Alleen als je er een gratis vliegwiel bij doetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand nog interesse in een boodschappentas vol Autovisie bladen?
Goeiemiddag allemaal
Zag ik inderdaad al bij de vrienden van TV Drenthequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:25 schreef minthy het volgende:
Zendmast-conspiracy bij Editienl, de eigenaar van de masten weet inmiddels wat de oorzaak is van de storing/brand maar wil niets zeggen
Zal wel iets te verbergen hebben en er zal wel veel geld mee zijn gemoeid. Ik vermoed nog steeds dat ze het signaal veel te hoog hebben opgeschroefd om het uitvallen van Lopik op te vangen en dat de boel daarom is doorgebrand.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Zag ik inderdaad al bij de vrienden van TV Drenthe
Maak er een topic over in BNWquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal wel iets te verbergen hebben en er zal wel veel geld mee zijn gemoeid. Ik vermoed nog steeds dat ze het signaal veel te hoog hebben opgeschroefd om het uitvallen van Lopik op te vangen en dat de boel daarom is doorgebrand.
Me likes conspiracy
BNW gaat me te ver en alu-hoedjes staan me niet zo goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Maak er een topic over in BNW. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef minthy het volgende:
[..]
BNW gaat me te ver en alu-hoedjes staan me niet zo goed
Eens!! Iedereen heeft een leven buiten Fok! gekregenquote:
We zijn niet allemaal luie scholieren met 6 week vakantie zonder gezins/liefdeslevenquote:
een leven? nee hoor, een PS3 en teveel films en series om te kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens!! Iedereen heeft een leven buiten Fok! gekregen![]()
Het lijkt er tenminste op...
Hehe, er wordt geneukt in Boulevard, Belgische burgemeester gesnapt op een dak
Wil je ook roosvicee?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Barend eigenlijk beter klinken dan Venema, jammer dat Barend geen 3 weken mag.
Michiel gaat nog op vakantie, wellicht dat Barend hem dan vervangt? of Domien natuurlijk....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Barend eigenlijk beter klinken dan Venema, jammer dat Barend geen 3 weken mag.
Das ook een leven buiten Fok!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een leven? nee hoor, een PS3 en teveel films en series om te kijken
Nee dat moet Barend doen,Als Domien gaat invallen ga ik persoonlijk naar Hilversum en sleur ik hem de studio uit!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Michiel gaat nog op vakantie, wellicht dat Barend hem dan vervangt? of Domien natuurlijk....
ff quoten zodat we je er aan kunnen houdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dat moet Barend doen,Als Domien gaat invallen ga ik persoonlijk naar Hilversum en sleur ik hem de studio uit!
"leven"quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dat moet Barend doen,Als Domien gaat invallen ga ik persoonlijk naar Hilversum en sleur ik hem de studio uit!
Vind ik mijn leven beterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een leven? nee hoor, een PS3 en teveel films en series om te kijken
Ik zeg dat ik hem met 1 vinger wel kan optillenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet verder niet hoe je eruit ziet qua bouw maar ik vrees voor het kippenborstje van Domien
yayquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik hem met 1 vinger wel kan optillen
Laat me raden iets met computers of telefoonsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Ben er ook nog hoor, maar heb een hele zware klus te doen.
Post je vanaf het toilet? In dat geval vraag ik niet verder...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Ben er ook nog hoor, maar heb een hele zware klus te doen.
Ja, beidequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Laat me raden iets met computers of telefoons
Dat weer net nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Post je vanaf het toilet? In dat geval vraag ik niet verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |