en toen had ik nog een vraag over mn factuur maar dat ging net zoquote:'meneer, ik wil graag TV Plus maar er staat dat het 30 extra zenders bevat terwijl ik er 43 tel'
'oh ik ga even kijken'
--------------------------
'ja mevrouw ik tel er ook 43'
'ja hoe kan dit dan? ik neem aan dat er 13 wegvallen want je gaat geen reclame maken voor minder zenders?'
'TV Standaard heeft 60 zenders en TV Plus 90'
'ja meneer, dat zijn 30 extra zenders en u telt er nu ook 43 toch? dan kom ik uit op 103'
'ja mevrouw, ik denk dat het komt omdat 90 makkelijker is' (??????!!!!!)
'zou 100 dan niet beter zijn om te vermelden ipv 90?'
'dat weet ik ook niet'
Ned 1, 2,3 en Eurosport zijn HD, zit bij TV standaard wat ik nu heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:54 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je (tijdelijk) HD zenders? Dat wordt er meestal bovenop gedaan zodat je kan kiezen tussen een SD en een HD signaal.
quote:
Dat zijn dus al vier extra zenders die je er bovenop krijgt, aangezien bij zowel UPC als Ziggo beide signalen doorgegeven wordt (zowel een HD versie als een niet HD versie).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ned 1, 2,3 en Eurosport zijn HD, zit bij TV standaard wat ik nu heb.
nee is standaard. nou ik geloof niet dat je er 103 krijgt ipv 90. waarom zou Ziggo reclame maken voor minder?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn dus al vier extra zenders die je er bovenop krijgt, aangezien bij zowel UPC als Ziggo beide signalen doorgegeven wordt (zowel een HD versie als een niet HD versie).
Maar wat is het probleem eigenlijk dat je er 103 hebt ipv 90?
Rare vergelijking maar goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
een bakker zet ook niet in de krant dat n brood 2 euro kost en in de winkel is ie toch 1 euro
met t meeste niks maar wilde graag .1 extra zender maar dat verkopen ze helaas niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:13 schreef Isabeau het volgende:
103 zenders, wat mot je er überhaupt mee
Dat zou ik graag zelf ook willen, maar het is ook te begrijpen dat met de huidige partijen waar je ze afneemt dat zij flink er op gaan verdienen als jij alleen 10 zenders wilt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met t meeste niks maar wilde graag .1 extra zender maar dat verkopen ze helaas niet meeralleen hele pakketten.
Dus voor die ene zender heb je het hele pakket gekocht?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met t meeste niks maar wilde graag .1 extra zender maar dat verkopen ze helaas niet meeralleen hele pakketten.
Achterin je voorkeurlijst zetten, ik heb alleen maar NL 1, 2 3, RTL4, EEN en CANVAS, BBC1, 2, ARD, ZDF, NDR en WDR, Discovery, Sky News, CNN, Al Jazera, Russia Now, en Cartoon Network geprogrammeerd staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:13 schreef Isabeau het volgende:
103 zenders, wat mot je er überhaupt mee
Cartoon Network was leuker in het Engels.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Achterin je voorkeurlijst zetten, ik heb alleen maar NL 1, 2 3, RTL4, EEN en CANVAS, BBC1, 2, ARD, ZDF, NDR en WDR, Discovery, Sky News, CNN, Al Jazera, Russia Now, en Cartoon Network geprogrammeerd staan.
Van de 103 zenders kijk je er een stuk of 5, kans dat er iets fatsoenlijks weg valt is minder dan nihil.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik bel omdat ik niet weet wat ik nou krijg. nogmaals; kan me niet voorstellen dat ik straks 103 zenders heb omdat op de site 90 vermeldt staat. en helaas wist die jongen dat ook niet. ik ben bang dat er straks 13 wegvallen waarbij er een zender bij zit die ik dus juist wilde. lijkt me geen vreemde vraag maar zal wel aan mij liggen
Knorrige IJsberen hebben een hele zachte pelsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Piet, je maakt de wereld mooier èn vrolijker!
Helemaal waar, Cow & Chicken en Spongebob in het Nederlands zijn waardeloosquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cartoon Network was leuker in het Engels.
Zo'n gemiste kans om de jeugd goedkoop en effectief Engels te leren. De voorsprong die Nederlandse kinderen hebben op omringende landen komt imho van al die cartoons in het Engels die hier ondertiteld waren, ipv nagesynchroniseerd. Zonde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cartoon Network was leuker in het Engels.
Oh jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helemaal waar, Cow & Chicken en Spongebob in het Nederlands zijn waardeloos
nog niks. ik ga thuis rustig kijken of er meer zenders in dat extra pakket zitten die ik de moeite waard vind en dan beslis ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus voor die ene zender heb je het hele pakket gekocht?
Ren & Stimpy waren helemaal koningquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh ja. En Dexter's Laboratory.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |