Nou, mooi tochquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets waar jij perfect thuis hoort
Wat een mooiequote:
Yep.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg is dit de nieuwe onz-sc?![]()
![]()
![]()
: D:
Omg Omg Omg!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg is dit de nieuwe onz-sc?![]()
![]()
![]()
: D:
Kom maar op mijn schouder.quote:
Google bewaard alles...quote:
Wel! Er is zelfs al een nette OP! Mét ploatje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders was het wel [UDOWU #1] geweest, zodat het een nette reeks zou worden.
Alsof dit een slotje gaat krijgen.quote:
dief!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel! Er is zelfs al een nette OP! Mét ploatje!
Oh, ik zie het!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel! Er is zelfs al een nette OP! Mét ploatje!
VV@@@tquote:
yvonne een mod noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef Dalando het volgende:
Yvonne is toch eigenlijk wel een bazenmod he. UDOWU lijk mij wel iets voor mij. Maar 1 ding, laten we hier geen groepjesSC van maken zoals ARG ofzo.
VV@@@tquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahah lekker voor alle haters die het niet wilden.
Vergeet niet op stop volgen te drukken baasjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
Yvonne, mijn persoonlijke heldin op sommige momenten.
Een echte Uitgekotste Userquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hierbij nomineer ik Yvonne tot heldin van het jaar.
Vergeet de achtergrond niet hehquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahah lekker voor alle haters die het niet wilden.
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef vieze_freddie het volgende:
We hebbe een clubske opgericht voor mensen met een lilek gezicht ge zeit der bijjjjj
Je wel aan de regels houden hè dus VVeest blijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vergeet de achtergrond niet hehUiteindelijk komt het door mij, JULLIE HEBBEN DIT AAN MIJ TE DANKEN, WEEST BLIJ EN BUIG VOOR MIJ
Me tooquote:
Oke, jij mag met de eer strijken. Jij noemde het tenslotte ook een avoerputje...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vergeet de achtergrond niet hehUiteindelijk komt het door mij, JULLIE HEBBEN DIT AAN MIJ TE DANKEN, WEEST BLIJ EN BUIG VOOR MIJ
Ik denk niet dat ik me hier buiten dit topic nog ga vertonen, ik word nu niet meer overal uitgekotst namelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je wel aan de regels houden hè dus VVeest blij
idd, niet meer van de rapstequote:
IK OOKquote:
Aaandachttekort?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VVervelend kindquote:
Ik maakte uhm zegmaar je zin af ghehequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK BEN EEN HEUL GELIEFDE USER
oke dan is het goed dacht alquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:50 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ik maakte uhm zegmaar je zin af ghehe
Nachtbar kan ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[me=Bosbeetle]richt een cafeetje op, op dit mooie eiland!
[/me]
Eiland? Dit gaat de verkeerde kant op...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[me=Bosbeetle]richt een cafeetje op, op dit mooie eiland!
[/me]
ik moest lachen. well done, ik heb namelijk een humeur from hell.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was er, maar was geen succes in m'n eentje.
Ik dacht eerder aan neuken, ook goed?quote:
Nohhh!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was er, maar was geen succes in m'n eentje.
Sai hoe gaat het met je vriend?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik moest lachen. well done, ik heb namelijk een humeur from hell.
kloten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sai hoe gaat het met je vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |