Er zit een gele sticker op. En er staat in mijn boekje de 1ste 3 weken niet. Maar goed, als ik me zo voel als nu, dan kan ik gewoon (afgezien van mijn voet dan weer maar dat terzijde) autorijden. Dus ik denk dat het per iedereen verschillend isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ibuprofen is niet zo goed voor je en helpt helemaal niet helaas
naar het schijnt is Lyrica het eerste internationale vastgestelde middel voor fibromyalgie. Ik heb al een zooi medicijnen gehad dus ik ben wel benieuwd, maar ik MOET mogen autorijden.
Hij ziet er wel lekker uit ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Tof filmpje he Q?
Ik moest bijna janken toen hij met zijn vader en broer over de streep kwam bij de marathon.
En damn, wat een knappe kerel werd het
Gewoon lekker genieten!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef Qwea het volgende:
We gaan zaterdag te party! Ik moet nog ff uitvogelen hoe ik dat ga doen
Dan ga ik het eens overleggen. Ik heb nu amitriptyline maar dat is ook een kutmiddelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit een gele sticker op. En er staat in mijn boekje de 1ste 3 weken niet. Maar goed, als ik me zo voel als nu, dan kan ik gewoon (afgezien van mijn voet dan weer maar dat terzijde) autorijden. Dus ik denk dat het per iedereen verschillend is
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Moeten jullie ook zo ongelofelijk veel wateren van al dat water?
ja!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Moeten jullie ook zo ongelofelijk veel wateren van al dat water?
+1quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja!
Serieus, ik ben in 1 uur 4x naar de plee geweest.
Uhu, maar ik denk niet dat het slim is om lekker aan de calorie volle bier te gaan.quote:
Ooh ja, gehad voor migraine. Deed ook geen fuckquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan ga ik het eens overleggen. Ik heb nu amitriptyline maar dat is ook een kutmiddel
Het helpt wel, maar het heeft ook aardig irritante bijwerkingen, zoals niet kunnen slapen voor 4 uur 's nachts. En 27 kilo aankomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, gehad voor migraine. Deed ook geen fuckIk begin immuun te worden
" Mag de film op pauze ik moet plassen!"quote:
Ja, dat heb ik door alle koffie en thee ook alquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja!
Jeuzus!quote:
Leuk hè, medicijnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jeuzus!
Ik moest van de internist eigenlijk verder met mijn prednison, maar ik heb mooi gezegd dat hij de boom in kon. Ik probeer af te vallen, niet aan te komen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja
Maar da's gezond, alle dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrt leaves the building!
Mooi! Ik kan wel een studie gaan volgen op de pot; ik zit er vaak genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
ja!
ooh, dat kon ik toch al vanwege de crohn. Sessies die +- 10 min durenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mooi! Ik kan wel een studie gaan volgen op de pot; ik zit er vaak genoeg
wiet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Leuk hè, medicijnen
van mijn huisarts moest ik maar wiet gaan roken
Yup. Aangezien mediwiet nog niet vergoed wordt voor fibro maar wel goed pijnstillend werktquote:
Maar het is echt vet hoerigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Maar het geeft me ergens wel een goed gevoel, ook al is het soms lastig.
Want awayyyyyy met de afvalstoffen
En niet mogen rijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Yup. Aangezien mediwiet nog niet vergoed wordt voor fibro maar wel goed pijnstillend werkt
maar ja dan heb je de nadelen van sowieso roken + high zijn
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Eli (aka Moortje) zit al vroeg op de PC. Achterstevoren, dat nog wel, maar het begin is er
[ afbeelding ]
Ja maar als je dat goed las... dan valt het reuze meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar het is echt vet hoerigMaar alles voor het goede doel.
Al las ik laatst een topic over water... en bij elke slok water moet ik eraan denken en staat het me tegen. Met water pissebedden enzulks
Kun je beter naar de coffeeshop gaan en een zakkie voor 25 of 50 euro halenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat ook ja
maar onvergoede mediwiet is gigantisch duur
Ik wil nog slapen, dus ik denk dat ik het echt niet wil weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je dat goed las... dan valt het reuze mee
Je slaapt toch ook elke dag op je kussen? Weet je wat daar allemaal in leeft?
Of zelf wietplantjes groeienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je beter naar de coffeeshop gaan en een zakkie voor 25 of 50 euro halen
Dans er even bij, val je van afquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
It's like we're taking a guess
while the only answer is yehessssssssssssssss
Pardon me, ik doe weer even mijn dagelijkse Jason Mraz rondje
5quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Of zelf wietplantjes groeienje mag er geloof ik 4 legaal hebben
Je mag er 5. Je kan er ook 5 bij de buren zetten, dan heb je er al 10quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Of zelf wietplantjes groeienje mag er geloof ik 4 legaal hebben
Ik zal het es overleggen met Oognipquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag er 5. Je kan er ook 5 bij de buren zetten, dan heb je er al 10
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil nog slapen, dus ik denk dat ik het echt niet wil weten.
Ik heb toch verteld dat we last hadden van zilvervisjes? En dat ik gif heb lopen spuiten enzo? Ik doe elke avond mijn inspectie ronde voor het slapen gaan in de kamer (net gedaan) en ik heb soms dat ik iets vindt, en dan blijf ik de hele nacht wakker met het licht aan omdat ik bang ben dat er 1 uit zijn hol komt.
Mijn ocd heeft ipv kranen, gas, licht, tv, ect te checken een nieuwe vorm aangenomen
Bij MM?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil nog slapen, dus ik denk dat ik het echt niet wil weten.
Ik heb toch verteld dat we last hadden van zilvervisjes? En dat ik gif heb lopen spuiten enzo? Ik doe elke avond mijn inspectie ronde voor het slapen gaan in de kamer (net gedaan) en ik heb soms dat ik iets vindt, en dan blijf ik de hele nacht wakker met het licht aan omdat ik bang ben dat er 1 uit zijn hol komt.
Mijn ocd heeft ipv kranen, gas, licht, tv, ect te checken een nieuwe vorm aangenomen
Huh, kan dat zomaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:57 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Mijn vakantie zou tot volgende week duren, krijg ik gister een mailtje dat ik vandaag al naar school moet![]()
Dus lekker naar school zo
Mogguh!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik ben wel een klein beetje trotsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is je gegund, ik heb echt gehoopt dat je die 2 kg zou halen die je graag wilde
Je moet echt HEEL trots zijn, niet een klein beetjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wel een klein beetje trots
Maar, het zou er niet af zijn gegaan zonder jullie.![]()
![]()
Heel veel motiverenderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet echt HEEL trots zijn, niet een klein beetje
Een beetje samen doen is veel motiverender he?Op naar de volgende kilo!
Ik ga het zo wel doen, maar eigenlijk pas zondagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel veel motiverenderWanneer moet jij je wegen?
Pas Zondag doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het zo wel doen, maar eigenlijk pas zondag
Of zal ik het dan pas zondag doen?
Welke Suske & Wiske ligt er?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:31 schreef indaha het volgende:
Even snel tussendoor want ik heb geen tijd , maar was wel nieuwsgierig naar Qwea![]()
Qwea geweldig gedaan![]()
![]()
en sterkte bij de tandarts
![]()
Ben weer weg
Bij Saxion kan dat zomaar jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, kan dat zomaar?
Wat als je nou een vakantie geboekt had en nog in het buitenland zat? Ze kunnen toch niet een dag van te voren zeggen 'morgen melden!'?
[..]
Mogguh!
Doen, heel gezond! wel ongezouten nemenquote:
Keejquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doen, heel gezond! wel ongezouten nemen
Voor jou of voor de tandarts?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pas Zondag doen![]()
Ik ga naar de tandarts *ril*
Als ik over een uur niet terug ben, kun je beter hulpdiensten sturen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wel een klein beetje trots
Maar, het zou er niet af zijn gegaan zonder jullie.![]()
![]()
Ik heb het idee dat mijn broek losser zit dan andersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed bezig wijffie
Voel je het al? Zie je het al?
En?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een foto van mijn knieën gemaakt
Ik kan niet op mijn rug slapen dus na 10min een beetje gedraaid paar min later doet toch wel pijn dus draai weer op mijn rug. 10min later probeer in na de andere kant de draaien auw auw mijn gezicht dus ik draai weer terug enz enz. Heb wel iets geslapen maar werd telkens wakkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En?
Heb je wel een beetje geslapen vannacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel, maar het is wel fucking veel kcal.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een klein portie kibbelingen meegenomendat kan wel toch?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan niet op mijn rug slapen dus na 10min een beetje gedraaid paar min later doet toch wel pijn dus draai weer op mijn rug. 10min later probeer in na de andere kant de draaien auw auw mijn gezicht dus ik draai weer terug enz enz. Heb wel iets geslapen maar werd telkens wakkerDat ziet er inderdaad pijnlijk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja kan me voorstellen dat je dat het ergst vindt. Zit alles nog wel op zijn plek in je schouder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:30 schreef ferrari_rood het volgende:
vanavond is mijn vriend er niet maar komt mijn moeder helpen met ean. Mijn schouder heeft dus ook een tik gekregen en dat vind ik eigenlijk het ergst
Daar fiets ik straks wel 1.5u voorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij wel, maar het is wel fucking veel kcal.
Die kijkt echt zo van: "Huh? Weet je het zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Zelfs in de tuin lig ik nooit op mijn rug
Elies jouw witte is cute maar deze ook vind ik
[ afbeelding ]
mooi zitten en dom kijken
Oognip balen dat je vandaag al weer naar school toe moest
Nou dan nog een keerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
Qwea vindt wat dubbele jubels vast niet erg indaha
Hij is prachtigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar hij is wel mooi he?
Oognip vindt ze in het echt mooier dan of de foto's
Ik niet, mijne is net weer wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:06 schreef ElisaB het volgende:
Iemand behoefte aan een beetje koppijn? Ik heb genoeg
ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Het is hier zo warmvolgens mij ga ik me nog maar even omkleden straks voordat ik uit eten ga
Hoe erg mis je haar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
hier is het nu grijs en bewolkt
En hier ook geen interesse in de hoofdpijn. Die heb ik al vaak genoeg zelf.
Ik zit te twijfelen of ik ean nu zelf ga ophalen of dat mijn vriend haar over een uur haalt
Ik heb geen honger en geen dorst, dus ik ga ervan uit van welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:23 schreef Oognip het volgende:
Heb je wel genoeg gegeten en gedronken?
Maar het is niet onnodig want je kan haar zelf niet ophalen. Niet meer over nadenken, het gaat nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is maar een klein stukje maar ik kan het nu niet lopen. En of ik echt kan autorijden betwijfel ik.
Maar ik verveel mij al wel een beetje de hele dag want ik kan bar weinig. En ik vind het onnodig haar bij de oppas te laten als ik zelf thuis ben
Ik vind het onnodig om gevaarlijk te gaan doen en auto te gaan rijden met een baby on board, terwijl ze toch over een uurtje thuis is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is maar een klein stukje maar ik kan het nu niet lopen. En of ik echt kan autorijden betwijfel ik.
Maar ik verveel mij al wel een beetje de hele dag want ik kan bar weinig. En ik vind het onnodig haar bij de oppas te laten als ik zelf thuis ben
Goed zo. Als je het wel had gedaan had ik stappen moeten ondernemen f_r!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij is onderweg naar haar dus het is niet nodig meer
Voor je hier bent was ik al weer thuis geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed zo. Als je het wel had gedaan had ik stappen moeten ondernemen f_r!
Hee Grees, ging je dirrrtyradar af?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
Wat een moment weer om binnen te vallen.
Hiiiiiiii
Ja daar ben ik altijd graag bijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee Grees, ging je dirrrtyradar af?
Zonder rijst bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik eet zo'n rijstpudding dingetje.
Kunnen ze die niet eens zonder flubbertjes maken?
Jij weet het wel heel aantrekkelijk te maken zegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik eet zo'n rijstpudding dingetje.
Kunnen ze die niet eens zonder flubbertjes maken?
Lekker!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:09 schreef Pheno het volgende:
Zo eens lasagna maken. Vrouw komt over een uur thuis, dus ik heb nog even
Is dat lekker? Ik heb het nooit durven eten. Mike had griesmeelpap gekochtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind de smaak van die zooi heerlijk, maar die flubbertjes
Maar dan is het gewoon 'pudding'.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind de smaak van die zooi heerlijk, maar die flubbertjes
Bitterkoekjespudding, bohhhhhhhhhhquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar dan is het gewoon 'pudding'.
Ik heb voor vanaaf Mona bitterkoekjespudding
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op mijn bureau... tussen mijn zooi
Eet het ongekookt; lekker experimenteelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Qwea het volgende:
Pfff, Mike eet pizza en ik broccoli, maar ik ben echt te lui gewoon om die zooi helemaal te moeten koken
Bitterkoekjespuddingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Best warm idd! Zeker in de file in de auto zonder airco, vond Bietje ook
Nu nog bedenken wat te eten vanavond.
Ik heb een dikke trui aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef senesta het volgende:
Hmm lasagna!
Ik zweet me echt kapot hierIs het bij jullie ook zo warm en drukkend?
Die werkt nog. Ik ben altijd eerder thuis, dus doe ik het huishouden voor het grootste deelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker!
Ik kan niet aanschuiven zeker? Als ik jouw vrouw was had ik het wel geweten toch, inmiddels?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eet het ongekookt; lekker experimenteel
Ik eet nu al pudding.quote:
Nee. Ik heb wel hoofdpijn, maar dat komt door het artikel wat ik nu schrijf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef senesta het volgende:
Hmm lasagna!
Ik zweet me echt kapot hierIs het bij jullie ook zo warm en drukkend?
Dat zal ze best waarderen dat het eten al klaar staat dan als ze thuis komt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die werkt nog. Ik ben altijd eerder thuis, dus doe ik het huishouden voor het grootste deel
thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Komen jullie eens met nuttige ideeën voor me om te eten. Ik ben zelfs te lui om na te denken.
Nuttige ideeen kan je helemaal niet eten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Komen jullie eens met nuttige ideeën voor me om te eten. Ik ben zelfs te lui om na te denken.
Nee, ik word geslagen en dan zoek ik mijn heil weer op FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ze best waarderen dat het eten al klaar staat dan als ze thuis komt!
Aardappels, groente en vlees? Sperziebonen of zo kun je zo in de pan mieteren en klaar. Of ben je zelfs te lui om je vlees te bakken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Temperatuur 20.4 °Cquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
Het is hier 26.5 graad dus ik zweet me best dood
Rucola sla met zongedroogde tomaatjes, geitenkaas, walnoten en reepjes biefstukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ik ben echt te lui om van mijn bank af te komen. Als ik helemaal aardappels moet gaan schillen kan ik beter broccoli zonder aardappels etenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aardappels, groente en vlees? Sperziebonen of zo kun je zo in de pan mieteren en klaar. Of ben je zelfs te lui om je vlees te bakken?
If so, dan pizza
Jezus, wat een werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Rucola sla met zongedroogde tomaatjes, geitenkaas, walnoten en reepjes biefstuk
Kipfiletje grillen (van te voren beetje insmeren met sweet chili saus) met een gepofte aardappel en rauwkost.
Sperziebonen, paar balletjes van mager gehakt, aardappeltjes.
Zoiets?
Pasta is slecht!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
Met je luie kut van die bank af en pasta koken. Hup!
Er bestaan ook aardappels zonder schil maar dan zal je wel naar de winkel moeten en daar ben je dan weer te lui voorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui om van mijn bank af te komen. Als ik helemaal aardappels moet gaan schillen kan ik beter broccoli zonder aardappels eten
Pizza mag niet he!
Ja bedenk het effe lekker zelfquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
ja, als je het zo maakt is het slecht jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pasta is slecht!
Damn ik mis mijn pasta carbonara met 3 bekerstjes slagroom erin
Go Pheno!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
Hare Koninklijke hoogheid Q graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja bedenk het effe lekker zelfals toch niks goed is voor hare Q.
En pasta is helemaal niet slecht. Keywords: met mate.
Wel dodelijk lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, als je het zo maakt is het slecht ja
Ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Senes, je postte van de week (gister, eergister?) ook een Halo filmpje, maar dat was een andere volgens mij, kan dat? Die wilde ik nog zien maar nu kwijt
Klopt, de cholesterol maakt je vanzelf dood!quote:
Ja die, thanks!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja!
Vanaf 2 minuut 50 geloof ik, briljant
Ja he? Oneerlijk gewoonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die, thanks!
Mooi!
En wat ziet ze er toch allejezus goed uit.
En de beste tieten van de wereld hebben!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he? Oneerlijk gewoon
En kunnen zingen en er zo uitzien!
Gloria heeft de beste tieten van de wereldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En de beste tieten van de wereld hebben!
18.00quote:
Modern Family Gloria?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gloria heeft de beste tieten van de wereld
Owquote:
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Modern Family Gloria?
Die heeft sowieso het tofste accent van de wereld
Ik vond dat serieus reuuuuuuuuze meevallen met dat afdakjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens, girlz: ik kan mijn tattoo weer zien zonder eerst het afdakje omhoog te trekken
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Ik vind haar zo gaaf
WELL, in Colooooombia we couldn't go rooonning to the hooospital for every dislocated shouuulder.
*Ramt schouder tegen muur*
Wij (meneer Maes en ik) vinden haar ook superquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Ik vind haar zo gaaf
WELL, in Colooooombia we couldn't go rooonning to the hooospital for every dislocated shouuulder.
*Ramt schouder tegen muur*
Manny "you were born 16" lol. Ik krijg soms jeuk van hem en zijn burgundy dinner jacket.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is alleen zo'n onlogisch koppel met Al Bundy.
Maar ergens ook wel weer tof. En dat kind van ze
Ik heb maar broccoli gemaakt met een taraartje... en aangezien ik op 1350 ofzo zit, met allerlei tussendoortjes die ik nog mag, heb ik mezelf de helft van de helft (ik eet echt zo zelden vla en als ik het eet is het normaal 2 lepels. Ik snap echt niet hoe mensen bakken met vla wegkrijgen) griesmeelpudding belooftquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Heb je een broodrooster of grillpan Q?
Rooster je brood dan en doe er kaas met komkommer en peper op
En dan nog eentje met kaas en een beetje sweet chili saus
Ja, maar dat kwam omdat ik het op de foto aan de kant sleurdequote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat serieus reuuuuuuuuze meevallen met dat afdakje
Ik ga de foto nog eens goed bekijken
Heb je een tattoo op je schaamheuvel?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Ik neem een pakje melk; ook lekker
Trouwens, girlz: ik kan mijn tattoo weer zien zonder eerst het afdakje omhoog te trekken
Motiverend!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam omdat ik het op de foto aan de kant sleurde
Als ik nu naar beneden kijk, zie ik 'm weer van eigens. Járen niet gezien
Bizar, of niet soms
Neequote:
Heel verstandig! Meten is weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Maes het volgende:
Ik heb me niet gewogen maar dat kan ook niet want ik heb geen weegschaalJaren geleden door meneer Maes het raam uit gegooid, heel ander verhaal. Anyway ik denk dat ik maar ga meten. Borstomvang, buikomvang, heupomvang enz,
HEUJquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er van schrik een plons melk in gegooid
Ik weet alleen dat ik te dik ben, het er niet afgaat etc. Ik heb geen weegschaal, maar moest me laten wegen in het ziekenhuis, zo'n vier jaar geledenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Maes het volgende:
Ik heb me niet gewogen maar dat kan ook niet want ik heb geen weegschaalJaren geleden door meneer Maes het raam uit gegooid, heel ander verhaal. Anyway ik denk dat ik maar ga meten. Borstomvang, buikomvang, heupomvang enz,
Van 6 tot 8 pakjes per dag (minimaal) naar 2 pakjes per dag (maximaal) is toch heel netjes? Dit was mijn eerste (halve) pakje van vandaagquote:
Niet alleen GB hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Tweekommatwee![]()
Goed bezig Q![]()
En de knietjes van F_R, pijnlijk![]()
Voor de rest niet bijgelezen, eerst ff shaken en boodschappen doen.
Fruitjes halen, anders wordt GB boos op mij
Kooo Kirrrlllllquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van 6 tot 8 pakjes per dag (minimaal) naar 2 pakjes per dag (maximaal) is toch heel netjes? Dit was mijn eerste (halve) pakje van vandaag
Je had het over een plons, dat klonk als een tsunami ipv een half pakjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van 6 tot 8 pakjes per dag (minimaal) naar 2 pakjes per dag (maximaal) is toch heel netjes? Dit was mijn eerste (halve) pakje van vandaag
PlonsJE danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Je had het over een plons, dat klonk als een tsunami ipv een half pakje
Ieks, Greys, dan moet je naakt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Nou gaat het potverrrrjakkes alwéér regenen dit weekend
Ik wil buiten zitten op ons saunadagje. Met badjas. Anders moeten we veel te veel nakende binnenactiviteiten doen.
Wat let je! Sjampoow mee, kun je gratis buiten je haar wassenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik wil buiten zitten op ons saunadagje. Met badjas. Anders moeten we veel te veel nakende binnenactiviteiten doen.
Ow, die gaten in de grond? Ik hou het liever op dan dat ik daar boven ga hangenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ieks, Greys, dan moet je naakt!In de sauna! Da's eng
Fort was tof trouwens, heel interessantEn met echte Franse toilettes: te smerig voor woorden
Het blijft eng, hoe vaak ik ook gaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ieks, Greys, dan moet je naakt!In de sauna! Da's eng
Huuuuuuuuquote:Fort was tof trouwens, heel interessantEn met echte Franse toilettes: te smerig voor woorden
Rookhokjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:32 schreef Greys het volgende:
aaaaaaahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee
Op mijn buik, rechts, zo ongeveer halverwege navel en ondertussen
Ja en misschien hebben we zoals de voorgaande keren geluk dat het nog wel meevalt op de dag zelf, dat het 's middags droog wordt ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rookhokje![]()
Maar wel klote, inderdaadGelukkig zijn de relaxruimtes binnen ook fijn!
Ja, precies! Vandaag heeft het ook geregend én is het zonnig geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en misschien hebben we zoals de voorgaande keren geluk dat het nog wel meevalt op de dag zelf, dat het 's middags droog wordt ofzo
Ga jij weer drijven?
We zijn er eerder aangekomen met regen weet je nog? En toen viel het de rest van de dag meequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, precies! Vandaag heeft het ook geregend én is het zonnig geweest![]()
Hm, ik denk het wel. Hangt er even vanaf of er al meer mensen gaan drijven. M'n buikje drijft maar vrolijk mee
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben twee kilo afgevallen sinds gisteren.
Waarom durf je niet, je bent nu toch al een keer geweest?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn er eerder aangekomen met regen weet je nog? En toen viel het de rest van de dag meeDuimen!
Ik wil ook wel weer drijven maar ik durf weer eens niet
Misschien dat ik op de dag zelf weer genoeg moed krijg, zoals vorige keer.
Ik wil ook 2 kilo in 24u kwijtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nu kan ik de vadsigprijs niet meer winnen.
Ja maar kennelijk maakt dat niet uit, want als ik er nu aan denk durf ik weer nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom durf je niet, je bent nu toch al een keer geweest?![]()
quote:
Ja nee weet ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh.
Het was dus lullig bedoeld.
Ik kruip wel weer onder m'n steen.![]()
Niet zoveel over nadenken!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar kennelijk maakt dat niet uit, want als ik er nu aan denk durf ik weer niet![]()
[..]trut
Je kent mequote:
Mijn kop zit vol met snot, dus wellicht wordt het wat vervormd ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Volgens mij is het gewoon LOLLIG ipv lullig bedoeld hoor
Ja, echt. Sneu he? Ik zat echt met een brok in m'n keelquote:
Ja echt heel zieligquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, echt. Sneu he? Ik zat echt met een brok in m'n keel
Ze heeft het echt naar d'r zin bij Maria zo te zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook mijn favo filmpje van Haloquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja!
Vanaf 2 minuut 50 geloof ik, briljant
Nah, het is geen kutfoto ofzo hoor. Je ziet een hondje bij de kist van zijn baasje liggen. Met een klein stukje tekst eronder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik klik niet op dat linkjeDan lig ik er wakker van wrs.
Leuke foto's Multi! Ziet er uit alsof ze het echt naar haar zin heeft!
DM, wat spannend, maandag al!
Het is aandoenlijk en zo trouwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, het is geen kutfoto ofzo hoor. Je ziet een hondje bij de kist van zijn baasje liggen. Met een klein stukje tekst eronder.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Even iets heel anders he:
Ik was bij de oogarts geweest en hij had van die kleurstof in mijn ogen gedaan. Zit ik in de auto naar huis, moet ik mijn neus snuiten, kijk ik daarna in het zakdoekje (want wie doet dat niet), is het neon geelik schrok me de pleuris.
Het leek net alsof ik zo'n stabilo marker had leeggesnoven.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrradiant!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik was bij de oogarts geweest en hij had van die kleurstof in mijn ogen gedaan. Zit ik in de auto naar huis, moet ik mijn neus snuiten, kijk ik daarna in het zakdoekje (want wie doet dat niet), is het neon geelik schrok me de pleuris.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het echt heel zielig voor het beestjequote:
Dat had een van onze leasepoesjes ook maandag: hatsjoe.... en heel de DA onder de kleurstofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
Oh ken ik niet, ik dacht dat het een man was
Ik vond 71 graden Noord echt zo saaiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar heel leuk, ze was echt een stoer wijf in 71 graden Noord en Expeditie Robinson!
Ik ook, maar toch vond ik haar wel stoer!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond 71 graden Noord echt zo saai![]()
Ik ben meer een WIDM meisje.
Ik vind haar ook heel stoer!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik ook, maar toch vond ik haar wel stoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |