SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ah op die fiets, dank!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:30 schreef bijdehand het volgende:
Als KK niet hard gaat leren moet hij stoppen met z'n studie. Door het harde leren kon hij geen strakke nullen meer regelen, en dan wrijven we er even in
Het was meerkeuze, dus ik heb alles gegokt, en toen wilde ik na 1 kwartier na huis, mocht dat niet, omdat de minimale tijd een half uur was.quote:
Balen manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was meerkeuze, dus ik heb alles gegokt, en toen wilde ik na 1 kwartier na huis, mocht dat niet, omdat de minimale tijd een half uur was.
Dan ligt het zeker aan mij, maar als ik wist dat het vervolg van mn studie af zou hangen van dat tentamen, dan had ik toch wel wat meer geleerd..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was meerkeuze, dus ik heb alles gegokt, en toen wilde ik na 1 kwartier na huis, mocht dat niet, omdat de minimale tijd een half uur was.
Nee, dat tentamen is morgen pas. Dit tentamen is niet zo boeiend, en veeeeeel moeilijker dan die van morgen, dus gewoon alleen leren voor die van morgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ligt het zeker aan mij, maar als ik wist dat het vervolg van mn studie af zou hangen van dat tentamen, dan had ik toch wel wat meer geleerd..
En moeten gokken bij MC is volgens mij niet echt het bewijs van alles uit je hoofd kennen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef shifto het volgende:
Gaat iemand vanavond nog iets doen in DB?
quote:
Tis te hopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is trouwens verdacht stil hier, heeft KK zijn superbelangrijke toets toch niet zo bijzonder goed gemaakt?![]()
quote:
Met wie? :")quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:27 schreef Kutstudent het volgende:
Net een fok-meet gehad.Manmanman hoe geniaal kan iets zijn.
Leef jij ook nog.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Met wie? :")
Tevens hallo mensen na eeuwen.
oh jij bent er ook nog!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Filmpjes?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:27 schreef Kutstudent het volgende:
Net een fok-meet gehad.Manmanman hoe geniaal kan iets zijn.
Fucking Bastards.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
hoi schatjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gelukkig niet.quote:
Categorie poep en plas humor toch niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Op een gegeven moment flikkerde ik bijna van m'n kruk af van het lachen. Nog nooit zoveel flauwe grappen op een avond voorbij horen komen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh jij bent er ook nog!Welkom terug
Jazeker, zo af en toe een heel klein beetje nog.quote:
Het is een reüniequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Aight FTS en telefoonmaatschappij terug. Het moet niet gekker worden!
ewaquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe we rollen in de 0416
I escaped 0416.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe we rollen in de 0416
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef fairytalessuck het volgende:
als vanouds hoog niveau hier. gelukkig.
dit doet zeer.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:19 schreef fairytalessuck het volgende:
als vanouds hoog niveau hier. gelukkig.
och germmm *aaioverdebol*quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I know that feeling
oechechehcehchehehquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
och germmm *aaioverdebol*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |