Rustig, maar ik ben er nog.quote:
Ik kreeg al bijna een hartaanvalquote:
I'm Pikachuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef Drommeldaris het volgende:
"He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man"
Hangt er van af hoe je er uit zietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef coban het volgende:
Kut TT
@drommeldaris: wat zie jij als normaal?
Fieuw.quote:
Buy the ticket, take the ride.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef Drommeldaris het volgende:
"He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man"
Over november gesproken:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
remember remember the fifth of novembah!
it's not gay if it's a three way you knowquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je er uit ziet
Beetje troosten enzo en dan dit dat en dan bam bam
Over november gesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over november gesproken:
tevens voor Gridlok ook.
Oooh leuuuukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je er uit ziet
Beetje troosten enzo en dan dit dat en dan bam bam
Die ken ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over november gesproken:
tevens voor Gridlok ook.
Ik drum ook nog echt ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:37 schreef coban het volgende:
[..]
Oooh leuuuuktrommelen enzo?
omg zo lief en doordacht van je wauw
Voelen mannen in de kleedkamer weleens aan elkaars ballen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:37 schreef Drommeldaris het volgende:
It ain't gay if the balls ain't touching
Waarom zuipen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef Chloroform het volgende:
Altijd honger als teveel gezopen, nu kaasbroodjes in de oven.
bij voetballen wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voelen mannen in de kleedkamer weleens aan elkaars ballen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is fijn.quote:
Ik douche met een handdoekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik douche met een handdoek
Mot je wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
en je eigen naamtopic openen is nog-er
Maar eey is geregeldquote:
Dan gaan we op vakansie. Simpelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is goed maar het drumstel staat niet in de mooiste stad van Nederland
Geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sergeant peppers lonely hearts club band
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Niemand kan zo goed hosselen als drommel
QFTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Niemand kan zo goed hosselen als drommel
Okiquote:
Wat? Vrouwen voelen ook aan elkaars borsten in de kleedkamer hoor.quote:
Ik ga ook een biertje pakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag.
Nog een reden om een spy cam te plaatsen bij een fitnesscentrumquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat? Vrouwen voelen ook aan elkaars borsten in de kleedkamer hoor.
Wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Neger let op je lever.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Eindelijk, ik heb er al 9 op.
iBenny is trouwens baas.
Geen antwoord op mijn vraag.quote:
Maar eey jij bent karadenizli jij mag niet naar openbare gelegenhedenquote:
Ok noem de datum/plek.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag.
Waaromquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
24-8-2011 - Arnhem.quote:
Ja weet niet, doen we gewoon.quote:
quote:
quote:
Eh, jawel.quote:
Zulk idioot gedrag nooit meegemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar eey jij bent karadenizli jij mag niet naar openbare gelegenheden!
Jij mocht zeker niet op kamp gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:44 schreef coban het volgende:
[..]
Zulk idioot gedrag nooit meegemaakt. Racist
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan dit niet als correct accepteren.
Hallo dames, ik ben van de borstkanker awareness touchers. Zal ik even ieders van jullie borsten mogen inspecteren op sporen van kanker?quote:
Wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij mocht zeker niet op kamp gaan?
Gaat je niet lukken.quote:
Hoe ga je reageren als je ineens wel een knobbeltje voelt? Vertel je die vrouw dat ze naar de doctor moet en dat jullie fakers waren?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hallo dames, ik ben van de borstkanker awareness touchers. Zal ik even ieders van jullie borsten mogen inspecteren op sporen van kanker?![]()
Hehe, ik dacht jij zit in de meest extreme vorm van trabzonlularquote:
Nee, dat doe ik zelf liever.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hallo dames, ik ben van de borstkanker awareness touchers. Zal ik even ieders van jullie borsten mogen inspecteren op sporen van kanker?![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
Net glas cola omgegooid, toen nieuw glas gepakt, nu weer omgegooid.
Geen glas in je poten ofsow?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon zeggen dat je een inspecteur bent en dat het handig is als de dame in kwestie een bezoekje brengt aan haar huisarts.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe ga je reageren als je ineens wel een knobbeltje voelt? Vertel je die vrouw dat ze naar de doctor moet en dat jullie fakers waren?
Clumbsy drunk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
IK BLIJF EEN ABLA JA OKE ANDERS SLIPPER.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht jij zit in de meest extreme vorm van trabzonlular, dus niet meer reden om hoi tegen mijn abla te zeggen
Plastic bekers?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
Ga je verder met onderzoeken bij de wachtende vrouwen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een inspecteur bent en dat het handig is als de dame in kwestie een bezoekje brengt aan haar huisarts.
Haha. Moest lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
Als ik een glas in m'n poten had, had ik 'm niet omgegooid eh.quote:
Valt best mee trouwens.quote:
Ik zei toch ik bleef 11 maanden in mijn mamies buik! ik was wel eerder dan u gecreëerdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:49 schreef coban het volgende:
[..]
IK BLIJF EEN ABLA JA OKE ANDERS SLIPPER.moest je maar eerder geboren worden
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga je verder met onderzoeken bij de wachtende vrouwen?
Glazen zijn rond dus rollen best makelijk, kan zo van je bureau afrollen toch? ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik een glas in m'n poten had, had ik 'm niet omgegooid eh.
[..]
Valt best mee trouwens.
Kiek is aanquote:
Nou enquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik zei toch ik bleef 11 maanden in mijn mamies buik! ik was wel eerder dan u gecreëerd
"gecreëerd"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik zei toch ik bleef 11 maanden in mijn mamies buik! ik was wel eerder dan u gecreëerd
GODVERDOMME BENNY!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:51 schreef coban het volgende:
[..]
Nou en
hahahhah hhahahahaHAHAHHAHAHA TS KAN ZIJN EIGEN NAAM IN DE TT NIET SPELLEN HAHAHAHAHA KOM LATEN WE HEM UITLACHEN
Wie heeft het over rollen? :S :Squote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Glazen zijn rond dus rollen best makelijk, kan zo van je bureau afrollen toch? ofzo?
Vloeken tijdens de ramadan.quote:
Niemand mag spotten met mijn naam ARGH~!quote:
Je stoot een glas om, zit kracht achter. Door de kracht valt het glas om, en omdat een glas rond is ( meestal ) ga ik er vanuit dat het een kleeeeeein beetje rolt ofzo? Maybe rolde van je tafel? lol sozz??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie heeft het over rollen? :S :S
Coban betekent in het Nederlands sletquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:52 schreef coban het volgende:
LACH DAN MEDE NBERS LACH DAN DIE SUKKEL AHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
wie hou je voor de malingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij heeft er alleen 5 ipv 6 van gemaakt, het was sowieso al verkeerd gespeld
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Coban betekent in het Nederlands slet!
wacht maar of volgende lapo ook van miequote:
Doe je zelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niemand mag spotten met mijn naam ARGH~!
Niemand, dat is het ergstequote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wie hou je voor de maling
Niet gelezen, gr gr.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je stoot een glas om, zit kracht achter. Door de kracht valt het glas om, en omdat een glas rond is ( meestal ) ga ik er vanuit dat het een kleeeeeein beetje rolt ofzo? Maybe rolde van je tafel? lol sozz??
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niemand, dat is het ergste
Coban is eten en slapen danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wacht maar of volgende lapo ook van mie
JOttem wat wijs.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Guns don't kill people, people kill people
quote:
EEEN BLOEMETJESGORDIJN!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
Mensen die pestenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
Benny this is war!
Ik ken iemand in mijn klas die ben heet hij wordt steeds gepest zoals ik ben ben .... sorry ik stotter soms en maken we een ritmische muziekje met ben enz.
Een aapje die het koud heeftquote:
Zijn stoer en overleven het langst... weet het uit ervaringquote:
Ik heb het bijna nooit koud, ik loop al de hele zomer in tshirt buitenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Een aapje die het koud heeft
Haha mensen die pesten worden later de grootste paupers van allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zijn stoer en overleven het langst... weet het uit ervaring
Noem een beroemd persoon dat pestte.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar u bent hotquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit koud, ik loop al de hele zomer in tshirt buiten
Arie Boomsma.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Noem een beroemd persoon dat pestte.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bruce leequote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Noem een beroemd persoon dat pestte.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha mensen die pesten worden later de grootste paupers van allemaal.
Ik zei niet dat ik vroegah een pester was, maar ik werd gepestquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha mensen die pesten worden later de grootste paupers van allemaal.
Waarom de bouwvakkers?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Criminelen/Kampvolk/Bouwvakkers.
“Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life, but define yourself.”quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja ok bij jou snap ik het wel, jij kan er niks aan doen dat je pest.
lol, quotes niet kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
“Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life, but define yourself.”
meer zo van dat ik later een beroemde zakenman wordquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat kan geen challenge meer voor jou zijn
Heeft hij zelf gezegd hoor.quote:
Sommige ouders horen geen kinderen te krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik was laatst met mijn oppas-kind bij zo'n kinderspeeltuin/park/gebeuren.
Je kan daar echt zien welke kinderen de lieverds zijn, welke het goed gaan doen op school, de kneusjes, de kinderen die later crimineel worden etc.
Ow god, google translate is er om uw te helpenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol, quotes niet kunnen begrijpen.
Wat wil je later gaan doen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
meer zo van dat ik later een beroemde zakenman word
Haha ja kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik was laatst met mijn oppas-kind bij zo'n kinderspeeltuin/park/gebeuren.
Je kan daar echt zien welke kinderen de lieverds zijn, welke het goed gaan doen op school, de kneusjes, de kinderen die later crimineel worden etc.
I want proofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je niet gebruiken, vertaalt het misschien iets te letterlijk, voegde misschien ook nog wat woordjes toequote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ow god, google translate is er om uw te helpen
Omg, kleine kindjes afkeurenquote:
Klopt, jammer dat ik een 9 sta voor engelsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet je niet gebruiken, vertaalt het misschien iets te letterlijk, voegde misschien ook nog wat woordjes toe
Iets uit een boek leren en het begrijpen is iets anders vriend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Klopt, jammer dat ik een 9 sta voor engels
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
I want proofGewoon dat nieuwe programma "Over De Streep" kijken toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gay programma, maarja, niks aan te doen eh.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Opeens heb je het, je word Engels docent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zegt niks hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je wordt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je word Engels docent.
You know you love me.quote:
ik speel minstens per week 80 uur mmorpg's met headset onquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iets uit een boek leren en het begrijpen is iets anders vriend.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik speel minstens per week 80 uur mmorpg's met headset on( praat ook engels ja )
Doorsmeren dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Help, volgens mij zit mijn pijp verstopt
Haha, Internet slang gaan vergelijken met Common English, vind je wel grappigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik speel minstens per week 80 uur mmorpg's met headset on( praat ook engels ja )
Geil geworden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Echt? Vertel me meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik begin een zwak voor je te ontwikkelen ja.
Ik nu ook.quote:
Zit nu met Dragon Nest sea bezig heb al 3 accounts gemaakt van lvl 16 ( is obt btw, ) deed het voor een event heb nu mijn devil wingsquote:
Mensen die jaloers zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, Internet slang gaan vergelijken met Common English, vind je wel grappig
OMG trio ohnee toch niet.quote:
Je kent het wel, gevoel dat je iets vind en het interessant begint te vinden. weetje?quote:
Even mezelf kietelen, denkend aan jou. brbquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zit nu met Dragon Nest sea bezig heb al 3 accounts gemaakt van lvl 16 ( is obt btw, ) deed het voor een event heb nu mijn devil wings![]()
Sorry man, ben jelly op je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn
Nee weet niet, vertel me meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:07 schreef Gridlok het volgende:
Fucksake wiped again dunno but cba to do this raid.
Kijk hoe mooi engels.
[..]
Je kent het wel, gevoel dat je iets vind en het interessant begint te vinden. weetje?
I jelly your UIquote:
Durf ik niet te vertellen in chat, is beschamend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee weet niet, vertel me meer.
Monky en ik samen en jij alleen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Liever gewoon 1 voor 1, ik ben toch niet zo snel klaar
Kan best wel snel mijn tong en lippen bewegen, zeker wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]Als jij een mondeling (HAHAHA JA MONDELING AHAHA ORAL EXAM AHHAHA) bij mij zou doen, zou je zakken.
Ik ben als een dicht boek hieroverquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Durf ik niet te vertellen in chat, is beschamend.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm, een goede UI, die moet ik nog even fixen
Zolang ik mag kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Monky en ik samen en jij alleen.
Zo veel andere mogelijkheden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Durf ik niet te vertellen in chat, is beschamend.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan best wel snel mijn tong en lippen bewegen, zeker weten?
Denken dat het om snelheid gaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan best wel snel mijn tong en lippen bewegen, zeker weten?
Krijg vaak pluspuntenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]Proberen je docente te hosselen.
Heroes of Newerthquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
Speelt echt niemand een online game?
Mja, met LA Noire wel eens gevraagd om online back up enzo, kijken wat de community denkt enzo, maar verder niet man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
En natuurlijk om de techniekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat het om snelheid gaat
Oh welke zal ik doen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo veel andere mogelijkheden.
Doe nog wel eens WoW als ik er zin an heb, of SC2quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
saai is 2D/3D speel dan maar AOE2quote:
Account?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe nog wel eens WoW als ik er zin an heb, of SC2
Ja, weenie. MOET IK GODVERDOMME ALLES VOORKAUWEN?!quote:
Hehe, docentenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, met LA Noire wel eens gevraagd om online back up enzo, kijken wat de community denkt enzo, maar verder niet man.
Mja, iedereen haat altijd op docenten enzo, maar weet niet man, vind het wel leuk beroep enzo, ja toch.quote:
Vind ik wel leuk je zo bezig te zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, weenie. MOET IK GODVERDOMME ALLES VOORKAUWEN?!
Oh sozz zag het niet, Den Boschquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef Ikbenserieus het volgende:
Gridlok is grappig, maar ze moet wel reageren op mijn posts.
Boeiend ik vind het vet, heb ook gewowed. Ben gestopt toen ik te vaak in de top 10 rogue world logs kwam op verschillende bossesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
saai is 2D/3D speel dan maar AOE2
Ik wil je account name weten, server etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bedoelt of ik er voor betaal? Ja alleen paupers spelen op illegale servers.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk je zo bezig te zien.
Bloodscalpquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil je account name weten, server etc.
Ik zoek nog een Dungeon partnet op Dragon Nest Sea iemand?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Boeiend ik vind het vet, heb ook gewowed. Ben gestopt toen ik te vaak in de top 10 rogue world logs kwam op verschillende bossesniet eens dikke gear ofzo
te goed enzo
too nerd
Wat is het?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik zoek nog een Dungeon partnet op Dragon Nest Sea iemand?
Met mij in gedachte. Dat maakt me geil. Ik ga mezelf ook even kietelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy is haarzelf echt gaan kietelen volgens mij
Ik denk dat ze aan die ene accountant denktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met mij in gedachte. Dat maakt me geil. Ik ga mezelf ook even kietelen.
zoek op youtube dragon nestquote:
De meeste spellen draaien sowieso om skills, daarbij ook heroes of newerth maar goed ik ga wel even kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zoek op youtube dragon nestis best wel een leuk spel, want het hangt niet alleen af of je sterke items hebt maar ook om je skillz
Jammer dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan die ene accountant denkt
Ik ga foor een moonlord alleen upgrade op sea moet nog komenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De meeste spellen draaien sowieso om skills, daarbij ook heroes of newerth maar goed ik ga wel even kijken
Niet zo kwijlen straks verdampt het en gaat het weer regenenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze aan jou denkt.
Ik vind het kut, doet me denken aan R.O.S.E. maar dan slechterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga foor een moonlord alleen upgrade op sea moet nog komenen iedereen is toch nog maar lvl 24 max:
Ik ook man, ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze aan jou denkt.
Kwijlen over wat? Gemoedelijke rust noem je dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo kwijlen straks verdampt het en gaat het weer regenen
ROSE was pas kutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het kut, doet me denken aan R.O.S.E. maar dan slechter
Jij hij speelt ook op low kwaliteitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het kut, doet me denken aan R.O.S.E. maar dan slechter
Nah, al gegetenquote:
Klinkt meer als Soesjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:20 schreef Chloroform het volgende:
If you say jesus backwards, it sounds like sausage.
Je wou met mij eens een record aantal post doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:20 schreef Nectar het volgende:
Yo Yo Yo
Deze
Negert
Is Back
Ik was famous in de NB topics in augustus 2010.
Ik kreeg toen rank UttEO
Nee.quote:
Eey, bel me als je er bent vraag dan gewoon bij satan naar kubi.quote:
Nee, nog niet neequote:
Met chocoladesaus alles, ja toch.quote:
Chocofondue, lekker dippen saampjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met chocoladesaus alles, ja toch.
Hoezo?quote:
"Lekker dippen", mja hele andere collocaties daarmee hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Chocofondue, lekker dippen saampjes.
Multi-interpretabel zeker wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Lekker dippen", mja hele andere collocaties daarmee hebben.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ha, dus ik had goed geraden wat je gedaan hebt?
kan er wel van genietenquote:
nog 1 uur ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:27 schreef coban het volgende:
[..]
Totwanneer mogen we eten eigenlijk?
Bloemen en puppies.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dacht je aan Chloroform of die ene accountant?Wij hadden een discussie
Hehe, perfecter kon je het niet verwoorden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is echt een kut formatie, nog nooit zoveel ooraids van één band horen afkomen.
Je wou gewoon mijn lapo afpakken he !quote:
Ja echt wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je wou gewoon mijn lapo afpakken he !
je last fm klopt niet, of je woont in America.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hehe, perfecter kon je het niet verwoorden.
quote:
quote:
Dat klopt niet. Ik heb nieteens lastfm ofzo geen idee wat het daar doetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
je last fm klopt niet, of je woont in America.
Ja is goed nog 1 lapo en dan ga ik eten en dan slapenquote:
En een manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ik heb nieteens lastfm ofzo geen idee wat het daar doet![]()
geen zin om te wijzigen enzo
Als je hem niet hebt blijf je ook in het volgende deel tot het eind ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ja is goed nog 1 lapo en dan ga ik eten en dan slapen!
Ze is mijn Engels docentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:32 schreef monkyyy het volgende:
Hey Chloroform, ben jij een docente?
In opleiding ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:32 schreef monkyyy het volgende:
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je hem niet hebt blijf je ook in het volgende deel tot het eind ?
Bad Teacher :pquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:32 schreef monkyyy het volgende:
Ook gezienquote:
Neen, leek me een rukfilmquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ook gezien? Wat ze ook niet doet voor paar nieuwe boobies
Wat ga je doen?quote:
Voor middelbare school?quote:
Grammar NAZIquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Neen, leek me een rukfilm
[..]
Wat ga je doen?
Ja, hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |