Nou, mooi tochquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets waar jij perfect thuis hoort
Wat een mooiequote:
Yep.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg is dit de nieuwe onz-sc?![]()
![]()
![]()
: D:
Omg Omg Omg!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg is dit de nieuwe onz-sc?![]()
![]()
![]()
: D:
Kom maar op mijn schouder.quote:
Google bewaard alles...quote:
Wel! Er is zelfs al een nette OP! Mét ploatje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders was het wel [UDOWU #1] geweest, zodat het een nette reeks zou worden.
Alsof dit een slotje gaat krijgen.quote:
dief!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel! Er is zelfs al een nette OP! Mét ploatje!
Oh, ik zie het!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel! Er is zelfs al een nette OP! Mét ploatje!
VV@@@tquote:
yvonne een mod noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef Dalando het volgende:
Yvonne is toch eigenlijk wel een bazenmod he. UDOWU lijk mij wel iets voor mij. Maar 1 ding, laten we hier geen groepjesSC van maken zoals ARG ofzo.
VV@@@tquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahah lekker voor alle haters die het niet wilden.
Vergeet niet op stop volgen te drukken baasjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
Yvonne, mijn persoonlijke heldin op sommige momenten.
Een echte Uitgekotste Userquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hierbij nomineer ik Yvonne tot heldin van het jaar.
Vergeet de achtergrond niet hehquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahah lekker voor alle haters die het niet wilden.
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef vieze_freddie het volgende:
We hebbe een clubske opgericht voor mensen met een lilek gezicht ge zeit der bijjjjj
Je wel aan de regels houden hè dus VVeest blijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vergeet de achtergrond niet hehUiteindelijk komt het door mij, JULLIE HEBBEN DIT AAN MIJ TE DANKEN, WEEST BLIJ EN BUIG VOOR MIJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |