abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65597080
Gisteren ben ik beland in de onderlaag van de onderlaag van de nederlandse bevolking:

Een collega van mij zat te pushen om naar het singlefeest van relatieplanet.nl te gaan in hoofddorp.
Eigenlijk had ik daar totaal geen zin in.
Echter een andere collega die vlakbij dat feest woont zei van kom nou maar mee. Als het niks is kunnen we altijd de bus pakken naar Haarlem. Een soort escapemogelijkheid dus. Dus ik dacht ok doen we dat maar.

Aldus belande ik gisteren in die tent. De entry fee was 22 euro, dus ik voelde mij al gelijk genaaid.
Kreeg al snel enorme spijt. Maar goed, we gingen die andere collega opzoeken en een biertje bestellen. Toen besloot ik eens om me heen te kijken. Echt waar wat een KANSLOZE menigte.

- de verhouding man/vrouw is 3 tot 1. Kortom zeer ongunstig als kerel zijnde. Ik ken relatieplanet.nl verder niet, maar ongetwijfeld zal die verhouding op die site ook zeer scheef zijn.
- de vrouwen die er waren, waren 30+ en bijzonder lelijk. Had ik kunnen verwachten, en bleek ook 100% uit te komen.
- Dan zou je verwachten, goh je bent lelijk dus kun je dat compenseren door lief en aardig te zijn. Niet dus, de uitstraling en hoe die vrouwen keken bleek niet uit dat ze sociaal capabel zijn. Jammer.

Ik keek in principe naar de vrouwen maar onder mannen zag ik voornamelijk alleen nerds rondlopen.
Ik liep dus echt in een soort onderlaag van de bevolking rond. Mensen die in het normale leven niemand kunnen krijgen, dan maar op een site inschrijven, daar vervolgens ook niets kunnen krijgen en als last resort maar naar zo'n singlefeest gaan. Echt kansloos. Liepen ook wat gasten in hun eentje rond. Eentje bleef bij ons plakken en bleef ons achtervolgen toen we een rondje liepen

Er zat totaal geen sfeer in het publiek en er gebeurde ook helemaal NIETS. In een normale kroeg zie je af en toe nog wat geflirt en versierpogingen. Gisteren; noppes nada.
Mijn collega en ik waren het na een half uur dusdanig zat dat we maar de bus hebben gepakt naar haarlem waar we om 12 uur nog een tof feestje hebben kunnen pakken
pi_65597143
hihihi
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:03:53 #3
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65597248
WIJ van [Singles] hier op fok zijn er met een groep heen geweest, en sja qua publiek heb je gelijk niet veel lekkers (op ons groepje na dan ) maar we hebben het echt reuze naar onze zin gehad!
Plezier moet je zelf maken!
pi_65597267
Goed topic. 14.gif
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65597281
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
WIJ van [Singles] hier op fok zijn er met een groep heen geweest, en sja qua publiek heb je gelijk niet veel lekkers (op ons groepje na dan ) maar we hebben het echt reuze naar onze zin gehad!
Inderdaad.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65597650
22 euro? Geweldige locatie en artiesten of een gebruikelijke prijs voor schrale mensen die wanhopig op zoek zijn naar liefde?
pi_65598305
nu denkt dus iedereen die naar dat feestje is geweest: ik ben lelijk
en ze voelden zich al zo triest..
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_65598636
Niet iedereen kan zo knap en tof als jij zijn TO
pi_65599718
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:58 schreef HandiMAN het volgende:
Er zat totaal geen sfeer in het publiek en er gebeurde ook helemaal NIETS. In een normale kroeg zie je af en toe nog wat geflirt en versierpogingen. Gisteren; noppes nada.
Mijn collega en ik waren het na een half uur dusdanig zat dat we maar de bus hebben gepakt naar haarlem waar we om 12 uur nog een tof feestje hebben kunnen pakken
Ok, ik was er ook en ik heb goed opgelet.
Dat stukje over sfeer enzo kan ik me wel indenken. Had het idee dat veel mensen bij hun eigen gezelschap bleven waar ze mee gekomen waren. Dat is niet erg, maar dan ben je toch moeilijker te benaderen enzo.
Ben zelf al helemaal niet iemand die op iemand afstand dus ja.
Wel zonde dat je 22 euro betaald heb en na een half uur al bent weggegaan. Vond niet dat daar allemaal kansloze types waren die anders geen man of vrouw kunnen vinden. Tuurlijk er liepen een hoop niet aantrekkelijke mensen rond, maar vond dat er toch veel wél leuke mensen waren waarvan ik me afvroeg of zij dit nu echt nodig hebben. Schijnen ook veel stelletjes naartoe te gaan.
pi_65601105
Waarom was de entree prijs 22 euro? was de drank inbegrepen of kwamen er artiesten?
٩๏̯͡๏)۶
pi_65601362
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom was de entree prijs 22 euro? was de drank inbegrepen of kwamen er artiesten?
Je kon er bowlen. en waren verschillende zaaltjes. Zou het niet elke maand betalen maar goed.
Drinken was niet inbegrepen. Kon 10 bonnen halen voor 11.50. Gemiddeld drankje (frisdrank iig) was 2 bonnen geloof ik.
pi_65601732
Frisdrank , sociaal gestoorde mensen en bowlen. De ingrediënten voor ieder geslaagd feestje.
pi_65602062
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:36 schreef cesareborgia het volgende:
Frisdrank , sociaal gestoorde mensen en bowlen. De ingrediënten voor ieder geslaagd feestje.
En vooroordelen.
pi_65602273
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je kon er bowlen. en waren verschillende zaaltjes. Zou het niet elke maand betalen maar goed.
Drinken was niet inbegrepen. Kon 10 bonnen halen voor 11.50. Gemiddeld drankje (frisdrank iig) was 2 bonnen geloof ik.
jezus, wat een prijzen..
was er überhaupt iets dat 1 bon kostte? of bleek pas na de entree dat je voor een drankje twee bonnen (2,30) moest betalen

denkt iedereen.. oeh gelukkig de drank is niet zo duur.. maar 1,15 voor een biertje
blijkt dat je het dubbele moet betalen
You dream it, I live it.
pi_65602624
Lijkt me antropologisch gezien wel interessant
You gotta learn to live
and live and learn
pi_65602814
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

En vooroordelen.
Ik ga op het verslag van TO af =ooggetuige.
pi_65602997
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:11 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Ik ga op het verslag van TO af =ooggetuige.
Ik ben ook ooggetuige. Niet elke persoon die daar was, was contactgestoord. Das over 1 kam scheren.
pi_65603044
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:53 schreef Meddo het volgende:

[..]

jezus, wat een prijzen..
was er überhaupt iets dat 1 bon kostte? of bleek pas na de entree dat je voor een drankje twee bonnen (2,30) moest betalen

denkt iedereen.. oeh gelukkig de drank is niet zo duur.. maar 1,15 voor een biertje
blijkt dat je het dubbele moet betalen
Van die 1 bon weet ik eigenlijk niet. Anderen hadden drankjes nogal gehaald.
Maar weet iig dat frisdrank 2 bonnen was. En meestal is andere drank dan niet goedkoper.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:37:35 #19
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_65603664
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
Nerds onderling he
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:45:05 #20
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_65603972
De verhouding man:vrouw op RP is ook 50:1 (ongeveer), dus wat dat betreft niets nieuws.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_65608087
Grappig topic
pi_65615895
Zulke feesten zijn inderdaad gericht op vrouwen van 30+ die nog graag kinderen willen. Lijkt mij wel grappig om zulke mensen te checken vanuit een hoekje met een glas fris in mijn hand.
pi_65616091
TS heeft waarschijnlijk wel de blits gemaakt op dat feestje. Waarschijnlijk is TS gefrustreerd omdat hij zelfs op dit kansloze feest aan de lopende band blauwtjes heeft gelopen.
  zondag 1 februari 2009 @ 10:18:19 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_65616431
Las het niet zo duur was geweest en in zo'n godvergeten oord als Hoofddorp dan klonk het als een topattractie voor studentikoze uitstapjes. Ik bedoel die EO-jongerendag heb je na een keer ook wel gezien.
  zondag 1 februari 2009 @ 10:48:58 #25
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_65616873
quote:
Op zondag 1 februari 2009 09:14 schreef Registratiedienst het volgende:
Zulke feesten zijn inderdaad gericht op vrouwen van 30+ die nog graag kinderen willen. Lijkt mij wel grappig om zulke mensen te checken vanuit een hoekje met een glas fris in mijn hand.
Dat is het ook.... heb echt in een deuk gelegen om de meeste mensen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')