Stel watjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gofter Ll
Nu heb ik zelfs trek in een broodje bal met majo
Ik kon wel zwangert wezen
[..]
Ik lust geen katjang, dus dit boeit me niet
[..]
Zeg
Chocola doe ik niet aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
sterkte voor je vriend en neem een zelf een stukkie chocolade
Is dat nou nog wat? Want een onzin is dat eigenlijk. Ik trap altijd mijn flesje in de vriezer 20 min. Dan issie ook ijs en ijskoud!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Elies, heb je yoghurt? Ja toch zeker? Jij en yoghurt
Doe er wat ketchup en flink wat peper door en roer dat.
En dip daarin met komkommert
Ik ben jaloers, mijn ruimte is opquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik had die ruimte nog in mijn lijstje, ik vrat leeg omdat het KON!
Nah het is wel echt wat anders dan gewoon een koud biertje, het is zo'n glas met dubbele wanden en dan een vloeistof er tussen, die bevries je dus, en dan giet je daar gewoon bier in wat normaal gekoeld is. Het schuim word dan wat steviger, en de restjes schuim bevriezen, en je bier wordt gewoon kouder en kouder, voor het mooie 10 minuutjes laten staan en dan heb je echt een heerlijk koud pilsje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat nou nog wat? Want een onzin is dat eigenlijk. Ik trap altijd mijn flesje in de vriezer 20 min. Dan issie ook ijs en ijskoud!
Hoezo?quote:
Ja, maar ketchup???quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Je hebt toch ook mayo die op yoghurt is gebaseerd?
En tzaziki is ook gewoon yoghurt met knoflook en komkommer er in
Nou, dan moet ik ook maar zo'n doos met glas kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah het is wel echt wat anders dan gewoon een koud biertje, het is zo'n glas met dubbele wanden en dan een vloeistof er tussen, die bevries je dus, en dan giet je daar gewoon bier in wat normaal gekoeld is. Het schuim word dan wat steviger, en de restjes schuim bevriezen, en je bier wordt gewoon kouder en kouder, voor het mooie 10 minuutjes laten staan en dan heb je echt een heerlijk koud pilsje.
*ril*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt het een soort magere cocktailsaus
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Mayo met ketchup is lekker (vind ik dan).
En yoghurt met ketchup iets minder, maar toch goed te doen om je komkommert of worteltjes in te dippen.
hihiihihihihiiihihiihihihihi!!!quote:
Mayo met ketchup is idd lekker maar als je zelf al zegt dat yoghurt met ketchup minder is...quote:
Ik heb echt geen idee. Ik ga maar uit van het ergste ; 500grquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoeveel verwacht je afgevallen te zijn?
Ik vind het in elk geval lekkerder dan wortels met niksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mayo met ketchup is idd lekker maar als je zelf al zegt dat yoghurt met ketchup minder is...
Ik vind het ook vies klinken
Heb je goed water gedronken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
Heel stiekem hoop ik sowieso 2kg, maar dat geluk zal ik wel niet hebben.
Dat zal echt wel meer zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ik ga maar uit van het ergste ; 500gr
Dan ben ik echt gedemotiveerd hoor
Nou, niet echt goed goed. Wel meer dan anders. Meer water voor mijn doen iig. Ik drink enkel nog water. Geen fris of niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je goed water gedronken?
En zei je niet dat je riem al een extra gaatje moest?
Paracetamolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat ook jamaar koppijn had ik daarvoor ook al
Helpt niequote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Paracetamol
Die lyrica voor mijn rug doet geen fuck trouwens
Morgen mag de rode op de site en gaan we een goed huisje voor haat vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:49 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
Moet deze kluns wel haar been omhoog kunnen krijgen.
Hebben je kittens al een nieuw huisje gevonden?
Kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat je niet teveel spier hebt opgebouwd Q, want dan schrik je morgen
Spier is zwaarder dan vet geloof ik. Dus dan kan je alsnog veel cm's zijn afgevallen maar dan denk je fuckkkkkk maar 1 kg bvTerwijl je dan in centimeters veel meer kwijt bent. Maar dan wegen de nieuwe spieren weer mee.
Doe ik niet hoor. Waar het eten betreft heb ik mezelf meer dan prima in de handquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Oognip het volgende:
En Elies kom opNeem een komkommer of een tomaatje of iets anders gezonds
Niet de mist in gaan.
Gatverdammequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Elies, heb je yoghurt? Ja toch zeker? Jij en yoghurt
Doe er wat ketchup en flink wat peper door en roer dat.
En dip daarin met komkommert
Ibuprofen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Helpt nienaja, met coffeïne helpt een beetje maar dan heb ik overal anders ook pijn en helpt het daartegen ipv de hoofdpijn
Lyrica, mag je daar mee autorijden? Het schijnt ook te helpen bij fibro hoor ik
JEZUS WAT IS DIE DIK!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik spam dit filmpje nog even, ter inspiratie van het afvallen.
Man man man man wat een tof filmpje![]()
http://www.wimp.com/beinspired/
Ibuprofen is niet zo goed voor je en helpt helemaal niet helaasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ibuprofen?
Lyrica mag je de eerste 3 weken niet autorijden, zeggen ze. Want je wordt er duizelig enzulks van. Nou, ik voel me prima. Ik voel geen verschil met of zondermoet over 2 dagen 2x per dag 1 dus ben benieuwd.
Lyrica voor fibro? Ik weet wel dat het voor zenuwpijn en epilepsie wordt voorgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |