Doe nog wel eens WoW als ik er zin an heb, of SC2quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
Speelt echt niemand een online game?
saai is 2D/3D speel dan maar AOE2quote:
Account?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doe nog wel eens WoW als ik er zin an heb, of SC2
Ja, weenie. MOET IK GODVERDOMME ALLES VOORKAUWEN?!quote:
Hehe, docentenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, met LA Noire wel eens gevraagd om online back up enzo, kijken wat de community denkt enzo, maar verder niet man.
Mja, iedereen haat altijd op docenten enzo, maar weet niet man, vind het wel leuk beroep enzo, ja toch.quote:
Vind ik wel leuk je zo bezig te zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, weenie. MOET IK GODVERDOMME ALLES VOORKAUWEN?!
Oh sozz zag het niet, Den Boschquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef Ikbenserieus het volgende:
Gridlok is grappig, maar ze moet wel reageren op mijn posts.
Boeiend ik vind het vet, heb ook gewowed. Ben gestopt toen ik te vaak in de top 10 rogue world logs kwam op verschillende bossesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
saai is 2D/3D speel dan maar AOE2
Ik wil je account name weten, server etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bedoelt of ik er voor betaal? Ja alleen paupers spelen op illegale servers.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk je zo bezig te zien.
Bloodscalpquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil je account name weten, server etc.
Ik zoek nog een Dungeon partnet op Dragon Nest Sea iemand?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Boeiend ik vind het vet, heb ook gewowed. Ben gestopt toen ik te vaak in de top 10 rogue world logs kwam op verschillende bossesniet eens dikke gear ofzo
te goed enzo
too nerd
Wat is het?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik zoek nog een Dungeon partnet op Dragon Nest Sea iemand?
Met mij in gedachte. Dat maakt me geil. Ik ga mezelf ook even kietelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy is haarzelf echt gaan kietelen volgens mij
Ik denk dat ze aan die ene accountant denktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met mij in gedachte. Dat maakt me geil. Ik ga mezelf ook even kietelen.
zoek op youtube dragon nestquote:
De meeste spellen draaien sowieso om skills, daarbij ook heroes of newerth maar goed ik ga wel even kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zoek op youtube dragon nestis best wel een leuk spel, want het hangt niet alleen af of je sterke items hebt maar ook om je skillz
Jammer dit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan die ene accountant denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |