Precies, niet te moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef ukker het volgende:
Als je er echt zo mee zit, ga een keer naar de hoeren.
Gewoon een combinatie van haast en een slecht korte termijn geheugen, dan moet je wel iedere 5 seconden vragen hoe laat het is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Doodloper het volgende:
Let er gewoon niet op.
Als je telkens in gesprekken denkt "niets over seks vragen!" of als je 2 mensen hand in hand ziet lopen denkt "had ik dat maar..." dan wordt het ook niks.
Laat het gaan, let er niet zo op en laat het ook niet je doel worden.
Als je te weinig zelfvertrouwen hebt en het uberhaupt al eng vindt om met vrouwen te praten dan ga je gewoon een keer een uurtje naar de stad en ga je random aan vrouwen vragen hoe laat het is. Wel zorgen dat ze niet zien dat je het aan iedereen vraagt, want dat komt best wel raar over..
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Doodloper het volgende:
Als je te weinig zelfvertrouwen hebt en het uberhaupt al eng vindt om met vrouwen te praten dan ga je gewoon een keer een uurtje naar de stad en ga je random aan vrouwen vragen hoe laat het is. Wel zorgen dat ze niet zien dat je het aan iedereen vraagt, want dat komt best wel raar over..
Was het niet zo dat als je eenmaal faalt dat vrouwen het dan telepathisch doorseinen aan alle andere vrouwen op de wereld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Kabolter het volgende:
Je hoeft hem niet te beantwoorden hoor. Maar wat ik mij altijd afvraag: ben je op dat gebied ook zo gericht op falen? Want wat mij altijd opvalt is dat de meeste maagden (en nu zal ik wel alle uitzonderingen te horen krijgen) nogal faalgericht zijn.
Terwijl dat van de gekke is, want verpruts je het bij één vrouw dan lopen er nog minimaal 1 miljard legale vrouwen rond.
Als ik jou was zou ik gewoon proberen om de tijd die je nu al gereserveerd hebt te besteden aan zo vaak mogelijk op je bek te gaan. Gewoon 3 maanden lang zo weinig mogelijk waarde hechten aan je 'eer' en blijven vallen.
Want iedereen kan nu wel dingen tegen je zeggen. Maar als je deze tab sluit dan ga je jezelf toch weer helemaal gek praten.
Naar mijn weten komt het alleen in de Tina te staan. Maar dat lijstje zorgde voor een vicieuze cirkel en dus voor een herhaling. Waardoor de Tina nu zelfs wordt opgeheven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:31 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Was het niet zo dat als je eenmaal faalt dat vrouwen het dan telepathisch doorseinen aan alle andere vrouwen op de wereld?
Het is niet een kwestie van bang zijn om te falen. Ik heb tot nu toe wat psychische problemen gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Kabolter het volgende:
Je hoeft hem niet te beantwoorden hoor. Maar wat ik mij altijd afvraag: ben je op dat gebied ook zo gericht op falen? Want wat mij altijd opvalt is dat de meeste maagden (en nu zal ik wel alle uitzonderingen te horen krijgen) nogal faalgericht zijn. Het is geen proefwerk waarbij de foute antwoorden tellen en het cijfer bepalen.
Terwijl dat van de gekke is, want verpruts je het bij één vrouw dan lopen er nog minimaal 1 miljard legale vrouwen rond.
Als ik jou was zou ik gewoon proberen om de tijd die je nu al gereserveerd hebt te besteden aan zo vaak mogelijk op je bek te gaan. Gewoon 3 maanden lang zo weinig mogelijk waarde hechten aan je 'eer' en blijven vallen.
Want iedereen kan nu wel dingen tegen je zeggen. Maar als je deze tab sluit dan ga je jezelf toch weer helemaal gek praten.
Dat is nou zo een voorbeeld dat mij teleurgesteld doet zijn in de norm van de mens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef mikemareen het volgende:
Afgang zeg.
Versier eens een chickie (hoeft niet perse knap) en zorg dat ze een vriendinnetje/scharreltje van je wordt.
Lekker oefenen en op zoek naar een leuker exemplaar!
Ik merk dat je er niet graag over wilt praten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van bang zijn om te falen. Ik heb tot nu toe wat psychische problemen gehad.
Je moet ergens beginnen om ervaring op te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Dat is nou zo een voorbeeld dat mij teleurgesteld doet zijn in de norm van de mens.
Ja, maar het is een erg negatief begin die veel kwaad bloed zet, doe dat op grote schaal en mannen en vrouwen gaan elkaar haten, en worden wantrouwig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen om ervaring op te doen
Volgens mij begint vrijwel niemand direct met de liefde van z'n leven. Iedereen zal sex willen ontdekken op een bepaalde leeftijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Ja, maar het is een erg negatief begin die veel kwaad bloed zet, doe dat op grote schaal en mannen en vrouwen gaan elkaar haten, en worden wantrouwig.
Mensen verneuken de maatschappij door hun smerige eigenbelang voor te zetten op de waardigheid van een ander.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Blegh, haar kut rook gewoon naar zure zult.
Zeg niet dat je erbij moet blijven, maar opzettelijk iemand nemen om weer te dumpen is toch echt de oorzaak van al het wantrouwen op de markt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Volgens mij begint vrijwel niemand direct met de liefde van z'n leven. Iedereen zal sex willen ontdekken op een bepaalde leeftijd.
Ik zou er toch niet aan moeten denken dat ik met m'n eerste neukertje een langdurige relatie zou hebben gehad.
Ik heb niet verder gelezen; my thoughts exactly. Maar gaat het niet meer om het idee dat je nog nooit een relatie hebt gehad?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:21 schreef ukker het volgende:
Als je er echt zo mee zit, ga een keer naar de hoeren.
Ik vind dat niet. Maar goed, ik heb dan ook nogal wat bedpartners versleten en ik persoonlijk zou echt niet de moeite meer nemen om een kerel te ontmaagden en alles te leren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef Knavia het volgende:
Ik zou het aandoenlijk vinden, als ik merkte/te horen kreeg dat een jongen nog maagd zou zijn. Leuke ontdekkingstochten in het vooruitzicht. En ik denk dat er nog veel meer vrouwen zo denken. Dus dat je nog nooit sex heb gehad, zal absoluut niet een probleem zijn. Maar als de oorzaak een gebrek aan zelfvertrouwen is, dan wordt het anders. Niets zo vermoeiend als een jongen die je de hele tijd in z'n eigenwaarde moet bevestigen, of die geen mening heeft omdat ie niks durft te zeggen. Vind ik.
Gelukkig ben je niet de echte sevenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind dat niet. Maar goed, ik heb dan ook nogal wat bedpartners versleten en ik persoonlijk zou echt niet de moeite meer nemen om een kerel te ontmaagden en alles te leren.
Die scene met Harry Kimquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:35 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet de echte seven
Die zou niet zo lui zijn
Maar ja, het is geen wetenschap ofzo, tis makkelijker dan fietsen.
quote:
Nee dat is goed voor je zelfvertrouwenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:40 schreef Seven. het volgende:
En even serieus: seksen is niet makkelijker dan fietsen.. Pas na jaren ervaring word je er echt goed in en TS moet rekening houden met het feit dat hij op zijn vrouwelijke leeftijdsgenoten een achterstand heeft
, no offence. Ik zou zeggen, paar keer naar de hoeren en een jong vriendinnetje, dan is er niets aan de hand.
Mwah, jij hebt vast slechte bedpartners gehad, die deden er vast ook lang over om van hun zijwieltjes af te komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die scene met Harry Kim
En even serieus: seksen is niet makkelijker dan fietsen.. Pas na jaren ervaring word je er echt goed in en TS moet rekening houden met het feit dat hij op zijn vrouwelijke leeftijdsgenoten een achterstand heeft
, no offence. Ik zou zeggen, paar keer naar de hoeren en een jong vriendinnetje, dan is er niets aan de hand.
Het is ook niet alsof piemel erin en stoten genoeg is voor iedereen hoor. De beste seks heb je toch met iemand waar je al een tijdje mee sekst. Dan leer je elkaar beter kennen en wat de ander lekker vind, klinkt misschien logisch en cliché maar het is wel zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Mwah, jij hebt vast slechte bedpartners gehad, die deden er vast ook lang over om van hun zijwieltjes af te komen.
Gewoon niet naar seven luisteren, het is echt net fietsen.
Uiteraard, maar dat is net zo simpel als de 1 wel leuk vinden en de ander niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof piemel erin en stoten genoeg is voor iedereen hoor. De beste seks heb je toch met iemand waar je al een tijdje mee sekst. Dan leer je elkaar beter kennen en wat de ander lekker vind, klinkt misschien logisch en cliché maar het is wel zo.
Heb vaak zat gehad dat wat de ene geweldig vond, de ander niks vond.
Mijn eerste 4 bedpartners waren niet zo fantastisch nee, zeg ik eerlijk. Bij nummer 5 had ik prijs en daarna nog een paar keer pech gehad met onervaren mannen of totaal uiteenlopende wensen. Maar leren neuken is NIET zo simpel als leren fietsen. Fietsten is balans houden en leren trappen. Bij seks komt VEEL meer kijken qua techniek, inleving/invoeling en ervaring. Iedereen die dit bagatelliseert is zélf onervaren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:47 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Mwah, jij hebt vast slechte bedpartners gehad, die deden er vast ook lang over om van hun zijwieltjes af te komen.
Gewoon niet naar seven luisteren, het is echt net fietsen.
Ja hey, ik zeg waarop het staat. Ik zeg er eerlijk bij: ik heb het dubbele aantal bedpartners gehad dan mijn vrouwelijke leeftijdsgenoten (al zullen die altijd netjes een getal onder 10 noemen), dus mijn mening is niet representatief. Zoals gezegd, hoeren en jong vriendinnetje. Er zijn duizenden kerels die naar de hoeren gaan en TS is echt niet de enige maagd van 26. Maar de meeste van zijn vrouwelijke leeftijdsgenoten hebben ook al ruime ervaring en dus heeft TS iets in te halen. Jongere meisjes zijn gewoon eerder tevreden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee dat is goed voor je zelfvertrouwen
Nee, dit is goed voor zijn zelfvertrouwenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook je naam echt eer aan doen zo héMaarja, ik snap eerlijk gezegd niet hoe je het voor elkaar krijgt dan nog maagd te zijn. Zelfs als je heeeeeeel lelijk en asociaal bent moet het voor je 26e toch wel een keer gelukt zijn? Neem aan tenminste dat net als bij iedere puber het bij jou is gaan kriebelen en je op zoek bent gegaan.
Er loopt een hoop wanhopigs rond hoor.
Altijd beter dan niets doen. TS heeft de voorgaande 26 jaar om wat voor een reden dan ook niets gedaan , en wil zijn achterstand inhalen. Dan heeft ie voorlopig niets met leeftijdsgenoten iets te makken, maar is hij beter af als hij het bij jongere meiden iets gaat proberen. Dan heeft ie een aantal voordelen zoals: levenservaring, geld en een iets volwassener uitelijk/karakter dan de jochies waartegen hij op moet boksen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef shifto het volgende:
Nee dat is goed voor je zelfvertrouwen
Juist, jij snapt het en weet ook nog eens de voordelen voor TS op te sommen (waar ik eerder de negatieve benadering kies, sorry TS...)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:09 schreef Shodan het volgende:
[..]
Altijd beter dan niets doen. TS heeft de voorgaande 26 jaar om wat voor een reden dan ook niets gedaan , en wil zijn achterstand inhalen. Dan heeft ie voorlopig niets met leeftijdsgenoten iets te makken, maar is hij beter af als hij het bij jongere meiden iets gaat proberen. Dan heeft ie een aantal voordelen zoals: levenservaring, geld en een iets volwassener uitelijk/karakter dan de jochies waartegen hij op moet boksen.
Dat kan je tot je 30é (tot wanneer je niet meer jaren jonger wordt geschat) prima volhouden.
Bah. Ik ben wel van mening dat de eerste keer bijzonder moet zijn, iemand waarbij je je op je gemak voelt en die je aantrekkelijk vindt (al hoeft het geen supermodel te zijn). Iemand waarbij je al niet bang bent om toe te geven dat je weinig of geen ervaring hebt. Want iemand met wie je niet zo'n band hebt, ga je hoe dan ook teleurstellen met je eigen kwaliteiten omdat je op je natte sokken al aanvoelt dat je zelfs geen kans krijgt om op seksueel gebied een band op te bouwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Volgens mij begint vrijwel niemand direct met de liefde van z'n leven. Iedereen zal sex willen ontdekken op een bepaalde leeftijd.
Ik zou er toch niet aan moeten denken dat ik met m'n eerste neukertje een langdurige relatie zou hebben gehad.
En dat zie jij bij een hoer dus wel gebeuren?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bah. Ik ben wel van mening dat de eerste keer bijzonder moet zijn, iemand waarbij je je op je gemak voelt en die je aantrekkelijk vindt (al hoeft het geen supermodel te zijn). Iemand waarbij je al niet bang bent om toe te geven dat je weinig of geen ervaring hebt. Want iemand met wie je niet zo'n band hebt, ga je hoe dan ook teleurstellen met je eigen kwaliteiten omdat je op je natte sokken al aanvoelt dat je zelfs geen kans krijgt om op seksueel gebied een band op te bouwen.
Ghe, jij weet blijkbaar dondersgoed hoe het er daar aan toe gaat. Slecht advies voor de TS, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:20 schreef oink_oink het volgende:
Avondje naar een gay bar een optie ?
Een seksuele band kun je mijns insziens wel degelijk met een hoer opbouwen. En bij sommige mensen kun je je direct op je gemak voelen en dergelijke dingen open bespreken, dat kan óók met een prostituee. Kwestie van een keer of 5 tot 10 terug te komen en zo nu en dan ook eens een woord met haar wisselen. Het blijven nog altijd mensen die je eerlijk antwoord kunnen geven over wat zij lekker vinden bijvoorbeeld. Alleen de gemiddelde vent gaat naar de hoeren voor enkel zijn eigen plezier, dat wil niet zeggen dat je van een hoer niet kunt leren neuken. Evengoed, er zijn genoeg meisjes van begin 20 die maagd zijn en met wie TS het samen kan ontdekken, in mijn optiek de ideale oplossing hiervoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:22 schreef shifto het volgende:
[..]
En dat zie jij bij een hoer dus wel gebeuren?Ik niet dus. Daar kun je gewoon niet terecht als maagd, en tevens nog een goede 1e keer verwachten! Eensch?
Goede sex is inderdaad anders dan sex. Maar goede sex vind je niet overal, laat staan makkelijk. Goede sex is een mening en een gevoel. Ik denk dat als je naar de hoeren gaat, vooral de 1e keer, je een zwaar vertekend beeld krijgt over hoe en wat. En dat zijn eyeopener dan pas jaren later zal komen en het dan pas duidelijk zal zijn wat goede sex is.. Er is vast wel een dekseltje voor op zijn potje zonder ervoor naar de hoeren te hoeven. Ik zou er bijvoorbeeld niet perse mee stoppen als een meisje maagd zou zijn, maar het fijn vinden is anders.
Ik denk dat dit een beetje far-fetched is voor TS, hij moet uberhaubt iemand leren vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:26 schreef Seven. het volgende:
Probleem is alleen.. hoe vind je een meisje met weinig ervaring want er zijn voor alle 20-jarige maagden ook 20-jarige zaadgeile sloeries. Ikzelf werd er pas 1 toen ik 22 was.
TS, op welk type meisje laat jij je oog momenteel doorgaans vallen? Want met een beetje wijsheid en verstand kun je wel aardig inschatten hoe ervaren een meisje is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een beetje far-fetched is voor TS, hij moet uberhaubt iemand leren vinden
Dat dus. Je kan jezelf wel druk gaan lopen maken dat je nog maagd bent, maar daardoor vergooi je je eigen kansen. Gewoon accepteren dat je nog maagd bent en lekker genieten van t leven. En je zal zien dat er vanzelf wel iemand je pad kruist waar t mee kliktquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:46 schreef meinerd het volgende:
Let it go, en voor je t weet komt er iemand op je pad.
Persies. Ik moet er ook niet aan denken dat ik met men hoofd tussen de benen zit van een meisje dat ik niet ken of geen band mee heb. Ja ik weet het, ouderwets he?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:00 schreef Suncatcher het volgende:
Sex is overrated. Geloof me : buiten het feit dat klaarkomen lekker is, is het geen bal aan. Het is fijn als je verliefd op iemand bent maar voor de rest..
Mensen die van zoiets in levensdoel maken, zucht.
Dit dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:00 schreef Suncatcher het volgende:
Sex is overrated. Geloof me : buiten het feit dat klaarkomen lekker is, is het geen bal aan. Het is fijn als je verliefd op iemand bent maar voor de rest..
Mensen die van zoiets in levensdoel maken, zucht.
marrokaanse kipquote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die hier zeggen 'ga naar de hoeren', aub zeg.
Alsof het een misdrijf is zo lang maagd te zijn. Ik heb meer respect voor mensen die wat langer maagd zijn dan voor diegenen die zo wanhopig graag ontmaagd willen worden. (zó wanhopig dat ze naar de hoeren gaan). Je komt vanzelf wel iemand tegen, vroeg of laat. Wel vind ik dat dit je sociale contacten niet in de weg moet staan, dus zoveel mogelijk met anderen omgaan en niet teveel aan denken. Niemand is geïnteresseerd in je seksleven (of het gebrek daaraan) hoor.
20 minuten is gewoon té kort voor een eerste keer. En je betaalt er vrij veel voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:35 schreef 2xuq773pps het volgende:
ga naar de hoeren serieus dude het heeft mij echt goed geholpen
Dat. Hoewel je de eerste keer wellicht niet zo lang volhoudtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
20 minuten is gewoon té kort voor een eerste keer. En je betaalt er vrij veel voor.
Het overkomt veel jongens hoor. Ken zo een paar voorbeelden die met 18 jaar naar eigen zeggen niet meer konden wachten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:12 schreef patb91 het volgende:
[..]
Dat. Hoewel je de eerste keer wellicht niet zo lang volhoudt![]()
Alsnog. TS heeft het probleem dat als zijn vrienden praten over seks, de grond onder zijn voeten wegzakt van schaamte omdat hij nog maagd is. Nou, eerlijk gezegd, als je naar de hoeren gaat en daar ontmaagd wordt, denk even na hoe dat overkomt. Ik denk niet dat dat de situatie verbeterd, maar alleen maar slechter maakt. Ontmaagd door een hoer, hou toch op...
Tuurlijk wordt je na een poosje hopeloos, maar ik vind dat echt het slechtste wat je kan doen om je maagdelijk aan een hoer te geven die 10x per dag wordt geneukt, waarbij geen liefde zit en je trouwens ook nog is voor moet betalen. Je eerste keer hoort toch speciaal te zijn of zie ik dat fout?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het overkomt veel jongens hoor. Ken zo een paar voorbeelden die met 18 jaar naar eigen zeggen niet meer konden wachten.
Maar wachten op dat ene meisje of stad en land afgaan vóór dat ene meisje of een meisje.. pfoe.. en als je ook niet zo mooi gebekt ben kwa looks... kan je wachten en wachten en wachten op dat ene moment. Ik ken wel voorbeelden van jongens waarvan ik dacht die komen moeilijk aan een vriendin. en toen hadden ze in ene met een meid die er helemaal niet zo slecht uitzag. Maarja het is net de loterij denk ik vaak. heel heel zelden kras je 500 euro.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:43 schreef patb91 het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt je na een poosje hopeloos, maar ik vind dat echt het slechtste wat je kan doen om je maagdelijk aan een hoer te geven die 10x per dag wordt geneukt, waarbij geen liefde zit en je trouwens ook nog is voor moet betalen. Je eerste keer hoort toch speciaal te zijn of zie ik dat fout?
Naar de hoeren staat voor jij gelijk aan geen zelfrespect, sorry.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 05:17 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
marrokaanse kip![]()
.....sommige mensen moeten hun behoeften kwijt vandaar de hoeren daar is niks mis mee
![]()
Snap je nou nog steeds niet dat je met wachten niks bereikt?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wachten op dat ene meisje of stad en land afgaan vóór dat ene meisje of een meisje.. pfoe.. en als je ook niet zo mooi gebekt ben kwa looks... kan je wachten en wachten en wachten op dat ene moment. Ik ken wel voorbeelden van jongens waarvan ik dacht die komen moeilijk aan een vriendin en toen hadden ze ine ene met een meid die er helemaal niet zo slecht uitzag. Maarja het is net de loterij denk ik vaak. heel heel zelden kras je 500 euro.
True, je krijgt haar niet zomaar in je schoot geworpen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Snap je nou nog steeds niet dat je met wachten niks bereikt?
Je begrijpt me verkeerd. ik schreef wachten op dat ene meisje (elk meisje) voor dat ene moment. Of voor dat ene speciale meisje waar je een oogje op hebt. Of zomaar, maar wel een leuk, meisje dat wel met je zou willen.. Dat je daar wel wat voor doet dus.. Dat is ook al een lijdensweg hoor dat gebeurt niet zo gauw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Snap je nou nog steeds niet dat je met wachten niks bereikt?
Hangt er heel erg van af. Natuurlijk moet je niet gaan zoeken, maar een stapje in de goede richting zetten kan geen kwaad. Zoek een bijbaantje, vrijwilligerswerk, enzovoort. Allemaal bezigheden waarbij je zomaar een leuke meid tegen kan komen die jou ook wil en je niet voor hoeft te betalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wachten op dat ene meisje of stad en land afgaan vóór dat ene meisje of een meisje.. pfoe.. en als je ook niet zo mooi gebekt ben kwa looks... kan je wachten en wachten en wachten op dat ene moment. Ik ken wel voorbeelden van jongens waarvan ik dacht die komen moeilijk aan een vriendin. en toen hadden ze in ene met een meid die er helemaal niet zo slecht uitzag. Maarja het is net de loterij denk ik vaak. heel heel zelden kras je 500 euro.
Wat een dom verhaal, wie heeft het over wanhopig ? Moet je wanhopig zijn om eens in een restaurant te gaat eten, of eens gewoon iets leuks te gaan doen (naar de hoeren dus) ? Mensen die moeite hebben met naar de hoeren gaan of denken dat het slecht is moeten zelf eens leren genieten en geld uit geven aan leuke dingen. Ik het weekend je klem zuipen en dom gewauwel uitslaan accepteer je zeker wel omdat het binnen de algemeen geaccepteerde normen en waarden past ? Ga eens een lekker jointje roken of een wereldreis maken dan gaat die vervelende knoop misschien uit je geest. Hoeren zijn doodnormale mensen die het gezegende beroep hebben dat ze mensen -ook vrouwen- een gelukkig moment kunnen bezorgen door hun lichaam beschikbaar te stellen, een puur zakelijke overeenkomst waar je verder niet over moet gaan zitten tobben. Wat is er zo serieus aan sex ?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende: Mensen die hier zeggen 'ga naar de hoeren', aub zeg.
Alsof het een misdrijf is zo lang maagd te zijn. Ik heb meer respect voor mensen die wat langer maagd zijn dan voor diegenen die zo wanhopig graag ontmaagd willen worden. (zó wanhopig dat ze naar de hoeren gaan). Je komt vanzelf wel iemand tegen, vroeg of laat. Wel vind ik dat dit je sociale contacten niet in de weg moet staan, dus zoveel mogelijk met anderen omgaan en niet teveel aan denken. Niemand is geïnteresseerd in je seksleven (of het gebrek daaraan) hoor.
Dat kan wel zijn, maar dat is nog steeds wachten. Je moet die mensen wel zoeken anders zul je ze niet vinden. En als je haar gevonden hebt niet van een afstand wachten omdat je er niet op af durft.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. ik schreef wachten op dat ene meisje (elk meisje) voor dat ene moment. Of voor dat ene speciale meisje waar je een oogje op hebt. Of zomaar, maar wel een leuk, meisje dat wel met je zou willen.. Dat je daar wel wat voor doet dus.. Dat is ook al een lijdensweg hoor dat gebeurt niet zo gauw.
Dat is niet 'wachten'. ik beschrijf een jongen die toch konsekwent probeert. En in de praktijk komen jongens nieteens zover, niet de jongens die zo onzeker zijn, dus dat is nog erger. En ja "je moet ook een lot kopen anders win je niks". Dat laatste is natuurlijk sarcastisch bedoeld. Ik ben het er weer wel mee eens dat als je er gemiddeld uitziet als jongen. Je vele malen meer kans hebt en zul je sneller zult slagen. En anders niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar dat is nog steeds wachten. Je moet die mensen wel zoeken anders zul je ze niet vinden. En als je haar gevonden hebt niet van een afstand wachten omdat je er niet op af durft.
Ga TS nou niet aanpraten dat hij ontmaagd moet worden door een hoer. Seks is inderdaad overrated, maar je kan naar de hoeren niet vergelijken met naar een restaurant gaan. Misschien dat jij schijt hebt om te betalen voor liefde, maar zo hoort t niet de eerste keer te gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:10 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Wat een dom verhaal, wie heeft het over wanhopig ? Moet je wanhopig zijn om eens in een restaurant te gaat eten, of eens gewoon iets leuks te gaan doen (naar de hoeren dus) ? Mensen die moeite hebben met naar de hoeren gaan of denken dat het slecht is moeten zelf eens leren genieten en geld uit geven aan leuke dingen. Ik het weekend je klem zuipen en dom gewauwel uitslaan accepteer je zeker wel omdat het binnen de algemeen geaccepteerde normen en waarden past ? Ga eens een lekker jointje roken of een wereldreis maken dan gaat die vervelende knoop misschien uit je geest. Hoeren zijn doodnormale mensen die het gezegende beroep hebben dat ze mensen -ook vrouwen- een gelukkig moment kunnen bezorgen door hun lichaam beschikbaar te stellen, een puur zakelijke overeenkomst waar je verder niet over moet gaan zitten tobben. Wat is er zo serieus aan sex ?
Wie heeft het hier over liefde ? We hebben het over sex, niet over liefde. Neuken met een hoer (of je vriendin) is consumeren net als eten in een restaurant of je lekker laten masseren al dan niet met even aftrekken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:34 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ga TS nou niet aanpraten dat hij ontmaagd moet worden door een hoer. Seks is inderdaad overrated, maar je kan naar de hoeren niet vergelijken met naar een restaurant gaan. Misschien dat jij schijt hebt om te betalen voor liefde, maar zo hoort t niet
Appels met peren vergelijken inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:34 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ga TS nou niet aanpraten dat hij ontmaagd moet worden door een hoer. Seks is inderdaad overrated, maar je kan naar de hoeren niet vergelijken met naar een restaurant gaan. Misschien dat jij schijt hebt om te betalen voor liefde, maar zo hoort t niet de eerste keer te gaan
Hoer consumerenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:38 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over liefde ? We hebben het over sex, niet over liefde. Neuken met een hoer (of je vriendin) is consumeren net als eten in een restaurant of je lekker laten masseren al dan niet met even aftrekken.
Nee ik heb geen vast abonnement, ik heb wel een hoerentent gehad dus spreek uit ervaring en heb geen kleinburgerlijke vooroordelen. Hoer en getrouwde huisvrouw liggen echt heel dicht bij elkaar, geloof me.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken inderdaad.
Heeft vast een abonnement op de hoeren en probeert het nu goed te praten.
Alsof het uit een boek komt zo correctquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:43 schreef patb91 het volgende:
[..]
Hoer consumerenSorry maar ik vind dat heel anders dan uit eten gaan.
De eerste keer sex is anders dan neuken. Neuken is iets als je ervaren bent en het elke week wel 1 of 2 keer doet, de eerste keer vind ik heel anders en dat moet naar mijn mening niet gebeuren bij een hoer maar met liefde
Onderneem wat.. Ga de kroeg in, word lid van een vereniging, zodat je behalve dat je mensen ontmoet ook wat te vertellen hebt, volg een cursus sociale vaardigheid ofzoiets, of in lichaamstaal, toneel, word lid van een datingsite, of een activiteitensite voor alleengaanden, ga eens alleen op reis en doe wat levenservaring op, maak plezier.. naarmate je meer mensen leert kennen en er makkelijker mee omgaat, vergroot je ook je kansen op een relatie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef milliondollarbill het volgende:
Er hangt een soort taboe om heen maar ik ben dus nog maagd op me 26e. Het gaat er niet om waardoor dat komt maar vooral de impact die het heeft in de omgang met andere mensen.
Zo ga ik liever niet te veel met andere mensen om alleen maar omdat ze mogelijk er achter kunnen komen dat ik nog maagd ben.
Vooral tijdens gesprekken of grappen over seks voel ik de grond on me voeten weg zakken.
Ook raak ik lichtelijk in paniek tijdens zulke opmerkingen en situaties, alsof het van me gezicht af te lezen is. Zelf mannelijke vriendschappelijke contacten ga ik uit de weg, alsof ik ze niet meer onder ogen durf te komen voordat "het" eens gebeurt is. Ik voel me geen echte man op deze manier.
Ik denk ook dat des te ouder ik wordt des te moeilijker ik het mezelf maak. Zijn er nog meer 25+ maagden op fok? Hoe gaan jullie ermee om?
Ja maar dat is niet voor iedereen weggelegd. En ondertussen stijgt wel die drang tot sex. ik denk niet dat je weet hoe erg de behoefte wordt als je zelf al met zeg 18 jaar lekker en leuk heb mogen vozen met een chick van dezelfde leeftijd. Dat lijkt mij inderdaad een leuke ervaring. Maar niet voor iedereen weggelegd. Met 25-30 niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:43 schreef patb91 het volgende:
[..]
De eerste keer sex is anders dan neuken. Neuken is iets als je ervaren bent en het elke week wel 1 of 2 keer doet, de eerste keer vind ik heel anders en dat moet naar mijn mening niet gebeuren bij een hoer maar met liefde
Heel begrijpelijk, natuurlijk verwacht men dat je op zon leeftijd wel wat ervaring hebt opgedaan door de jaren heen, maar om nou je ervaring op te doen bij een hoer? Nee dankje, ik denk dat over het algemeen met een hoer anders wordt geneukt dan met je lover.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet voor iedereen weggelegd. En ondertussen stijgt wel die drang tot sex. ik denk niet dat je weet hoe erg de behoefte wordt als je zelf al met zeg 18 jaar lekker en leuk heb mogen vozen met een chick van dezelfde leeftijd. Dat lijkt mij inderdaad een leuke ervaring. Maar niet voor iedereen weggelegd. Met 25-30 niet meer.
Dat is wél voor iedereen weg gelegd. Er zijn alleen mensen die dénken dat het voor hun niet is weg gelegd. Jij bent zo verwrongen in je hoofd dat dat een veel groter probleem is dan je vermeende uiterlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet voor iedereen weggelegd. En ondertussen stijgt wel die drang tot sex. ik denk niet dat je weet hoe erg de behoefte wordt als je zelf al met zeg 18 jaar lekker en leuk heb mogen vozen met een chick van dezelfde leeftijd. Dat lijkt mij inderdaad een leuke ervaring. Maar niet voor iedereen weggelegd. Met 25-30 niet meer.
Als je niet lelijk bent zit het inderdaad tussen je oren en ligt het aan je houding. Maar onzekerheid en alles wat daarbij komt kijken wordt sterk onderschat lees ik weer. het is nog niet makkelijk. Ikzelf heb estethische problemen én onzekerheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is wél voor iedereen weg gelegd. Er zijn alleen mensen die dénken dat het voor hun niet is weg gelegd. Jij bent zo verwrongen in je hoofd dat dat een veel groter probleem is dan je vermeende uiterlijk.
De eerste keer sex was toch toen TS zich als puber lag af te trekken ? Sex is gewoon sex, met jezelf of met een ander of met een groep of desnoods met een dier, maar volgens mij is het vooral de intimiteit met een ander persoon wat zo spannend is. Ik denk voor de eerste keer ga voor de sex eens van lekker bil tegen betaling, dan vallen er gelijk een hoop spanning weg, weet je gelijk dat sex niet bijzonder is, en daarna is het misschien wel makkelijker om een echt leuk meisje aan te spreken, die je dan bovendien niet lastig hoeft te vallen met 'je probleem' en je samen gewoon van ongefrustreerde liefde kunt genieten. En de rest komt later wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:43 schreef patb91 het volgende:
[..]
Ah, wat een verheldering, natuurlijk moet je het wel normaal vinden als je er zelf 'inzit'. Ik begon me al zorgen te maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:46 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Nee ik heb geen vast abonnement, ik heb wel een hoerentent gehad dus spreek uit ervaring en heb geen kleinburgerlijke vooroordelen. Hoer en getrouwde huisvrouw liggen echt heel dicht bij elkaar, geloof me.
Dit dus. Ontmaagding wil je toch niet delen met een vieze del?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die hier zeggen 'ga naar de hoeren', aub zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |