quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
O.a en de avonturen van Bassie, Cafe Bolle Jan
En dit soort dingen
Ze waren een jaartje te vroeg
Download lekker snelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:33 schreef gerbenp het volgende:
Hier kun je de klassiekertjes vinden, in een ZIP.
De radiofragmenten waren veel leuker,vooral tijdens de oorlog tussen Bassie en Sinterklaasquote:
Die vogeljingle gebruikte hij al toen hij nog nachtjock was volgens mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
Jezus Giel gebruikt nog dezelfde vogeljingle in de Freaknacht als 2004
Het TV intro is vernieuwd, maar daar is het nu weg en gebruiken ze deze (als het goed is):quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
Jezus Giel gebruikt nog dezelfde vogeljingle in de Freaknacht als 2004
Sinds het nieuwe TV Intro hoor je steeds iets anders dus of dit de vaste intro is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Het TV intro is vernieuwd, maar daar is het nu weg en gebruiken ze deze (als het goed is):
Dat kan ook zo zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sinds het nieuwe TV Intro hoor je steeds iets anders dus of dit de vaste intro is.
DJ2 (de studio waar Barend in zit) toont de laatste dagen kuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef alors het volgende:
lol ik was net ff weg, ik hoorde nog 'hey Barend'.. en toen weer muziek toen ik terugkwam![]()
twitter:djproducer_jeff twitterde op donderdag 25-08-2011 om 21:25:50wedden dat @TwitWouter nu op youtube een filmpje aan het uploaden is van de storing bij #3fm reageer retweet
ik denk dat dat jochie een keer heeft gebeld in de nacht naar Barend. Hij heeft toen gezegd dat hij een keer langs mocht komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef alors het volgende:
wat moet dat jonge jochie in de studio
aah lieffquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik denk dat dat jochie een keer beld in de nacht naar Barend. Hij heeft toen gezegd dat hij een keer langs mocht komen.
weten we dat ook weer.twitter:metmichiel twitterde op donderdag 25-08-2011 om 21:35:02@tommywinia Probleem is opgelost. Nav A stond in Dump. reageer retweet
http://www.nincocup.nl/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef ArnosL het volgende:
Wat zei die vent nou aan de telefoon met barend? Minkokup oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |