Beetje zoals thuis dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vakanties zijn meestal ook beperkt tot vier dagen in een kakkerlakkengevuld hostel ergens met een budgetvlucht en supermarktvoer dat in het hostel wordt opgewarmd.
Oké, de laatste paar jaren wordt het wel luxer. We gaan 's avonds naar de Mac of de Pizza Hut.
ratten dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kakkerlakken. Al hoorde ik vannacht wel raar geknaag
zijn die knuffelbaarder?quote:
Sorry, dat was ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kakkerlakken. Al hoorde ik vannacht wel raar geknaag
Jij ontzettende Petrus!quote:
Je was leuker dan Miles Kane.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zag airwin bij het begin van miles kane en toen ben ik hoi wezen zeggen
jullie waren na het intro al weg geloof ik?quote:
Wij zijn na twee nummers buiten gaan staan, vanwege het volume. Buiten nog een paar nummers geluisterd en toen een biertje gedaan met Spirit82.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
jullie waren na het intro al weg geloof ik?ik vond miles kane wel tof
maar mijn LL hoogtepunt Frank Turner
ja god jullie stonden ook tegen de box aan, sufkuttenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij zijn na twee nummers buiten gaan staan, vanwege het volume. Buiten nog een paar nummers geluisterd en toen een biertje gedaan met Spirit82.
ongeacht welke politieke stroming dan ook, ik vind dat de wereld er de laatste tien jaar ver, heel ver op achteruit is gegaan.quote:
Mijn haar zat erna wel goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ja god jullie stonden ook tegen de box aan, sufkutten![]()
ik stond een stuk naar achteren en het midden
En wat is er met die muis gebeurd?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
toen wij donderdag aankwamen op de LL camping als eersten, zat er n lief muisje door t gras te hupsen
Naaldhak jongen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is er met die muis gebeurd?
Arm muisjequote:
die hebben we naar de bosjes gestuurdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is er met die muis gebeurd?
Zo hoort hetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die hebben we naar de bosjes gestuurd
dat schijnt een deel van het jaar te zijn dat je niet op je werk bent en ook niet ziekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoorde ik daar vakantie? Daar praten wel vaker mensen over.. Kan iemand mij uitleggen wat dat is?
Hmmmm, en die delen die krijg je pas van je werkgever als je 40+ bent?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:30 schreef clevy het volgende:
[..]
dat schijnt een deel van het jaar te zijn dat je niet op je werk bent en ook niet ziek
Dat is mijn leven, waar ze het over hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoorde ik daar vakantie? Daar praten wel vaker mensen over.. Kan iemand mij uitleggen wat dat is?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is mijn leven, waar ze het over hebben
Ik heb mn zusje gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie elkaar nog gemeet of heeft iedereen elkaar liefdevol ontlopen?
Jouw zusje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef Q. het volgende:
Ik heb mn zusje gezien.Oh, en babs stond 5 meter bij mij vandaan op de camping.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik las een x aantal posts terug iets over verliefd?!![]()
Absoluut. Liever dan dat vind je ze bijna niet.quote:
Kan je nog zitten zonder dat het pijn doet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en babs stond 5 meter bij mij vandaan op de camping.
Natuurlijk niet. L-E valt altijd op de bad guys.quote:
Ik geloof dat ik helemaal niet zo goed wist dat Q een zusje had. Of dat was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Liever dan dat vind je ze bijna niet.
Ik kan nu iig heel makkelijk poepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je nog zitten zonder dat het pijn doet?
Ik heb een kei-tof zusje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik helemaal niet zo goed wist dat Q een zusje had. Of dat was ik alweer vergeten.
Is dat het....ik douche altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. L-E valt altijd op de bad guys.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. L-E valt altijd op de bad guys.
Je bent de vierde vandaag die dat zegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij vertelt te weinig tegen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |