Jaa ik was het ook terug aan het lezen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg kijk Tux haar nachtelijke hosselsessies hebben haha
Hmm dat klinkt ontzettend verleidelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou FTs als je zin hebt. Ze is toch dronken dus je kan doen met dr wat je wilt![]()
Ofnietquote:Op zondag 28 augustus 2011 03:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt ontzettend verleidelijk.
Begint altijd te kriebelen met Bosschenaren als Ossenaar zijnde....quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Johnnylove? Who the fuck are you?
Messentrekker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:52 schreef johnnylove het volgende:
Ossenaa
[..]
Begint altijd te kriebelen met Bosschenaren als Ossenaar zijnde....
Dat is toch een standaard woord voor al die Bosschenaren? En ik d8 dat je veel kan hebben, omdat je toch lam bent op het moment.quote:
Ja kut tuurlijk is dat een standaard woord. Geen stress man.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:56 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Dat is toch een standaard woord voor al die Bosschenaren? En ik d8 dat je veel kan hebben, omdat je toch lam bent op het moment.
Wit nie of ge t wit, mar Den Bosch is niet zo wijd e weg waar mijn kiet stot.quote:Op zondag 28 augustus 2011 03:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Maar hoe kom je in het 's-Hertogenbosch topic terecht?
Is verleidelijk maar nee dankje, ik mag van mezelf niet meer 's nachts eten.quote:
Aan de lijn meske? Ik ga helaas mijn laatste biertje opentrekken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is verleidelijk maar nee dankje, ik mag van mezelf niet meer 's nachts eten.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is verleidelijk maar nee dankje, ik mag van mezelf niet meer 's nachts eten.
Aan de lijn niet zozeer, maar moet wel opletten ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:07 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Aan de lijn meske? Ik ga helaas mijn laatste biertje opentrekken.
Niet als ik dadelijk ga slapen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit soort uren zijn technisch gewoon ochtend hoor. Dus als ontbijt kan het wel.
Gewoon niet eten 's nachts, is beste.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:25 schreef johnnylove het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 augustus 2011 04:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Aan de lijn niet zozeer, maar moet wel opletten ja.
[..]
Sund, wa doe ge oe eigen allemaal on?
Het allemaal niet meteen vet te zijn.. Daarom heb ik altijd tapas in de vriezer liggen.
Verstandig mens lag nu ook onder de dekens moeders. Ben je 's ochtends weer fris en fruitig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gewoon niet eten 's nachts, is beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |