Sociaal Juridische Dienstverleningquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Meteen een hele dag, de horror.
Maar als je wordt toegelaten wat ga je dan studeren?
Dat dacht ik wel he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, toppie, m'n zus heeft al een nieuwe vent
Hopelijk trekt ze d'r snel bij in, heb ik er geen last meer van!Oh mijn god Brabant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zeker wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Brabant, daar woont toch ook wel heel wat goeds. Weet ik inmiddels.
Dank.. ik zal updates plaatsen tussendoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Trusten PatriQue en heel veel succes morgen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, toppie, m'n zus heeft al een nieuwe vent
Hopelijk trekt ze d'r snel bij in, heb ik er geen last meer van!Brabant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Succes jongen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dank.. ik zal updates plaatsen tussendoor
Tofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dank.. ik zal updates plaatsen tussendoor
Aha.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
Maar boterzonderham is het pukkelpop meisje zogezegd.
Alweerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
Steve Jobs stapt op als topman Apple
Brabant is topquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Brabant, daar woont toch ook wel heel wat goeds. Weet ik inmiddels.
Oh mijn god dat gezicht dat ze trekt.quote:
Ik doe mee al had ik het ook al prive gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:15 schreef Renesite het volgende:
Ook hier eventjes mijneen
geven en veel succes
!!!
Dat is bij ons ook, de zoon van de burgemeester rijdt haar rond en vangt voor een ritje van nog geen 20 kilometer 300 euroquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef PatriQue89 het volgende:
De Politiek in Delfzijl
De gemeente Delfzijl werd enkele jaren geplaagd door een onrustige politieke situatie. Veel raadsleden en wethouders moesten voortijdig het veld ruimen vanwege allerhande conflicten, beschuldigingen en malversaties.[4]
In 2000 moest een wethouder aftreden omdat zijn auto illegale kentekenplaten had. Drie keer beschuldigden raadsleden een collega of wethouder van ongewenste seksuele intimiteiten. Een rapport van VROM over falend toezicht op milieuvergunningen was door B & W geheimgehouden voor de gemeenteraad. Diverse wethouders en de gemeentesecretaris stapten op. Burgemeesters - onder wie Maritje Appel, een van de eerste gekozen burgemeesters van Nederland - moesten aftreden. Er was een snelle opeenvolging van waarnemend burgemeesters, zoals Annemarie Jorritsma en Cees Waal, die deze gemeente 'weer in het gareel' moesten krijgen. [5] Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 werd uit protest bijna 30% van de stemmen blanco uitgebracht.[6] Minister van Binnenlandse Zaken Remkes en Commissaris van de Koningin Alders dreigden de gemeente onder curatele te stellen. Naar aanleiding van al deze perikelen kreeg Delfzijl de bijnaam 'Sicilië aan de Eems'.
Sinds 15 september 2008 is de PvdA-er Emme Groot burgemeester. Hij is geboren in Delfzijl, was sinds 2000 burgemeester van buurgemeente Appingedam en kent de lokale verhoudingen.
Hmm.. snel m'n rijbewijs gaan halen.. ga ik dat ook doen..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook, de zoon van de burgemeester rijdt haar rond en vangt voor een ritje van nog geen 20 kilometer 300 euro
deed ik.ook al privé hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe mee al had ik het ook al prive gedaan
Te verwachten, als je en filthy rich en ziek bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
Steve Jobs stapt op als topman Apple
Bibber zequote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik begin enorm zenuwachtig te worden
mr burnsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te verwachten, als je en filthy rich en ziek bent.
ik ben kotsmisselijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:38 schreef Renesite het volgende:
Don't worry!
Dat zenuwachtig neem ik vanaf hier wel over van je!
Concentreren en je best doen. Je hebt voor nu alle examens al voldoende gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |