quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, bestaan er agenda's in braille voor die mensen?
Tijdens '90s request week gewoon een '90s programmering doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef themauster het volgende:
Zou het trouwens best wel tof vinden als Stenders&van Inkel nog eenmalig een keer op vrijdagavond op 3FM een show zouden doen, Dat wordt echt bazenradio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdens '90s request week gewoon een '90s programmering doen.Ik denk niet dat Frolich dat nog kan die man heeft toch een gehoorprobleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen we dan ook de Havermoutshow terug en s'middag Ruuddewild.nl en Isabelle () s'avonds
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
kan alleen als heel veel afrikaantjes honger lijden waardoor Radio555 weer uit de grond wordt gestampt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef themauster het volgende:
Zou het trouwens best wel tof vinden als Stenders&van Inkel nog eenmalig een keer op vrijdagavond op 3FM een show zouden doen, Dat wordt echt bazenradio
Stenders in de ochtend,Gerard 10-12, Henk Westbroek 12-14,Giel 14-16,Robert Jensen 16-19 en de rest maakt me niet uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend, Gerard van 9-12, Giel van 12-14, C&S van 14-17, Veenstra van 17-20, Paul van 20-22, Roosmarijn van 20-6 (want dan luister ik toch nooit en als ik wel luister dan zou ik het prima vinden). Nee er klopt geen drol van maar er komt toch niks van uit.
Gelukkig wil geen enkele radiozender Jensen meer hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders in de ochtend,Gerard 10-12, Henk Westbroek 12-14,Giel 14-16,Robert Jensen 16-19 en de rest maakt me niet uit
KAK!quote:
Zijn ochtendshow was niet echt een succes inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig wil geen enkele radiozender Jensen meer hebben
Veel plezier, niet te veel zoep'n he!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef minthy het volgende:
Nee, toch maar niet...![]()
Toedeloe, ik ga kijken hoe lang ik Nederlandstalig aan kan horen
Dat telefoonterreurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zijn ochtendshow was niet echt een succes inderdaadmaar deze koning moet gewoon weer lekker een middagshow doen met alle oude vertrouwde typetjes
en zo min mogelijk muziek natuurlijk
O.a en de avonturen van Bassie, Cafe Bolle Janquote:
Tnx! En zoep'n doe ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel plezier, niet te veel zoep'n he!![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
O.a en de avonturen van Bassie, Cafe Bolle Jan
En dit soort dingen
Ze waren een jaartje te vroeg
Download lekker snelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef gerbenp het volgende:
Hier kun je de klassiekertjes vinden, in een ZIP.
De radiofragmenten waren veel leuker,vooral tijdens de oorlog tussen Bassie en Sinterklaasquote:
Die vogeljingle gebruikte hij al toen hij nog nachtjock was volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
Jezus Giel gebruikt nog dezelfde vogeljingle in de Freaknacht als 2004
Het TV intro is vernieuwd, maar daar is het nu weg en gebruiken ze deze (als het goed is):quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
Jezus Giel gebruikt nog dezelfde vogeljingle in de Freaknacht als 2004
Sinds het nieuwe TV Intro hoor je steeds iets anders dus of dit de vaste intro is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het TV intro is vernieuwd, maar daar is het nu weg en gebruiken ze deze (als het goed is):
Dat kan ook zo zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sinds het nieuwe TV Intro hoor je steeds iets anders dus of dit de vaste intro is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |