wie hou je voor de malingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij heeft er alleen 5 ipv 6 van gemaakt, het was sowieso al verkeerd gespeld
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Coban betekent in het Nederlands slet!
wacht maar of volgende lapo ook van miequote:
Doe je zelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niemand mag spotten met mijn naam ARGH~!
Niemand, dat is het ergstequote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wie hou je voor de maling
Niet gelezen, gr gr.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je stoot een glas om, zit kracht achter. Door de kracht valt het glas om, en omdat een glas rond is ( meestal ) ga ik er vanuit dat het een kleeeeeein beetje rolt ofzo? Maybe rolde van je tafel? lol sozz??
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niemand, dat is het ergste
Coban is eten en slapen danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wacht maar of volgende lapo ook van mie
JOttem wat wijs.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Guns don't kill people, people kill people
quote:
EEEN BLOEMETJESGORDIJN!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
Mensen die pestenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
Benny this is war!
Ik ken iemand in mijn klas die ben heet hij wordt steeds gepest zoals ik ben ben .... sorry ik stotter soms en maken we een ritmische muziekje met ben enz.
Een aapje die het koud heeftquote:
Zijn stoer en overleven het langst... weet het uit ervaringquote:
Ik heb het bijna nooit koud, ik loop al de hele zomer in tshirt buitenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Een aapje die het koud heeft
Haha mensen die pesten worden later de grootste paupers van allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zijn stoer en overleven het langst... weet het uit ervaring
Noem een beroemd persoon dat pestte.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zijn stoer en overleven het langst... weet het uit ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |