deeplinkbeveiligingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
Dit is toch van de gekken:
[ afbeelding ]
800 euro
spamquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
800 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
trustenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer leek me een mooie afsluiter voor me, ik ga zo naar mijn mandje![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah eindelijk een ONZ slowchat?BuurmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ten eerste doet 't plaatje het niet en ik vind die opmerking ook wel een beetje flauw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
800 euro
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah eindelijk een ONZ slowchat?eindelijk? Die was er al een tijdje en toen opgeheven. Het verhaal zie je ironisch weergeven in het idee voor een afvoerputje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je verdwaald?quote:
Sarcasme, jij kan dat nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eindelijk? Die was er al een tijdje en toen opgeheven. Het verhaal zie je ironisch weergeven in het idee voor een afvoerputje.
Het kan me werkelijk geen biet interesseren of een kunstenaar 3 uur aan een schilderij heeft gezeten of 5 jaar. Een lelijk schilderij blijf ik een lelijk schilderij vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ten eerste doet 't plaatje het niet en ik vind die opmerking ook wel een beetje flauw.. Je moet eens weten hoeveel werk kunstenaars besteden aan hun werk.
.
Ah oke, even aanzetten danquote:
Niet zonder non-verbale communicatie nee, ik ken jou niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sarcasme, jij kan dat niet
Wijfquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah oke, even aanzetten danMegavideo laat me weer 30 minuten wachten tot de volgende Glee aflevering
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet zonder non-verbale communicatie nee, ik ken jou niet...
Ja, maar dat betekent niet dat de prijs meteen van de gekken is. Sowieso is het met kunst wat de gek ervoor geeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk geen biet interesseren of een kunstenaar 3 uur aan een schilderij heeft gezeten of 5 jaar. Een lelijk schilderij blijf ik een lelijk schilderij vinden.
echt welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is deze ook niet grijsgedraaid.
Samuel, ik zie je steeds vaker wat narcistisc reagerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig is deze ook niet grijsgedraaid.
Gelukkig herken je sarcasmequote:
Het is sterker dan mij, Sitaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Samuel, ik zie je steeds vaker wat narcistisc reageren
is goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig herken je sarcasme.
Maar, ik ken wel een aantal kunstenaars die in opdracht schilderijen maken, zal ik je hun gegevens toesturen?.
Dees zul je niet vaak in de lift horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
But in his own mind...
TaxibaasLeuke wachtmuziek
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dees zul je niet vaak in de lift horen.
Ik wacht tot ze het tweede deel van het tweede seizoen uitbrengen, dan kan mijn zus hem kopen en ik hem lenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik wacht ook niet op de lift, ik wacht op Glee
Vorige aflevering hebben ze Ice Ice Baby gezongen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze het tweede deel van het tweede seizoen uitbrengen, dan kan mijn zus hem kopen en ik hem lenen.
He verdoriequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oh Samzz nu staat er nog geen datum voor het werkoverlegDoe eens een voorstel
Voorkeur voor een dag/dagdeel?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
He verdorie. Euhm... Binnenkort een keer, maar wanneer?
.
Ik kan nog niks zeggen... Ik heb mijn schoolrooster nog nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voorkeur voor een dag/dagdeel?
Sowieso deze vrouw:quote:
Stuur dan maar een PM als die binnen is, ik ben erg flexibelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan nog niks zeggen... Ik heb mijn schoolrooster nog niet.
Goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Stuur dan maar een PM als die binnen is, ik ben erg flexibel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |