Hier niet, maar ik ben al een uurtje ingelogdquote:
Ja, Twitter wordt nu helemaal overbelastquote:Op woensdag 21 september 2011 16:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ah Twitter, dat is daar niet even aan gedacht had
Maar echt, bijna altijd als ik weer eens wil spelen is het down of heb ik weer ylod
Weer hackers?quote:
quote:We're aware that PSN is currently unavailable and working with the technicians to find out when it will be restored. Apologies.
Ik maar dat is al tijdje terug. Niet super snel, maar ik kreeg mijn spullen wel. Tegenwoordig doe ik voornamelijk op de maandagen bestellen bij zavviquote:
Oh ja totaal geen deja vu naar de hack, toen werd ongeveer hetzelfde gezegdquote:
Ja hoor, prima webshopquote:
Weer gratis gamesquote:Op woensdag 21 september 2011 17:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh ja totaal geen deja vu naar de hack, toen werd ongeveer hetzelfde gezegd
Xbox live doet nog, gewoon Gears 3 online.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:01 schreef delano.888 het volgende:
Dit moeten haast wel hackers zijn..
Xbox Live uit de lucht
top site net als zavviquote:
Een vriend van mij ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:21 schreef leeroy het volgende:
Ik krijg een melding over een time-out, een vriend van mij is atm aan het gamen wtf
wat een onzin weer zeg...quote:
Als je voor het down gaan van PSN nog online bent dan kan je door blijven spelen. Dat is altijd zo.quote:
Dat was hij niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als je voor het down gaan van PSN nog online bent dan kan je door blijven spelen. Dat is altijd zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |