, dat ze extreem verder zijn en alles zien dan krijg ik ook een-aanval. Wat moet je er dan bij voorstellen?
Wat Robert Dean dus zegt op 6:00 - 6:50 bedoel ik dus.
Ik sluit me niet af voor nieuwe mogelijkheden. Alleen de mogelijkheden die onzinnig zijn. Wat bereik jij immers met je geloof in al deze theorieën? Grotendeels teleurstelling, dunkt me. Hoe vaak heb je gehoord dat er iets op de bodem van zee lag, dat er een voorspelling werd gedaan voor een grote gebeurtenis, dat er filmpjes verschenen van zogenaamde ufo's/geesten? En hoe vaak was het onzin? Gezien er nooit concluderend bewijs is gevonden, oftewel geen bijzondere piramide/ufo op de bodem van de zee, geen einde van de wereld of ufo landing, filmpjes debunked werden en dus geen ufo's op geesten op film omdat het in scéne was gezet? Vrijwel altijd, schat ik in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat niet gek, maar wel onverstandig. Zo'n manier van denken sluit je af voor nieuwe mogelijkheden. Iets dat je niet alleen bij UFO-aankondigingen gaat toepassen, maar ook op een breder kader.
Maar als jij denkt dat je daar goed aan doet hou ik je niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |