Kan je ook laten makenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef mr-green het volgende:
Weet iemand waar ik een tof schilderij kan kopen. Liefst iets met muziek.
Ja daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)c8d&biw=1280&bih=615
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef JJH het volgende:
Sometimes i feel like, i don't have a partner.
Ik niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou twijfelend vervangen door wantrouwend.
Ik geloof ook niet dat het rel users zijn. Maar irritant en nietszeggend wel inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan er een 3 posts meeposten en dan ben ik afgeleid omdat het nergens over gaat. Ze hebben wel enorm lief op mijn PM gereageerd en gehandeld, dus het zijn geen rel-users
Genoeg artiesten te vinden via google.quote:
Seesle ? Heb ooit wel eens op die site rondgekeken en nog een andere ook maar die moet ik even zoekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef mr-green het volgende:
Weet iemand waar ik een tof schilderij kan kopen. Liefst iets met muziek.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kon het gewoon niet laten: [Ideeën] voor een afvoerputje...
hmmm ja klopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genoeg artiesten te vinden via google.. Gewoon portfolio's doorkijken welke stijl je aanspreekt.
Let wel, het kan duur zijn.. Maar het is dan wel geheel naar eigen smaak.
Ja, snap ik. Maar kunst is natuurlijk wel een investering.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
hmmm ja klopt.
Die prijzen houd mij vaak wel tegen om kunst te kopen. Dan koop ik liever een nieuwe gitaar ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |