abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:14:54 #126
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101119143
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is niet 'wachten'. ik beschrijf een jongen die toch konsekwent probeert. En in de praktijk komen jongens nieteens zover, niet de jongens die zo onzeker zijn, dus dat is nog erger. En ja "je moet ook een lot kopen anders win je niks". Dat laatste is natuurlijk sarcastisch bedoeld. Ik ben het er weer wel mee eens dat als je er gemiddeld uitziet als jongen. Je vele malen meer kans hebt en zul je sneller zult slagen. En anders niet.

Dus eigenlijk vind ik jouw advies te makkelijk gesteld.
Dat komt omdat het eigenlijk ook makkelijk is.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 10:15:09 #127
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101119149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee dat is wat jij zelf denkt of graag wilt denken. Aantrekking heeft niet alleen met houding te maken. jij zit steeds te hameren alsof houding de enige factor zou zijn.
Niet de enige factor. Wel de bepalende factor. Er zijn meer lelijkerds met een vriendin dan aantrekkelijke gasten die de hele dag zichzelf zielig lopen te vinden. Blijkbaar is lelijk zijn geen reden om géén vriendin te hebben, want anders had geen enkele lelijkerd een vriendin.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 10:15:31 #128
16180 crew  CoolGuy
pi_101119157
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:13 schreef patb91 het volgende:

[..]

Hmm, goed geraden.. :9 aangenaam.

Schenkstroop, wat ik me afvraag, hoe sta jij zelf tegenover vrouwen? Heb je wel is een vriendin gehad? Hoe oud ben je eigelijk?

Jezus, net een kruisverhoor.
same ;) oh god, die beerput moet je echt niet open willen trekken :{
pi_101119175
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

same ;) oh god, die beerput moet je echt niet open willen trekken :{
Is al te laat gezien de hoeveelheid posts van schenk :P
pi_101119181
Ik gun Schenk van harte een goed vrouwtje.
pi_101119195
Ik ben benieuwd. Ik heb eens een artikel gelezen dat het voor de man niet uitmaakt hoe hij er uit ziet, de juiste houding (hierin vooral een rustige kalme houding) kan voor enorme aantrekkingskracht zorgen bij de dames. Ik probeer deze houding nogsteeds uit te vinden. :+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:17:28 #132
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_101119196
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Lief.
Zo ben ik. Ik zie graag dat mensen wat minder kortzichtig zijn. :)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_101119214
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:17 schreef patb91 het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik heb eens een artikel gelezen dat het voor de man niet uitmaakt hoe hij er uit ziet, de juiste houding (hierin vooral een rustige kalme houding) kan voor enorme aantrekkingskracht zorgen bij de dames. Ik probeer deze houding nogsteeds uit te vinden. :+
Hij moet niet spuuglelijk zijn hoor, maar verder wel waarheid.
pi_101119293
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Hoeren hebben voor mij net zo veel waarde als de eerste de beste stoeptegel die je straks tegenkomt. Als je dat niet wilt begrijpen dan heb ik medelijden met je. En niemand heeft het hier over mij dus hou daar maar over op. :')
Het probleem lijkt wel te zijn dat jij jezelf fantastisch vindt. Misschien moet je je toch eens wat socialer gaan opstellen in plaats van je vast te blijven klampen aan de achterlijke illusie van dat jij een 'echte vrouw' bent die beter is dan de rest :')
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:23:46 #135
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101119320
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Awh. ;( Waar ligt dat aan?
Volgens coolguy en vele andere fok!kers aan mijn houding :')
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zij vinden kennelijk dat zij iemand iets te bieden hebben. Bij jou lijkt die overtuiging geheel afwezig.
En waar denk je dat dat aan ligt. Alleen mijn houding ?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zij vinden kennelijk dat zij iemand iets te bieden hebben. Bij jou lijkt die overtuiging geheel afwezig.
Wat breng je dat semi-genuanceerd. Maar eigenlijk verdraai je de de boel en leg je alle schuld alleen bij mij neer. En dat is het enige waar het bij jou en anderen op fok om draait. Vreselijk. Ben ik de enige schuldige dan, is fysieke aantrekkingskracht niet belangrijk in de praktijk? Moet ik deze bullshit van jou en anderen pikken en ook nogeens de stres en de frustraties die gepaard gaan met het maagd zijn met de leeftijd van 30?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101119325
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Hij moet niet spuuglelijk zijn hoor, maar verder wel waarheid.
Volgens mij kan ik het erg goed vinden met jou. Wanneer vind de date zich plaats? Dan kan je me meteen de nochalante houding aanleren :)
pi_101119350
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef oink_oink het volgende:

[..]

Het probleem lijkt wel te zijn dat jij jezelf fantastisch vindt. Misschien moet je je toch eens wat socialer gaan opstellen in plaats van je vast te blijven klampen aan de achterlijke illusie van dat jij een 'echte vrouw' bent die beter is dan de rest :')
Ga jij nou maar verder met je hoertjes verhandelen. :')
pi_101119363
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:22 schreef oink_oink het volgende:

[..]

Mr pimp, watvoor mensen kwamen bij jou in de zaak vooral langs?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:26:46 #139
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101119371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:26 schreef patb91 het volgende:

[..]

Mr pimp, watvoor mensen kwamen bij jou in de zaak vooral langs?
Criminelen
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101119372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wat breng je dat semi-genuanceerd. Maar eigenlijk verdraai je de de boel en leg je alle schuld bij mij neer he. En dat is het enige waar het bij jou en anderen op fok om draait toch? Vreselijk. Ben ik de enige schuldige dan, is fysieke aantrekkingskracht in de praktijk niet belangrijk? Moet ik deze shit van jou en anderen pikken en ook nogeens de stres en de frustraties die gepaard gaan met het maagd zijn met de leeftijd van 30?
Ja, ja en ja. Jij hebt een bepaald idee in je hoofd waar je pertinent niet vanaf wilt wijken. Prima jongen, jij bent diegene met het probleem hoor, niet de de andere mensen die op je reageren. Er zijn genoeg praktijk voorbeelden waarin lelijke mensen toch een partner hebben. Nee, je hoeft dan allicht geen foto model te verwachten echter zijn er echt wel dames die voor je zouden vallen. Het is die negativiteit die zo ontzettend afstotend is.
pi_101119380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef patb91 het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik het erg goed vinden met jou. Wanneer vind de date zich plaats? Dan kan je me meteen de nochalante houding aanleren :)
Heb je snel ingeschat, verbaast me dat je nog niet bezet bent.
pi_101119399
quote:

[..]

[..]

[..]

Wat breng je dat semi-genuanceerd. Maar eigenlijk verdraai je de de boel en leg je alle schuld alleen bij mij neer. En dat is het enige waar het bij jou en anderen op fok om draait. Vreselijk. Ben ik de enige schuldige dan, is fysieke aantrekkingskracht niet belangrijk in de praktijk? Moet ik deze bullshit van jou en anderen pikken en ook nogeens de stres en de frustraties die gepaard gaan met het maagd zijn met de leeftijd van 30?
Dan doe je wel iets ernstig verkeerd hoor. ;(
pi_101119403
quote:
9s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Heb je snel ingeschat, verbaast me dat je nog niet bezet bent.
mij ook. :'(
pi_101119424
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Dan doe je wel iets ernstig verkeerd hoor. ;(
Dit wordt al geroepen sinds Schenkie hier kwam met zijn topics :'). Hij heeft een bepaalde bekendheid op FOK en die is niet echt positief te noemen. Bekijk zijn historie :)
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 10:30:28 #145
16180 crew  CoolGuy
pi_101119442
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat ligt ook aan je houding. Er zijn genoeg lelijke gasten met (mooie) vriendinnen gast. Of dat je nou uitkomt of niet, ze bestaan wel degelijk. Maar jij bent alleen maar aan 't klagen, over hoe moeilijk het is, hoe lastig, hoe vervelend, hoe zielig je bent, etc etc. Als je niet snapt dat vrouwen daar enorm op afknappen, dan isd at inderdaad JOUW probleem ja. Dat kun je niet bij anderen neerleggen.

Dat is wel lekker makkelijk natuurlijk. Je bent blijkbaar niet in staat een vriendin te scoren, en de reden waarom leg je gewoon buiten jezelf. Immers, je kunt er niks aan doen dat je lelijk bent. Naast het feit dat je daar wel degelijke enige invloed op kunt uitoefenen heb je dan voor het grootste gedeelte gelijk. Dan kun je voor altijd blijven roepen dat het niet jouw schuld is, en gewoon achterover leunen en blijven klagen.

Dat is makkelijker dan kijken naar je eigen houding en inzien dat je met jouw houding echt nooit ergens gaat komen. maar dat betekent dat je serieus naar jezelf moet kijken, en dat betekent ook dat je kritisch moet zijn naar jezelf toe, en dat is eng en vervelend. Dan is het prettiger om gewoon iets anders dan jezelf de schuld te geven, nietwaar?

En dat doe je dan, in ieder geval hier op Fok! en vrijwel iedereen die hier een tijdje rondloopt doet :') als 't op jou aankomt. En dan hebben ze je niet gezien, dat is puur op hoe je je opstelt hier. Als je dat in het echte leven ook doet dan moet je toch overeenkomsten zien tussen hoe hier op je gereageerd wordt en hoe irl op je gereageerd wordt.

En wat heeft het je nou opgeleverd? die houding? Hm? In het echte leven niks, en hier op fok ook niks. En dan toch vooral volhouden dat dat verder niks met jouw houding te maken heeft :') succes ermee, je zult 't nodig hebben.
pi_101119500
Ben toch wel benieuwd hoe Schenk eruitziet na al die topics van hem. Misschien kunnen wij hem style-tips geven.
pi_101119506
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe Schenk eruitziet na al die topics van hem. Misschien kunnen wij hem style-tips geven.
Beter geef je hem op voor complete make over :D
pi_101119510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Beter geef je hem op voor complete make over :D
Why?
pi_101119527
@schenk: Ten eerste, laat je niet gek maken. Ten tweede, wat voor acties onderneem je eigelijk om je probleem op te lossen?
pi_101119529
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Why?
Ik had al gezegd, schenk loopt hier al jaren rond. Er is zoveel tijd aan hem besteed met het helpen en keer op keer blijft hij terugkomen en schuift hij alles af op zijn uiterlijk. Het is gewoonweg zonde om er nog tijd in te steken. Deze jongen wil gewoon niet geholpen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')