quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Knorrige IJsberen hebben een hele zachte pels
Ik ken maar weinig mensen die dat ook echt leuk vondenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ren & Stimpy waren helemaal koning
* Pietverdriet geeft Krakje een IJsbeerhugquote:
voorkeurslijst? zover ben ik nog niet dat ik weet hoe ik dat kan maken hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Achterin je voorkeurlijst zetten, ik heb alleen maar NL 1, 2 3, RTL4, EEN en CANVAS, BBC1, 2, ARD, ZDF, NDR en WDR, Discovery, Sky News, CNN, Al Jazera, Russia Now, en Cartoon Network geprogrammeerd staan.
QFT!quote:
Ja, heel zacht!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet geeft Krakje een IJsbeerhug
Dat kijk ik in de sportschool altijdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kijk geen TV, maar wil het soms als achtergrond op Discovery Channel aan hebben
Luxe, wij mogen geluk hebben als er een CD op staatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kijk ik in de sportschool altijd![]()
Sebamed doet dat, en geeft die milde kamillegeurquote:
36,- per maand onbeperkt incl sauna en zonnebankquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Luxe, wij mogen geluk hebben als er een CD op staat![]()
Trouwens, hoeveel betaal jij voor je sportschool abbo? Ik zat te kijken in Ehv, en ik kan voor 70 EUR onbeperkt de sportschool in op de uni, maar 't is iets van 400 EUR per jaar voor een commerciele instelling
Ah okeequote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
36,- per maand onbeperkt incl sauna en zonnebank
haha nee een heel klein sportschooltje hier in het dorp met onbeperkt koffie, thee en sportdrankquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee
Zal even aan niet-studentenprijzen moeten wennen geloof ik
Zit je bij zo'n 'Health Club' met onbeperkte groentesmoothies na je workout?
Bij mijn Chique healtspa heet dat Gazpachoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Zit je bij zo'n 'Health Club' met onbeperkte groentesmoothies na je workout?
*kijkt boos maar heeft geen boze smilie op de telefoon*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
maar nu hadden ze nog een lang t-shirt en lang hemdje met blommen in M.. en een legging... en 3 riempjes...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
*kijkt boos maar heeft geen boze smilie op de telefoon*
* krakkemieke popcorn paktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
*kijkt boos maar heeft geen boze smilie op de telefoon*
QFTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo'n gemiste kans om de jeugd goedkoop en effectief Engels te leren. De voorsprong die Nederlandse kinderen hebben op omringende landen komt imho van al die cartoons in het Engels die hier ondertiteld waren, ipv nagesynchroniseerd. Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |