Ik ga foor een moonlord alleen upgrade op sea moet nog komenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De meeste spellen draaien sowieso om skills, daarbij ook heroes of newerth maar goed ik ga wel even kijken
Niet zo kwijlen straks verdampt het en gaat het weer regenenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze aan jou denkt.
Ik vind het kut, doet me denken aan R.O.S.E. maar dan slechterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga foor een moonlord alleen upgrade op sea moet nog komenen iedereen is toch nog maar lvl 24 max:
Ik ook man, ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze aan jou denkt.
Kwijlen over wat? Gemoedelijke rust noem je dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo kwijlen straks verdampt het en gaat het weer regenen
ROSE was pas kutquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het kut, doet me denken aan R.O.S.E. maar dan slechter
Jij hij speelt ook op low kwaliteitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het kut, doet me denken aan R.O.S.E. maar dan slechter
Nah, al gegetenquote:
Klinkt meer als Soesjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:20 schreef Chloroform het volgende:
If you say jesus backwards, it sounds like sausage.
Je wou met mij eens een record aantal post doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:20 schreef Nectar het volgende:
Yo Yo Yo
Deze
Negert
Is Back
Ik was famous in de NB topics in augustus 2010.
Ik kreeg toen rank UttEO
Nee.quote:
Eey, bel me als je er bent vraag dan gewoon bij satan naar kubi.quote:
Nee, nog niet neequote:
Met chocoladesaus alles, ja toch.quote:
Chocofondue, lekker dippen saampjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met chocoladesaus alles, ja toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |