abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 09:57:49 #101
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101118811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je niet lelijk bent zit het ind. tussen je oren en je houding. Of eigenlijk meer aan je onzekerheid, wat mij ook helemaal geen makkelijk probleem lijkt. Onzekerheid en alles wat daarbij komt kijken wordt sterk onderschat lees ik weer. Ikzelf heb estethische problemen én onzekerheid.
Het zit hoe dan ook tussen je oren want er zijn genoeg gasten die echt hondslelijk zijn, en tóch een vriendin hebben. En ze zijn echt echt echt lelijk, maar blijkbaar doen die iets, ondanks hun uiterlijk, toch zo goed, dat ze een meid hebben die vrijwillig bij zo'n gast is en blijft.

Ik denk dat die gasten allemaal niet zo heel veel klagen zoals ik jou hier zie doen. Ik denk dat dat alle verschil van de wereld maakt.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 09:58:39 #102
16180 crew  CoolGuy
pi_101118831
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ah, wat een verheldering, natuurlijk moet je het wel normaal vinden als je er zelf 'inzit'. Ik begon me al zorgen te maken.

Oh, en een hoer vergelijken met een huisvrouw? Moet een beetje overgeven sorry. Iemand die de waarde van een echte vrouw niet kent en haar vergelijkt met hoeren, walgelijk gewoon.
You can't make a ho' a housewife. Overigens schijnt het wel zo te zijn dat alle vrouwen hoeren zijn :')
pi_101118839
Schenkstroop die een topic naar zijn hand zet, zo ken ik je weer broeder.

Op elk potje past een deksel echter moet je wel het dekseltje versieren :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:59:49 #104
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101118853
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:59 schreef muhahaha het volgende:
Schenkstroop die een topic naar zijn hand zet, zo ken ik je weer broeder.

Op elk potje past een deksel echter moet je wel het dekseltje versieren :)
Echter moet je het dekseltje wel leuk vinden en andersom.

Verder gaan velen er weer automatisch vanuit dat het alleen aan de onzekerheid ligt van oude maagden. Wat op zich al niet makkelijk is. onzekerheid wordt onderschat. En ook dat de meeste maagden toch wel gemiddeld zijn kwa uiterlijk. Ja kan ook estetische problemen hebben naast onzekerheid. Zolang je dat niet erkent (bij mij) heeft het voor mij geen zin om de zg adviezen over 'het is maar je houding' enzo te aanvaarden.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101118892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik ga niet eens met je in discussie, vele anderen gingen voor me en je bent nog steeds alleen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:02:28 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101118897
quote:

[..]

Misschien moet je eens wat dekseltjes een kans geven en je niet zo vastklampen aan dat ene, ideale dekseltje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101118906
quote:

[..]

Ah, wat een verheldering, natuurlijk moet je het wel normaal vinden als je er zelf 'inzit'. Ik begon me al zorgen te maken.

Oh, en een hoer vergelijken met een huisvrouw? Moet een beetje overgeven sorry. Iemand die de waarde van een echte vrouw niet kent en haar vergelijkt met hoeren, walgelijk gewoon.
Hahaha bazen reactie!

@oink oink. Als je het op zon manier uitlegt begrijp ik je punt. Maar ik heb toevallig ook verhalen gelezen van mensen die ontmaagd werden door een hoer, daar verschikkelijk veel spijt van hebben en zelfs trauma's.
Waarom zou je betalen voor zoiets, je gaat toch niet meteen je eerste keer kans lopenop aids?

Ohja, die hoer - huisvrouw verhouding vind ik ook ietwat vreemd.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:04:50 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101118945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien moet je eens wat dekseltjes een kans geven en je niet zo vastklampen aan dat ene, ideale dekseltje.
Ik heb mijn post aangespast lees even. En verder, meisjes wilen mij niet, echt niet. Zelfs de lelijke kleine blonde dikkerds die tien kilo zijn aangekomen door de anti-psychotica met borderline niet. Ik zweer het je. in hun hoofd hebben zij het idee dat zij toch nog beter kunnen krijgen dus dan geven ze niet thuis. Ik kan ze moeilijk dwingen natuurlijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101118979
quote:

[..]

Verder gaan velen er weer automatisch vanuit dat het alleen aan de onzekerheid ligt van oude maagden. Wat op zich al niet makkelijk is. onzekerheid wordt onderschat. En ook dat de meeste maagden toch wel gemiddeld zijn kwa uiterlijk. Ja kan ook estetische problemen hebben naast onzekerheid. Zolang je dat niet erkent (bij mij) heeft het voor mij geen zin om de zg adviezen over 'het is maar je houding' enzo te aanvaarden.
Ik weet hoe het is om onzeker te zijn, neem dat van me aan. Ik geloof er alleen niet in dat de problemen van TS worden opgelost met naar de hoeren gaan. Ikzelf ben er van afgekomen door een lieve vriendin te krijgen en daar heb ik voor t eerst mee gezoend + ben ik door haar ontmaagd. Ik denk dat dat een veel betere stap is, want ontmaagd zijn door een hoer, dat blijft je achtervolgen.
Nu is nog de vraag, hoe komt TS aan een vriendin? Onderneem dingen, zoals ik eerder noemde, doe vrijwilligerswerk, ga bij een kookcursus, ga andere leefomgevingen af om mensen te ontmoeten, maar probeer niet geforceerd een vriendin te zoeken
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 10:06:57 #110
16180 crew  CoolGuy
pi_101118992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb mijn post aangespast lees even. En verder, meisjes wilen mij niet, echt niet. Zelfs de lelijke kleine blonde dikkerds die tien kilo zijn aangekomen door de anti-psychotica met borderline niet. Ik zweer het je. in hun hoofd hebben zij het idee dat zij toch nog beter kunnen krijgen dus dan geven ze niet thuis. Ik kan ze moeilijk dwingen natuurlijk.
Nee, maar dat heeft niks met je uiterlijk te maken, maar alles met die verschrikkelijke, huilerige zeikerige ik-ben-zielig teringhouding van je.
pi_101118995
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

You can't make a ho' a housewife. Overigens schijnt het wel zo te zijn dat alle vrouwen hoeren zijn :')
Materialistische sletjes is dan een beter woord denk ik. :')
pi_101119005
quote:

[..]

Is een hoer geen echte vrouw dan ? :? Wat heb je toch tegen hoeren, of probeer je voor jezelf het idee op te houden dat jij een 'echte vrouw' bent, en waarom ? Getrouwde huisvrouwen zijn net zo vaak vieze, luie, onbetrouwbare sletten en alleen maar op geld uit, zoals er hoeren zijn wat keurige dames zijn, al dan niet met kinderen, of getrouwd of christen of moslim, of heel knap of erg lief of heel intelligent.

Gesnapt ? :)
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:08:04 #113
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101119013
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:02 schreef patb91 het volgende:

[..]

Hahaha bazen reactie!

@oink oink. Als je het op zon manier uitlegt begrijp ik je punt. Maar ik heb toevallig ook verhalen gelezen van mensen die ontmaagd werden door een hoer, daar verschikkelijk veel spijt van hebben en zelfs trauma's.
Waarom zou je betalen voor zoiets, je gaat toch niet meteen je eerste keer kans lopenop aids?

Ohja, die hoer - huisvrouw verhouding vind ik ook ietwat vreemd.
Volgens mij neuken die hoeren alleen voor de filmpjes zonder condoom. Van die filmpjes ter promotie van de wallen ofzo. Die 'redlight-district.com' filmpjes bv.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:08:06 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101119014
quote:

[..]

Zij vinden kennelijk dat zij iemand iets te bieden hebben. Bij jou lijkt die overtuiging geheel afwezig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101119039
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:07 schreef oink_oink het volgende:

[..]

Is een hoer geen echte vrouw dan ? :? Wat heb je toch tegen hoeren, of probeer je voor jezelf het idee op te houden dat jij een 'echte vrouw' bent, en waarom ? Getrouwde huisvrouwen zijn net zo vaak vieze, luie, onbetrouwbare sletten en alleen maar op geld uit, zoals er hoeren zijn wat keurige dames zijn, al dan niet met kinderen, of getrouwd of christen of moslim, of heel knap of erg lief of heel intelligent.

Hoeren hebben voor mij net zo veel waarde als de eerste de beste stoeptegel die je straks tegenkomt. Als je dat niet wilt begrijpen dan heb ik medelijden met je. En niemand heeft het hier over mij dus hou daar maar over op. :')
pi_101119048
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zij vinden kennelijk dat zij iemand iets te bieden hebben. Bij jou lijkt die overtuiging geheel afwezig.
Schenkie loopt al wat jaartjes mee op FOK! en deze discussie is al heel vaak gevoerd. Hij lijkt wel een trol, zo 1 die acteert.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:10:44 #117
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_101119065
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Hoeren hebben voor mij net zo veel waarde als de eerste de beste stoeptegel die je straks tegenkomt. Als je dat niet wilt begrijpen dan heb ik medelijden met je. En niemand heeft het hier over mij dus hou daar maar over op. :')
Dat is helemaal een bezopen instelling. Je moet iemand niet veroordelen voor je in hun schoenen hebt gelopen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_101119078
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, maar dat heeft niks met je uiterlijk te maken, maar alles met die verschrikkelijke, huilerige zeikerige ik-ben-zielig teringhouding van je.
Hier schiet hij ook niks mee op denk ik. Beetje subtiliteit mag er wel ingebracht worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:07 schreef oink_oink het volgende:

[..]

Een getrouwde christelijke hoer met kinderen, ik zie het niet voor me.
quote:

[..]

pi_101119092
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:10 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat is helemaal een bezopen instelling. Je moet iemand niet veroordelen voor je in hun schoenen hebt gelopen.
Liever niet.
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 10:12:29 #120
16180 crew  CoolGuy
pi_101119099
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:11 schreef patb91 het volgende:

[..]

Hier schiet hij ook niks mee op denk ik. Beetje subtiliteit mag er wel ingebracht worden.

Jij bent zeker nieuw op Fok! :') We hebben het over Schenkstroop. Je gaat 't vanzelf snappen :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:12:30 #121
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_101119101
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Liever niet.
Ik gun het je wel :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_101119103
quote:

[..]

Awh. ;( Waar ligt dat aan?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:13:09 #123
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101119112
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee dat is wat jij zelf denkt of graag wilt denken. Aantrekking heeft niet alleen met houding te maken. jij zit steeds te hameren alsof houding de enige factor zou zijn.
pi_101119113
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:12 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik gun het je wel :Y
Lief.
pi_101119117
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 10:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij bent zeker nieuw op Fok! :') We hebben het over Schenkstroop. Je gaat 't vanzelf snappen :')
Hmm, goed geraden.. :9 aangenaam.

Schenkstroop, wat ik me afvraag, hoe sta jij zelf tegenover vrouwen? Heb je wel is een vriendin gehad? Hoe oud ben je eigelijk?

Jezus, net een kruisverhoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')