Aaaah fuck! Niet aan gedacht, was net nog bij mijn ouders thuis en heb ze daar al klaar liggen en alquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Shiftooooooo, hoe zit het met onze dealtjes?
Lekkere shaggiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Aaaah fuck! Niet aan gedacht, was net nog bij mijn ouders thuis en heb ze daar al klaar liggen en alWat was het andere ook alweer? Tomorrowz?
Uiteraard! Maar die moet ik volgende week ergens weer meenemen! Ben er alweer bijna doorheenquote:
Waarom heb je zo'n wit slodderhemd aan op die foto?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
och germmm *aaioverdebol*
Ik stook die halve nellies gewoon lekker zelf op hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar die moet ik volgende week ergens weer meenemen! Ben er alweer bijna doorheenHeb er wel een paar doorverkocht hoor
niet allemaal zelf op
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik stook die halve nellies gewoon lekker zelf op hoor.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n wit slodderhemd aan op die foto?Of was het ooit een strak hemdje maar zijn je tieten gekrompen?
jij is niet lief voor FTSquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n wit slodderhemd aan op die foto?Of was het ooit een strak hemdje maar zijn je tieten gekrompen?
Als ik er niet ben wel ja.quote:
Verveel me en heb forever alone gevoelens nu ik een keer op zaterdag avond alleen thuis benquote:
Dat went vanzelfquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Verveel me en heb forever alone gevoelens nu ik een keer op zaterdag avond alleen thuis ben
Ja dan hebbu een probleem.quote:
Nee nee, ik had een kater, waardoor ik er vanavond voor heb gekozen niet weg te gaanquote:
Slettebakquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee nee, ik had een kater, waardoor ik er vanavond voor heb gekozen niet weg te gaanMaar heb tevens een week vakantie dus er zal genoeg geslet worden
Gaan we hem dan opeten bij het kerstdiner?quote:
Hoeveel zijn dat er? 2?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:12 schreef shifto het volgende:
Ik ben heul geen slet! Ik ken alle namen nog van iedereen waar ik ooit mee gesext heb
Bijnaquote:
Maakt toch niet uit, hè, ben zo aangeschoten dat je op de lijst erbij mag hoor als je lief bentquote:
Come and get mequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Bijna
[..]
Maakt toch niet uit, hè, ben zo aangeschoten dat je op de lijst erbij mag hoor als je lief bent
quote:
Als je saai bent val ik mss wel in slaap jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Onverwachte reactie, had me al op meerdere voorbereid, maar denk je wel een jonge adonis als mijn nog te kunnen handelen?Kan het niet hebben als je halverwege in slaap valt oid.
I'll rock your world. Ook al heb je al het e.e.a. meegemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je saai bent val ik mss wel in slaap ja
Nouja we zullen zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:24 schreef shifto het volgende:
[..]
I'll rock your world. Ook al heb je al het e.e.a. meegemaaktOf je word mijn 1e slechte recensie
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:24 schreef shifto het volgende:
[..]
I'll rock your world. Ook al heb je al het e.e.a. meegemaaktOf je word mijn 1e slechte recensie
Adres mag worden gePMedquote:
Dude, rijden onder invloed moet je niet doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Adres mag worden gePMedDan zal ik er even over nadenken of ik de boete wil riskeren voor het rijden onder invloed
Ik ben hooguit een beetje aangeschoten, Ik heb erger op mijn geweten, weet alleen dat als ik nu zou moeten blazen ik er niet mee weg kom tot ik me rijbewijs 5 jaar heb.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dude, rijden onder invloed moet je niet doen.Een crash wil ik niet op mijn geweten hebben.
en het is toch zeker 1 kmquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben hooguit een beetje aangeschoten, Ik heb erger op mijn geweten, weet alleen dat als ik nu zou moeten blazen ik er niet mee weg kom tot ik me rijbewijs 5 jaar heb.
Ik heb ook al de nodige versnaperingen op dus laten we het maar uitstellen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben hooguit een beetje aangeschoten, Ik heb erger op mijn geweten, weet alleen dat als ik nu zou moeten blazen ik er niet mee weg kom tot ik me rijbewijs 5 jaar heb.
Ok, houd dan wel enigzins rekening met het risico dat ik dan niet meer wilquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook al de nodige versnaperingen op dus laten we het maar uitstellen.
Wat is dat nou weerquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, houd dan wel enigzins rekening met het risico dat ik dan niet meer wil![]()
Heat of the moment, take it or leave itquote:
Chantagequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Heat of the moment, take it or leave itge weet heul toch hoe dat is!!
Nou, ik zal het je even uitleggen. Hij is dronken, en heeft zin om te neuken, dus neemt hij genoegen met jou. Zodra hij morgen echter nuchter en brak is, denkt hij aan die rosbiefkut van je die die bijna geneukt zou hebben, en dan gaat hij spontaan kotsen.quote:
Choices choicesquote:
Niet zo gemeenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, ik zal het je even uitleggen. Hij is dronken, en heeft zin om te neuken, dus neemt hij genoegen met jou. Zodra hij morgen echter nuchter en brak is, denkt hij aan die rosbiefkut van je die die bijna geneukt zou hebben, en dan gaat hij spontaan kotsen.
Kan hij niks aan doen, hij is gewoon jaloers.quote:
Dat weet ik toch wel!quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen, hij is gewoon jaloers.
Jij bent nog een grotere narcist dan ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen, hij is gewoon jaloers.
quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Zou wel een mooi moment zijn als ik toch die shit kom droppen hè
Voorwaarde is dat ik je echte naam hoor, want ken ze tot nu toe ook nog allemaalquote:
Die is hier allang bekend joh koekerd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Voorwaarde is dat ik je echte naam hoor, want ken ze tot nu toe ook nog allemaal
Jeweetttoch dat ik me daar niet mee bezig houdquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is hier allang bekend joh koekerd.
Staat nog op mijn to-do list. Iemand die een stukje ouder is dan ikquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol whut
Zitten jullie hier nou serieus een nachtelijke date in mekaar te draaien?
Jij wil nietquote:
Nee ik had het over zijn trots dat ik alleen hem zou willen.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik had het over zijn trots dat ik alleen hem zou willen.
Ik ben zo lam dat je alles met me kan doen wat je wil.quote:
Ergens ben ik tevens zo lam dat ik echt zin krijg om die kant op te komen ;') ookal is dit FOKquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben zo lam dat je alles met me kan doen wat je wil.
Was ooit een strak hemdje maar kut kwaliteit dus uitgelubberd plus ben afgevallen nou tevreden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Is ie nooit geweest.quote:
Loopt daar een Bossche weer wa te schreeuwen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben zo lam dat je alles met me kan doen wat je wil.
Ahhh zooquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:41 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik?
Haha nee man.
Ik woon in Helmond, maar heb half jaar in DB gestudeerd.
Hoe kom jij nou weer bij Groningen?quote:
Weet ik veel haha.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer bij Groningen?
Achjaaa kan gebeuren.quote:
Jaa ik was het ook terug aan het lezen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg kijk Tux haar nachtelijke hosselsessies hebben haha
Hmm dat klinkt ontzettend verleidelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou FTs als je zin hebt. Ze is toch dronken dus je kan doen met dr wat je wilt![]()
Ofnietquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt ontzettend verleidelijk.
Begint altijd te kriebelen met Bosschenaren als Ossenaar zijnde....quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Johnnylove? Who the fuck are you?
Messentrekker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:52 schreef johnnylove het volgende:
Ossenaa
[..]
Begint altijd te kriebelen met Bosschenaren als Ossenaar zijnde....
Dat is toch een standaard woord voor al die Bosschenaren? En ik d8 dat je veel kan hebben, omdat je toch lam bent op het moment.quote:
Ja kut tuurlijk is dat een standaard woord. Geen stress man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:56 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Dat is toch een standaard woord voor al die Bosschenaren? En ik d8 dat je veel kan hebben, omdat je toch lam bent op het moment.
Wit nie of ge t wit, mar Den Bosch is niet zo wijd e weg waar mijn kiet stot.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar hoe kom je in het 's-Hertogenbosch topic terecht?
Is verleidelijk maar nee dankje, ik mag van mezelf niet meer 's nachts eten.quote:
Aan de lijn meske? Ik ga helaas mijn laatste biertje opentrekken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is verleidelijk maar nee dankje, ik mag van mezelf niet meer 's nachts eten.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is verleidelijk maar nee dankje, ik mag van mezelf niet meer 's nachts eten.
Aan de lijn niet zozeer, maar moet wel opletten ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:07 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Aan de lijn meske? Ik ga helaas mijn laatste biertje opentrekken.
Niet als ik dadelijk ga slapen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit soort uren zijn technisch gewoon ochtend hoor. Dus als ontbijt kan het wel.
Gewoon niet eten 's nachts, is beste.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:25 schreef johnnylove het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 augustus 2011 04:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Aan de lijn niet zozeer, maar moet wel opletten ja.
[..]
Sund, wa doe ge oe eigen allemaal on?
Het allemaal niet meteen vet te zijn.. Daarom heb ik altijd tapas in de vriezer liggen.
Verstandig mens lag nu ook onder de dekens moeders. Ben je 's ochtends weer fris en fruitig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gewoon niet eten 's nachts, is beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |