Ik vind het leukquote:
Haha, je moet nog wennen aan je nieuwe lijf, herkenbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het leuken het geeft me een 'beschermd' gevoel
zonder is het wel heel strak en bloot voor mijn gevoel
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef LieLie het volgende:
Heb je die basic hema rokjes eronder trouwens?
Ik heb altijd juist het tegenovergestelde gevoel met een riem(pje)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toen ik dikker was had ik het ook echt niet moeten doen, toen voelde ik me er juist voller doorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb altijd juist het tegenovergestelde gevoel met een riem(pje)
Grappig
In de jaren '90 hadden we voor vrouwen idd wat lossere broeken ipv die elastische en leggings nuquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh mooi..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Zus en ik zijn eruit waar we vrijdag mn moedertje gaan uitstrooien : In de Lek, waar ze op uitkeek.
En dan pluk ik wat bloemen uit onze eigen tuin om erbij te gooien
Hebben ze daar maandag ook nog uitverkoop? o-)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
@ Steer: moet ik nog ff aanschaffen ja, die ik heb zijn te wijd. Deze even snel mee gepakt voor 5,-/stuk..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Zus en ik zijn eruit waar we vrijdag mn moedertje gaan uitstrooien : In de Lek, waar ze op uitkeek.
En dan pluk ik wat bloemen uit onze eigen tuin om erbij te gooien
Misschien wel.. maar het is echt niet veel meer wat er hangt.. wel spotgoedkoopquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hebben ze daar maandag ook nog uitverkoop? o-)
Spotgoedkoop is de moeite van het kijken misschien wel waardquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien wel.. maar het is echt niet veel meer wat er hangt.. wel spotgoedkoop
Thanksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toen ik dikker was had ik het ook echt niet moeten doen, toen voelde ik me er juist voller door
wehehe ik besef me dat je dit verkeerd op kan vatten ja, maar zo bedoelde ik het helemaal nietquote:
Ik wist dat je het niet zo bedoelde hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehehe ik besef me dat je dit verkeerd op kan vatten ja, maar zo bedoelde ik het helemaal nietWant volgens mij ben jij slanker dan mij toen ik dikker was (alsjesnaptwatikbedoel) en dan vooral rond de taille
![]()
Volgens mij heb je juist de vorm voor riemen met je wespentaillequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wist dat je het niet zo bedoelde hoormaar ik heb ook het idee dat ik niet de vorm heb voor dat soort riemen
Meer zo'n riem die ik bij dat grijze jurkje had. Zo'n lagere riem maakt bij mij mijn heupen wat te breed, dat is het misschien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij heb je juist de vorm voor riemen met je wespentailleAlleen wellicht meer iets strakkere, dat zou kunnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |