Dat dus. Je kan jezelf wel druk gaan lopen maken dat je nog maagd bent, maar daardoor vergooi je je eigen kansen. Gewoon accepteren dat je nog maagd bent en lekker genieten van t leven. En je zal zien dat er vanzelf wel iemand je pad kruist waar t mee kliktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef meinerd het volgende:
Let it go, en voor je t weet komt er iemand op je pad.
Persies. Ik moet er ook niet aan denken dat ik met men hoofd tussen de benen zit van een meisje dat ik niet ken of geen band mee heb. Ja ik weet het, ouderwets he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:00 schreef Suncatcher het volgende:
Sex is overrated. Geloof me : buiten het feit dat klaarkomen lekker is, is het geen bal aan. Het is fijn als je verliefd op iemand bent maar voor de rest..
Mensen die van zoiets in levensdoel maken, zucht.
Dit dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:00 schreef Suncatcher het volgende:
Sex is overrated. Geloof me : buiten het feit dat klaarkomen lekker is, is het geen bal aan. Het is fijn als je verliefd op iemand bent maar voor de rest..
Mensen die van zoiets in levensdoel maken, zucht.
marrokaanse kipquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die hier zeggen 'ga naar de hoeren', aub zeg.
Alsof het een misdrijf is zo lang maagd te zijn. Ik heb meer respect voor mensen die wat langer maagd zijn dan voor diegenen die zo wanhopig graag ontmaagd willen worden. (zó wanhopig dat ze naar de hoeren gaan). Je komt vanzelf wel iemand tegen, vroeg of laat. Wel vind ik dat dit je sociale contacten niet in de weg moet staan, dus zoveel mogelijk met anderen omgaan en niet teveel aan denken. Niemand is geïnteresseerd in je seksleven (of het gebrek daaraan) hoor.
20 minuten is gewoon té kort voor een eerste keer. En je betaalt er vrij veel voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:35 schreef 2xuq773pps het volgende:
ga naar de hoeren serieus dude het heeft mij echt goed geholpen
Dat. Hoewel je de eerste keer wellicht niet zo lang volhoudtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
20 minuten is gewoon té kort voor een eerste keer. En je betaalt er vrij veel voor.
Het overkomt veel jongens hoor. Ken zo een paar voorbeelden die met 18 jaar naar eigen zeggen niet meer konden wachten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:12 schreef patb91 het volgende:
[..]
Dat. Hoewel je de eerste keer wellicht niet zo lang volhoudt![]()
Alsnog. TS heeft het probleem dat als zijn vrienden praten over seks, de grond onder zijn voeten wegzakt van schaamte omdat hij nog maagd is. Nou, eerlijk gezegd, als je naar de hoeren gaat en daar ontmaagd wordt, denk even na hoe dat overkomt. Ik denk niet dat dat de situatie verbeterd, maar alleen maar slechter maakt. Ontmaagd door een hoer, hou toch op...
Tuurlijk wordt je na een poosje hopeloos, maar ik vind dat echt het slechtste wat je kan doen om je maagdelijk aan een hoer te geven die 10x per dag wordt geneukt, waarbij geen liefde zit en je trouwens ook nog is voor moet betalen. Je eerste keer hoort toch speciaal te zijn of zie ik dat fout?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het overkomt veel jongens hoor. Ken zo een paar voorbeelden die met 18 jaar naar eigen zeggen niet meer konden wachten.
Maar wachten op dat ene meisje of stad en land afgaan vóór dat ene meisje of een meisje.. pfoe.. en als je ook niet zo mooi gebekt ben kwa looks... kan je wachten en wachten en wachten op dat ene moment. Ik ken wel voorbeelden van jongens waarvan ik dacht die komen moeilijk aan een vriendin. en toen hadden ze in ene met een meid die er helemaal niet zo slecht uitzag. Maarja het is net de loterij denk ik vaak. heel heel zelden kras je 500 euro.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:43 schreef patb91 het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt je na een poosje hopeloos, maar ik vind dat echt het slechtste wat je kan doen om je maagdelijk aan een hoer te geven die 10x per dag wordt geneukt, waarbij geen liefde zit en je trouwens ook nog is voor moet betalen. Je eerste keer hoort toch speciaal te zijn of zie ik dat fout?
Naar de hoeren staat voor jij gelijk aan geen zelfrespect, sorry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:17 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
marrokaanse kip![]()
.....sommige mensen moeten hun behoeften kwijt vandaar de hoeren daar is niks mis mee
![]()
Snap je nou nog steeds niet dat je met wachten niks bereikt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wachten op dat ene meisje of stad en land afgaan vóór dat ene meisje of een meisje.. pfoe.. en als je ook niet zo mooi gebekt ben kwa looks... kan je wachten en wachten en wachten op dat ene moment. Ik ken wel voorbeelden van jongens waarvan ik dacht die komen moeilijk aan een vriendin en toen hadden ze ine ene met een meid die er helemaal niet zo slecht uitzag. Maarja het is net de loterij denk ik vaak. heel heel zelden kras je 500 euro.
True, je krijgt haar niet zomaar in je schoot geworpen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Snap je nou nog steeds niet dat je met wachten niks bereikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |