Gisteren ben ik beland in de onderlaag van de onderlaag van de nederlandse bevolking:
Een collega van mij zat te pushen om naar het singlefeest van relatieplanet.nl te gaan in hoofddorp.
Eigenlijk had ik daar totaal geen zin in.
Echter een andere collega die vlakbij dat feest woont zei van kom nou maar mee. Als het niks is kunnen we altijd de bus pakken naar Haarlem. Een soort escapemogelijkheid dus. Dus ik dacht ok doen we dat maar.
Aldus belande ik gisteren in die tent. De entry fee was 22 euro, dus ik voelde mij al gelijk genaaid.
Kreeg al snel enorme spijt. Maar goed, we gingen die andere collega opzoeken en een biertje bestellen. Toen besloot ik eens om me heen te kijken. Echt waar wat een KANSLOZE menigte.
- de verhouding man/vrouw is 3 tot 1. Kortom zeer ongunstig als kerel zijnde. Ik ken relatieplanet.nl verder niet, maar ongetwijfeld zal die verhouding op die site ook zeer scheef zijn.
- de vrouwen die er waren, waren 30+ en bijzonder lelijk. Had ik kunnen verwachten, en bleek ook 100% uit te komen.
- Dan zou je verwachten, goh je bent lelijk dus kun je dat compenseren door lief en aardig te zijn. Niet dus, de uitstraling en hoe die vrouwen keken bleek niet uit dat ze sociaal capabel zijn. Jammer.
Ik keek in principe naar de vrouwen maar onder mannen zag ik voornamelijk alleen nerds rondlopen.
Ik liep dus echt in een soort onderlaag van de bevolking rond. Mensen die in het normale leven niemand kunnen krijgen, dan maar op een site inschrijven, daar vervolgens ook niets kunnen krijgen en als last resort maar naar zo'n singlefeest gaan. Echt kansloos. Liepen ook wat gasten in hun eentje rond. Eentje bleef bij ons plakken en bleef ons achtervolgen toen we een rondje liepen
Er zat totaal geen sfeer in het publiek en er gebeurde ook helemaal NIETS. In een normale kroeg zie je af en toe nog wat geflirt en versierpogingen. Gisteren; noppes nada.
Mijn collega en ik waren het na een half uur dusdanig zat dat we maar de bus hebben gepakt naar haarlem waar we om 12 uur nog een tof feestje hebben kunnen pakken