abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101366766
Yeah al die resultaten zijn echt top !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:55:19 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101366859
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is 'de nieuwere Evy' ? Heeft ze een nieuw hardloopprogramma?
jup... heb ik via facebook gevonden, iets modernere muziek. Is voor mij wel weer iets meer motivatie :+
quote:
[..]

Mijn ervaring is hier ook dat als mensen weer aankomen ze hier niet meer komen. Dus je weet nooit of iets een langetermijn effect heeft gehad. Er komen hier wel continue dezelfde mensen terug die dan uiteindelijk besluiten om nog maar weer een poging tot afvallen te doen 8-) Jojoclub zou een betere naam zijn.
Op lange termijn kan ik wel zeggen dat ik in elk geval 15 kilo kwijt redelijk blijvend kwijt ben :) Maar ook ik jojo, dus ik ben er maar weer :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101366944
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:55 schreef Sjeen het volgende:

yup... heb ik via facebook gevonden, iets modernere muziek. Is voor mij wel weer iets meer motivatie :+

Op lange termijn kan ik wel zeggen dat ik in elk geval 15 kilo kwijt redelijk blijvend kwijt ben :) Maar ook ik jojo, dus ik ben er maar weer :')
Hmm, daar moet ik dan ook naar op zoek! Leuk *O*

Je weet ook net als ik dat als je bent afgevallen dat het een gevecht met jezelf en je gewicht blijft. Te veel mensen denken 'zo, dat heb ik mooi gedaan en kan ik nu weer op andere dingen in het leven richten'. Dat werkt niet. Je moet altijd bezig blijven met je eten en beweging. En daar zit de valkuil. Je moet definitief anders gaan leven; al die oude gewoontes die er flink ingesleten zijn moeten natuurlijk niet terug komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:25:18 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101367778
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, daar moet ik dan ook naar op zoek! Leuk *O*

Je weet ook net als ik dat als je bent afgevallen dat het een gevecht met jezelf en je gewicht blijft. Te veel mensen denken 'zo, dat heb ik mooi gedaan en kan ik nu weer op andere dingen in het leven richten'. Dat werkt niet. Je moet altijd bezig blijven met je eten en beweging. En daar zit de valkuil. Je moet definitief anders gaan leven; al die oude gewoontes die er flink ingesleten zijn moeten natuurlijk niet terug komen.
Klopt... en bij mij zijn er een paar goede gewoontes ingesleten gelukkig, maar het blijft lastig om het sporten erin te houden en de alcohol grotendeels eruit.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:29:21 #105
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_101367924
ik mag hopen dat mocht ik al mijn kilo's kwijt ben ik niet na een paar maanden alles er weer bij heb. dan maar een signaal-gewicht met mezelf afspreken ofzo :)
pi_101367941
De enige mensen die ik ken die op gewicht zijn gebleven zonder operatie zijn die mensen die van gezond leven en sporten een lifestyle gemaakt hebben. Niet de crashers 'hehe, en nu ben ik klaar' mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101367979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:29 schreef RandomMoron het volgende:
ik mag hopen dat mocht ik al mijn kilo's kwijt ben ik niet na een paar maanden alles er weer bij heb. dan maar een signaal-gewicht met mezelf afspreken ofzo :)
Niemand wil/verwacht weer aan te zullen komen als ze bezig zijn. Dat is nooit de planning, maar bij 9 van de 10 helaas wel realiteit.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:33:23 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101368044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:29 schreef RandomMoron het volgende:
ow, maar het ging bij mij ook niet over een paar maanden ;) Ik ben in 2005-2006 27 kilo afgevallen, dat heb ik ongeveer een jaar kunnen vasthouden. Tussen 2007 en nu zijn er weer 12 bijgekomen... Mijn Dat-Nooit-Meer drempel is 90 kilo, dus vandaar dat ik er weer ben :')
pi_101368120
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:33 schreef Sjeen het volgende:

ow, maar het ging bij mij ook niet over een paar maanden ;) Ik ben in 2005-2006 27 kilo afgevallen, dat heb ik ongeveer een jaar kunnen vasthouden. Tussen 2007 en nu zijn er weer 12 bijgekomen... Mijn Dat-Nooit-Meer drempel is 90 kilo, dus vandaar dat ik er weer ben :')
:Y ik was 34 kg afgevallen en inmiddels was daar ook weer behoorlijk wat van terug. Niet alles gelukkig 8-) Toen ik op mijn lichtst was dacht ik ook: nou, dit is mooi! Dit ga ik zo houden *O* En toen raakte ik geblesseerd, stopte met hardlopen, werd daar erg kribbig van en steeds op mijn eten letten had ik ook geen zin in en ik was nog steeds 30 kg kwijt! 25... toch nog 20 afgevallen *) 15.... eh... :@
pi_101368154
Afvallen is overigens erg simpel vergeleken met op gewicht blijven. Vind ik (en de wetenschap kijkend naar resultaten) dan.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:38:20 #111
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101368202
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Afvallen is overigens erg simpel vergeleken met op gewicht blijven. Vind ik (en de wetenschap kijkend naar resultaten) dan.
helemaal mee eens...
pi_101368300
Helleuh :W Ik meld me hier ook maar weer eens na een flink aantal weken afwezig te zijn geweest. Beetje een k*ttijd achter de rug, maar ik ga me er weer aan wagen. Morgen eens wegen hoe groot de schade is van de afgelopen weken :X (Ik wil het eigenlijk niet weten.. :') ). M'n eigen schuld dat er weer kilo's aanzitten overigens, maar het kon me even niets schelen.
pi_101368496
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
Helleuh :W Ik meld me hier ook maar weer eens na een flink aantal weken afwezig te zijn geweest. Beetje een k*ttijd achter de rug, maar ik ga me er weer aan wagen. Morgen eens wegen hoe groot de schade is van de afgelopen weken :X (Ik wil het eigenlijk niet weten.. :') ). M'n eigen schuld dat er weer kilo's aanzitten overigens, maar het kon me even niets schelen.
En daar gaat het dus vaak mis ;) En dan schrik je zelf straks van de weegschaal en zie je dat je bent aangekomen: en dan maakt het avondeten ook even niets uit, daar kan best slagroom door de roomsaus en een vol bakje met mona toetje. En vanavond maar chipjes en chocolade want je voelt je zo rot over dat aangekomen gewicht. Etc.

(niet dat je dat zo gaat doen hoor! maar ik herken de gedachtengang en die moet je zsm stoppen ;) NU dus en niet pas morgen of maandag)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:54:32 #114
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_101368678
Ik val altijd af als ik stop met sporten :')
bijna 2 weken niet kunnen gaan, 5 kilo weg :'(
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_101368873
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En daar gaat het dus vaak mis ;) En dan schrik je zelf straks van de weegschaal en zie je dat je bent aangekomen: en dan maakt het avondeten ook even niets uit, daar kan best slagroom door de roomsaus en een vol bakje met mona toetje. En vanavond maar chipjes en chocolade want je voelt je zo rot over dat aangekomen gewicht. Etc.

(niet dat je dat zo gaat doen hoor! maar ik herken de gedachtengang en die moet je zsm stoppen ;) NU dus en niet pas morgen of maandag)
Ik weet het, ik weet het. Ik probeer ook niets te verontschuldigen, maar gezien alle toestanden, had dieten (en dat is het nog steeds en geen levenspatroon) geen prioriteit. Maar ik snap je punt en ik stel de schop onder den grooten bips op prijs :*
pi_101369561
En ik hoop dat die kuttijd ook wat over is, want naast dat dat energie vreet is het ook nog eens erg moeilijk om niet te snaaien als je chronische stress hebt :* Dus ik zou het niet te veel op eigen schuld gooien, serieus. Soms kan je er even echt weinig aan doen :*
pi_101369836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
En ik hoop dat die kuttijd ook wat over is, want naast dat dat energie vreet is het ook nog eens erg moeilijk om niet te snaaien als je chronische stress hebt :* Dus ik zou het niet te veel op eigen schuld gooien, serieus. Soms kan je er even echt weinig aan doen :*
Lastig is dat he....ik hoor om me heen van mensen dat ze juist afvallen in stressvolle periodes. Dat gaat bij mij echt niet op. Ik heb het idee dat mijn lichaam juist helemaal blokkeert en bovendien snaai ik inderdaad meer dan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:31:49 #118
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_101369910
De een gaat vreten, de ander (zoals ik) krijgt niks meer door zijn keel
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_101369924
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef cinnamongirl het volgende:

Lastig is dat he....ik hoor om me heen van mensen dat ze juist afvallen in stressvolle periodes. Dat gaat bij mij echt niet op. Ik heb het idee dat mijn lichaam juist helemaal blokkeert en bovendien snaai ik inderdaad meer dan.
Chronische stress zet aan tot snaaien en comfort food craven (is daar een Nederlands woord voor? :D ) Bijv. continue vervelende deadlines op je werk, rot werk, slechte relatie etc.
Acute stress blokkeert en dan kan je vaak geen hap meer door je keel krijgen. Bijv. bij overlijden van een dierbare, scheiding, plots ontslagen worden etc.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:32:43 #120
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_101374420
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Klinkt me zo bekend -O- Vooral als het zo slecht gaat dat ik moet huilen (zoals toen mijn beste vriend overleed) krijg ik echt honger als een paard.. Vreemd maar waar

Een kleine joepie: Ik kocht vandaag in de C&A een broek maat 48 en hij zit.. prima. Geen muffintops zoals eerst :)
My hovercraft is full of eel.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:39:24 #121
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101374707
Strakjes weer paardrijles en aangezien het droog is, moet ik van mezelf eigenlijk op de fiets... het is wel ver en na les ben ik uitgeput, dus ik twijfel nog.

Iig als tussendoortje meloen op en als lunch een dubbele boterham met sla en kipfilet :)

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101375222
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

jup... heb ik via facebook gevonden, iets modernere muziek. Is voor mij wel weer iets meer motivatie :+

[..]

Moet ik ook eens naar gaan zoeken :)
Ook al weet ik niet of ik meer sportmomenten ga inplannen de komende weken.
Op de planning staat nu elke dinsdagavond 2 uur buikdansen en elke donderdagavond 2 uur fitness.
Verder erg druk met studie en werk dus misschien dat het beter werkt als ik mezelf niet al te veel verplichtingen op leg
pi_101376984
Ik hád er naar mijn idee nooit tijd voor, nu MAAK ik er tijd voor, elke maandag, woensdag en vrijdag ga ik naar de sportschool, die bekant 24 uur per dag open is. En de dinsdag en donderdag ga ik na het eten 's avonds gewoon een uurtje fietsen of lopen.
En in het weekend zie ik wel, ik MOET dan niets.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101377942
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef Muks het volgende:
Ik hád er naar mijn idee nooit tijd voor, nu MAAK ik er tijd voor, elke maandag, woensdag en vrijdag ga ik naar de sportschool, die bekant 24 uur per dag open is. En de dinsdag en donderdag ga ik na het eten 's avonds gewoon een uurtje fietsen of lopen.
Maar hoelang hou je dat vol?
Dat deed ik 5 jaar geleden ook en nu weet ik gewoon dat ik dat niet vol hou :)
Dus beter iets minder vaak doen, maar dan ook goed doen dan meer dingen half doen.

+ dat het heel motiverend werkt als je de weegschaal omlaag ziet gaan en na een paar jaar stopt dat ook
pi_101378817
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef Muks het volgende:
Je bent nog maar nčt begonnen... terwijl je in de flow zit van 'alles gaat lekker' kan je heel goed advies geven, maar het heeft weinig met ervaring te maken.

Sarabi was daar in het verleden ook een kei in O-) en nu heeft ze door ervaring wel door hoe moeilijk op gewicht blijven is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')