Wat bedoel je hier mee?quote:
Dat word ruzie met Rhu. Dat moeten jullie uitvechtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:50 schreef MNR het volgende:
[..]
OMG! OMG! OMG!
Mag ik mee in de koffer?? Pleaaaaaaaaase?
Dat je straks een leuke baan tegenkomt en dan denk je terug aan dit moment en denk je: ach, voor de volgende keer weet ik dat ik beter pas mijn baan op kan zeggen als ik een nieuwe heb gevonden en nu ben ik ook tevredenquote:
Ik was eerst dus jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat word ruzie met Rhu. Dat moeten jullie uitvechten
*leunt achterover met een gemene glimlach*
Ik ben niet geweest hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik las het net rhubarbje... hij is schijnbaar niet met jullie mee geweest
ik ben er trouwens vorige maand geweest met mn broer om eens wat te lachen, en ik moet zeggen.. het was best drama toendenk dat ik de volgende keer ook met gezellige mensen moet
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde feest waar jullie heen zijn geweest?
Vorige maand? Toen ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik las het net rhubarbje... hij is schijnbaar niet met jullie mee geweest
ik ben er trouwens vorige maand geweest met mn broer om eens wat te lachen, en ik moet zeggen.. het was best drama toendenk dat ik de volgende keer ook met gezellige mensen moet
Alweer voorover gebogen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat word ruzie met Rhu. Dat moeten jullie uitvechten
*leunt achterover met een gemene glimlach*
Haha, had ik ook! alleen mn broer niet, die durft niet gek te doen.. Dus toen maar vroeg naar huis gegaan en geeft het al snel een domper op de avond..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Vorige maand? Toen ben ik ook geweest
Wij hebben het enorm naar ons zin gehad.
Ik had mijn vorige baan opgezegd om ergens anders te gaan werken. En die nieuwe baan is niet gelukt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat je straks een leuke baan tegenkomt en dan denk je terug aan dit moment en denk je: ach, voor de volgende keer weet ik dat ik beter pas mijn baan op kan zeggen als ik een nieuwe heb gevonden en nu ben ik ook tevreden
Ik hoef niet meerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Alweer voorover gebogen?
Ik vecht niet met Rhu, zij mag wel met je mee
jazeker ik kan erg goed rijden als ik niemand naast me heb zitten als afleiding hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede middag
Dus vrouwen kunnen wel rijden.
Hahaha!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer
Als ik zo makkelijk in te ruilen ben
Verkoop nooit de huid van de beer voordat je hem geschoten hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had mijn vorige baan opgezegd om ergens anders te gaan werken. En die nieuwe baan is niet gelukt.
Hehe, en ik heb nu juist geleerd, verkoop altijd ja, en bekijk dan pas of je het waar kan makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Verkoop nooit de huid van de beer voordat je hem geschoten hebt.
Je weet best dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer
Als ik zo makkelijk in te ruilen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |