Huh, kan dat zomaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:57 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Mijn vakantie zou tot volgende week duren, krijg ik gister een mailtje dat ik vandaag al naar school moet![]()
Dus lekker naar school zo
Mogguh!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik ben wel een klein beetje trotsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is je gegund, ik heb echt gehoopt dat je die 2 kg zou halen die je graag wilde
Je moet echt HEEL trots zijn, niet een klein beetjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben wel een klein beetje trots
Maar, het zou er niet af zijn gegaan zonder jullie.![]()
![]()
Heel veel motiverenderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet echt HEEL trots zijn, niet een klein beetje
Een beetje samen doen is veel motiverender he?Op naar de volgende kilo!
Ik ga het zo wel doen, maar eigenlijk pas zondagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heel veel motiverenderWanneer moet jij je wegen?
Pas Zondag doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het zo wel doen, maar eigenlijk pas zondag
Of zal ik het dan pas zondag doen?
Welke Suske & Wiske ligt er?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:31 schreef indaha het volgende:
Even snel tussendoor want ik heb geen tijd , maar was wel nieuwsgierig naar Qwea![]()
Qwea geweldig gedaan![]()
![]()
en sterkte bij de tandarts
![]()
Ben weer weg
Bij Saxion kan dat zomaar jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh, kan dat zomaar?
Wat als je nou een vakantie geboekt had en nog in het buitenland zat? Ze kunnen toch niet een dag van te voren zeggen 'morgen melden!'?
[..]
Mogguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |