Is volgens mij alleen bij werkzaamheden.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als je voor het down gaan van PSN nog online bent dan kan je door blijven spelen. Dat is altijd zo.
Waarschijnlijk over PSN-plus. Best een leuke service, maar het online gamen wordt er niet beter op.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat lees ik op twitter over betalen voor PSN? Of zijn dat de oude geruchten?
Het gamen misschien niet maar het gemak wel. Vind het echt heerlijk dat m'n updates nu in de nacht worden opgehaald. Ook de Firmware update stond al op m'n PS3 te wachten om geïnstalleerd te worden.. PSN+quote:Op donderdag 22 september 2011 13:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over PSN-plus. Best een leuke service, maar het online gamen wordt er niet beter op.
Klopt, dat is allemaal wel prima. Maar de gammele voice-verbinding vind ik wel matig. (Plus gebrek aan cross-game chat).quote:Op donderdag 22 september 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Het gamen misschien niet maar het gemak wel. Vind het echt heerlijk dat m'n updates nu in de nacht worden opgehaald. Ook de Firmware update stond al op m'n PS3 te wachten om geïnstalleerd te worden.. PSN+
Dat heeft weinig met PSN+ te maken.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klopt, dat is allemaal wel prima. Maar de gammele voice-verbinding vind ik wel matig. (Plus gebrek aan cross-game chat).
Dat is ook wat ik bedoelde met "maar online gamen is er niet beter op geworden..."quote:Op donderdag 22 september 2011 16:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met PSN+ te maken.
Maar inderdaad.. Qua voice zijn er zeker nog een boel verbeterpunten. Verder ben ik niet zo'n enorme online gamer. Niet op de console althans.
Dat is ook wat ik bedoelde met "Het gamen misschien niet maar het gemak wel."quote:Op donderdag 22 september 2011 16:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoelde met "maar online gamen is er niet beter op geworden..."
RE4.. Tofste game die op de GameCube te vinden wasquote:Op donderdag 22 september 2011 17:21 schreef Sodeju het volgende:
Resident Evil 4 voor 10 euro binnen gehaald.
Gister was ie nog 7 euro btw
is het de hd remake trouwens of een port?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:35 schreef Sodeju het volgende:
Zeker weten! Aangezien ik geen zin heb om de Gamecube aan te sluiten voor alleen RE4 is dit wel een mooie deal.
Nu alleen MGS1 (Twin Snakes) nog
Nee, PSN gaf gisteren verbindingsproblemenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat lees ik op twitter over betalen voor PSN? Of zijn dat de oude geruchten?
Deel 2 niet gespeeld?quote:Op maandag 26 september 2011 10:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Aan AC: Brotherhood begonnen dit weekend. Wat een verademing met deel 1 zeg. Ben even van de hoofdquest afgestapt en nu een beetje torens aan het verbranden en winkeltjes opkopen.
Nee, die heb ik ook thuis maar Brotherhood klonk leuker hehe. Ik vond het in 1 vooral irritant dat de intro zo belachelijk lang duurde en dat ik soms echt het spoor bijster was met waar ik heen moest. Al dat gepaardrij door het landschap heen. In BH is alles lekker in Rome, speelt een stuk fijner.quote:Op maandag 26 september 2011 10:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Deel 2 niet gespeeld?
Daar kon je ook al van het hoofdverhaal afstappen.
Deel 2 was al precies zo, veel gestroomlijnder verhaal. Minder nutteloos gedoe of onduidelijkheid.quote:Op maandag 26 september 2011 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, die heb ik ook thuis maar Brotherhood klonk leuker hehe. Ik vond het in 1 vooral irritant dat de intro zo belachelijk lang duurde en dat ik soms echt het spoor bijster was met waar ik heen moest. Al dat gepaardrij door het landschap heen. In BH is alles lekker in Rome, speelt een stuk fijner.
Ga hierna sowieso wel 2 nog spelen. Ik was altijd een beetje afgeschikt omdat ik 1 dus redelijk kut vond. Maar BH is tot nu toe erg vermakelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 10:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Deel 2 was al precies zo, veel gestroomlijnder verhaal. Minder nutteloos gedoe of onduidelijkheid.
Als je geen zin had in het verhaal kon je rustig freeroam spelen of sidequests doen en het verhaal weer oppakken wanneer je wilde.
Moet zelf nog eens Brotherhood uitspelen voordat ik kan aangeven welke ik beter vond.
Tot nu toe blijf ik er bij dat deel 2 beter was.
Minder vaak gebruik maken van de 'X' toets.quote:Op maandag 26 september 2011 10:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ga hierna sowieso wel 2 nog spelen. Ik was altijd een beetje afgeschikt omdat ik 1 dus redelijk kut vond. Maar BH is tot nu toe erg vermakelijk.
En de AI kan ook wel iets beter, ik maak te vaak fouten doordat Ezio gewoon iets doet wat ik totaal niet wil. Volgens mij ben ik al wel 10 keer van een toren afgesprongen.
Is die gewoon te downloaden in de psn store of hoe zit dat precies?quote:
Ja, gewoon te downloaden uit de PSN Store.quote:Op maandag 26 september 2011 16:41 schreef leeroy het volgende:
[..]
Is die gewoon te downloaden in de psn store of hoe zit dat precies?
Ik neem aan dat je deze pas om 13:00 kan downloaden?quote:Op maandag 26 september 2011 17:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ja, gewoon te downloaden uit de PSN Store.
Nice! Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 26 september 2011 17:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ja, gewoon te downloaden uit de PSN Store.
Ik had hetzelfde maar B is tot nu toe erg tof en de rest hier zegt dat 2 nog toffer is.quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Goed om te horen dat AC2 en AC:B goed zijn, ik heb geen AC meer aan durven raken na dat afschuwelijke eerste deel.
De reviews kraken die HD remake ook nog eens hard af. Niet te snel kopen dus.quote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef CoExist het volgende:
E 20,- voor die Resident Evil 4 HD vind ik ronduit belachelijk duur voor een online download! Is er ook bekend dat hij gewoon retail uitkomt?
Zal me straks wel ff inlezen! Heb 'm sowieso nog liggen voor de NGC & Wii. Het blijft een awesome game natuurlijk!quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De reviews kraken die HD remake ook nog eens hard af. Niet te snel kopen dus.
ik heb 2 tm 96% van de trophies gespeeld...brotherhood nog niet uitgespeeld...quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Goed om te horen dat AC2 en AC:B goed zijn, ik heb geen AC meer aan durven raken na dat afschuwelijke eerste deel.
Daar heb ik ook altijd last van jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe kan het dat de tijd op mijn PS3 altijd 20 minuten ofzo voor loopt
Terwijl ik de tijd altijd goed instel.
De PS3 is gewoon z'n tijd vooruit!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van jaEens in de zoveel tijd zet ik hem weer goed.
Heel irritant, hier loopt hij altijd voor. Vreemd, want het vinkje dat hij hem via internet moet bijwerken staat ingesteld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:39 schreef ScarFace- het volgende:
Mijn PS zeurt altijd dat de tijd niet goed staat ingesteld(gran turismo) kan ie dat zelf niet even syncen online??
En wanneer komt de NOS journaal optie terug?
Sinds wanneer mag je reviews verkopen in V&A?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef Wessiej het volgende:
hoera
[TK] PlayStation 3 & Xbox 360 games
Zijn niet van FOK uiteraard! Wellicht wel van een ander gamebedrijf geweestquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je reviews verkopen in V&A?
Volgens mij weet ik zelf het antwoord al.
Vervelend altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van jaEens in de zoveel tijd zet ik hem weer goed.
Ik bedoelde dat je volgens mij in zijn geheel geen demo's/previes mag verkopen binnen V&Aquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zijn niet van FOK uiteraard! Wellicht wel van een ander gamebedrijf geweest
Reviewcopy = normale game zonder boekje..normaal dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je volgens mij in zijn geheel geen demo's/previes mag verkopen binnen V&A
De afkomst doet er niet toe.
Vaak staat er nog een melding op dat je ze niet door mag verkopen en publishers zijn er niet echt blij mee als je reviewcopies toch doorverkoopt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Reviewcopy = normale game zonder boekje..normaal dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |