Wat versta je eigenlijk onder katjang (afgezien van pinda's)?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb bijna een heel bakje katjang leeggevrrrrrrroten
Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Heb ff gecheckt >>quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Kon dat jaHebt de beeb rare operaties gehad in Turkije dan?
Hoezo? misschien hebben ze wel een leuk potje met turkse zwemmertjes gehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kon dat jaHebt de beeb rare operaties gehad in Turkije dan?
Ik moet vrijdag welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Schrijf de komende dagen maar af
quote:
Gewillige mannen genoeg daarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
Hoezo? misschien hebben ze wel een leuk potje met turkse zwemmertjes gehaald
Schop hem!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word gewoon uitgelachen hier thuis.
True, dat kan ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoezo? misschien hebben ze wel een leuk potje met turkse zwemmertjes gehaald
quote:
Katjang nootjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat versta je eigenlijk onder katjang (afgezien van pinda's)?
Oh dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn uitgevonden door de zwagert van Yolanthe las ik
Ik denk dat ik alles bij elkaar nog niet aan de 1600 zitquote:
sterkte voor je vriend en neem een zelf een stukkie chocoladequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:53 schreef Oognip het volgende:
Beterschap f_r
Ik ben ongesteld en dat is echt heel kut voor mijn vriendIk geloof dat ik nog nooit zo kut tegen hem ben geweest, al 3 dagen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |