Ja, gewoon te downloaden uit de PSN Store.quote:Op maandag 26 september 2011 16:41 schreef leeroy het volgende:
[..]
Is die gewoon te downloaden in de psn store of hoe zit dat precies?
Ik neem aan dat je deze pas om 13:00 kan downloaden?quote:Op maandag 26 september 2011 17:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ja, gewoon te downloaden uit de PSN Store.
Nice! Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 26 september 2011 17:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ja, gewoon te downloaden uit de PSN Store.
Ik had hetzelfde maar B is tot nu toe erg tof en de rest hier zegt dat 2 nog toffer is.quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Goed om te horen dat AC2 en AC:B goed zijn, ik heb geen AC meer aan durven raken na dat afschuwelijke eerste deel.
De reviews kraken die HD remake ook nog eens hard af. Niet te snel kopen dus.quote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef CoExist het volgende:
E 20,- voor die Resident Evil 4 HD vind ik ronduit belachelijk duur voor een online download! Is er ook bekend dat hij gewoon retail uitkomt?
Zal me straks wel ff inlezen! Heb 'm sowieso nog liggen voor de NGC & Wii. Het blijft een awesome game natuurlijk!quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De reviews kraken die HD remake ook nog eens hard af. Niet te snel kopen dus.
ik heb 2 tm 96% van de trophies gespeeld...brotherhood nog niet uitgespeeld...quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Goed om te horen dat AC2 en AC:B goed zijn, ik heb geen AC meer aan durven raken na dat afschuwelijke eerste deel.
Daar heb ik ook altijd last van jaquote:Op maandag 26 september 2011 21:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe kan het dat de tijd op mijn PS3 altijd 20 minuten ofzo voor loopt
Terwijl ik de tijd altijd goed instel.
De PS3 is gewoon z'n tijd vooruit!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van jaEens in de zoveel tijd zet ik hem weer goed.
Heel irritant, hier loopt hij altijd voor. Vreemd, want het vinkje dat hij hem via internet moet bijwerken staat ingesteld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:39 schreef ScarFace- het volgende:
Mijn PS zeurt altijd dat de tijd niet goed staat ingesteld(gran turismo) kan ie dat zelf niet even syncen online??
En wanneer komt de NOS journaal optie terug?
Sinds wanneer mag je reviews verkopen in V&A?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef Wessiej het volgende:
hoera
[TK] PlayStation 3 & Xbox 360 games
Zijn niet van FOK uiteraard! Wellicht wel van een ander gamebedrijf geweestquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je reviews verkopen in V&A?
Volgens mij weet ik zelf het antwoord al.
Vervelend altijd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:57 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van jaEens in de zoveel tijd zet ik hem weer goed.
Ik bedoelde dat je volgens mij in zijn geheel geen demo's/previes mag verkopen binnen V&Aquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zijn niet van FOK uiteraard! Wellicht wel van een ander gamebedrijf geweest
Reviewcopy = normale game zonder boekje..normaal dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je volgens mij in zijn geheel geen demo's/previes mag verkopen binnen V&A
De afkomst doet er niet toe.
Vaak staat er nog een melding op dat je ze niet door mag verkopen en publishers zijn er niet echt blij mee als je reviewcopies toch doorverkoopt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Reviewcopy = normale game zonder boekje..normaal dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |