Er zit een gele sticker op. En er staat in mijn boekje de 1ste 3 weken niet. Maar goed, als ik me zo voel als nu, dan kan ik gewoon (afgezien van mijn voet dan weer maar dat terzijde) autorijden. Dus ik denk dat het per iedereen verschillend isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ibuprofen is niet zo goed voor je en helpt helemaal niet helaas
naar het schijnt is Lyrica het eerste internationale vastgestelde middel voor fibromyalgie. Ik heb al een zooi medicijnen gehad dus ik ben wel benieuwd, maar ik MOET mogen autorijden.
Hij ziet er wel lekker uit ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Tof filmpje he Q?
Ik moest bijna janken toen hij met zijn vader en broer over de streep kwam bij de marathon.
En damn, wat een knappe kerel werd het
Gewoon lekker genieten!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:20 schreef Qwea het volgende:
We gaan zaterdag te party! Ik moet nog ff uitvogelen hoe ik dat ga doen
Dan ga ik het eens overleggen. Ik heb nu amitriptyline maar dat is ook een kutmiddelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zit een gele sticker op. En er staat in mijn boekje de 1ste 3 weken niet. Maar goed, als ik me zo voel als nu, dan kan ik gewoon (afgezien van mijn voet dan weer maar dat terzijde) autorijden. Dus ik denk dat het per iedereen verschillend is
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Moeten jullie ook zo ongelofelijk veel wateren van al dat water?
ja!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Moeten jullie ook zo ongelofelijk veel wateren van al dat water?
+1quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja!
Serieus, ik ben in 1 uur 4x naar de plee geweest.
Uhu, maar ik denk niet dat het slim is om lekker aan de calorie volle bier te gaan.quote:
Ooh ja, gehad voor migraine. Deed ook geen fuckquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan ga ik het eens overleggen. Ik heb nu amitriptyline maar dat is ook een kutmiddel
Het helpt wel, maar het heeft ook aardig irritante bijwerkingen, zoals niet kunnen slapen voor 4 uur 's nachts. En 27 kilo aankomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, gehad voor migraine. Deed ook geen fuckIk begin immuun te worden
" Mag de film op pauze ik moet plassen!"quote:
Ja, dat heb ik door alle koffie en thee ook alquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja!
Jeuzus!quote:
Leuk hè, medicijnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jeuzus!
Ik moest van de internist eigenlijk verder met mijn prednison, maar ik heb mooi gezegd dat hij de boom in kon. Ik probeer af te vallen, niet aan te komen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:22 schreef Greys het volgende:
Ja
Maar da's gezond, alle dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrt leaves the building!
Mooi! Ik kan wel een studie gaan volgen op de pot; ik zit er vaak genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:25 schreef Qwea het volgende:
ja!
ooh, dat kon ik toch al vanwege de crohn. Sessies die +- 10 min durenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mooi! Ik kan wel een studie gaan volgen op de pot; ik zit er vaak genoeg
wiet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Leuk hè, medicijnen
van mijn huisarts moest ik maar wiet gaan roken
Yup. Aangezien mediwiet nog niet vergoed wordt voor fibro maar wel goed pijnstillend werktquote:
Maar het is echt vet hoerigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Maar het geeft me ergens wel een goed gevoel, ook al is het soms lastig.
Want awayyyyyy met de afvalstoffen
En niet mogen rijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Yup. Aangezien mediwiet nog niet vergoed wordt voor fibro maar wel goed pijnstillend werkt
maar ja dan heb je de nadelen van sowieso roken + high zijn
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Eli (aka Moortje) zit al vroeg op de PC. Achterstevoren, dat nog wel, maar het begin is er
[ afbeelding ]
Ja maar als je dat goed las... dan valt het reuze meequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar het is echt vet hoerigMaar alles voor het goede doel.
Al las ik laatst een topic over water... en bij elke slok water moet ik eraan denken en staat het me tegen. Met water pissebedden enzulks
Kun je beter naar de coffeeshop gaan en een zakkie voor 25 of 50 euro halenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat ook ja
maar onvergoede mediwiet is gigantisch duur
Ik wil nog slapen, dus ik denk dat ik het echt niet wil weten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je dat goed las... dan valt het reuze mee
Je slaapt toch ook elke dag op je kussen? Weet je wat daar allemaal in leeft?
Of zelf wietplantjes groeienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je beter naar de coffeeshop gaan en een zakkie voor 25 of 50 euro halen
Dans er even bij, val je van afquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
It's like we're taking a guess
while the only answer is yehessssssssssssssss
Pardon me, ik doe weer even mijn dagelijkse Jason Mraz rondje
5quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Of zelf wietplantjes groeienje mag er geloof ik 4 legaal hebben
Je mag er 5. Je kan er ook 5 bij de buren zetten, dan heb je er al 10quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Of zelf wietplantjes groeienje mag er geloof ik 4 legaal hebben
Ik zal het es overleggen met Oognipquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag er 5. Je kan er ook 5 bij de buren zetten, dan heb je er al 10
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil nog slapen, dus ik denk dat ik het echt niet wil weten.
Ik heb toch verteld dat we last hadden van zilvervisjes? En dat ik gif heb lopen spuiten enzo? Ik doe elke avond mijn inspectie ronde voor het slapen gaan in de kamer (net gedaan) en ik heb soms dat ik iets vindt, en dan blijf ik de hele nacht wakker met het licht aan omdat ik bang ben dat er 1 uit zijn hol komt.
Mijn ocd heeft ipv kranen, gas, licht, tv, ect te checken een nieuwe vorm aangenomen
Bij MM?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil nog slapen, dus ik denk dat ik het echt niet wil weten.
Ik heb toch verteld dat we last hadden van zilvervisjes? En dat ik gif heb lopen spuiten enzo? Ik doe elke avond mijn inspectie ronde voor het slapen gaan in de kamer (net gedaan) en ik heb soms dat ik iets vindt, en dan blijf ik de hele nacht wakker met het licht aan omdat ik bang ben dat er 1 uit zijn hol komt.
Mijn ocd heeft ipv kranen, gas, licht, tv, ect te checken een nieuwe vorm aangenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |