Rustig, maar ik ben er nog.quote:
Ik kreeg al bijna een hartaanvalquote:
I'm Pikachuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef Drommeldaris het volgende:
"He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man"
Hangt er van af hoe je er uit zietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef coban het volgende:
Kut TT
@drommeldaris: wat zie jij als normaal?
Fieuw.quote:
Buy the ticket, take the ride.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:35 schreef Drommeldaris het volgende:
"He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man"
Over november gesproken:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
remember remember the fifth of novembah!
it's not gay if it's a three way you knowquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je er uit ziet
Beetje troosten enzo en dan dit dat en dan bam bam
Over november gesprokenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over november gesproken:
tevens voor Gridlok ook.
Oooh leuuuukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je er uit ziet
Beetje troosten enzo en dan dit dat en dan bam bam
Die ken ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over november gesproken:
tevens voor Gridlok ook.
Ik drum ook nog echt ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:37 schreef coban het volgende:
[..]
Oooh leuuuuktrommelen enzo?
omg zo lief en doordacht van je wauw
Voelen mannen in de kleedkamer weleens aan elkaars ballen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:37 schreef Drommeldaris het volgende:
It ain't gay if the balls ain't touching
Waarom zuipen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef Chloroform het volgende:
Altijd honger als teveel gezopen, nu kaasbroodjes in de oven.
bij voetballen wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voelen mannen in de kleedkamer weleens aan elkaars ballen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is fijn.quote:
Ik douche met een handdoekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik douche met een handdoek
Mot je wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
en je eigen naamtopic openen is nog-er
Maar eey is geregeldquote:
Dan gaan we op vakansie. Simpelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is goed maar het drumstel staat niet in de mooiste stad van Nederland
Geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sergeant peppers lonely hearts club band
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Niemand kan zo goed hosselen als drommel
QFTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Niemand kan zo goed hosselen als drommel
Okiquote:
Wat? Vrouwen voelen ook aan elkaars borsten in de kleedkamer hoor.quote:
Ik ga ook een biertje pakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen antwoord op mijn vraag.
Nog een reden om een spy cam te plaatsen bij een fitnesscentrumquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat? Vrouwen voelen ook aan elkaars borsten in de kleedkamer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |