Toch gek dat ik dan tijdens mijn invalperiode wel gewoon WW kreeg eigenlijk, aangezien ik tevoren wist dat het tijdelijk was en dat ok vond (want geen keuze..) Maar daar zullen wel andere regelingen op van toepassing zijn geweest denk..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Als je bijv iets steelt op je werk en op staande voet ontslagen wordt dan krijg je dus geen WW hè, want dan ben je verwijtbaar werkloos. En ik geloof dat ze zelfs al moeilijk dan als je 'gewoon' ontslagen wordt en er niet tegen in gaat/je baan probeert te behouden.
Valt mee. Maar je moet het goed regelen. Je wilt niet verkeerd zittenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Als je bijv iets steelt op je werk en op staande voet ontslagen wordt dan krijg je dus geen WW hè, want dan ben je verwijtbaar werkloos. En ik geloof dat ze zelfs al moeilijk dan als je 'gewoon' ontslagen wordt en er niet tegen in gaat/je baan probeert te behouden.
Als je geen vast contract hebt en je contract loopt af of er zijn even geen uren die je kunt maken heb je wel recht. Anders heeft iedereen met een aflopende tijdelijk contract een probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toch gek dat ik dan tijdens mijn invalperiode wel gewoon WW kreeg eigenlijk, aangezien ik tevoren wist dat het tijdelijk was en dat ok vond (want geen keuze..) Maar daar zullen wel andere regelingen op van toepassing zijn geweest denk..
ja dat dacht ik dus al.. maar toch..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je geen vast contract hebt en je contract loopt af of er zijn even geen uren die je kunt maken heb je wel recht. Anders heeft iedereen met een aflopende tijdelijk contract een probleem.
Als de werkgever zijn "papieren in orde heeft" gaat dat wel goed, maar als hij op een dag spontaan besluit je te ontslaan omdat hij slecht geslapen heeft wordt het anders ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
hoe lang werk je nu voor jezelf AnneX?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef AnneX het volgende:
Als je lid van een vakbond oid, ken je daaar ook vragen om na te lezen.
Of het juridisch loket ( = gratis).
Wel but zo'n situatie.
/* zat wel eens 6 maanden thuis na een arb.conflict; in een hele warme zomer.
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ook nat en blij, maar ik heb niet gezwommen.Het laatste stukje regende het, maar ik heb heerlijk gefietst. En ik ben lekker expres verdwaald in de stad, het is er zo mooi!
Hee, da's een goed idee!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
spring je nu ook steeds op de bank om lekker droog te schuren?
![]()
gekke Krakquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ook nat en blij, maar ik heb niet gezwommen.Het laatste stukje regende het, maar ik heb heerlijk gefietst. En ik ben lekker expres verdwaald in de stad, het is er zo mooi!
Heeft Sam niet altijd krullen? Ik wel!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk wel dat jullie nu de zelfde krulletjes hebben btw![]()
Nope!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:47 schreef krakkemieke het volgende:
Anthraxx, ik kwam een grote turkse toko tegen, of ken je die al? Op de Kruiskamp.
Ik ben niet binnen geweest, maar ze hadden er ook russische en iranse dingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nope!. Misschien maar eens kijken. Hoewel de Turkse winkel bij Winkelcentrum Overhees het niet hadden.
Ken ik ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet binnen geweest, maar ze hadden er ook russische en iranse dingen.
En de turkse winkel op de Smitsweg?
Smitsweg in je werkdorp dus. Zit ook een turkse bakker met lekker brood.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.
Ben vandaag nog wel even in de binnenstad geweest maar dan alleen voor trouwringen.
Vast welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Smitsweg in je werkdorp dus. Zit ook een turkse bakker met lekker brood.
Ik had je tegen kunnen komen!
Hebben jullie die nog niet ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.
Ben vandaag nog wel even in de binnenstad geweest maar dan alleen voor trouwringen.
Sindsdien, na 4 jaar studie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe lang werk je nu voor jezelf AnneX?
Dan had je door kunnen lopen naar de oosterse toko.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vast wel. Wij moesten naar Kamp in de binnenstad. Net buiten de oude stadspoort
.
Kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan had je door kunnen lopen naar de oosterse toko.
Sam is dunner. En hij heeft geen mooie bril .quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hebben jullie die nog niet ?
[..]
Sindsdien, na 4 jaar studie.
En breaking news: vanmorgen de praktijken overgedaan aan de collega per 1-1-12.![]()
DusSam en Krakke lijken op elkaar. Ja, nu je het zegt.
Dus je gaat binnenkort met pensioen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:57 schreef AnneX het volgende:
En breaking news: vanmorgen de praktijken overgedaan aan de collega per 1-1-12.![]()
DusSam en Krakke lijken op elkaar. Ja, nu je het zegt.
Een hekel niet, maar ik doe het gewoon nooit. Als het gaat klitten, is het iets te laat voor de kapper.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:00 schreef freecell het volgende:
Sam en Krak
Hihi
Heeft Krak ook zo'n hekel aan gekamd worden?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus je gaat binnenkort met pensioen?
Graag geen geraniaquote:
Goh, gefeliciteerd denk ik dan maar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Graag geen geraniaen als jelui nog leuk werk weet om mij van de straat te houden.
Moet. Er. Een. Kopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
Beste trol ooit (hoop ik)
http://envinity.org/moiras-lake.html
Kweet nog niet wat ik ervan vind.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Vind je hetof
of weet je het nog niet wat je er van vindt, AnneX?
Wat hadden we nou afgesproken?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Die Annex![]()
![]()
Zo, ik hou van uitverkoop
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kweet nog niet wat ik ervan vind.
Voornamelijk een raar en vreemd idee.
Lang leve zorgverzekeraars. Nog erger dan ziggo, die mij van de week prima hielpen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kweet nog niet wat ik ervan vind.
Voornamelijk een raar en vreemd idee.
Was al langer bezig erover te denken en om aan te wennen.
Isa mijn cursor is zoek . kMoet gokken waar die staat.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat kan heel niet, die is veel te jong!
Te veel tekstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:19 schreef Anthraxx het volgende:
Beste trol ooit (hoop ik)
http://envinity.org/moiras-lake.html
Wat dan ? Alleen maar een groot zwart vlak en blauwe onleesbare letters?quote:
Hoop pretentieus gelul over hoe geweldig zijn muziek is met afsluitend een linkje om een CD te bestellen voor 'maar' $50 of $27 (aan jou de keus).quote:
en toen had ik nog een vraag over mn factuur maar dat ging net zoquote:'meneer, ik wil graag TV Plus maar er staat dat het 30 extra zenders bevat terwijl ik er 43 tel'
'oh ik ga even kijken'
--------------------------
'ja mevrouw ik tel er ook 43'
'ja hoe kan dit dan? ik neem aan dat er 13 wegvallen want je gaat geen reclame maken voor minder zenders?'
'TV Standaard heeft 60 zenders en TV Plus 90'
'ja meneer, dat zijn 30 extra zenders en u telt er nu ook 43 toch? dan kom ik uit op 103'
'ja mevrouw, ik denk dat het komt omdat 90 makkelijker is' (??????!!!!!)
'zou 100 dan niet beter zijn om te vermelden ipv 90?'
'dat weet ik ook niet'
Ned 1, 2,3 en Eurosport zijn HD, zit bij TV standaard wat ik nu heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je (tijdelijk) HD zenders? Dat wordt er meestal bovenop gedaan zodat je kan kiezen tussen een SD en een HD signaal.
quote:
Dat zijn dus al vier extra zenders die je er bovenop krijgt, aangezien bij zowel UPC als Ziggo beide signalen doorgegeven wordt (zowel een HD versie als een niet HD versie).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ned 1, 2,3 en Eurosport zijn HD, zit bij TV standaard wat ik nu heb.
nee is standaard. nou ik geloof niet dat je er 103 krijgt ipv 90. waarom zou Ziggo reclame maken voor minder?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn dus al vier extra zenders die je er bovenop krijgt, aangezien bij zowel UPC als Ziggo beide signalen doorgegeven wordt (zowel een HD versie als een niet HD versie).
Maar wat is het probleem eigenlijk dat je er 103 hebt ipv 90?
Rare vergelijking maar goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
een bakker zet ook niet in de krant dat n brood 2 euro kost en in de winkel is ie toch 1 euro
met t meeste niks maar wilde graag .1 extra zender maar dat verkopen ze helaas niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:13 schreef Isabeau het volgende:
103 zenders, wat mot je er überhaupt mee
Dat zou ik graag zelf ook willen, maar het is ook te begrijpen dat met de huidige partijen waar je ze afneemt dat zij flink er op gaan verdienen als jij alleen 10 zenders wilt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met t meeste niks maar wilde graag .1 extra zender maar dat verkopen ze helaas niet meeralleen hele pakketten.
Dus voor die ene zender heb je het hele pakket gekocht?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met t meeste niks maar wilde graag .1 extra zender maar dat verkopen ze helaas niet meeralleen hele pakketten.
Achterin je voorkeurlijst zetten, ik heb alleen maar NL 1, 2 3, RTL4, EEN en CANVAS, BBC1, 2, ARD, ZDF, NDR en WDR, Discovery, Sky News, CNN, Al Jazera, Russia Now, en Cartoon Network geprogrammeerd staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:13 schreef Isabeau het volgende:
103 zenders, wat mot je er überhaupt mee
Cartoon Network was leuker in het Engels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Achterin je voorkeurlijst zetten, ik heb alleen maar NL 1, 2 3, RTL4, EEN en CANVAS, BBC1, 2, ARD, ZDF, NDR en WDR, Discovery, Sky News, CNN, Al Jazera, Russia Now, en Cartoon Network geprogrammeerd staan.
Van de 103 zenders kijk je er een stuk of 5, kans dat er iets fatsoenlijks weg valt is minder dan nihil.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik bel omdat ik niet weet wat ik nou krijg. nogmaals; kan me niet voorstellen dat ik straks 103 zenders heb omdat op de site 90 vermeldt staat. en helaas wist die jongen dat ook niet. ik ben bang dat er straks 13 wegvallen waarbij er een zender bij zit die ik dus juist wilde. lijkt me geen vreemde vraag maar zal wel aan mij liggen
Knorrige IJsberen hebben een hele zachte pelsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Piet, je maakt de wereld mooier èn vrolijker!
Helemaal waar, Cow & Chicken en Spongebob in het Nederlands zijn waardeloosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cartoon Network was leuker in het Engels.
Zo'n gemiste kans om de jeugd goedkoop en effectief Engels te leren. De voorsprong die Nederlandse kinderen hebben op omringende landen komt imho van al die cartoons in het Engels die hier ondertiteld waren, ipv nagesynchroniseerd. Zonde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cartoon Network was leuker in het Engels.
Oh jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helemaal waar, Cow & Chicken en Spongebob in het Nederlands zijn waardeloos
nog niks. ik ga thuis rustig kijken of er meer zenders in dat extra pakket zitten die ik de moeite waard vind en dan beslis ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus voor die ene zender heb je het hele pakket gekocht?
Ren & Stimpy waren helemaal koningquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh ja. En Dexter's Laboratory.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Knorrige IJsberen hebben een hele zachte pels
Ik ken maar weinig mensen die dat ook echt leuk vondenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ren & Stimpy waren helemaal koning
* Pietverdriet geeft Krakje een IJsbeerhugquote:
voorkeurslijst? zover ben ik nog niet dat ik weet hoe ik dat kan maken hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Achterin je voorkeurlijst zetten, ik heb alleen maar NL 1, 2 3, RTL4, EEN en CANVAS, BBC1, 2, ARD, ZDF, NDR en WDR, Discovery, Sky News, CNN, Al Jazera, Russia Now, en Cartoon Network geprogrammeerd staan.
QFT!quote:
Ja, heel zacht!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet geeft Krakje een IJsbeerhug
Dat kijk ik in de sportschool altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kijk geen TV, maar wil het soms als achtergrond op Discovery Channel aan hebben
Luxe, wij mogen geluk hebben als er een CD op staatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kijk ik in de sportschool altijd![]()
Sebamed doet dat, en geeft die milde kamillegeurquote:
36,- per maand onbeperkt incl sauna en zonnebankquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Luxe, wij mogen geluk hebben als er een CD op staat![]()
Trouwens, hoeveel betaal jij voor je sportschool abbo? Ik zat te kijken in Ehv, en ik kan voor 70 EUR onbeperkt de sportschool in op de uni, maar 't is iets van 400 EUR per jaar voor een commerciele instelling
Ah okeequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
36,- per maand onbeperkt incl sauna en zonnebank
haha nee een heel klein sportschooltje hier in het dorp met onbeperkt koffie, thee en sportdrankquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee
Zal even aan niet-studentenprijzen moeten wennen geloof ik
Zit je bij zo'n 'Health Club' met onbeperkte groentesmoothies na je workout?
Bij mijn Chique healtspa heet dat Gazpachoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Zit je bij zo'n 'Health Club' met onbeperkte groentesmoothies na je workout?
*kijkt boos maar heeft geen boze smilie op de telefoon*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
maar nu hadden ze nog een lang t-shirt en lang hemdje met blommen in M.. en een legging... en 3 riempjes...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
*kijkt boos maar heeft geen boze smilie op de telefoon*
* krakkemieke popcorn paktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
*kijkt boos maar heeft geen boze smilie op de telefoon*
QFTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n gemiste kans om de jeugd goedkoop en effectief Engels te leren. De voorsprong die Nederlandse kinderen hebben op omringende landen komt imho van al die cartoons in het Engels die hier ondertiteld waren, ipv nagesynchroniseerd. Zonde.
zeg dat aub tegen mn baasquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ooooh wat zijn de medewerkers van Ziggo toch tenenkrommend onwetend
Klopt, vind men hier in Duitsland ook jammer.quote:
Dat heb ik al 2x duidelijk proberen te makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en FFT
ca. 15 HD & 90 digtale zenders+ dus ca. 105 (ca dus 103 zou moeten kloppen)
good for youquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2x duidelijk proberen te maken.
Eindelijk een intelligente Ziggo medewerkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en FFT
dankje! en wat stom dat de medewerkers niet op de hoogte gehouden worden van t eigen bedrijfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en FFT
Laatste weekend + oesters? Jij gaat meteen voor stierenavond?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eindelijk een intelligente Ziggo medewerker
Wil je trouwens ook nog naar dat Beluga Beachclub gedoe? Ziet er nogal fancy uit. Oesters voor 10 EUR de stuk enzo. Maar 't is m'n laatste weekend hier (![]()
![]()
) dus als we iets gaan doen moeten we het wel dit weekend doen het liefst
das duur maar goed, laatste weekenden moeten gevierd worden!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Wil je trouwens ook nog naar dat Beluga Beachclub gedoe? Ziet er nogal fancy uit. Oesters voor 10 EUR de stuk enzo. Maar 't is m'n laatste weekend hier (![]()
![]()
nee jouw uitleg over UPC en decoders enzo begreep ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, eerder dat ze het niet geloofd.
gewoon ff n fancy drankje doenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eindelijk een intelligente Ziggo medewerker
![]()
Van één drankje bij Beluga kunnen we er 5 bij Kiwi halen denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon ff n fancy drankje doenmaar we kiek'n wel eem, sowieso preuvemint
(roep maar een dag)
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das duur maar goed, laatste weekenden moeten gevierd worden!
ja mag, heb dan immers net gesportquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mag ik wel wat lekkers meenemen maandag, of doen we daar niet meer aan?
ik heb geen strijkijzerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van één drankje bij Beluga kunnen we er 5 bij Kiwi halen denk ik
Vrijdag heb ik een feessie van 20:00-5:00, dus zaterdagavond maar doen? En dan zondag Preuvemint
We moeten wel sjiek gaan, strijk jij je rode jurkje?
[..]
Welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en we hoeven niet per se naar beluga beachclub hoor
Volgorde maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
we kunnen ook zaterdag preuvemint doenwe zien wel ff en dan sleutels wisselen?
Ik zag die paarse pumps met die enkelbandjes in je kast liggen, doe die maar aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe sjiek moet ik gaan?heb ook nog wel wat leuke jurkjes en pumps waar ik niet op kan lopen
die zijn niet paarsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag die paarse pumps met die enkelbandjes in je kast liggen, doe die maar aan
Dan zijn we even lang![]()
Ja doe maarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die zijn niet paarsdas zwart/kant en die bedoelde ik ook
Krak, zou even goed overleggen wat er precies gescand moet worden, niet dat radiologie zelf iets gokt. De scans kunnen zeer nauwkeurig afgesteld worden afhankelijk van waar je naar op zoek bent.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:44 schreef krakkemieke het volgende:
Wat een gedoe! De uroloog belt dat ik toch nog een scan moet laten maken, ik mag zelf een afspraak maken met de radiologie. Maar die hebben geen aanvraag op papier dus ze weten niet precies wat er moet gebeuren. Naja goed, morgen dus weer eens een scan. Dit keer van de bloedvaten van de nieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Strauss-Kahn kon kamermeisje fysiek niet overmeesteren'
Laatste update: 24 augustus 2011 16:21
info
AMSTERDAM - De voormalige IMF-topman Dominique Strauss-Kahn was fysiek niet in staat het kamermeisje Nafissatou Diallo te verkrachten, omdat ze groter is dan hij.
Foto: ANP
Dit heeft de advocaat van Strauss-Kahn, Benjamin Brafman, woensdag tegen het persbureau Reuters gezegd in een reactie op het intrekken van de aanklacht tegen de voormalig topman, door het Openbaar Ministerie in New York dinsdag.
Strauss-Kahn heeft altijd ontkend de vrouw verkracht te hebben. De seksuele daden zouden met wederzijdse instemming zijn gepleegd. Nu verklaart de advocaat dat dit fysiek ook niet mogelijk was.
Sterk
Volgens de advocaat is Diallo 1.80 meter lang, terwijl Strauss-Kahn 1.70 meter is. Ook benoemt Brafman het feit dat Strauss-Kahn dertig jaar ouder is dan het kamermeisje, en dat zij vanwege de fysieke inspanning van haar werk bovendien even sterk moet zijn als hij.
"Ze is fysiek capabel om een krachtige manoeuvre van hem te kunnen weerstaan", aldus Brafman.
De openbaar klager zag af van vervolging tegen Strauss-Kahn wegens ernstige twijfels over de betrouwbaarheid van Diallo. Sinds dinsdag is Strauss-Kahn weer een vrij man.
Smet
De affaire heeft Strauss-Kahn zijn baan bij het IMF gekost. Ook heeft de Franse oud-minister van Financiën zijn politieke aspiraties op een lager pitje moeten zetten. Opiniepeilers dichtten de socialist eerder een uitstekende kans toe om volgend jaar bij de presidentsverkiezingen zittend staatshoofd Nicolas Sarkozy te verslaan, maar het is inmiddels te laat voor hem om nog in de race om het presidentsschap te stappen.
Ook zou hij volgens analisten door de smet van het seksschandaal weinig kans maken voor een prominente rol in een eventuele nieuwe socialistische regering.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie!:o haiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
Ik neem morgen de papieren aanvraag mee, radiologie heeft urologie al gebeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Krak, zou even goed overleggen wat er precies gescand moet worden, niet dat radiologie zelf iets gokt. De scans kunnen zeer nauwkeurig afgesteld worden afhankelijk van waar je naar op zoek bent.
Lie!:Niet photoshoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
vieze spiegelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
of t ligt aan mijn tel maar op de foto's lijkt t of je witte vlekken op je arm hebt Sun
thanx daar heb ik hard voor gewerktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt ze omgedraaid![]()
En mooi zandloperfiguurtje Sunnie
is te zien, netjes hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
thanx daar heb ik hard voor gewerkt
Lie!:Keikeileuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik probeer 3x in de week naar de sportschool te gaan en tussendoor fiets ik zo veel mogelijk en natuurlijk wandelen met Sam en zo.. Hoop dat het me nog steeds lukt zo vaak te gaan straks als ik studeer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is te zien, netjes hoor
hoe vaak sport je?
quote:
Ik vind het leukquote:
Haha, je moet nog wennen aan je nieuwe lijf, herkenbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het leuken het geeft me een 'beschermd' gevoel
zonder is het wel heel strak en bloot voor mijn gevoel
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef LieLie het volgende:
Heb je die basic hema rokjes eronder trouwens?
Ik heb altijd juist het tegenovergestelde gevoel met een riem(pje)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toen ik dikker was had ik het ook echt niet moeten doen, toen voelde ik me er juist voller doorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb altijd juist het tegenovergestelde gevoel met een riem(pje)
Grappig
In de jaren '90 hadden we voor vrouwen idd wat lossere broeken ipv die elastische en leggings nuquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh mooi..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Zus en ik zijn eruit waar we vrijdag mn moedertje gaan uitstrooien : In de Lek, waar ze op uitkeek.
En dan pluk ik wat bloemen uit onze eigen tuin om erbij te gooien
Hebben ze daar maandag ook nog uitverkoop? o-)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
@ Steer: moet ik nog ff aanschaffen ja, die ik heb zijn te wijd. Deze even snel mee gepakt voor 5,-/stuk..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Zus en ik zijn eruit waar we vrijdag mn moedertje gaan uitstrooien : In de Lek, waar ze op uitkeek.
Misschien wel.. maar het is echt niet veel meer wat er hangt.. wel spotgoedkoopquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hebben ze daar maandag ook nog uitverkoop? o-)
Spotgoedkoop is de moeite van het kijken misschien wel waardquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien wel.. maar het is echt niet veel meer wat er hangt.. wel spotgoedkoop
Thanksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toen ik dikker was had ik het ook echt niet moeten doen, toen voelde ik me er juist voller door
wehehe ik besef me dat je dit verkeerd op kan vatten ja, maar zo bedoelde ik het helemaal nietquote:
Ik wist dat je het niet zo bedoelde hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehehe ik besef me dat je dit verkeerd op kan vatten ja, maar zo bedoelde ik het helemaal nietWant volgens mij ben jij slanker dan mij toen ik dikker was (alsjesnaptwatikbedoel) en dan vooral rond de taille
![]()
Volgens mij heb je juist de vorm voor riemen met je wespentaillequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wist dat je het niet zo bedoelde hoormaar ik heb ook het idee dat ik niet de vorm heb voor dat soort riemen
Meer zo'n riem die ik bij dat grijze jurkje had. Zo'n lagere riem maakt bij mij mijn heupen wat te breed, dat is het misschien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij heb je juist de vorm voor riemen met je wespentailleAlleen wellicht meer iets strakkere, dat zou kunnen..
Blijf binnen en sluit ramen en deuren!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Ja
En my godDe zon gaat hier schijnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van 70 naar 20 met satijn erinvan steps en don;t mind de zwarte MD
geen zin die hiervoor om te wisselen
Soms wordt je blij van dingen, akties... zoals een gouden ongebruikt kettinkje inleveren en dit kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:13 schreef DarkElf het volgende:
niet mijn smaak maar je bent er duidelijk helemaal in de gloria mee en daar gaat t om
een echte tailleriem misschien wel, maar dan lijken mijn heupen weer gigantischquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij heb je juist de vorm voor riemen met je wespentailleAlleen wellicht meer iets strakkere, dat zou kunnen..
Oh ja dat snap ik helemaal hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Soms wordt je blij van dingen, akties... zoals een gouden ongebruikt kettinkje inleveren en dit kopen
En wij liggen sowieso mijlenver uit elkaar als het om kleding, schoenen etc gaat. Leuk toch?
tis 1 ding he, tuniekjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Mooi Boor!
En MeMo ik vind het rokje leuk
Mooi!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Is zoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:19 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja dat snap ik helemaal hoor
en geloof dat wij idd enorm ver uit elkaar liggen. Maar goed ook, als we allemaal hetzelfde leuk vonden zou t een saaie boel worden
Owquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Echt de stem van Sting he Sun, die gotye.
ja joh, zus wilde weer met die witte anjersquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:21 schreef DarkElf het volgende:
leuk memo :0
en Bluezz, fijn dat jullie eruit zijn en mooi dat je eigen bloemen meeneemt
Da's heel mooi!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja joh, zus wilde weer met die witte anjersaankomen, alsjeblieft zeg, ik ben daar zo klaar mee
En mn moeder was altijd blij voor en met mij betreffende onze tuinStuurde zaadjes op en genoot altijd mee.
Mja icm deze bh is het niet zo geslaagdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Memo![]()
Dat lossige staat mij niet, maar vind dat wel altijd leuk!
Toen stonden we bij Rise Agaist, achteraf niet zo'n goed keuze...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
overigens miles kane ook gezien op LL?
ik twijfelde tussen beide heel erg, heb dus een goede keuze gemaakt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toen stonden we bij Rise Agaist, achteraf niet zo'n goed keuze...
Ik vond Rise Against wel erg doorsnee, dus ik denk het welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik twijfelde tussen beide heel erg, heb dus een goede keuze gemaakt?
Yups. Knap hoor, maar nu was een keer goud wel leuk geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:50 schreef borisz het volgende:
Dex Elmont opnieuw zilver op het WK judo
Nee, zoals ik al zei, dat is lief meedenken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krak ik wil even benadrukken wat Steer zei over de scan-aanvraag voor Radiologie!
/bemoeial
Wel op een woensdag middag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi zo krakkie
Laboranten zou ik voornamelijk niet vertrouwen op een vrijdagmiddag
Ik las het alsof je dacht dat het vandaag vrijdag was.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben geen laborant, ben wetenschapper
Wij zitten ontgoocheld met een tokomaaltijd op onze knieën. Yuk, niet lekkerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
damn die salade was lekkerheb de hele bak opgegeten aangezien Tav er niet veel aan vond. Die heeft ter compensatie nagenoeg alle krieltjes gekregen van me
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik las het alsof je dacht dat het vandaag vrijdag was.
Ach, da's jammer! Andere toko?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zitten ontgoocheld met een tokomaaltijd op onze knieën. Yuk, niet lekker
Wat is er mis met mijn werk op vrijdagmiddag?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi zo krakkie
Laboranten zou ik voornamelijk niet vertrouwen op een vrijdagmiddag
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn werk op vrijdagmiddag?
Medisch laborantenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn werk op vrijdagmiddag?
Nu zie ik wilde einde-week feestjes voor me..... Nog meer spijt dat ik zo slecht was in wiskunde.quote:
Daar raakt iedereen toch van in de war lijkt me?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:04 schreef freecell het volgende:
LOL
Mijn nichtje (dochter van mijn broer) gaat biologie studeren.
Toen ik zei: 'nodig me uit voor je feestjes' keek ze erg verbaasd(daarna zei ze tuurlijk, het schijnt tof te zijn om een tante te hebben die minder dan 8 jaar met je scheelt)
Biologen FTW
Goede manier om Tara in de war te krijgen, wordt hij vandaag gebeld door een collega (een leuke!) Zijn chef (ja, die hem gedegradeerd heeft) waar hij nog een gesprek mee wilde, maar die al een week ziek was en daarvoor op vakantie.... Hersentumor. Wordt volgende week geopereerd.
Tara loopt echt een beetjerond..
Hier zelfgekookt en niet lekker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zitten ontgoocheld met een tokomaaltijd op onze knieën. Yuk, niet lekker
Van deze boodschap raakt een ieder wel in de war.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:04 schreef freecell het volgende:
Goede manier om Tara in de war te krijgen, wordt hij vandaag gebeld door een collega (een leuke!) Zijn chef (ja, die hem gedegradeerd heeft) waar hij nog een gesprek mee wilde, maar die al een week ziek was en daarvoor op vakantie.... Hersentumor. Wordt volgende week geopereerd.
Tara loopt echt een beetjerond..
iet lekker is altijd vervelend, wat had je gemaakt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hier zelfgekookt en niet lekker.
Alleen het duitse ?? tartaartje opgegeten.
Dat wordt een boterham pindakaas als misselijkheid over is.
Nou , ik dacht eraan omdat Tara op de bank zit en mijn indruk was dat deze meneer daarin een rol speelt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:44 schreef freecell het volgende:
Ja, weet ik, maar dat doet op dit moment niet ter zake
[..]
iet lekker is altijd vervelend, wat had je gemaakt?
Niet alles, wel een boelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef krakkemieke het volgende:
Op het moment dat ik vertel wat ik mankeer is ook alles gek.
Wel goed bezig!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
dat viel niet mee na 5 weken, maar ik heb weer flink mijn best gedaan bij de X-co training...
Haha, dan geeft het helemaal nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige bij wie het tegen viel.. zelfs de 'juf' had het zwaar
Huh? Leuker dan geneeskunde? Jij zegt dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
FC, wat tof dat ze biologie gaat studerens echt een super leuke studie! Vele malen leuker dan geneeskunde
(ik wist alleen echt niet wat ik er uiteindelijk mee moest...)
En ja, dat Tara van dat soort nieuws een beetje in de war is is wel te begrijpen.
En ? wil je dat met ons delen. Cul Scquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef LieLie het volgende:
Zo, volgens mij heb ik wel genoeg taarten en hapjes bedacht.
Morgen maar eens flink boodschappen doen
Heb je al wild gesolliciteerd als verpleeghuisarts?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Huh? Leuker dan geneeskunde? Jij zegt dat?
Het is niet vreselijk spannend, waarschijnlijk wel weer te veel :pquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ? wil je dat met ons delen. Cul Sc
De studie. Zeker wetenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
Huh? Leuker dan geneeskunde? Jij zegt dat?
En jij, heb jij je ook al wild gesolliciteerd als verpleeghuisarts?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je al wild gesolliciteerd als verpleeghuisarts?
Als ik nu een studie kon doen,zou ik het liefst fysiotherapeut worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jij, heb jij je ook al wild gesolliciteerd als verpleeghuisarts?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Omdat ik het A. niet wil en B. ik het vermoed
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
begint dat kut-voetbal nu al weer
![]()
Was er een pauze dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
begint dat kut-voetbal nu al weer
![]()
Volgens g is het een overbelaste pols vanwege poetswerk op zondag... laten we het hopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
dat zou ook wel echt klote zijn B..
Ik wilde en vermoedde het niet. Beter dat ik het wel weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Omdat ik het A. niet wil en B. ik het vermoed
Ik help het je hopenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens g is het een overbelaste pols vanwege poetswerk op zondag... laten we het hopen.
Had al genoeg van die troses inderdaad
Ik ben er bekend mee en wil gewoon niet nog een plek waar het zich ontwikkelt, dat is het meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wilde en vermoedde het niet. Beter dat ik het wel weet.
Bekt wel beterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik help het je hopeneen poetspols.. weer eens wat anders dan een voetbalknie of een tennisarm
Kom je niet in aanmerking voor Remicade ofzo?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er bekend mee en wil gewoon niet nog een plek waar het zich ontwikkelt, dat is het meer
Maar ja, je krijgt het gratis en wie het krijgt mag het houwuh
Wat wil je dan kijken? Waargebeurde verhalen? Help mijn man is ... ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afdat seizoen duurt inmiddels 11.5 maand of zo?
Vast wel, maar ik stel het lekker uitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Kom je niet in aanmerking voor Remicade ofzo?
Jouw keus, tuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik stel het lekker uitIk doe het nog redelijk op Naproxen.
Volgens mij heeft B ook gewoon een leven hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jouw keus, tuurlijk.
Maar ik heb een jonge buurvrouw met Bechterew. En door Remicade kan ze aangepast blijven werken, en heeft ze een leven.
Kan ook vanwege overbelasting pols tijdens computeren ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens g is het een overbelaste pols vanwege poetswerk op zondag... laten we het hopen.
Had al genoeg van die troses inderdaad
Tot je maag raar gaat doen, net als de maag van de buurvrouw door de brufen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Midsomer murders natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat wil je dan kijken? Waargebeurde verhalen? Help mijn man is ... ?
Ja, die is al terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:01 schreef AnneX het volgende:
Zou Dude al terug zijn uit Turkije, toch?
Sun welke maat rokje heb jij daarvan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef LieLie het volgende:
Heb je die basic hema rokjes eronder trouwens?
Ik overweeg twee cheesecakes te makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
Joh ! Lie ! hebben jullie zo'n grote familie Drie taarten = 24 grote taartpunten.
Wat een boel en wat lekker.
maat M, zit vrij wijd in mijn taille maar strak om de billenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sun welke maat rokje heb jij daarvan?
Dan kan ik 1 maat (of 2) groter online bestellen
B. muist links en het is in haar rechterpols die (volgens mij overbelasting)pijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef AnneX het volgende:
Kan ook vanwege overbelasting pols tijdens computeren ?
ga maar lekker lezen.
Overigens werkt een verticale muis meer ontlastend op de kleine handgewrichten.
Vraag de arbo coördinator op de afdeling?
/ niet Isa.
Hier ook Mquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maat M, zit vrij wijd in mijn taille maar strak om de billen
zit behoorlijk wat rek inquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier ook M
Zou hem niet te groot bestellen Sarabi, dan blijft het niet goed zitten denk ik.
Okequote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maat M, zit vrij wijd in mijn taille maar strak om de billen
Ik muis met mijn duimquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan ook vanwege overbelasting pols tijdens computeren ?
ga maar lekker lezen.
Overigens werkt een verticale muis meer ontlastend op de kleine handgewrichten.
Vraag de arbo coördinator op de afdeling?
/ niet Isa.
Ik zou het eens vragen. Heel ergquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hier ook M
Zou hem niet te groot bestellen Sarabi, dan blijft het niet goed zitten denk ik.
Doet B altijd alles linkshandig... of is dat om rechts te ontzien ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
B. muist links en het is in haar rechterpols die (volgens mij overbelasting)pijn.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipik zal er eens naar gaan kijken
Ze hebben sowieso wel leuke dingen daar zie ik
Ik vind die vier euro rib hemdjes erg fijn voor het sportenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
leuke basics hebben ze en van best goede kwaliteit. ik heb sommige hemdjes al meer dan 10 jaar inmiddels (nu wel gedegradeerd tot slaaphemdje ivm verbleken maar nog helemaal heel..)
Laat eens zien!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
back home. fotoshoot was weer ouderwets gezellig met de meiden en krijg vnv al de eerste foto's te zien! in een boksring allerlei pakjes geshoot.
tijdens het omkleden is het altijd zo lollig
en nu hongerr!!!
heb ze nog niet, das wel heel snelquote:
waar vind ik die bon?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Sun en Lie, ik weet niet of jullie van sauna houden? De Veluwse Bron is gratis (3 euro reserveringskosten oid) voor 2 personen in de maand augustus. Bon is te downloaden in het saunatopic.
Worden er ook foto's gemaakt tijdens het omkleden?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
back home. fotoshoot was weer ouderwets gezellig met de meiden en krijg vnv al de eerste foto's te zien! in een boksring allerlei pakjes geshoot.
tijdens het omkleden is het altijd zo lollig
en nu hongerr!!!
Oh jammer. Maar laat je ze wel zien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ze nog niet, das wel heel snelde fotograaf is er druk mee bezig
denk per PM want laatste 2x was het te shockerend voor deze slowchatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh jammer. Maar laat je ze wel zien?
Zo jammer die opmerking.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Worden er ook foto's gemaakt tijdens het omkleden?
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk per PM want laatste 2x was het te shockerend voor deze slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |