Lekker!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:09 schreef Pheno het volgende:
Zo eens lasagna maken. Vrouw komt over een uur thuis, dus ik heb nog even
Is dat lekker? Ik heb het nooit durven eten. Mike had griesmeelpap gekochtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind de smaak van die zooi heerlijk, maar die flubbertjes
Maar dan is het gewoon 'pudding'.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind de smaak van die zooi heerlijk, maar die flubbertjes
Bitterkoekjespudding, bohhhhhhhhhhquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar dan is het gewoon 'pudding'.
Ik heb voor vanaaf Mona bitterkoekjespudding
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op mijn bureau... tussen mijn zooi
Eet het ongekookt; lekker experimenteelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:12 schreef Qwea het volgende:
Pfff, Mike eet pizza en ik broccoli, maar ik ben echt te lui gewoon om die zooi helemaal te moeten koken
Bitterkoekjespuddingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Best warm idd! Zeker in de file in de auto zonder airco, vond Bietje ook
Nu nog bedenken wat te eten vanavond.
Ik heb een dikke trui aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef senesta het volgende:
Hmm lasagna!
Ik zweet me echt kapot hierIs het bij jullie ook zo warm en drukkend?
Die werkt nog. Ik ben altijd eerder thuis, dus doe ik het huishouden voor het grootste deelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker!
Ik kan niet aanschuiven zeker? Als ik jouw vrouw was had ik het wel geweten toch, inmiddels?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eet het ongekookt; lekker experimenteel
Ik eet nu al pudding.quote:
Nee. Ik heb wel hoofdpijn, maar dat komt door het artikel wat ik nu schrijf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:15 schreef senesta het volgende:
Hmm lasagna!
Ik zweet me echt kapot hierIs het bij jullie ook zo warm en drukkend?
Dat zal ze best waarderen dat het eten al klaar staat dan als ze thuis komt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die werkt nog. Ik ben altijd eerder thuis, dus doe ik het huishouden voor het grootste deel
thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Komen jullie eens met nuttige ideeën voor me om te eten. Ik ben zelfs te lui om na te denken.
Nuttige ideeen kan je helemaal niet eten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Komen jullie eens met nuttige ideeën voor me om te eten. Ik ben zelfs te lui om na te denken.
Nee, ik word geslagen en dan zoek ik mijn heil weer op FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ze best waarderen dat het eten al klaar staat dan als ze thuis komt!
Aardappels, groente en vlees? Sperziebonen of zo kun je zo in de pan mieteren en klaar. Of ben je zelfs te lui om je vlees te bakken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Temperatuur 20.4 °Cquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:
Het is hier 26.5 graad dus ik zweet me best dood
Rucola sla met zongedroogde tomaatjes, geitenkaas, walnoten en reepjes biefstukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ik ben echt te lui om van mijn bank af te komen. Als ik helemaal aardappels moet gaan schillen kan ik beter broccoli zonder aardappels etenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aardappels, groente en vlees? Sperziebonen of zo kun je zo in de pan mieteren en klaar. Of ben je zelfs te lui om je vlees te bakken?
If so, dan pizza
Jezus, wat een werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Rucola sla met zongedroogde tomaatjes, geitenkaas, walnoten en reepjes biefstuk
Kipfiletje grillen (van te voren beetje insmeren met sweet chili saus) met een gepofte aardappel en rauwkost.
Sperziebonen, paar balletjes van mager gehakt, aardappeltjes.
Zoiets?
Pasta is slecht!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
Met je luie kut van die bank af en pasta koken. Hup!
Er bestaan ook aardappels zonder schil maar dan zal je wel naar de winkel moeten en daar ben je dan weer te lui voorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui om van mijn bank af te komen. Als ik helemaal aardappels moet gaan schillen kan ik beter broccoli zonder aardappels eten
Pizza mag niet he!
Ja bedenk het effe lekker zelfquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
ja, als je het zo maakt is het slecht jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pasta is slecht!
Damn ik mis mijn pasta carbonara met 3 bekerstjes slagroom erin
Go Pheno!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:24 schreef Pheno het volgende:
Hare Koninklijke hoogheid Q graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja bedenk het effe lekker zelfals toch niks goed is voor hare Q.
En pasta is helemaal niet slecht. Keywords: met mate.
Wel dodelijk lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, als je het zo maakt is het slecht ja
Ja!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Senes, je postte van de week (gister, eergister?) ook een Halo filmpje, maar dat was een andere volgens mij, kan dat? Die wilde ik nog zien maar nu kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |