Van hetzelfde laken een pak als de 1001 namen voor probleemwijken en allochtonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan er niets aan doen dat men MBO'ers zo noemt, het schijnt progressief te zijn...
GMTA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag trouwens bij een HBO wel verdomd veel leuke meisjes lopen, bijna meer dan op de uni.
geeditquote:
Ja, of van een HBO-achtige opleiding aan de universiteit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
HBO, SMABO.
Uiteindelijk moeten mannelijke studenten het daar van hebben
University Collegesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, of van een HBO-achtige opleiding aan de universiteit.
De waarde van de papiertjes verbonden aan de onderwijstrajecten verdampen waar je bij staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van hetzelfde laken een pak als de 1001 namen voor probleemwijken en allochtonen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:03 schreef JoaC het volgende:
Voor het begrip "Studeren" trek ik de grens bij HBO, Academicus is WO-only natuurlijk
quote:
Hoe noemde inHolland zich ook alweer in dat leisure management filmpje?quote:
Oja, en die krijgen we ook al op het MBO hoorquote:
Het is ook vrij schattig, een HBO-meiskequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Maar dan blijft de natuurlijke hierarchie, dat de vrouw iets minder intellectueel is dan de man welke de relatie dan domineert, ook gewoon intact.
QUE?!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oja, en die krijgen we ook al op het MBO hoor
Technisch gezien moet er dan nog "of Applied Sciences" achter, maar dat zijn details.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe noemde inHolland zich ook alweer in dat leisure management filmpje?
University of Diemen Zuid?
Makkelijk beïnvloedbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook vrij schattig, een HBO-meiske
quote:
quote:
Enige wat beta's doen is het leren herproduceren van formules, wat prima op het HBO kan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Cerbie het volgende:
Nouja, daar is wel wat voor te zeggen. De alfastudies bij het HBO en de betastudies in een toptraject.
WO'ers niet dan?quote:
Eigenlijk ben ik totaal niet bekend met het HBO, maar ik had dus een blik in de keuken. HBO meisjes doen me denken aan zo'n puppy, met van die grote trouwe ogen komen ze dan naar je toe, terwijl je ze langzaam wegwijs moet maken in de grote boze wereld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook vrij schattig, een HBO-meiske
Werkelijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Zolcon het volgende:
Nederland is nummer 1 in de wereldranglijst van de FIFA. Toch nog wereldkampioen
Minder onzeker dan de gemiddelde HBO grietquote:
Sterf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Enige wat beta's doen is het leren herproduceren van formules, wat prima op het HBO kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Idd, in Diemen Zuid kan toch niemand een dergelijke titel uit z'n strot krijgen, zolang er geen "wholla, swa, jeweettog" tussen staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien moet er dan nog "of Applied Sciences" achter, maar dat zijn details.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Enige wat beta's doen is het leren herproduceren van formules, wat prima op het HBO kan.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Minder onzeker dan de gemiddelde HBO griet
Sowieso, Diemen Zuid, daar komt toch nooit iemand.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, in Diemen Zuid kan toch niemand een dergelijke titel uit z'n strot krijgen, zolang er geen "wholla, swa, jeweettog" tussen staat.
Ik ben een keer uitgegaan in de club die onder de Hogeschool InHolland bij Diemen zit. Wat een vreselijke avond heb ik daar gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, in Diemen Zuid kan toch niemand een dergelijke titel uit z'n strot krijgen, zolang er geen "wholla, swa, jeweettog" tussen staat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgegaan in de club die onder de Hogeschool InHolland bij Diemen zit. Wat een vreselijke avond heb ik daar gehad
Scrap my remark.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, Diemen Zuid, daar komt toch nooit iemand.
Je kwam er niet in vanwege je (blanke) huidskleur?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgegaan in de club die onder de Hogeschool InHolland bij Diemen zit. Wat een vreselijke avond heb ik daar gehad
En makkelijker te regelenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, HBO-grietjes zijn nog lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Diemen, mijn tweede huisquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, Diemen Zuid, daar komt toch nooit iemand.
Mijn oprechte condoleances.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:06 schreef waht het volgende:
[..]
Sterf.Je bent extreem-rechts en ik wil je bannen (copyright 3-voud)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik kwam er wel in, ik kon me alleen niet erg assimileren tussen het voornamelijk Hindoestaans ogende publiekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kwam er niet in vanwege je (blanke) huidskleur?
Wat een prachtige omschrijving!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, HBO-grietjes zijn nog lekker.
WO chicks hebben echt alleen brains. Worden zij zwanger, hobbelen ze meteen een pre- en post-natale depressie in die tot hun 81e duurt.
Nederlandse MBO grietjes zijn onmisbaar, die creëren een continue stroom aan bloedmooie halfbloedjes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat zijn MBO-grietjes, die zijn zo wanhopig dat ze willekeurige jongmenschen gaan SMSén.
true, ik neem mijn opmerkingen terugquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
WO chicks hebben echt alleen brains. Worden zij zwanger, hobbelen ze meteen een pre- en post-natale depressie in die tot hun 81e duurt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je bent extreem-rechts en ik wil je bannen (copyright 3-voud)Ophouden met die garpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn de MBO-drop outs.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat zijn MBO-grietjes, die zijn zo wanhopig dat ze willekeurige jongmenschen gaan SMSén.
Hah, GMTA.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn de MBO-drop outs.
MBO-grietjes gaan met de succesvolle baddie-boys aan de slag.
Lees: autoradio verkopers met een hempje over hun G-star shirt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik red het wel. Er is een uitstekende verbinding met het centrum van Amsterdam. Overigens hoop ik nog steeds dat er een dag komt dat we van Amsterdam een republiek maken.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je bent extreem-rechts en ik wil je bannen (copyright 3-voud)I LOL'ed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Het gaat daar over de leeftijd van slagen. Niet de leeftijd van starten met het MBO.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-leeftijd-200506.htm
Interessant, wellicht handig voor de luitjes hier die het zo nodig vinden om mij te pakken op m'n leeftijd
Dit dus, WO'ers hebben een soort masker/schild waaronder een nog onzekerder meisje schuil gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om 19 + 2 bij elkaar op te tellen ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Het gaat daar over de leeftijd van slagen. Niet de leeftijd van starten met het MBO.
Er is echter een grote fout in uw relaas, autoradioverkopers komen alleen van de HBO-opleiding: "Leisure in-car entertainment management" van de inHolland af.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hebben de meeste mensen is mijn indruk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dit dus, WO'ers hebben een soort masker/schild waaronder een nog onzekerder meisje schuil gaat.
Je bent heul niet 19, je zei net dat je niet bijna 20 was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om 19 + 2 bij elkaar op te tellen ?
Een beetje MBO opleiding duurt toch wel langer dan 2 jaar mag ik hopenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om 19 + 2 bij elkaar op te tellen ?
En als men de gemiddelde studievertraging van het VMBO extrapoleert naar het MBO, zal men er niet 2 maar juist 5 jaren bij moeten optellen, dus het afscholieren zou dan in het 24e levensjaar plaatsvinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent heul niet 19, je zei net dat je niet bijna 20 was.
Onder die van mij zit geen meisjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben de meeste mensen is mijn indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
hij zit nog in de jaren dat 19 niet bijna 20 isquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent heul niet 19, je zei net dat je niet bijna 20 was.
Alles valt te regelen als je maar eenmaal je voet tussen de deur hebtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een beetje MBO opleiding duurt toch wel langer dan 2 jaar mag ik hopen
Versnelde trajecten enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een beetje MBO opleiding duurt toch wel langer dan 2 jaar mag ik hopen
Ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
hij zit nog in de jaren dat 19 niet bijna 20 is
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als men de gemiddelde studievertraging van het VMBO extrapoleert naar het MBO, zal men er niet 2 maar juist 5 jaren bij moeten optellen, dus het afscholieren zou dan in het 24e levensjaar plaatsvinden.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Onder die van mij zit geen meisjePuur technisch zou dat zelfbevrediging zijn, ja. Tenzij het om schizofrenie gaat, dan ligt het gecompliceerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |