Dat heb ik, maar als je een game verwijdert, verwijder je het van alle accounts.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:19 schreef wdn het volgende:
[..]
En je hebt geen ander account aangemaakt voor hem omdat...?
is het niet een beetje triest om geld te "eisen" van je broertjequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef Rechterbal het volgende:
Ik zou gewoon geld van je broertje eisen. Hij mag best vvaker op je PS3 spelen, maar dan geeft ie je ook maar de helft van de nieuwprijs. Als hij maar sporadisch erop speelt, moet je hem dat maar gunnen vind ik. Maar zoalsde situatie nu is, is gewoon belachelijk.
Omdat je broertje de ps3 gebruikt, zal deze eerder aan vervanging toe zijn. En dus is het niet meer dan redelijk dat ie ook wat geld neerlegd. En stel dat de ps3 kapot is, wie gaat er dan een nieuwe lappen?quote:Op zondag 18 september 2011 10:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
is het niet een beetje triest om geld te "eisen" van je broertje
Die nieuwe voorwaarden zijn (nog?) niet doorgevoerd in Europa. Voorlopig alleen in de VS, maar dat is dan ook omdat ze daar aanklaag-geil zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar je kan dus alleen je recht afdwingen bij de rechter. Ik vind 1 jaar garantie ook al belachelijk weinig voor al die YLODs die meestal net na een jaar optreden.
Noem mij maar triest, maar als ik >300 euro uitgeef aan een apparaat + software, dan speel je er alleen op als ik dat wil. Gebruik je het apparaat alsof het van jou is, dan wil ik gewoon geld zien.quote:Op zondag 18 september 2011 10:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
is het niet een beetje triest om geld te "eisen" van je broertje
Ach. Voor die 185 euro kun je net zo goed een 160GB meenemen ja.quote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef TheFastOne het volgende:
Even een (misschien wel heel erg stom)vraagje.
Is het nog mogelijk om een PS3 80GB nieuw te kopen?
Kom um namelijk niet tegen...
Hoef geen 160GB omdat ik um vooral wil kopen voor NBA 2k12 en andere games die niet belachelijk veel ruimte innemen![]()
Help.
Dank voor de hulpquote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach. Voor die 185 euro kun je net zo goed een 160GB meenemen ja.
Ik gok van niet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dank voor de hulp![]()
Dus het is niet meer mogelijk?
http://fok.beslist.nl/com(...)tation_3_-_60GB.htmlquote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dank voor de hulp![]()
Zeker.. Had hem al even niet meer gespeeld maar gisteren, door jou post, weer even aangezwengeld.. Wat een bazengamequote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Zaterdag Tetris gekocht uit de store. Verslavend.
Die wil ik ook nog hebben! Al heb ik Motorstorm 2 niet zoveel gespeeldquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:05 schreef janrad het volgende:
Speel nu Motorstorm Apocalypse met stuurtje das pas verslavend.
Oh echt? Ik heb hem opgestart en een uur gespeeld met controller toen had ik er helemaal genoeg van, misschien toch mijn dfgt nog maar eens uit de kast halen dan..quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:05 schreef janrad het volgende:
Speel nu Motorstorm Apocalypse met stuurtje das pas verslavend.
Ik vond de demo een beetje tegenvallen toen ik hem speelde terwijl ik de test versie in Room 299 helemaal geweldig vond (in 3d met dikke dubstepquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb hem opgestart en een uur gespeeld met controller toen had ik er helemaal genoeg van, misschien toch mijn dfgt nog maar eens uit de kast halen dan..
Motorstorm 2 is zo moeilijk, echt frustrerend gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog hebben! Al heb ik Motorstorm 2 niet zoveel gespeeld
Ik heb ongeveer een jaar geleden een nieuwe 80GB bij een Dynabyte kunnen kopen. Maar de kans dat je er een vindt is niet echt groot denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dank voor de hulp![]()
Vond ik ook, 3 is daarentegen beter te doen en doordat je met een stuurtje kunt spelen ook leuker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Motorstorm 2 is zo moeilijk, echt frustrerend gewoon
Motorstorm 3 is vele malen makkelijker dan 2, echter vond ik 2 het beste deel tot nu toe.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef janrad het volgende:
[..]
Vond ik ook, 3 is daarentegen beter te doen en doordat je met een stuurtje kunt spelen ook leuker.
Hier niet, maar ik ben al een uurtje ingelogdquote:
Ja, Twitter wordt nu helemaal overbelastquote:Op woensdag 21 september 2011 16:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ah Twitter, dat is daar niet even aan gedacht had
Maar echt, bijna altijd als ik weer eens wil spelen is het down of heb ik weer ylod
Weer hackers?quote:
quote:We're aware that PSN is currently unavailable and working with the technicians to find out when it will be restored. Apologies.
Ik maar dat is al tijdje terug. Niet super snel, maar ik kreeg mijn spullen wel. Tegenwoordig doe ik voornamelijk op de maandagen bestellen bij zavviquote:
Oh ja totaal geen deja vu naar de hack, toen werd ongeveer hetzelfde gezegdquote:
Ja hoor, prima webshopquote:
Weer gratis gamesquote:Op woensdag 21 september 2011 17:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh ja totaal geen deja vu naar de hack, toen werd ongeveer hetzelfde gezegd
Xbox live doet nog, gewoon Gears 3 online.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:01 schreef delano.888 het volgende:
Dit moeten haast wel hackers zijn..
Xbox Live uit de lucht
top site net als zavviquote:
Een vriend van mij ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:21 schreef leeroy het volgende:
Ik krijg een melding over een time-out, een vriend van mij is atm aan het gamen wtf
wat een onzin weer zeg...quote:
Als je voor het down gaan van PSN nog online bent dan kan je door blijven spelen. Dat is altijd zo.quote:
Dat was hij niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als je voor het down gaan van PSN nog online bent dan kan je door blijven spelen. Dat is altijd zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |