ff quoten zodat we je er aan kunnen houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dat moet Barend doen,Als Domien gaat invallen ga ik persoonlijk naar Hilversum en sleur ik hem de studio uit!
"leven"quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dat moet Barend doen,Als Domien gaat invallen ga ik persoonlijk naar Hilversum en sleur ik hem de studio uit!
Vind ik mijn leven beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een leven? nee hoor, een PS3 en teveel films en series om te kijken
Ik zeg dat ik hem met 1 vinger wel kan optillenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet verder niet hoe je eruit ziet qua bouw maar ik vrees voor het kippenborstje van Domien
yayquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik hem met 1 vinger wel kan optillen
Laat me raden iets met computers of telefoonsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Ben er ook nog hoor, maar heb een hele zware klus te doen.
Post je vanaf het toilet? In dat geval vraag ik niet verder...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Ben er ook nog hoor, maar heb een hele zware klus te doen.
Ja, beidequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Laat me raden iets met computers of telefoons
Dat weer net nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Post je vanaf het toilet? In dat geval vraag ik niet verder...
ik ga met je mee danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Iets waar ik dus geen verstand van hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, beide. Iets met een NAS en handigheid
.
Ik ook, met popcornquote:
Giel in de middag net als vroeger, Gerard terug naar 10-12, Stenders weer terug op 12-14 Veenstra de ochtendshow, Barend de avondshow. Roosmarijn zit goed, Rudy naar 1 of andere lokale omroep in Verwegistan en Domien en Paul naar 538quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef gerbenp het volgende:
Michiel naar de ochtend, Barend naar de avond. Giel mag van mij wel de programmering uit, heel het programma ken je nu wel zowat. En Roos dumpen natuurlijk, en Rudy daar voor.
1 keer blazen en Domien ligt omquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, met popcorn![]()
Ik vrees dat ik Domien niet aankan, ben nogal een watje
Top.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel in de middag net als vroeger, Gerard terug naar 10-12, Stenders weer terug op 12-14 Veenstra de ochtendshow, Barend de avondshow.
Dat dan weer niet.quote:Roosmarijn zit goed, Rudy naar 1 of andere lokale omroep in Verwegistan
En dit weer wel.quote:en Domien en Paul naar 538
Heb hier nog wat leuke audio van liggen van vroeger. Zal eens kijken of ik die nog ergens kan online gooienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel in de middag net als vroeger, Gerard terug naar 10-12, Stenders weer terug in de middag. Veenstra de ochtendshow, Barend de avondshow. Roosmarijn zit goed, Rudy naar 1 of andere lokale omroep in Verwegistan en Domien en Paul naar 538
Stenders in de ochtend, Gerard van 9-12, Giel van 12-14, C&S van 14-17, Veenstra van 17-20, Paul van 20-22, Roosmarijn van 20-6 (want dan luister ik toch nooit en als ik wel luister dan zou ik het prima vinden). Nee er klopt geen drol van maar er komt toch niks van uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Giel in de middag net als vroeger, Gerard terug naar 10-12, Stenders weer terug op 12-14 Veenstra de ochtendshow, Barend de avondshow. Roosmarijn zit goed, Rudy naar 1 of andere lokale omroep in Verwegistan en Domien en Paul naar 538
+1 voor je posttijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend, Gerard van 9-12, Giel van 12-14, C&S van 14-17, Veenstra van 17-20, Paul van 20-22, Roosmarijn van 20-6 (want dan luister ik toch nooit en als ik wel luister dan zou ik het prima vinden). Nee er klopt geen drol van maar er komt toch niks van uit.
niet alleen meisjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef themauster het volgende:
Zouden er echt meisjes zijn die Domien in hun agenda plakken nu hij in de Hitkrant staat als agendaposter
Geen idee, bestaan er agenda's in braille voor die mensen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef themauster het volgende:
Zouden er echt meisjes zijn die Domien in hun agenda plakken nu hij in de Hitkrant staat als agendaposter
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, bestaan er agenda's in braille voor die mensen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, bestaan er agenda's in braille voor die mensen?
Tijdens '90s request week gewoon een '90s programmering doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef themauster het volgende:
Zou het trouwens best wel tof vinden als Stenders&van Inkel nog eenmalig een keer op vrijdagavond op 3FM een show zouden doen, Dat wordt echt bazenradio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdens '90s request week gewoon een '90s programmering doen.Ik denk niet dat Frolich dat nog kan die man heeft toch een gehoorprobleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen we dan ook de Havermoutshow terug en s'middag Ruuddewild.nl en Isabelle () s'avonds
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
kan alleen als heel veel afrikaantjes honger lijden waardoor Radio555 weer uit de grond wordt gestampt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef themauster het volgende:
Zou het trouwens best wel tof vinden als Stenders&van Inkel nog eenmalig een keer op vrijdagavond op 3FM een show zouden doen, Dat wordt echt bazenradio
Stenders in de ochtend,Gerard 10-12, Henk Westbroek 12-14,Giel 14-16,Robert Jensen 16-19 en de rest maakt me niet uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend, Gerard van 9-12, Giel van 12-14, C&S van 14-17, Veenstra van 17-20, Paul van 20-22, Roosmarijn van 20-6 (want dan luister ik toch nooit en als ik wel luister dan zou ik het prima vinden). Nee er klopt geen drol van maar er komt toch niks van uit.
Gelukkig wil geen enkele radiozender Jensen meer hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend,Gerard 10-12, Henk Westbroek 12-14,Giel 14-16,Robert Jensen 16-19 en de rest maakt me niet uit
KAK!quote:
Zijn ochtendshow was niet echt een succes inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig wil geen enkele radiozender Jensen meer hebben
Veel plezier, niet te veel zoep'n he!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef minthy het volgende:
Nee, toch maar niet...![]()
Toedeloe, ik ga kijken hoe lang ik Nederlandstalig aan kan horen
Dat telefoonterreurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zijn ochtendshow was niet echt een succes inderdaadmaar deze koning moet gewoon weer lekker een middagshow doen met alle oude vertrouwde typetjes
en zo min mogelijk muziek natuurlijk
O.a en de avonturen van Bassie, Cafe Bolle Janquote:
Tnx! En zoep'n doe ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel plezier, niet te veel zoep'n he!![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
O.a en de avonturen van Bassie, Cafe Bolle Jan
En dit soort dingen
Ze waren een jaartje te vroeg
Download lekker snelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef gerbenp het volgende:
Hier kun je de klassiekertjes vinden, in een ZIP.
De radiofragmenten waren veel leuker,vooral tijdens de oorlog tussen Bassie en Sinterklaasquote:
Die vogeljingle gebruikte hij al toen hij nog nachtjock was volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
Jezus Giel gebruikt nog dezelfde vogeljingle in de Freaknacht als 2004
Het TV intro is vernieuwd, maar daar is het nu weg en gebruiken ze deze (als het goed is):quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
Jezus Giel gebruikt nog dezelfde vogeljingle in de Freaknacht als 2004
Sinds het nieuwe TV Intro hoor je steeds iets anders dus of dit de vaste intro is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het TV intro is vernieuwd, maar daar is het nu weg en gebruiken ze deze (als het goed is):
Dat kan ook zo zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sinds het nieuwe TV Intro hoor je steeds iets anders dus of dit de vaste intro is.
DJ2 (de studio waar Barend in zit) toont de laatste dagen kuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef alors het volgende:
lol ik was net ff weg, ik hoorde nog 'hey Barend'.. en toen weer muziek toen ik terugkwam![]()
twitter:djproducer_jeff twitterde op donderdag 25-08-2011 om 21:25:50wedden dat @TwitWouter nu op youtube een filmpje aan het uploaden is van de storing bij #3fm reageer retweet
ik denk dat dat jochie een keer heeft gebeld in de nacht naar Barend. Hij heeft toen gezegd dat hij een keer langs mocht komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef alors het volgende:
wat moet dat jonge jochie in de studio
aah lieffquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat dat jochie een keer beld in de nacht naar Barend. Hij heeft toen gezegd dat hij een keer langs mocht komen.
weten we dat ook weer.twitter:metmichiel twitterde op donderdag 25-08-2011 om 21:35:02@tommywinia Probleem is opgelost. Nav A stond in Dump. reageer retweet
http://www.nincocup.nl/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef ArnosL het volgende:
Wat zei die vent nou aan de telefoon met barend? Minkokup oid?
volgende week doet ie ook nog 3voor12radioquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef alors het volgende:
Waarom vraag Rudy of hij dat plaatje vaker moet gaan draaien op 3fm? Dit is toch zijn laatste week.... of... toch... misschien...? Laat me hoop hebben
en toch zou ik m'n 3rdLeg liever in haar hangen dan in Kurt Cobain....quote:
oh.. okayquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgende week doet ie ook nog 3voor12radio
Nacht hoor...quote:
Boeiuh!quote:
Oeh, das minder...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga pitten morgen begrafenis aan andere kant van 't land
Ben net thuis, vriendin moet morgen werken, 5.30 opquote:
Ik heb vanaf 21.30 geslapen dus geen regen gehoord hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben net thuis, vriendin moet morgen werken, 5.30 op![]()
En het was kutweer, zeiknat geregend![]()
Hoezee voor de parasols die er stonden
Zo, dan was je er wel aan toequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 21.30 geslapen dus geen regen gehoord hier.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo, dan was je er wel aan toe![]()
Het werd op de Lichtmis al behoorlijk donker toen ik heen reed, ik zag het al somber in
Ondanks de muziek en de regen was het prima! Wel erg druk, maar ook daar heb ik me doorheen geslagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ook niet meer meegekregen
.
Was wel gezellig dan?
Vanavond zei je nog dat je niet zo sterk was?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks de muziek en de regen was het prima! Wel erg druk, maar ook daar heb ik me doorheen geslagen
Niet letterlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond zei je nog dat je niet zo sterk was?
En Rudy is al een koning. Punt.
Zie DASOO, ze vinden het tegenvallenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet letterlijk![]()
M'n vriendin elleboogt zich diagonaal het plein over, ik ga er achteraan
Mooi weerdagje morgenZit net onweer-online bij te lezen
![]()
Had ik al gelezen, ik heb persoonlijk meer vertrouwen in Janquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie DASOO, ze vinden het tegenvallen
twitter:rudymackay twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 00:57:32Hahaha, ZEKER! RT @PatrickWobben: @rudymackay Volgende week donderdag wel Mr. Brightside als afsluiter toch? #derrudy reageer retweet
Cool!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:57 schreef hole1988 het volgende:
twitter:rudymackay twitterde op vrijdag 26-08-2011 om 00:57:32Hahaha, ZEKER! RT @PatrickWobben: @rudymackay Volgende week donderdag wel Mr. Brightside als afsluiter toch? #derrudy reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:57 schreef hole1988 het volgende:
Van mij ook, ik heb geen zin om door noodweershit te moeten fietsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik al gelezen, ik heb persoonlijk meer vertrouwen in Jan![]()
Oh, en huilies die in het westen wonen... Ze mogen het van mij allemaal hebben![]()
Ik vind noodweer tof en spannend als het nog moet komen, maar als ik er middenin zit wil ik het niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van mij ook, ik heb geen zin om door noodweershit te moeten fietsen.
Ik ook niet meer sinds al die branden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind noodweer tof en spannend als het nog moet komen, maar als ik er middenin zit wil ik het niet meer
Ook dat niet nee... Aan de andere kant; het gaat morgen erg warm worden hier, ben ik ook niet blij mee! Nu klopt mijn vakantie niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds al die branden.
Mijndes welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook dat niet nee... Aan de andere kant; het gaat morgen erg warm worden hier, ben ik ook niet blij mee! Nu klopt mijn vakantie niet meer
Quote gaat weer klote als je onderaan de pagina bent beland qua postsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijndes wel.
Maar ik ga weer slapen, tot vanochtend of anders tot morgen.
Trusten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |