Beetje zoals thuis dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vakanties zijn meestal ook beperkt tot vier dagen in een kakkerlakkengevuld hostel ergens met een budgetvlucht en supermarktvoer dat in het hostel wordt opgewarmd.
Oké, de laatste paar jaren wordt het wel luxer. We gaan 's avonds naar de Mac of de Pizza Hut.
ratten dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kakkerlakken. Al hoorde ik vannacht wel raar geknaag
zijn die knuffelbaarder?quote:
Sorry, dat was ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kakkerlakken. Al hoorde ik vannacht wel raar geknaag
Jij ontzettende Petrus!quote:
Je was leuker dan Miles Kane.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zag airwin bij het begin van miles kane en toen ben ik hoi wezen zeggen
jullie waren na het intro al weg geloof ik?quote:
Wij zijn na twee nummers buiten gaan staan, vanwege het volume. Buiten nog een paar nummers geluisterd en toen een biertje gedaan met Spirit82.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
jullie waren na het intro al weg geloof ik?ik vond miles kane wel tof
maar mijn LL hoogtepunt Frank Turner
ja god jullie stonden ook tegen de box aan, sufkuttenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij zijn na twee nummers buiten gaan staan, vanwege het volume. Buiten nog een paar nummers geluisterd en toen een biertje gedaan met Spirit82.
ongeacht welke politieke stroming dan ook, ik vind dat de wereld er de laatste tien jaar ver, heel ver op achteruit is gegaan.quote:
Mijn haar zat erna wel goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ja god jullie stonden ook tegen de box aan, sufkutten![]()
ik stond een stuk naar achteren en het midden
En wat is er met die muis gebeurd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
toen wij donderdag aankwamen op de LL camping als eersten, zat er n lief muisje door t gras te hupsen
Naaldhak jongen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is er met die muis gebeurd?
Arm muisjequote:
die hebben we naar de bosjes gestuurdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is er met die muis gebeurd?
Zo hoort hetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die hebben we naar de bosjes gestuurd
dat schijnt een deel van het jaar te zijn dat je niet op je werk bent en ook niet ziekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoorde ik daar vakantie? Daar praten wel vaker mensen over.. Kan iemand mij uitleggen wat dat is?
Hmmmm, en die delen die krijg je pas van je werkgever als je 40+ bent?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef clevy het volgende:
[..]
dat schijnt een deel van het jaar te zijn dat je niet op je werk bent en ook niet ziek
Dat is mijn leven, waar ze het over hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoorde ik daar vakantie? Daar praten wel vaker mensen over.. Kan iemand mij uitleggen wat dat is?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is mijn leven, waar ze het over hebben
Ik heb mn zusje gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie elkaar nog gemeet of heeft iedereen elkaar liefdevol ontlopen?
Jouw zusje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef Q. het volgende:
Ik heb mn zusje gezien.Oh, en babs stond 5 meter bij mij vandaan op de camping.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik las een x aantal posts terug iets over verliefd?!![]()
Absoluut. Liever dan dat vind je ze bijna niet.quote:
Kan je nog zitten zonder dat het pijn doet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en babs stond 5 meter bij mij vandaan op de camping.
Natuurlijk niet. L-E valt altijd op de bad guys.quote:
Ik geloof dat ik helemaal niet zo goed wist dat Q een zusje had. Of dat was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Liever dan dat vind je ze bijna niet.
Ik kan nu iig heel makkelijk poepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je nog zitten zonder dat het pijn doet?
Ik heb een kei-tof zusje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik helemaal niet zo goed wist dat Q een zusje had. Of dat was ik alweer vergeten.
Is dat het....ik douche altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. L-E valt altijd op de bad guys.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. L-E valt altijd op de bad guys.
Je bent de vierde vandaag die dat zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij vertelt te weinig tegen mij
Is het een Q-tie?quote:
Ja, en whatsapp kost niet eens iets!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent de vierde vandaag die dat zegt.
Tijd is geld!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, en whatsapp kost niet eens iets!
Ik ben mijn telefoon anderhalve week kwijt geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, en whatsapp kost niet eens iets!
En zusje ook niet...post gewoon pics van een lekker wijfquote:
Zekersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
Maar leuk voor mij ja, dat vind ik nou ook!
Juist!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En zusje ook niet...post gewoon pics van een lekker wijf
Schenkstroop heeft liever niet dat ik het in de openbaarheid gooi, helaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zekers
Maar is het nou die ene weer of een andere?
Jullie zijn echt het ideale stel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Schenkstroop heeft liever niet dat ik het in de openbaarheid gooi, helaas.
kun je de vlieg ook laten slapen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
Zal ik zo gaan slapen? Of eerst die vlieg doden?
wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
dan hard slaanquote:
wie?quote:
u werpt zich op als vrijwilliger?quote:
WAT?!?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Een echte Ying en Yang jaquote:
om te slaan?quote:
Nee. Ik ben jaloers. Op Schenkstroop. De wetten van het universum zijn aan het verschuiven.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga jij ook al klagen dat ik het jou had moeten vertellen?
Volgens mij heb jij een prachtig leven, zeiksnor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik ben jaloers. Op Schenkstroop. De wetten van het universum zijn aan het verschuiven.
ik blijf gewoon wachten tot Rihanna mij komt versierenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik ben jaloers. Op Schenkstroop. De wetten van het universum zijn aan het verschuiven.
Waarom zij, van alle vrouwen die er bestaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik blijf gewoon wachten tot Rihanna mij komt versieren
mij niet blont genoegquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik blijf gewoon wachten tot Rihanna mij komt versieren
omdat ze eens een keer goed afgeslagen moet wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom zij, van alle vrouwen die er bestaan?
Mijn leven is de kers op de slagroom gedrapeerd op de borst van een mooie vrouw, dat kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een prachtig leven, zeiksnor.
Goede reden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ze eens een keer goed afgeslagen moet worden
anderhalve week... pffff.. sinds 21 juli hedde ik niets gehoord!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoon anderhalve week kwijt geweest.
Ik vele malen langer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
anderhalve week... pffff.. sinds 21 juli hedde ik niets gehoord!
Nee...het is gewoon de enige mooie negert en dat is spannendquote:
idd, wat janken ze nou....ik heb je nummer niet eensquote:
Waar!quote:
Sorry, maar nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie het Relatieplanet Singlesfeest al in jullie agenda staan? Op 10 september.
waarom?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Hebben jullie het Relatieplanet Singlesfeest al in jullie agenda staan? Op 10 september.
gaat het zusje van Q ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
onzin.. liefde bestaat niet.. het is een illusiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat daar liefde te vinden is.
Mijn beste vriend heeft daar zijn vriendinnetje gevonden.
Wie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef ArTiC het volgende:
ik kan mij herinneren dat er ooit een stel [Singles] naar zo'n feest geweest is
Je hebt gelijk. Rukken op KPD-foto's is veel nuttiger.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:22 schreef clevy het volgende:
[..]
onzin.. liefde bestaat niet.. het is een illusie
lang geleden toen [Singles] nog iig de schijn ophield dat het ontopic was.quote:
Wat is ontopic? Het gaat hier vaak genoeg over relaties en non-relaties etcetera, naar mijn idee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lang geleden toen [Singles] nog iig de schijn ophield dat het ontopic was.
curieus.. ik krijg nooit gelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Rukken op KPD-foto's is veel nuttiger.
Nee, dank jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Rukken op KPD-foto's is veel nuttiger.
tamelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld he?
* Barbusse meldt iets met slagroom en tietquote:
Heb ik beide in huis!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse meldt iets met slagroom en tiet
Ik ook!quote:
Zing dan zelf een liedje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:36 schreef ArTiC het volgende:
ik wil muziek maar ik weet niet wat...ik heb teveel cd's gekocht
ja...maar dan wel instrumentaalquote:
Met bijpassend dansje dan he?quote:
Skinquote:
juist met een dansje wat nergens op slaatquote:
Dat klinkt bijpassend genoeg!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
juist met een dansje wat nergens op slaat
Ik was er helaas niet bij. Maar zelfs bij het kijken vd livestream had ik kippenvelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Skin
Was een goed optreden om bij te zijn.
idd, voor zo'n dood teken ik liever nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:19 schreef Godtje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)droogd__.html?p=13,1
Wat een verschrikkelijke dood.
Inderdaad, dat is echt iets wat je alleen in films tegenkomt. Hoop jequote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:19 schreef Godtje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)droogd__.html?p=13,1
Wat een verschrikkelijke dood.
Je moet die parken niet onderschatten, lijkt me. Het is geen Australië, maar het is daar nu iets van 45 graden, dan ben je er na een paar uur geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:29 schreef Ghostbuster het volgende:
in Amerika ook hoe krijg je het voor mekaar.
Denken dat de VS helemaal begaanbaar terrein is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:29 schreef Ghostbuster het volgende:
in Amerika ook hoe krijg je het voor mekaar.
Is niet alles geasfalteerd dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denken dat de VS helemaal begaanbaar terrein is.
Nee het is een verlaten land, zonder GPS enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denken dat de VS helemaal begaanbaar terrein is.
Fijn ja GPS, dan weet je waar je dood gaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het is een verlaten land, zonder GPS enzo.
Dus kan je met iedere smartphone thuiskomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fijn ja GPS, dan weet je waar je dood gaat.
Aangezien GPS met satalieten gaat heb je dat in donker Afrika nog.
GPS en Iridium en je overleefd overal wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fijn ja GPS, dan weet je waar je dood gaat.
Aangezien GPS met satalieten gaat heb je dat in donker Afrika nog.
Behalve als je in de tussentijd sterft van uitdrogingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus kan je met iedere smartphone thuiskomen.
Want dan kan je wel in 1 keer 200 km door niet bewoond terrein van 40 graden lopen in 2 uurtjes tijd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
mensenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een goede telefoon komt nog thuisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve als je in de tussentijd sterft van uitdroging
Want die kan zelf lopen/vliegen/kruipenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een goede telefoon komt nog thuis
Mijn telefoon is binnen tien minuten leeg als ik GPS aanzetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijne ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn telefoon is binnen tien minuten leeg als ik GPS aanzet
De telefoon zal het misschien nog wel doen ja, ondanks die warmte. De eigenaar van de telefoon daarentegenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een goede telefoon komt nog thuis
Leuk een werkende telefoon zonder netwerk..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De telefoon zal het misschien nog wel doen ja, ondanks die warmte. De eigenaar van de telefoon daarentegen
Goedzo!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb me al een tijd geleden voorgenomen niet meer in discussie te gaan met overduidelijk zeer domme mensen dus ik stop ook nu weer.
quote:
Nee nog niet geprobeerd, moet even een moment uitkiezen dat ik er ook de tijd voor kan nemen om er van te genieten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi hoi! Hoe was je bier (of nog niet geprobeerd)?
Gister was je toch vrij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nog niet geprobeerd, moet even een moment uitkiezen dat ik er ook de tijd voor kan nemen om er van te genieten.
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je dan tijd hebtquote:
Ja maar had een drukke dag en moest 's avonds nog weg en was pas laat terug. En toen had ik er geen zin meer in.quote:
Hey feestbeestje!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
MissyB.
Fijne vakantie gehad ?
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Evil zijn, wat betekend dat? Mijn visie erop.
Serieus: dit soort gasten horen toch te worden opgesloten?
Klopt en FOK! moet ze zeker geen platform geven.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Serieus: dit soort gasten horen toch te worden opgesloten? Dat taalgebruik is gewoon Tristan waiting to happen....
Klinkt goed !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey feestbeestje!Ja was heerlijk, kleine heeft zich vermaakt, nieuwe dingen gedaan, lekker geluierd, zwart geworden...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Serieus: dit soort gasten horen toch te worden opgesloten? Dat taalgebruik is gewoon Tristan waiting to happen....
Stuur het naar de politie zo na noorwegen en ze komen hem van zijn bed lichten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 06:38 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Je kunt dus straks zeggen. Geen enkele donald duck meer. Geen enkel pretpark van disney meer. Ik maak disney met de grond gelijk. Ik hoef niet met sloophamers naar het pretpark. Straks komt daar geen enkele bezoeker meer.
En terecht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Stuur het naar de politie zo na noorwegen en ze komen hem van zijn bed lichten.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klinkt goed !
Lekker hoor, deze week nog vrij ?
Komt goed schatje!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar had een drukke dag en moest 's avonds nog weg en was pas laat terug. En toen had ik er geen zin meer in.
Ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn !
Geniet ervan !
Ik betwijfel het, vraag me af hoe ik al mijn werkzaamheden deze week voor elkaar ga krijgen.quote:
quote:
Gisteren even niet. Alsnog was ik erg moe vanaochtendquote:
En de trut heeft vast niet teruggebeld.. of wel?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren even niet. Alsnog was ik erg moe vanaochtend![]()
Maar ik heb het gehaald!Ik ben op mijn werk en redelijk fris en fruitig
quote:
Nopequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de trut heeft vast niet teruggebeld.. of wel?
Goed van je. Ik ben niet op het werk, maar wel fris en fruitig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren even niet. Alsnog was ik erg moe vanaochtend![]()
Maar ik heb het gehaald!Ik ben op mijn werk en redelijk fris en fruitig
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:28 schreef evilcreator.h4 het volgende:
Het is altijd heineken bij de FIFA. Zie ik daar heineken iedere keer dan krijg ik dus ook de schijt. Laat het dan een keer grolsch zijn. Ik snap dat dus niet. Waarom heineken zo nadrukkelijk aanwezig altijd?
Ja, mijn wasmachine is net bezorgdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]CL, wat een welkom! Alles goed vrouwtje?
De vrouwenhemel, nieuwe huishoudapparatuurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, mijn wasmachine is net bezorgd
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Mooi leedvermaak zo'n debiel
.
Ze zal later vandaag ongetwijfeld even komen buurten, kun je het zelf zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen.![]()
Trouwens, geef jij kluts eens een schop onder haar bevallige kont, wekenlang mijn bericht onbeantwoord laten, foei!
MIsschien heeft hij ook een mening over Ajax en Dance muziekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
.
Zou het een relkloon zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:37 schreef HeatWave het volgende:
.
Iemand die gewoon van het padje af isquote:
Wel over Apple iig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
MIsschien heeft hij ook een mening over Ajax en Dance muziek
Er heeft iemand kanker, normaal gesproken mag je er geen grapjes over maken, maar deze evil-overlord heeft de ondergang van de wereld bedacht, de iPhone, dus moet ie dood en lachen we eromquote:
Yeahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:35 schreef Godtje het volgende:
Nope![]()
Dus vertrouwen weg denk ik zo langzamerhand. Als dat ook zo gaat als ze bij mij zou zijn.
Dus Next
Wat een kromme vergelijkingquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er heeft iemand kanker, normaal gesproken mag je er geen grapjes over maken, maar deze evil-overlord heeft de ondergang van de wereld bedacht, de iPhone, dus moet ie dood en lachen we erom.
Wat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ze vindt hem leuk maar is te bang om het te zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
Spirit, wel even snel antwoorden want ik moet zo weg, hup!
quote:
Nooit gedacht dat ik zo zou wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De vrouwenhemel, nieuwe huishoudapparatuur.
Leuk, meidquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En best of all: hij vindt het niet erg dat ik het allemaal doodeng vind en ik moet die muur maar lekker laten staan, want als dit echt is, komt hij daar toch wel doorheen![]()
En vaagst of all: gister beetje lopen kutten op zn wall op facebook over spierpijn etc ().. heeft zn moeder gewoon daarop gereageerd
Jaja ik was up to date!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze vindt hem leuk maar is te bang om het te zeggen
Andere kerel al afgewimpeld
Maar bindingsangst
Of was je tot daar al bij?
Gewoon naar London gaan en een wasmichine pikken en een iPad schijnt heul hip te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik zo zou wordenIk had liever een iPad gekocht. Of een paar daagjes Londen geboekt. Maar helemaal geen wasmachine was ook geen succes.
Dus vanaf nu ga je gewoon een sms terug sturen zonder paniek?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En best of all: hij vindt het niet erg dat ik het allemaal doodeng vind en ik moet die muur maar lekker laten staan, want als dit echt is, komt hij daar toch wel doorheen![]()
En vaagst of all: gister beetje lopen kutten op zn wall op facebook over spierpijn etc ().. heeft zn moeder gewoon daarop gereageerd
En hij blijkt alle foto's van hem en zijn ex van facebook af te hebben gegooidquote:
Graag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keer iets vertellen.
En vvat hebben vve hiervan geleerd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En hij blijkt alle foto's van hem en zijn ex van facebook af te hebben gegooid
Nee, want ik heb hem verteld dat ik dat heel erg moeilijk vind en dat ik hoop dat mijn daden voor me spreken en hij vond dat geen enkel probleemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus vanaf nu ga je gewoon een sms terug sturen zonder paniek?
Ehm... mannen ruimen hun facebook pas op als daar reden toe is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En vvat hebben vve hiervan geleerd?.
Maar, fijn dat 't zo goed ging.
Al die tijd op zoek naar een stoere kerel en uiteindelijk val je op een slappe zak!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb hem verteld dat ik dat heel erg moeilijk vind en dat ik hoop dat mijn daden voor me spreken en hij vond dat geen enkel probleem
Maar hij ziet er wel stoer uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al die tijd op zoek naar een stoere kerel en uiteindelijk val je op een slappe zak!
Heeft ie een rode baard?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar hij ziet er wel stoer uit
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft ie een rode baard?
De waarde van de iPad is op dit moment waarschijnlijk toch aan het kelderenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon naar London gaan en een wasmichine pikken en een iPad schijnt heul hip te zijn.
Waarom wil jij in godsnaam weten of die beft als ze ongesteld is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft ie een rode baard?
Dat is iets tussen Spirit en mijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wil jij in godsnaam weten of die beft als ze ongesteld is?
Ze bloede als een rund met klontjes en bonkjes en jij wilde je baard niet vies maken door er even een klein likje over te geven?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is iets tussen Spirit en mij
Kun jij een beetje klussen? Je woont relatief dichtbij en ik heb twee linkerhanden en een klusjeskerel nodigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk!![]()
Als jij nu onder de plak zit, dan durf ik volgende week ook te daten
Tuurlijk durf je dat!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk!![]()
Als jij nu onder de plak zit, dan durf ik volgende week ook te daten
Godt...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze bloede als een rund met klontjes en bonkjes en jij wilde je baard niet vies maken door er even een klein likje over te geven?
Ligt eraan wat er geklust moet worden, kan keukens plaatsen, auto's restaureren, lassen, meubels maken, elektriciteit aanleggen, maar gordijnen naaien is mij nog even te lastig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun jij een beetje klussen? Je woont relatief dichtbij en ik heb twee linkerhanden en een klusjeskerel nodig
quote:
En je accepteert betaling in naturaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er geklust moet worden, kan keukens plaatsen, auto's restaureren, lassen, meubels maken, elektriciteit aanleggen, maar gordijnen naaien is mij nog even te lastig.
He godver. Ik had genoeg te naaien voor je!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er geklust moet worden, kan keukens plaatsen, auto's restaureren, lassen, meubels maken, elektriciteit aanleggen, maar gordijnen naaien is mij nog even te lastig.
Nu doet alles het, maar zoals laatst moest de tv-kast naar voren en moest ik wachten tot m'n vader langs kon komen en dat is drie kwartier rijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je je kind voor. Die kleine handjes zijn er uitermate geschikt voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
He godver. Ik had genoeg te naaien voor je!
Om een kast naar voren te zetten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu doet alles het, maar zoals laatst moest de tv-kast naar voren en moest ik wachten tot m'n vader langs kon komen en dat is drie kwartier rijden
Die kleine heeft nog moeite met dr coördinatie. Dan worden die zoomen scheef!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je je kind voor. Die kleine handjes zijn er uitermate geschikt voor.
Ze maken de mooiste schoenen en voetballen
Ah wat een vreugd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, mijn wasmachine is net bezorgd
De TV zelf weegt al 50 kilo. Dat lukt mij niet en de vloer krast als een gek.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om een kast naar voren te zetten?
Waarom heb je destijds geen viltjes onder de kast gezet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De TV zelf weegt al 50 kilo. Dat lukt mij niet en de vloer krast als een gek.
Dan had ik ipv een wasmachine een lcd scherm gekochtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De TV zelf weegt al 50 kilo. Dat lukt mij niet en de vloer krast als een gek.
Zelfs met viltjes krijg ik dat ding niet naar voren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom heb je destijds geen viltjes onder de kast gezet?
Meer laten oefenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Die kleine heeft nog moeite met dr coördinatie. Dan worden die zoomen scheef!
Inderdaad, kan de was ook makkelijk even uit het raam hangen. Naast de menstruatielappen enzo, net zoals vroegah.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan had ik ipv een wasmachine een lcd scherm gekocht
Ja preciesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, kan de was ook makkelijk even uit het raam hangen. Naast de menstruatielappen enzo, net zoals vroegah.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik word gewoon in de zeik genomen
ja, bedoel je vrij rijden of iets officieels?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:13 schreef Spijker83 het volgende:
Zin in het weekend!![]()
Iemand toevallig ervaring met een dagje racen op circuit zandvoort?
Was het lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je moet StBaby ook niet zomaar z'n gang laten gaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja, die CL weerquote:
Hebben een uitje van het werk. Dus gewoon vrij rijden neem ik aan..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
ja, bedoel je vrij rijden of iets officieels?
Nee, maar het lijkt me enorm gaafquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:13 schreef Spijker83 het volgende:
Zin in het weekend!![]()
Ik ken iemand met een racer als vriendjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:13 schreef Spijker83 het volgende:
Zin in het weekend!![]()
dan gok ik dat jouw dag er ongeveer zo uit gaat zien...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hebben een uitje van het werk. Dus gewoon vrij rijden neem ik aan..
Noem jij CL nu een hut?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, die CL weerstomme hut! laat ik me van mn goede kant zien, neeee, stampt ze me de grond in
Haha, goh wie was dat ook alweerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een racer als vriendje
Maar die is op vakantie.... dus wat wil je weten?
* schopquote:
Nietesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, die CL weerstomme hut! laat ik me van mn goede kant zien, neeee, stampt ze me de grond in
Als dat zo is vind ik het primaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
dan gok ik dat jouw dag er ongeveer zo uit gaat zien...
• Zelf rijden met een Porsche 911 raceauto (model 2009)
• Zelf rijden met een formulewagen
• Zelf rijden met een BMW 1-serie
• Slalomproef
• Kartcompetitie
• Sideways meerijden met een ervaren coureur
• IJsrijden
• 4x4 Parcours met een terreinwagen
• Off-road met quads
• Dragrace met 500 PK sterke Dodge
• Extra: Rijden met uw eigen auto op het circuit aan het einde van het programma
je rijdt in een treintje. maar als jouw treintje goed en braaf rijdt heb je kans dat je best hard over het circuit gaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:19 schreef Spijker83 het volgende:
Vroeg me af hoe dat in z'n werk gaat? Mag je alleen op de baan of rij je suf achter elkaar aan?
Volgens mij is het zo'n racing experience (zoals rival zegt)
Dat deed hij toch al? Een probleem van niks.quote:
Wat liefquote:
Achter elkaar aan maar dat is verre van suf als je niet ervaren bentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha, goh wie was dat ook alweer
Vroeg me af hoe dat in z'n werk gaat? Mag je alleen op de baan of rij je suf achter elkaar aan?
Volgens mij is het zo'n racing experience (zoals rival zegt)
Noooquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
je rijdt in een treintje. maar als jouw treintje goed en braaf rijdt heb je kans dat je best hard over het circuit gaat
+1quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
dat is verre van suf als je niet ervaren bent
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat liefVakantie heeft je goed gedaan
Oh ok.. Heb het nog nooit gedaan dus ik zie het wel. Hoop op een toffe rit/ervaring..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Achter elkaar aan maar dat is verre van suf als je niet ervaren bent
Wel gezond? Of maakt dat nu niet uit..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Oh vandaag eens bekijken wat voor lekkers ik ga koken voor kleine man's verjaardag zaterdag.
Als je het nog nooit hebt gedaan is dit prima ende tof.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:22 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Oh ok.. Heb het nog nooit gedaan dus ik zie het wel. Hoop op een toffe rit/ervaring..
Waarom verdient kluts een schop?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben één en al zen en liefde en kumbaya joh!
Alleen verdient kluts een schop.
Nou, lekkere dingen voor de bbq. Ik ga geen calorieën tellen hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wel gezond? Of maakt dat nu niet uit..
Dat weet het vrouwmens zelf wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom verdient kluts een schop?
Waarom niet, misschien komt ze dan wel boven het aanrecht uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom verdient kluts een schop?
Jij al wel vaker zoiets gedaan? Of iig ervaring hiermee?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je het nog nooit hebt gedaan is dit prima ende tof.
Thanks! Komt goed. Zal het laten weten. Hoop nog een filmpje mee te kunnen makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Maak je niet druk, je gaat een leuke dag hebben
Hoeft ook niet op een verjaardag.. Geniet ervan en alvast gefeliciteerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, lekkere dingen voor de bbq. Ik ga geen calorieën tellen hoor.
Ik ben ongeveer opgegroeid op het circuit en mijn broer werkt bij Bleekemolen dus ja ik ben er aardig thuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Jij al wel vaker zoiets gedaan? Of iig ervaring hiermee?
Je verdient het schijnbaarquote:
Mijn vader heeft zijn buitenkeuken overdekt, dus droog zitten we sowieso.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk werkt het weer zaterdag dan ook een beetje mee
is je broer nog beschikbaar?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer opgegroeid op het circuit en mijn broer werkt bij Bleekemolen dus ja ik ben er aardig thuis.
Netjes! lijkt me dat je een vette jeugd gehad hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer opgegroeid op het circuit en mijn broer werkt bij Bleekemolen dus ja ik ben er aardig thuis.
Ik zou echt niet weten waarom.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |