Je begrijpt me verkeerd. ik schreef wachten op dat ene meisje (elk meisje) voor dat ene moment. Of voor dat ene speciale meisje waar je een oogje op hebt. Of zomaar, maar wel een leuk, meisje dat wel met je zou willen.. Dat je daar wel wat voor doet dus.. Dat is ook al een lijdensweg hoor dat gebeurt niet zo gauw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Snap je nou nog steeds niet dat je met wachten niks bereikt?
Hangt er heel erg van af. Natuurlijk moet je niet gaan zoeken, maar een stapje in de goede richting zetten kan geen kwaad. Zoek een bijbaantje, vrijwilligerswerk, enzovoort. Allemaal bezigheden waarbij je zomaar een leuke meid tegen kan komen die jou ook wil en je niet voor hoeft te betalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wachten op dat ene meisje of stad en land afgaan vóór dat ene meisje of een meisje.. pfoe.. en als je ook niet zo mooi gebekt ben kwa looks... kan je wachten en wachten en wachten op dat ene moment. Ik ken wel voorbeelden van jongens waarvan ik dacht die komen moeilijk aan een vriendin. en toen hadden ze in ene met een meid die er helemaal niet zo slecht uitzag. Maarja het is net de loterij denk ik vaak. heel heel zelden kras je 500 euro.
Wat een dom verhaal, wie heeft het over wanhopig ? Moet je wanhopig zijn om eens in een restaurant te gaat eten, of eens gewoon iets leuks te gaan doen (naar de hoeren dus) ? Mensen die moeite hebben met naar de hoeren gaan of denken dat het slecht is moeten zelf eens leren genieten en geld uit geven aan leuke dingen. Ik het weekend je klem zuipen en dom gewauwel uitslaan accepteer je zeker wel omdat het binnen de algemeen geaccepteerde normen en waarden past ? Ga eens een lekker jointje roken of een wereldreis maken dan gaat die vervelende knoop misschien uit je geest. Hoeren zijn doodnormale mensen die het gezegende beroep hebben dat ze mensen -ook vrouwen- een gelukkig moment kunnen bezorgen door hun lichaam beschikbaar te stellen, een puur zakelijke overeenkomst waar je verder niet over moet gaan zitten tobben. Wat is er zo serieus aan sex ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende: Mensen die hier zeggen 'ga naar de hoeren', aub zeg.
Alsof het een misdrijf is zo lang maagd te zijn. Ik heb meer respect voor mensen die wat langer maagd zijn dan voor diegenen die zo wanhopig graag ontmaagd willen worden. (zó wanhopig dat ze naar de hoeren gaan). Je komt vanzelf wel iemand tegen, vroeg of laat. Wel vind ik dat dit je sociale contacten niet in de weg moet staan, dus zoveel mogelijk met anderen omgaan en niet teveel aan denken. Niemand is geïnteresseerd in je seksleven (of het gebrek daaraan) hoor.
Dat kan wel zijn, maar dat is nog steeds wachten. Je moet die mensen wel zoeken anders zul je ze niet vinden. En als je haar gevonden hebt niet van een afstand wachten omdat je er niet op af durft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. ik schreef wachten op dat ene meisje (elk meisje) voor dat ene moment. Of voor dat ene speciale meisje waar je een oogje op hebt. Of zomaar, maar wel een leuk, meisje dat wel met je zou willen.. Dat je daar wel wat voor doet dus.. Dat is ook al een lijdensweg hoor dat gebeurt niet zo gauw.
Dat is niet 'wachten'. ik beschrijf een jongen die toch konsekwent probeert. En in de praktijk komen jongens nieteens zover, niet de jongens die zo onzeker zijn, dus dat is nog erger. En ja "je moet ook een lot kopen anders win je niks". Dat laatste is natuurlijk sarcastisch bedoeld. Ik ben het er weer wel mee eens dat als je er gemiddeld uitziet als jongen. Je vele malen meer kans hebt en zul je sneller zult slagen. En anders niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar dat is nog steeds wachten. Je moet die mensen wel zoeken anders zul je ze niet vinden. En als je haar gevonden hebt niet van een afstand wachten omdat je er niet op af durft.
Ga TS nou niet aanpraten dat hij ontmaagd moet worden door een hoer. Seks is inderdaad overrated, maar je kan naar de hoeren niet vergelijken met naar een restaurant gaan. Misschien dat jij schijt hebt om te betalen voor liefde, maar zo hoort t niet de eerste keer te gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:10 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Wat een dom verhaal, wie heeft het over wanhopig ? Moet je wanhopig zijn om eens in een restaurant te gaat eten, of eens gewoon iets leuks te gaan doen (naar de hoeren dus) ? Mensen die moeite hebben met naar de hoeren gaan of denken dat het slecht is moeten zelf eens leren genieten en geld uit geven aan leuke dingen. Ik het weekend je klem zuipen en dom gewauwel uitslaan accepteer je zeker wel omdat het binnen de algemeen geaccepteerde normen en waarden past ? Ga eens een lekker jointje roken of een wereldreis maken dan gaat die vervelende knoop misschien uit je geest. Hoeren zijn doodnormale mensen die het gezegende beroep hebben dat ze mensen -ook vrouwen- een gelukkig moment kunnen bezorgen door hun lichaam beschikbaar te stellen, een puur zakelijke overeenkomst waar je verder niet over moet gaan zitten tobben. Wat is er zo serieus aan sex ?
Wie heeft het hier over liefde ? We hebben het over sex, niet over liefde. Neuken met een hoer (of je vriendin) is consumeren net als eten in een restaurant of je lekker laten masseren al dan niet met even aftrekken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:34 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ga TS nou niet aanpraten dat hij ontmaagd moet worden door een hoer. Seks is inderdaad overrated, maar je kan naar de hoeren niet vergelijken met naar een restaurant gaan. Misschien dat jij schijt hebt om te betalen voor liefde, maar zo hoort t niet
Appels met peren vergelijken inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:34 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ga TS nou niet aanpraten dat hij ontmaagd moet worden door een hoer. Seks is inderdaad overrated, maar je kan naar de hoeren niet vergelijken met naar een restaurant gaan. Misschien dat jij schijt hebt om te betalen voor liefde, maar zo hoort t niet de eerste keer te gaan
Hoer consumerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:38 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over liefde ? We hebben het over sex, niet over liefde. Neuken met een hoer (of je vriendin) is consumeren net als eten in een restaurant of je lekker laten masseren al dan niet met even aftrekken.
Nee ik heb geen vast abonnement, ik heb wel een hoerentent gehad dus spreek uit ervaring en heb geen kleinburgerlijke vooroordelen. Hoer en getrouwde huisvrouw liggen echt heel dicht bij elkaar, geloof me.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken inderdaad.
Heeft vast een abonnement op de hoeren en probeert het nu goed te praten.
Alsof het uit een boek komt zo correctquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:43 schreef patb91 het volgende:
[..]
Hoer consumerenSorry maar ik vind dat heel anders dan uit eten gaan.
De eerste keer sex is anders dan neuken. Neuken is iets als je ervaren bent en het elke week wel 1 of 2 keer doet, de eerste keer vind ik heel anders en dat moet naar mijn mening niet gebeuren bij een hoer maar met liefde
Onderneem wat.. Ga de kroeg in, word lid van een vereniging, zodat je behalve dat je mensen ontmoet ook wat te vertellen hebt, volg een cursus sociale vaardigheid ofzoiets, of in lichaamstaal, toneel, word lid van een datingsite, of een activiteitensite voor alleengaanden, ga eens alleen op reis en doe wat levenservaring op, maak plezier.. naarmate je meer mensen leert kennen en er makkelijker mee omgaat, vergroot je ook je kansen op een relatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef milliondollarbill het volgende:
Er hangt een soort taboe om heen maar ik ben dus nog maagd op me 26e. Het gaat er niet om waardoor dat komt maar vooral de impact die het heeft in de omgang met andere mensen.
Zo ga ik liever niet te veel met andere mensen om alleen maar omdat ze mogelijk er achter kunnen komen dat ik nog maagd ben.
Vooral tijdens gesprekken of grappen over seks voel ik de grond on me voeten weg zakken.
Ook raak ik lichtelijk in paniek tijdens zulke opmerkingen en situaties, alsof het van me gezicht af te lezen is. Zelf mannelijke vriendschappelijke contacten ga ik uit de weg, alsof ik ze niet meer onder ogen durf te komen voordat "het" eens gebeurt is. Ik voel me geen echte man op deze manier.
Ik denk ook dat des te ouder ik wordt des te moeilijker ik het mezelf maak. Zijn er nog meer 25+ maagden op fok? Hoe gaan jullie ermee om?
Ja maar dat is niet voor iedereen weggelegd. En ondertussen stijgt wel die drang tot sex. ik denk niet dat je weet hoe erg de behoefte wordt als je zelf al met zeg 18 jaar lekker en leuk heb mogen vozen met een chick van dezelfde leeftijd. Dat lijkt mij inderdaad een leuke ervaring. Maar niet voor iedereen weggelegd. Met 25-30 niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:43 schreef patb91 het volgende:
[..]
De eerste keer sex is anders dan neuken. Neuken is iets als je ervaren bent en het elke week wel 1 of 2 keer doet, de eerste keer vind ik heel anders en dat moet naar mijn mening niet gebeuren bij een hoer maar met liefde
Heel begrijpelijk, natuurlijk verwacht men dat je op zon leeftijd wel wat ervaring hebt opgedaan door de jaren heen, maar om nou je ervaring op te doen bij een hoer? Nee dankje, ik denk dat over het algemeen met een hoer anders wordt geneukt dan met je lover.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet voor iedereen weggelegd. En ondertussen stijgt wel die drang tot sex. ik denk niet dat je weet hoe erg de behoefte wordt als je zelf al met zeg 18 jaar lekker en leuk heb mogen vozen met een chick van dezelfde leeftijd. Dat lijkt mij inderdaad een leuke ervaring. Maar niet voor iedereen weggelegd. Met 25-30 niet meer.
Dat is wél voor iedereen weg gelegd. Er zijn alleen mensen die dénken dat het voor hun niet is weg gelegd. Jij bent zo verwrongen in je hoofd dat dat een veel groter probleem is dan je vermeende uiterlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet voor iedereen weggelegd. En ondertussen stijgt wel die drang tot sex. ik denk niet dat je weet hoe erg de behoefte wordt als je zelf al met zeg 18 jaar lekker en leuk heb mogen vozen met een chick van dezelfde leeftijd. Dat lijkt mij inderdaad een leuke ervaring. Maar niet voor iedereen weggelegd. Met 25-30 niet meer.
Als je niet lelijk bent zit het inderdaad tussen je oren en ligt het aan je houding. Maar onzekerheid en alles wat daarbij komt kijken wordt sterk onderschat lees ik weer. het is nog niet makkelijk. Ikzelf heb estethische problemen én onzekerheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is wél voor iedereen weg gelegd. Er zijn alleen mensen die dénken dat het voor hun niet is weg gelegd. Jij bent zo verwrongen in je hoofd dat dat een veel groter probleem is dan je vermeende uiterlijk.
De eerste keer sex was toch toen TS zich als puber lag af te trekken ? Sex is gewoon sex, met jezelf of met een ander of met een groep of desnoods met een dier, maar volgens mij is het vooral de intimiteit met een ander persoon wat zo spannend is. Ik denk voor de eerste keer ga voor de sex eens van lekker bil tegen betaling, dan vallen er gelijk een hoop spanning weg, weet je gelijk dat sex niet bijzonder is, en daarna is het misschien wel makkelijker om een echt leuk meisje aan te spreken, die je dan bovendien niet lastig hoeft te vallen met 'je probleem' en je samen gewoon van ongefrustreerde liefde kunt genieten. En de rest komt later wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:43 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ah, wat een verheldering, natuurlijk moet je het wel normaal vinden als je er zelf 'inzit'. Ik begon me al zorgen te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:46 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Nee ik heb geen vast abonnement, ik heb wel een hoerentent gehad dus spreek uit ervaring en heb geen kleinburgerlijke vooroordelen. Hoer en getrouwde huisvrouw liggen echt heel dicht bij elkaar, geloof me.
Dit dus. Ontmaagding wil je toch niet delen met een vieze del?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die hier zeggen 'ga naar de hoeren', aub zeg.
Alsof het een misdrijf is zo lang maagd te zijn. Ik heb meer respect voor mensen die wat langer maagd zijn dan voor diegenen die zo wanhopig graag ontmaagd willen worden. (zó wanhopig dat ze naar de hoeren gaan). Je komt vanzelf wel iemand tegen, vroeg of laat. Wel vind ik dat dit je sociale contacten niet in de weg moet staan, dus zoveel mogelijk met anderen omgaan en niet teveel aan denken. Niemand is geïnteresseerd in je seksleven (of het gebrek daaraan) hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |