Sociaal Juridische Dienstverleningquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Meteen een hele dag, de horror.
Maar als je wordt toegelaten wat ga je dan studeren?
Dat dacht ik wel he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, toppie, m'n zus heeft al een nieuwe vent
Hopelijk trekt ze d'r snel bij in, heb ik er geen last meer van!Oh mijn god Brabant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zeker wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Brabant, daar woont toch ook wel heel wat goeds. Weet ik inmiddels.
Dank.. ik zal updates plaatsen tussendoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Trusten PatriQue en heel veel succes morgen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, toppie, m'n zus heeft al een nieuwe vent
Hopelijk trekt ze d'r snel bij in, heb ik er geen last meer van!Brabant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Succes jongen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dank.. ik zal updates plaatsen tussendoor
Tofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dank.. ik zal updates plaatsen tussendoor
Aha.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
Maar boterzonderham is het pukkelpop meisje zogezegd.
Alweerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
Steve Jobs stapt op als topman Apple
Brabant is topquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Brabant, daar woont toch ook wel heel wat goeds. Weet ik inmiddels.
Oh mijn god dat gezicht dat ze trekt.quote:
Ik doe mee al had ik het ook al prive gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:15 schreef Renesite het volgende:
Ook hier eventjes mijneen
geven en veel succes
!!!
Dat is bij ons ook, de zoon van de burgemeester rijdt haar rond en vangt voor een ritje van nog geen 20 kilometer 300 euroquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef PatriQue89 het volgende:
De Politiek in Delfzijl
De gemeente Delfzijl werd enkele jaren geplaagd door een onrustige politieke situatie. Veel raadsleden en wethouders moesten voortijdig het veld ruimen vanwege allerhande conflicten, beschuldigingen en malversaties.[4]
In 2000 moest een wethouder aftreden omdat zijn auto illegale kentekenplaten had. Drie keer beschuldigden raadsleden een collega of wethouder van ongewenste seksuele intimiteiten. Een rapport van VROM over falend toezicht op milieuvergunningen was door B & W geheimgehouden voor de gemeenteraad. Diverse wethouders en de gemeentesecretaris stapten op. Burgemeesters - onder wie Maritje Appel, een van de eerste gekozen burgemeesters van Nederland - moesten aftreden. Er was een snelle opeenvolging van waarnemend burgemeesters, zoals Annemarie Jorritsma en Cees Waal, die deze gemeente 'weer in het gareel' moesten krijgen. [5] Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 werd uit protest bijna 30% van de stemmen blanco uitgebracht.[6] Minister van Binnenlandse Zaken Remkes en Commissaris van de Koningin Alders dreigden de gemeente onder curatele te stellen. Naar aanleiding van al deze perikelen kreeg Delfzijl de bijnaam 'Sicilië aan de Eems'.
Sinds 15 september 2008 is de PvdA-er Emme Groot burgemeester. Hij is geboren in Delfzijl, was sinds 2000 burgemeester van buurgemeente Appingedam en kent de lokale verhoudingen.
Hmm.. snel m'n rijbewijs gaan halen.. ga ik dat ook doen..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook, de zoon van de burgemeester rijdt haar rond en vangt voor een ritje van nog geen 20 kilometer 300 euro
deed ik.ook al privé hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe mee al had ik het ook al prive gedaan
Te verwachten, als je en filthy rich en ziek bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
Steve Jobs stapt op als topman Apple
Bibber zequote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik begin enorm zenuwachtig te worden
mr burnsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te verwachten, als je en filthy rich en ziek bent.
ik ben kotsmisselijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:38 schreef Renesite het volgende:
Don't worry!
Dat zenuwachtig neem ik vanaf hier wel over van je!
Concentreren en je best doen. Je hebt voor nu alle examens al voldoende gemaakt!
ademen. Rustig. Zitten. Zuchtenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ben kotsmisselijkwas ik maar zoals bij mn vmbo examens.. Toen was ik zoooooo chill..
uhuh uhuh.. Ik ben binnen, heb koffie.. Even tot rust komen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
ademen. Rustig. Zitten. Zuchten
Rustig lezen
ik heb toelatingexamen voor HBOquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:16 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft geen idee waar het over gaatWie immer.
Maak je niet druk, dat ga je gewoon ownen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb toelatingexamen voor HBO
hoppa nog meer druk erop, bedanktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maak je niet druk, dat ga je gewoon ownen.
Goeie tactiek.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wel ok eigenlijkmaar ik prijs mezelf nog niet rijk.. Dan kan het alleen maar tegenvallen!
Goeie titel wel. Ik heb te weinig verstand van hardstyle om het op kwaliteit te beoordelenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Check mijn laatste productie waar ik mee bezig ben
http://soundcloud.com/theconflictmusic/the-conflict-bami-speciaal
alleen Nederlands nog!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
Heel veel succes met de volgende 2 dingen, PatriQue!
i hopequote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooohw, dat zal vast ook wel goed gaan
Nice, dus je wist al wat dingetjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Het was de laatste oefenexamen die ikl gister gemaakt heb
joah.. Wist bijna alles nog, hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice, dus je wist al wat dingetjes?
Nou, kiek 'ns oanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
joah.. Wist bijna alles nog, haha
Wantquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik vind t wel eng.. Straks heb ik het gehaald.. Dat zou echt een dikke faal voor mij betekenen.
ik bedoel als ik het niet haal... Hehe.. Dan zou ik echt het gevoel hebben dat ik gefaald heb..quote:
Spoilersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:34 schreef iBenny het volgende:
Waarom zijn er nog zo weinig spoilers over The Voice te vinden?
Mwoah, als je diezelfde toets gister al had gemaakt...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik bedoel als ik het niet haal... Hehe.. Dan zou ik echt het gevoel hebben dat ik gefaald heb..
dat was alleen nederlands.. Die heb ik wel gehaald..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, als je diezelfde toets gister al had gemaakt...
denk dat ie het totaalplaatje bedoeldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwoah, als je diezelfde toets gister al had gemaakt...
waarschijnlijk begin week 36.. Wat ik niet begrijp, want we waren maar met 8.. Als ze maandag gewoon nakijken, kunnen ze uitslag op de bus doen.. Kan k t dinsdag weten..quote:
Das te makkelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
waarschijnlijk begin week 36.. Wat ik niet begrijp, want we waren maar met 8.. Als ze maandag gewoon nakijken, kunnen ze uitslag op de bus doen.. Kan k t dinsdag weten..
Nein. Net zoals alle beste stukjes al in reclames laten zien.quote:
hahaha. Zolang je se opbouw goed hebt en je geen volkomen onzin hebt.vermeldtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar goed.. Een juridisch etnische betoog schrijven.. Ik wil die studie toch doen om zulke dingen te leren.. Ze moeten niet verwachten dat alles klopt.. Vind ik.
Ik zie het nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. er waren kneuzen bij het toelatingsexamen die zeiden dat ik op deze meneer leek
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je lijkt er vaag op.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. er waren kneuzen bij het toelatingsexamen die zeiden dat ik op deze meneer leek
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet sprekend eerder een "nu je het zegt" gevalletje.quote:
Eerder een als je veel fantasie hebt gevalletje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet sprekend eerder een "nu je het zegt" gevalletje.
Ook nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet sprekend eerder een "nu je het zegt" gevalletje.
Oh, dan ben ik ook slankquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eerder een als je veel fantasie hebt gevalletje.
jatog jajajajaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eerder een als je veel fantasie hebt gevalletje.
waquote:
Noomi Rapace.quote:
Hoeft ook niet.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:36 schreef Renesite het volgende:
Patrick, jij lijkt sprekende op geert hoes!!!!!
Geen ideequote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen op je introductie?
Aha..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee.
http://www.iamcore.nl/intro/
quote:
Zo niet, ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef Kally het volgende:
Pat, je hebt het vast goed gedaan, zo niet ben ik toch trots op je
Zo niet, over de knie en dan geef je rode striemen op de billen!quote:
jij met welk legerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo niet, over de knie en dan geef je rode striemen op de billen!
Ik voel je, maar je hebt het gewoon goed gedaanquote:
Wat ben jij nog een peuter, kleuter!quote:
Kally aan de vla-flip!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mondje open, Kally. Daar komt IAN's vliegtuigje aan... *vroem* *vroem*
En Ian alles weer uitkitsenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mondje open, Ian. Daar komt een vliegtuigje aan... *vroem* *vroem*
Leg me eens uit hoe jij die reactie van mij hebt geïnterpreteerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben jij nog een peuter, kleuter!
"Meeeeeid doe gewoon lekker hitsig voor me dan lus ik je rauw schaaat"quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En Ian alles weer uitkitsenHapje voor mama!
Was maar een grapje. Sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Kally het volgende:
Omg is de kleuterklas geopend?
En nee Ian is er nog niet, maar ik zal vragen of ik hem moet voeren.
Ja, ik denk dat we straks met modder gaan gooien. Hoop dat-ie het niet aan mij baas doorgeeft als ik teruggooiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Kally het volgende:
Omg is de kleuterklas geopend?
En nee Ian is er nog niet, maar ik zal vragen of ik hem moet voeren
Hop! Spring erop tijgerrrrrrrrquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
Er werkt hier zo'n schattig meisje op de redactie.
En hoe ze liep te hakkelen met het nieuws.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Sorry.
Eet smakelijk Siep
Aaaaan Jantje is ook zo'n lastig jochie!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat meer op het doorgaan erop
Ik zit met 3 kindjes hier
Any occasion ervoor?quote:
Zoals alle reacties die je maakt als je een geintje of grapje maakt over Patrick. Dan kom jij als een handtashond even keffen en blaffen. Patrick is een grote vent en kan best een grapje hebben of zelf reageren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe jij die reactie van mij hebt geïnterpreteerd.
Zonder mijquote:
Wat ken jij mij goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals alle reacties die je maakt als je een geintje of grapje maakt over Patrick. Dan kom jij als een handtashond even keffen en blaffen. Patrick is een grote vent en kan best een grapje hebben of zelf reageren.
Ja maar wij zijn collega's dat kan niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hop! Spring erop tijgerrrrrrrr
Ow. Als dat CAO-matig is vastgelegd kan je er niets mee, inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn collega's dat kan niet.
Tuurlijk wel, in het serverhok ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn collega's dat kan niet.
Veel plezier Benny.quote:
Ik dacht dat DK een geintje maakte joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ken jij mij goed.
Ik ga hier niet eens op in.
Ik krijg niet eens loon.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Als dat CAO-matig is vastgelegd kan je er niets mee, inderdaad
Hebben we hier niet, we hebben wel een ruime badkamer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, in het serverhok ofzo
Nog beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens loon.![]()
[..]
Hebben we hier niet, we hebben wel een ruime badkamer.
Nee, DK is even uit zijn panty. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat DK een geintje maakte joh.
Op de wasbank jongen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens loon.![]()
[..]
Hebben we hier niet, we hebben wel een ruime badkamer.
Wist je dat jou handtasje handtasjes heeft?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
Hij beledigde mijn handtasje. Stiekem denk ik dat er wat opgekropte irritatie in zit, in zijn handtasje.
Nee echt? Wil je er eentje meid? Of nee beter! Laten we shoppen!!!!! Vind ik zoooo enigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Wist je dat jou handtasje handtasjes heeft?
Doofusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee echt? Wil je er eentje meid? Of nee beter! Laten we shoppen!!!!! Vind ik zoooo enig! Gurl we can do it! Dan moet ik wel mijn shoppingshoes aandoen... ow jee welke...
!! Where is the fashioncops when you need it
!!!!!!!
Mag ik even buiten jullie beef gelaten worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals alle reacties die je maakt als je een geintje of grapje maakt over Patrick. Dan kom jij als een handtashond even keffen en blaffen. Patrick is een grote vent en kan best een grapje hebben of zelf reageren.
Maar dan zijn jullie de handtaspoes van mijn handtas?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Doofus![]()
Bella et moi zijn de handtasjes van jou handtasje
Dat is iemand die handtasjes probeert te stelen, de ettersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
He maar Sieeep?
Wat is een handtashond dan? De hond van mijn handtas? Ik wist niet dat-ie een hond had, alleen Snoet de kat?
Dus ik steel Patrick? Van wie? Van DK? Is-ie jaloers? Is dat het?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is iemand die handtasjes probeert te stelen, de etters
Je steelt hem van mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus ik steel Patrick? Van wie? Van DK? Is-ie jaloers? Is dat het?
Ik heb geen beef hoor. Hij wilde alleen weten hoe ik zijn reacties las. Zo dus!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik even buiten jullie beef gelaten worden?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, dan neem ik Jan wel van je over.
Ow je komt er goed mee weg. Volgende keer ga ik je folteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen beef hoor. Hij wilde alleen weten hoe ik zijn reacties las. Zo dus!
Jij mag niet twee handtasjes. Want dan heb je geen hand meer over voor je kotertjesquote:
Die hangen aan de handtasjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij mag niet twee handtasjes. Want dan heb je geen hand meer over voor je kotertjes
quote:
Tja euh maar ik ben zijn handtas, probleem opgelostquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]!!! Denk dat mijn (dan jouw-) handtas daar niet echt vrolijk van wordt
Desalniettemin.
quote:
I'll beg the difference.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil later een chihuahua voor in mijn handtas!
Oeh oeh meid, dan ga ik je Paris noemenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil later een chihuahua voor in mijn handtas!
Gurl ga achter haar aan en laat haar elke hoek van haar ouders' huis zien! Beest!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
Susanne is haar huis, dat is lekker dan.
Mama heeft het zwaar vandaagquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama heeft het zwaar vandaag
Ron kreeg zijn pasje waar op staat dat ie masterstudent is en ik mijn klas (V6C) en ze vond het ineens zo oud klinken allebei
Ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een lampje gaat branden over dat ik inderdaad al heul oud ben!
Jouw moeder is een beetje vreemdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een lampje gaat branden over dat ik inderdaad al heul oud ben!
Ik moet er nog eerst hosselen jonguh!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gurl ga achter haar aan en laat haar elke hoek van haar ouders' huis zien! Beest!!
Beetje wel hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jouw moeder is een beetje vreemd.
Ja maar... dat is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er nog eerst hosselen jonguh!
Wel doen hè?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet er nog eerst hosselen jonguh!
De mijne was altijd ook beschermend... maar ik ben op den duur zélf de grenzen stukje bij beetje gaan opzoeken zonder toestemming. Zoiets als: ik ben vandaag langs de westerhaven gegaan blablabla (begin van de stad)quote:
Van die reclame, zo'n kees ding?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, geen cihuahua... ik wil zo'n witte.. zo'n ijshondje.. hoe heet dat nog maar
Huskyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, geen cihuahua... ik wil zo'n witte.. zo'n ijshondje.. hoe heet dat nog maar
Die zijn wit met grijsquote:
Ik ben verliefd.quote:
In een ingereden auto rijdt het ook best okay.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verliefd.![]()
Zal je zien dat ze 26 is ofzo.![]()
![]()
Maar goed als ik haar de volgende keer zie zal ik haar wel aanspreken.
Ja, he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
In een ingereden auto rijdt het ook best okay.
Uhh wat is er mis met een oudere vrouw?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verliefd.![]()
![]()
Bij stap één heb ik al internetarrest denk ik. Huisarrest is niet heel verschillend van de normale omstandigheden dus daar hadden ze me niet meer meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
De mijne was altijd ook beschermend... maar ik ben op den duur zélf de grenzen stukje bij beetje gaan opzoeken zonder toestemming. Zoiets als: ik ben vandaag langs de westerhaven gegaan blablabla (begin van de stad)
Ik mocht niet alleen naar de stad.
Later smste ik: ik ben met Wendy en Thijs even naar de stad, heb tussenuur, doei!
26 das nog een jonkie! Waarschijnlijk al een keer uit de verpakking geweest maar nog prima te misbruiken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verliefd.![]()
![]()
Oh dat komt helemaal goed hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We hebben samen een plan om jou niet zo te laten worden.
Ik wou hem niet inkoppenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh wat is er mis met een oudere vrouw?
Al ben jij een jonger modelquote:
Bekrompen. Mijn ouders zagen tenminste in dat ik mijn eigen grenzen WOU verleggen en dat ik het ook daadwerkelijk verantwoord kón.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij stap één heb ik al internetarrest denk ik. Huisarrest is niet heel verschillend van de normale omstandigheden dus daar hadden ze me niet meer mee
Met mijn oma inmiddels een hoop.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent idd te groot voor Lutte.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met Benny in het complot zijn we al een eind.
Aahwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verliefd.![]()
![]()
Ik mag hopen dat ze met 26 nog geen oma is onze Suzannequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met mijn oma inmiddels een hoop.
Ik wil geen vriendin van 26 ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
In een ingereden auto rijdt het ook best okay.
Niks alleen 26 is te veel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Juistem...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
26 das nog een jonkie! Waarschijnlijk al een keer uit de verpakking geweest maar nog prima te misbruiken.
Je hoeft er toch niet meteen mee te trouwen? Keihard af-raggen die fiets en als de banden lek zijn gewoon dumpen in de bermquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendin van 26 ja.
[..]
Niks alleen 26 is te veel.
[..]
Juistem...![]()
Uhuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met Benny in het complot zijn we al een eind.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
UhuEn anders hebben we jou en Kally nog om me een schop onder mijn kont te geven
Euhhh 17 > 26 vind ik wel vrij veel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef Kally het volgende:
26 te veel
Het scheelt wat 9 jaar
Sorry
Wel een hele baarperiode er tussen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al ben jij een jonger modeldan dat ik ben zeg maar.
Misschien wil Suus wel dolgraag een toyboy!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil geen vriendin van 26 ja.
[..]
Niks alleen 26 is te veel.
[..]
Juistem...![]()
Jeetje... Van retteketet rond mijn geboorte!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wel een hele baarperiode er tussen!
Ja precies. Maar ik wilde er toen toch toch over discussiëren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent idd te groot voor Lutte.
Ja maar 9 jaar joh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef Kally het volgende:
26 te veel
Het scheelt wat 9 jaar
Sorry
Het ligt niet aan jou, alleen maar aan je genen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ik wilde er toen toch toch over discussiëren.
Ja, Kally doet de eerste kick en ik neem het na een meter over voor nog een laatste knal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
UhuEn anders hebben we jou en Kally nog om me een schop onder mijn kont te geven
Maar ik wil geen toyboy zijn dank u vriendelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien wil Suus wel dolgraag een toyboy!
Die kan je toch weer inruilen als je zelf 30 bent tegen iemand van 21? Scheelt het weer 9 jaarquote:
Het grootste probleem is dat ik altijd in zijn schaduw zal moeten staan, die rol kan ik nu eenmaal niet op me nemen, zonder shine en spotlight kan ik niet levenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, alleen maar aan je genen.
Uhhh ik ben 37quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh 17 > 26 vind ik wel vrij veel.
Maar hoe oud is Jan? 24? jij bent toch 33? Dat vind ik gewoon.
SEXBUDYYYquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik wil geen toyboy zijn dank u vriendelijk.
Dat hoor ik te vaak. Maar dat geeft niet, ik ben nu eenmaal een krachtige vrouw.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat ik altijd in zijn schaduw zal moeten staan, die rol kan ik nu eenmaal niet op me nemen, zonder shine en spotlight kan ik niet leven
Je weet nog niet eens of ze wel 26 isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik wil geen toyboy zijn dank u vriendelijk.
Whehequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, Kally doet de eerste kick en ik neem het na een meter over voor nog een laatste knal.
Oh met vrouwen werkt het tegenwoordig hetzelfde als met lege flessen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kan je toch weer inruilen als je zelf 30 bent tegen iemand van 21? Scheelt het weer 9 jaar
A beautiful, strong, black woman!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat hoor ik te vaak. Maar dat geeft niet, ik ben nu eenmaal een krachtige vrouw.
Krijg jij dan een kater, van een 26 jarige stoeitijgertje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh met vrouwen werkt het tegenwoordig hetzelfde als met lege flessen.
Dat zegt hoogstens alleen je rijbewijs/id-kaart en uiteraard zeggen je ouders/familie dat ook.quote:
Facebook geeft ook niks nuttigs.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens of ze wel 26 isVast niet! Dus beter eerst de leeftijd en of ze een relatie heeft afwachten voor er paniek ontstaat
Und Twittah?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Facebook geeft ook niks nuttigs.
hyves! Google! persoonzoeker!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Facebook geeft ook niks nuttigs.
Hmm.. instant stijfjenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef Renesite het volgende:
Even mijn handtas aandacht geven.
[ afbeelding ]
Kun je uit de mail haar achternaam niet halen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
Oh haar mail en nummer staan gewoon op de personeelslijst handig.
Die achternaam weet ik al.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je uit de mail haar achternaam niet halen?
Whut?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef willem-jozef het volgende:
ja hallo, ik heb net een huilende ian aan de lijn, kally is ook wel teleurgesteld![]()
is het hier alleen maar jaloezie en achterklap of gaan we even en masse naar dat topic om te feliciteren?
deze post verwijder ik zo weer anders weten ze (iankally) dat ik jullie moest stimuleren.
thanks, losers
Jeetje nou ik weet het niet. Heeft dat betrekking tot Jan en Siep?quote:
Ja hoor met jou ook alles goed?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef willem-jozef het volgende:
hooi rene, patje en allen die 't groeten waard zijn![]()
alles goed hier?
Ja maar ik snap je verhaal niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef willem-jozef het volgende:
alles goed hier?
Ik weet meteen weer waar ik sta.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef willem-jozef het volgende:
alles goed hier?
Geen idee. Misschien is Karina een kloon of kind van ze?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje nou ik weet het niet. Heeft dat betrekking tot Jan en Siep?
Ik denk dat je niet goed zoekt, beste Patjon.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar ik snap je verhaal niet?
ja, prima, thanks. ben een beetje meligquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja hoor met jou ook alles goed?
Man man man, je straalt helemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, prima, thanks. ben een beetje melig![]()
Gefeliciteerd. Denk ik. Ik weet van niets. Zal wel weer op Skype, Napster of irc hebben gestaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet goed zoekt, beste Patjon.
> Feliciteer hier Kally en Ian met het samenwonen ( or place your bet$)
Ik ken een Suzanne die 31 is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Ja hoor mensen ik kan leeftijden niet inschatten.
Susanne is 24.
Potver, hoe kom je erachter? Post eens haar facebook?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Susanne is 24.
Hoi pimmel.quote:
Ik heb ook helemaal niet gezochtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet goed zoekt, beste Patjon.
> Feliciteer hier Kally en Ian met het samenwonen ( or place your bet$)
Was ik ook niet van uitgegaan. Eigenlijk. Hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niet gezocht
Schoolbank.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Potver, hoe kom je erachter? Post eens haar facebook?
tijdens die bbq in ermelo 24 of 25 juni (waar ze voor het eerst samen sliepen) had ik er een hard hoofd in en dacht ik dat het een paar maanden zou durenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man man man, je straalt helemaal.
Je bent oprecht blij voor ze, merk ik.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef willem-jozef het volgende:
ja hallo, ik heb net een huilende ian aan de lijn, kally is ook wel teleurgesteld![]()
is het hier alleen maar jaloezie en achterklap of gaan we even en masse naar dat topic om te feliciteren?
deze post verwijder ik zo weer anders weten ze (iankally) dat ik jullie moest stimuleren.
thanks, losers
Ja dag.quote:
Mooie leeftijd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
Susanne is 24.
Schatje, dat was niet de nacht dat we voor het eerst samen sliepenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
tijdens die bbq in ermelo 24 of 25 juni (waar ze voor het eerst samen sliepen) had ik er een hard hoofd in en dacht ik dat het een paar maanden zou duren. inmiddels zitten we al tegen september aan te hikken, dus dacht ik: laat ik 'ns een topic openen en m'n blijdschap niet onder stoelen of banken steken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje, dat was niet de nacht dat we voor het eerst samen sliepen
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]!!!
Voor het samenwonen hebben jullie het bed gedeeld?
Als de kerk dit hoort!quote:
En ik heb je verteld dat Susanne niet mijn vriendinnetje wordt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb je ook verteld wie mijn vriendje is.
Schande dit!quote:
Ik zit er net (als met een schooljongen) bovenop! Ik neem/houd het allemaal in de gaten!quote:
Ik vind van wel!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik heb je verteld dat Susanne niet mijn vriendinnetje wordt.
Godverdomme!!!!quote:
WAT DOE JE IK WIST VAN NIETS IK WAS VERLIEFD OP DIE BLONDEN DAMEN WAT DOE JE MIJN DROOM KAPOT MIJN SHIFT IS KAPOTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gefeliciteerd kal!of het handig is om het openbaar te maken is een tweede
Wie hangt het hier nou als aanplakbiljet in TAL? WIE?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik denk eerder je kepslok.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
WAT DOE JE IK WIST VAN NIETS IK WAS VERLIEFD OP DIE BLONDEN DAMEN WAT DOE JE MIJN DROOM KAPOT MIJN SHIFT IS KAPOT
Uhh care, alsof de mening van Fokkers mij boeitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo zag het er anders wel uit, wat een geklungelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje, dat was niet de nacht dat we voor het eerst samen sliepen
Je blijft me verbazen... Tránen ween ik nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh care, alsof de mening van Fokkers mij boeit
Ow, met welke jongeman heb jij het bed gedeeld?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo zag het er anders wel uit, wat een geklungel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |