-nevermind ik kom niet uit mn woordenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In dit geval is dat wel zo.
Dan nog hoeft hij niet alle vrouwen over een kam te scheren en te roepen dat er geen verschil zit tussen hoeren en niet-hoeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar je kan het ook zo zien. jij vindt een hoer per definitie laag en vies. Dat begreep ik. Maar een huisvrouw kan net zo 'vies' zijn. Hoer of huisvrouw zijn beiden echte vrouwen hoor. Of je het treft met een slet of niet is aan ander verhaal.
Ja ga nu maar verder je eigen verhaaltje bedenken doosje, doei en fijne dag verderquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is zo erg geworden dat hij alle vrouwen als hoertjes ziet. Ernstig dit.
Ik ben ooit voor mijn werk op gesprek geweest bij een instituur waar ze oudere maagden hielpen te ontdekken waarom ze nog maagd waren en wat ze er mee konden doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef milliondollarbill het volgende:
Er hangt een soort taboe om heen maar ik ben dus nog maagd op me 26e. Het gaat er niet om waardoor dat komt maar vooral de impact die het heeft in de omgang met andere mensen.
Zo ga ik liever niet te veel met andere mensen om alleen maar omdat ze mogelijk er achter kunnen komen dat ik nog maagd ben.
Vooral tijdens gesprekken of grappen over seks voel ik de grond on me voeten weg zakken.
Ook raak ik lichtelijk in paniek tijdens zulke opmerkingen en situaties, alsof het van me gezicht af te lezen is. Zelf mannelijke vriendschappelijke contacten ga ik uit de weg, alsof ik ze niet meer onder ogen durf te komen voordat "het" eens gebeurt is. Ik voel me geen echte man op deze manier.
Ik denk ook dat des te ouder ik wordt des te moeilijker ik het mezelf maak. Zijn er nog meer 25+ maagden op fok? Hoe gaan jullie ermee om?
Oke, veel plezier straks als je je dagelijkse ronde bij de hoertjes maakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:06 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Ja ga nu maar verder je eigen verhaaltje bedenken doosje, doei en fijne dag verder![]()
En als je de 40 haalt kun je er een leuke comedy over maken!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Ripley het volgende:
Daarnaast vind ik 26 niet enorm oud om nog maagd te zijn eerlijk gezegd
Flikker nou eens op met je gezeik.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, veel plezier straks als je je dagelijkse ronde bij de hoertjes maakt.
Ik blijf lekker hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je gezeik.
Oh dat interesseert me geen moer, als je maar ophoudt met dat proberen het laatste woord te hebben. Leer er maar mee leven dat mensen een andere mening hebben dan jij. Dat constant proberen toch nog de laatste bijdehandte opmerking te hebben siert je absoluut niet.quote:
Hij was anders degene die begon te janken over dat IK een andere mening heb in eerste instantie. Go figure.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh dat interesseert me geen moer, als je maar ophoudt met dat proberen het laatste woord te hebben. Leer er maar mee leven dat mensen een andere mening hebben dan jij. Dat constant proberen toch nog de laatste bijdehandte opmerking te hebben siert je absoluut niet.
Je behoeft zijn comments niet zo letterlijk te lezen/te analyseren alsof je een woordenboek leest denk ik. Denk ook niet dat hij dat zo letterlijk bedoelde.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan nog hoeft hij niet alle vrouwen over een kam te scheren en te roepen dat er geen verschil zit tussen hoeren en niet-hoeren.
Lees zijn comments eens terug zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je behoeft zijn comments denk ik niet zo letterlijk lezen en te analyseren alsof je een woordenboek leest. Ik denk ook niet dat hij dat zo letterlijk bedoelde.
Als je een ex-pooier bent ben je zoiezo wel wat platter gebekt denk ik. Ik denk dat je daardoroheen moet kijken. Een beetje. Bij mij ook trouwens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lees zijn comments eens terug zou ik zeggen.
"ja maar meester hij begon!" *huildrein* Ja en? Dat betekent niet dat jij dan maar door moet gaan met op iedereen proberen als laatste te reageren, gewoon om maar wat terug te zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hij was anders degene die begon te janken over dat IK een andere mening heb in eerste instantie. Go figure.
I couldn't care less.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"ja maar meester hij begon!" *huildrein* Ja en? Dat betekent niet dat jij dan maar door moet gaan met op iedereen proberen als laatste te reageren, gewoon om maar wat terug te zeggen.
Dat klinkt heel erg aannemelijk en ik vind het herkenbaar bij de probleemmaagden op dit forum. Die halen hun neus al op voor een vrouw met schoenmaat 40/41.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ooit voor mijn werk op gesprek geweest bij een instituur waar ze oudere maagden hielpen te ontdekken waarom ze nog maagd waren en wat ze er mee konden doen.
Ik vond het wel opmerkelijk dat de dame daar zei dat veel maagden te hoge verwachtingen opbouwden waardoor het een bijna onoverkomenlijke berg wordt. Het leren relativeren en ook een eventuele partner niet te zoeken in de perfectie zou al schelen.
Daarnaast vind ik 26 niet enorm oud om nog maagd te zijn eerlijk gezegd
Klink eerder als: Overal een excuus voor verzinnen, zodat je geen actie hoeft te ondernemen. Niet zozeer dat ze nou zulke hoge verwachtingen hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg aannemelijk en ik vind het herkenbaar bij de probleemmaagden op dit forum. Die halen hun neus al op voor een vrouw met schoenmaat 40/41.
Blijkbaar wel, dat is toch de hele reden dat je blijft reageren.quote:
Ja moet eigenlijk huilen hiervan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, dat is toch de hele reden dat je blijft reageren.
Wees dan zelf ook verstandig en reageer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat je nog niet de metafoor hebt in gezien van een kip waar de kop van af is en toch nog even stuiptrekkend om aandacht schreeuwt´.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet ik jou kennen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat je nog niet de metafoor hebt in gezien van een kip waar de kop van af is en toch nog even stuiptrekkend om aandacht schreeuwt´.
Ik vrees dat je toch echt de enige bent die hier iets aan kan veranderen.. Het heeft geen zin om de hele tijd te roepen 'ja als ik sociaal contact met iemand heb beginnen ze daar en daar over' ..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef milliondollarbill het volgende:
Jezus wat is dit topic hard gegaan. Ik heb geen zin om op schenkstroop z'n posts in te gaan dus dat doe ik dan ook niet.
Het maagd zijn is het gevolg van andere problemen. Maar nu weerhoudt het maagd zijn me om stappen te nemen in het sociale leven.
Dat is eigenlijk mijn probleem, ik heb het idee er niet bij te horen. En ben dus enorm gespannen in vrijwel iedereen informele situatie. Omdat ik bang ben dat het opeens over seks zal gaan, of dat ik vragen krijg over mijn vrijgezellen bestaan.
Het is niet zo dat ik perse nu seks wil hebben. Maar ik wil me wel comfortabel kunnen voelen met vrienden etc. ook al ben ik maagd.
En ja ik weet dat het laat is maar ik kan de tijd nu helaas niet meer terug draaien. Bedenk wel dat sommige andere mensen maagd vinden op deze leeftijd wel een enorme afgang vinden. Ik zelf misschien niet eens perse. Maar die reactie van andere daar kan ik niet tegen. Of eigenlijk daar vrees ik voor. Waardoor al mijn sociale contacten stroef verlopen, omdat ik constant op me hoede ben voor "het onderwerp".
Ik blijf nu liever veilig thuis zitten dan mogelijke afgang te moeten ondergaan voor het oog van andere mensen.
Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk; maar ik vind dit echt onzin.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg aannemelijk en ik vind het herkenbaar bij de probleemmaagden op dit forum. Die halen hun neus al op voor een vrouw met schoenmaat 40/41.
Daar heb je gelijk in, ik kan het gedrag van andere niet bepalen of controleren. Maar dan zou ik wel graag willen weten hoe ik hierop gepast kan reageren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:43 schreef muhahaha het volgende:
Ik snap die schaamte wel TS, de maatschappij lijkt zoveel waarde te hechten aan het zo snel mogelijk batsen van een ander.
Helaas ga je met ontwijkend gedrag geen verandering brengen hierin. Wel kan ik je zeggen dat je de eerste keer nooit zult vergeten.
Als je pech hebt leer je mij wel kennen. Geplukt, dat dan weer wel.quote:
Je maakt je zelf helemaal gek. Jij hecht veel waarde aan het maagd zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef milliondollarbill het volgende:
Jezus wat is dit topic hard gegaan. Ik heb geen zin om op schenkstroop z'n posts in te gaan dus dat doe ik dan ook niet.
Het maagd zijn is het gevolg van andere problemen. Maar nu weerhoudt het maagd zijn me om stappen te nemen in het sociale leven.
Dat is eigenlijk mijn probleem, ik heb het idee er niet bij te horen. En ben dus enorm gespannen in vrijwel iedereen informele situatie. Omdat ik bang ben dat het opeens over seks zal gaan, of dat ik vragen krijg over mijn vrijgezellen bestaan.
Het is niet zo dat ik perse nu seks wil hebben. Maar ik wil me wel comfortabel kunnen voelen met vrienden etc. ook al ben ik maagd.
En ja ik weet dat het laat is maar ik kan de tijd nu helaas niet meer terug draaien. Bedenk wel dat sommige andere mensen maagd vinden op deze leeftijd wel een enorme afgang vinden. Ik zelf misschien niet eens perse. Maar die reactie van andere daar kan ik niet tegen. Of eigenlijk daar vrees ik voor. Waardoor al mijn sociale contacten stroef verlopen, omdat ik constant op me hoede ben voor "het onderwerp".
Ik blijf nu liever veilig thuis zitten dan mogelijke afgang te moeten ondergaan voor het oog van andere mensen.
Hoe stop je ergens waarde aan te hechten? Heb ik daarvoor geen feedback van andere nodig?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:48 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Als je pech hebt leer je mij wel kennen. Geplukt, dat dan weer wel.
[..]
Je maakt je zelf helemaal gek. Jij hecht veel waarde aan het maagd zijn.
Het is vele malen subtieler, maar ik lach even hard mee als vrienden mij wijzen op fouten van vroeger. Ik merk dat niet iedereen dat kan in onze vriendengroep. En ja, die zie je malen en zijn daarnaast ook vaker de lul. Zolang jij meer waarde hecht aan het maagd zijn dan (potentiële) vrienden dan zul je dit probleem behouden. En reken maar, dat doe jij. Voor hun zullen het kleinigheden zijn, maar jij loopt er een paar uur later nog mee rond.
Ligt aan de omgeving. Collega's van mijn vakantie bijbaantje maakte ook standard grappen naar de maagden terwijl op een andere job er nauwelijks over gesproken werd. Ligt er maar net aan wie je treft. Collega van mij was ook maagd op zijn 23e, ik heb er naar geluisterd en verder niks aangezien ik het niet zo erg boeiend vind of iemand maagd is of niet. Nu is hij afgelopen jaar ontmaagd en issie naarstig opzoek naar one-night standsquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Hoe stop je ergens waarde aan te hechten? Heb ik daarvoor geen feedback van andere nodig?
Jij bepaalt zelf of iets een probleem voor jou is, of niet. Daar heb je geen andere mensen voor nodig. Hoe groter jij het probleem voor jezelf maakt, hoe groter het probleem voor de omgeving wordt. Er zullen ongetwijfeld emotioneel onvolwassen mensen zijn die je er wel op veroordelen, maar waarom zou je hier waarde aan hechten? Dat ze zich niet in de situatie van een ander kunnen verplaatsen is hun probleem, niet het jouwe.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Hoe stop je ergens waarde aan te hechten? Heb ik daarvoor geen feedback van andere nodig?
Door te beseffen waarom je er waarde aan hecht. Jij hecht er waarde aan omdat je jezelf allerlei clichés laat opleggen door de samenleving. Zodra je met overtuiging tegen jezelf kunt zeggen dat je beter weet dan hun stop je ook met waarde te hechten aan wat de leeftijdsgrens is waarop je nog maagd ''mag'' zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:50 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Maar stel je dit voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:04 schreef TheGame het volgende:
[..]
Jij bepaalt zelf of iets een probleem voor jou is, of niet. Daar heb je geen andere mensen voor nodig. Hoe groter jij het probleem voor jezelf maakt, hoe groter het probleem voor de omgeving wordt. Er zullen ongetwijfeld emotioneel onvolwassen mensen zijn die je er wel op veroordelen, maar waarom zou je hier waarde aan hechten? Dat ze zich niet in de situatie van een ander kunnen verplaatsen is hun probleem, niet het jouwe.
Je kunt ook antwoorden door te zeggen dat je nooit een vaste relatie hebt gehad, en daarmee impliceren dat je alleen maar losse flodders hebt gehad. Houd je antwoorden kort en ga er verder niet teveel op in. Vaak lachen mensen dan eens, en aten het rusten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Maar stel je dit voor.
Ik ben ergens op een feestje, laten we zeggen een verjaardag. Er word losbandig gevraagd of ik al eens een vriendin gehad heb, ik zeg nee. "nog niet!? "je bent toch geen groentje meer"!.
Stel ik geef dan normaal antwoord, "ja" dus.
Dan kan je er vrijwel zeker van zijn allemaal vragen naar je hoofd te krijgen "Ben je gay ofzo!?" Wat heb je de afgelopen 10 jaar gedaan dan!"
enz.
Ik weet gewoon niet hoe ik me daar tegen moet verweren. Moet ik dan boos worden? moet ik deze mensen direct uit me leven bannen?(dat is ook weer veel te drastisch, want dit gedrag wordt als de norm gezien in NL).
Nu ga ik dus zowiezo niet meer naar feestjes om dit maar niet meer te hoeven meemaken.
Ik had een heel verhaal getypt maar die ging helaas verloren. Maar kwam hier wel op neer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:03 schreef Moofasah het volgende:
Ik ben ook nog maagd, en ik heb het er ook nooit over. Maar ik merk dat het me steeds minder interesseert wat mensen daarvan zullen denken. Toen ik een jaar of 16 was schaamde ik me ervoor, maar rond mijn 18e besloot ik dat het niet belangrijk was op welke leeftijd ik ontmaagd werd. Als nu iemand er achter zou komen dat ik nog maagd ben zou ik daar gewoon mijn schouders bij ophalen. Ik weet ook dat ik niet zal afgaan in de groep, puur omdat ik er geen schaamte meer bij voel.
Zolang jij je blijft schamen voor je maagdelijkheid straal je dat ook uit. Als mensen er dan achter komen dat je het bent ga je af als een gieter. Jouw onzekerheid is dan een bevestiging voor hun overtuiging dat je een loser bent als je nog maagd bent op je 26e.
Mensen die zelfverzekerd zijn stralen dat ook uit, en daardoor komen ze met veel meer dingen weg. Als je zonder schaamte kunt bevestigen dat je maagd bent, veeg je hun kritiek al van de tafel nog voordat het komt. Als je dit goed aanpakt is er niks aan de hand
Humorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Tjah dat zijn gewoon lastige situaties, zelfspot kan soms werken.
Leuke vrienden heb je dan trouwens, meteen vragen of je homo bent. Mijn wedervraagd: heb jij wel eens een kut in je nek gehad dan (zeggen ze nee, haha reetkindje).
Ten eerste ga je al zelf een situatie creëren die nog niet heeft plaatsgevonden en ten tweede moet je daar gewoon luchtig op reageren. Desnoods gewoon met een grapje erbij. Reageren ze echt als een stel eikels, dan kun je je alsnog afvragen of het wel echt je vrienden zijn, want eigenlijk zou je om dit soort dingen bij vrienden niet hoeven te schamen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Maar stel je dit voor.
Ik ben ergens op een feestje, laten we zeggen een verjaardag. Er word losbandig gevraagd of ik al eens een vriendin gehad heb, ik zeg nee. "nog niet!? "je bent toch geen groentje meer"!.
Dan kan je er vrijwel zeker van zijn allemaal vragen naar je hoofd te krijgen "Ben je gay ofzo!?" Wat heb je de afgelopen 10 jaar gedaan dan!"
enz.
Ik weet gewoon niet hoe ik me daar tegen moet verweren. Moet ik dan boos worden? moet ik deze mensen direct uit me leven bannen?(dat is ook weer veel te drastisch, want dit gedrag wordt als de norm gezien in NL).
Nu ga ik dus zowiezo niet meer naar feestjes om dit maar niet meer te hoeven meemaken.
Heeft deze situatie zich al eens voorgedaan? Ik krijg zelf ook wel eens de vraag hoe het met mijn liefdesleven staat / waar mijn vriendin is etc.... Meestal reageer ik gewoon eerlijk; maar zonder veel emotionele lading; dat ik nog gewoon vrijgezel ben. Soms ook dat ik niet echt behoefte heb aan een vriendin... en in het negatiefste geval... "nee, het gaat slecht in de liefde"... wat meestal gevolgd wordt door de opmerking... "ach, dat komt wel goed". Nooit echt heel vervelende situaties zoals jij dat schetst...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Maar stel je dit voor.
enz.
Er is echt nog bijna nooit aan mij gevraagd of ik al wel eens een vriendin heb gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Maar stel je dit voor.
enz.
Je kunt er idd beter een grap van maken, dan serieus te gaan reageren en jezelf te verdedigen. Dan krijg je de grappen als "homo" etc.. om je oren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Tjah dat zijn gewoon lastige situaties, zelfspot kan soms werken.
Leuke vrienden heb je dan trouwens, meteen vragen of je homo bent. Mijn wedervraag: heb jij wel eens een kut in je nek gehad dan (zeggen ze nee, haha reetkindje).
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:25 schreef Ripley het volgende:
Je maakt er echt iets te groots van. Als je het zelf meer relativeert en er zelfs misschien een beetje om kan lachen, reageren andere mensen ook relaxter.
Volgens mij wordt het meestal gebruikt om te kijken of er weer 'nieuw' vlees op de markt te verkrijgen is.Beetje vriend vraagt niet (constant) hoe het met die vriend zijn liefdesleven zit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er is echt nog bijna nooit aan mij gevraagd of ik al wel eens een vriendin heb gehad
Ja inderdaad een beetje amicaal gedrag + grap maken kan zo'n moment luchtiger maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Je kunt er idd beter een grap van maken, dan serieus te gaan reageren en jezelf te verdedigen. Dan krijg je de grappen als "homo" etc.. om je oren.
Als iemand erom vraagt kan je toch gewoon zeggen dat het er gewoon nog nooit van gekomen is? Dat je er niet zo mee bezig bent geweest of wat dan ook het geval is. Een beetje normaal persoon begrijpt dat wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Maar stel je dit voor.
enz.
Dat kan ik mij dus niet voorstellen. Straks gaan mensen nog denken dat ze homo zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Daarnaast newsflash!! Homo's hebben ook seks, hoor.
Je kunt er grappen over maken, of je kunt jezelf in allerlei bochten wringen om te liegen dat je geen maagd bent. Meer dan dat zit er niet op als je onder de mensen wilt komen. Anders moet je inderdaad in eenzaamheid blijven leven en je verstoppen voor de mensheid. Maar zo te horen word jij daar niet gelukkiger van.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:43 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Ja inderdaad een beetje amicaal gedrag + grap maken kan zo'n moment luchtiger maken.
Daar ben ik dus erg slecht in..
Sterker nog, die neuken erop los als konijnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:45 schreef rijsttafel het volgende:
Daarnaast newsflash!! Homo's hebben ook seks, hoor.
Misschien toch een idee voor TS, danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Sterker nog, die neuken erop los als konijnen![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef muhahaha het volgende:
Sorry hoor maar ontmaagding is penis in de vagina en niet anders
Zou iedereen die mening zo delen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:52 schreef muhahaha het volgende:
Sorry hoor maar ontmaagding is penis in de vagina en niet anders
Hoezo; als je een hoer neukt heb je daar toch ook moeite voor gedaan... je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken. En tenslotte is het gewoon penis in de vagina dus ontmaagding.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Zou iedereen die mening zo delen?
Ik vind seks met een hoertje en voor de rest geen seks hebben gehad niet echt vallen onder geen maagd zijn. Naar mijn idee moet je dan wel echt je eigen stukje vlees gevangen hebben. Of dat nou een niet te missen nijlpaard is of een libelle, dat valt weer onder een andere gradatie. Maar is minder aan de orde.
Inderdaad, net als een normale relatie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken.
Wanhopige ontmaagding wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo; als je een hoer neukt heb je daar toch ook moeite voor gedaan... je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken. En tenslotte is het gewoon penis in de vagina dus ontmaagding.
Ontmaagding = neuken = neuken, niet moeilijk doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:57 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Zou iedereen die mening zo delen?
Ik vind seks met een hoertje en voor de rest geen seks hebben gehad niet echt vallen onder geen maagd zijn. Naar mijn idee moet je dan wel echt je eigen stukje vlees gevangen hebben. Of dat nou een niet te missen nijlpaard is of een libelle, dat valt weer onder een andere gradatie. Maar is minder aan de orde.
Iemand moest het doen. Ze durfde zich niet meer onder haar vriendinnen te vertonen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wanhopige ontmaagding wel.
Je bedoelt hij?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Iemand moest het doen. Ze durfde zich niet meer onder haar vriendinnen te vertonen.
Ik denk ook niet dat de meeste mannen heel veel waarde aan hun eerste keer hechten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wanhopige ontmaagding wel.
Neequote:
Klopt. Maar toch blijft het wanhopig. Betalen voor seks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de meeste mannen heel veel waarde aan hun eerste keer hechten.
Als je het afvraagt waarom het zo is dan hoop je volgens mij dat ik zo veel (of zo weinig) mogelijk punten op kan noemen waarom het niet zo is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo; als je een hoer neukt heb je daar toch ook moeite voor gedaan... je hebt eerst al geld bij elkaar moeten harken en daarna moet je ook nog een leuke uitzoeken. En tenslotte is het gewoon penis in de vagina dus ontmaagding.
nevermind, te vergezochtquote:
Inderdaad. Al zou ik 't zelf niet raar vinden als iemand dat doet. Zou het zelf nooit doen, maar wie weet is het misschien een (begin van een) oplossing voor iemand als TS... ? Wanhopige oplossing voor wanhopige mensen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch blijft het wanhopig. Betalen voor seks.
Vergis je niet; ik ben ook maagd en twijfel ook wel eens om naar de hoeren te gaan; maar ik heb dit nog niet gedaan... waarom? Ik wil maar al te graag ontmaagd worden... maar ik scoor inderdaad ook liever mijn eigen stukje vlees (zoals je het noemde).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:04 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Als je het afvraagt waarom het zo is dan hoop je volgens mij dat ik zo veel (of zo weinig) mogelijk punten op kan noemen waarom het niet zo is.
Ik snap dat het alleen maar penis in een vagina is en onder het begrip ontmaagding valt, maar naar mijn idee komt daar wel meer bij kijken. Het enige wat ik in het voordeel van jou kan zeggen is dat er soms maatschappelijk zo naar wordt gekeken en hierdoor 'de jongen' zich mogelijk 'de man' voelt.
Betalen voor seks niet zozeer, maar ontmaagding wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch blijft het wanhopig. Betalen voor seks.
Ik geloof dat TS' probleem meer de confrontatie met het maagd zijn is dan de ontmaagding zelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
nevermind, te vergezocht
[..]
Inderdaad. Al zou ik 't zelf niet raar vinden als iemand dat doet. Zou het zelf nooit doen, maar wie weet is het misschien een (begin van een) oplossing voor iemand als TS... ? Wanhopige oplossing voor wanhopige mensen.
De maatschappij is overladen met sex (en symbolen daarvan), dus ik kan ook wel begrijpen dat iemand die lang maagd is begint te twijfelen.
Dat wel ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:08 schreef muhahaha het volgende:
Nee hoor, plat gezegd is ontmaagding sex en niks minder. Al die extra frutsels eromheen wordt verzonnen. Ja, ontmaagding tegen betaling zou ik ook niet doen nee maar het blijft een ontmaagding.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:02 schreef Ripley het volgende:
Net of seks met een hoer geen seks is
Maar het lijkt me niet de ultieme oplossing.
TS, heb je uberhaupt moeite met omgaan met vrouwen?
Nee dat vindt ik maar niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
nevermind, te vergezocht
[..]
Inderdaad. Zou het zelf nooit doen, maar wie weet is het misschien een (begin van een) oplossing voor iemand als TS... ?
Daar heb ik geen last van, ik heb geen vrienden meer. Maar zo'n situatie is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:11 schreef muhahaha het volgende:
Vrienden die je niet accepteren zoals je bent zijn je imo niet waard. Vooral die vrienden die dan wel fftjes voor je op jacht gaan en een smatje uitzoeken die ze natuurlijk eerst zelf in hebben gereden
Je bedoelt de ontmaagding door een hoer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Betalen voor seks niet zozeer, maar ontmaagding wel.
Dit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:14 schreef muhahaha het volgende:
Geen vrienden meer? Wat is dan je probleem. Antwoord op de vraag of je een vriendin hebt: op dit moment niet.
Niets van gelogen
Ze denken zelf dat je al gehad hebt (dat vullen ze zelf in)
problem solved
Netjes van je.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vergis je niet; ik ben ook maagd en twijfel ook wel eens om naar de hoeren te gaan; maar ik heb dit nog niet gedaan... waarom? Ik wil maar al te graag ontmaagd worden... maar ik scoor inderdaad ook liever mijn eigen stukje vlees (zoals je het noemde).
Wat een mooi verhaal zeg, ik zit hier gewoon van te smullenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Netjes van je.
Ze hebben eens een jongen in mijn oude horecagelegenheid laten 'ontmaagden'. Potje gemaakt, alle bezoekers wisten er van (stond zijn naam en het doel met koeienletters op). Het werd nog erger: er was naar horen zeggen weinig keus en meneer was selectief. Dus bij de laatste deur hebben ze hem naar binnen geschopt. Bleek dat het een hele dikke, onhygiënische hoer te zijn. De geur kwam die vrienden al bij de gesloten deur tegemoet. Die gast werkt op dat gebied nu voor alle maagden als bliksemafleider.
Ik denk dat rond de 26 mensen wel volwassen genoeg zijn om er normaal mee om te gaan. De ene is maagd, de ander is op zijn/haar 14e in een aangeschoten bui ontmaagd door iemand die ze nooit meer gesproken hebben. Dan zou ik liever maagd zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef milliondollarbill het volgende:
[..]
Nee dat vindt ik maar niks.
Eigenlijk is mijn vraag ook niet eens zozeer hoe wordt ik ontmaagd. Dat snap ik ook wel.
Ik heb wat achterstand opgelopen door psychische klachten. Nu ga ik dus aan mezelf werken en kort weg gezegd een leven proberen op te bouwen.
Mijn "probleem" is dus de reactie die ik mogelijk krijg van andere wat betreft het maagd zijn en mijn ongemakkelijke gevoel in de buitenwereld door angst voor de mogelijke reactie.
Dan ben je ook gewoon dom vind ik. Als je al ooit naar een hoer gaat, dan hou je dat gewoon voor jezelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Netjes van je.
Ze hebben eens een jongen in mijn oude horecagelegenheid laten 'ontmaagden'. Potje gemaakt, alle bezoekers wisten er van (stond zijn naam en het doel met koeienletters op). Het werd nog erger: er was naar horen zeggen weinig keus en meneer was selectief. Dus bij de laatste deur hebben ze hem naar binnen geschopt. Bleek dat het een hele dikke, onhygiënische hoer te zijn. De geur kwam die vrienden al bij de gesloten deur tegemoet. Die gast werkt op dat gebied nu voor alle maagden als bliksemafleider.
Uiteindelijk komt het toch wel boven water. Dan kan je beter vrienden hebben die daar geen punt van maken. Die zijn er zat te vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:14 schreef muhahaha het volgende:
Geen vrienden meer? Wat is dan je probleem. Antwoord op de vraag of je een vriendin hebt: op dit moment niet.
Niets van gelogen
Ze denken zelf dat je al gehad hebt (dat vullen ze zelf in)
problem solved
Precies. Ik vind het eerder beschaamtelijk dat je naar de hoeren gaat, dan dat je nog maagd bent.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.
Misschien dat het op de zeer korte termijn een oplossing is, maar ik kan mij niet voorstellen dat TS de volgende dag dan alsnog hetzelfde probleem heeft. En dat het daarna verschuift naar: ze moeten er niet op doorvragen met wie ik seks heb gehad.
In combinatie, met: ik kan alleen maar seks hebben als ik er voor betaal.
Een ontmaagding zou in jullie termen ook kunnen betekenen dat je de hond van de buren te grazen neemt. Iets wat ik betwijfel of dat breed wordt gedragen.
Dit is zeker zo; het probleem is ook niet echt de schaamte (tenminste voor mij niet; voor TS lijkt het dit wel te zijn)... het probleem is meer de zeer grote nieuwsschierigheid en het verlangen om een keer seks te hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het eerder beschaamtelijk dat je naar de hoeren gaat, dan dat je nog maagd bent.
Ben al wat ouder, dus kan je er nog wel eentje vertellen. Topic is toch bijna vol. Kan het bij deel 2 weer ontopic gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal zeg, ik zit hier gewoon van te smullen
Die nieuwsgierigheid ken ik wel. Maar ik weet wel dat het niet bevredigend is om met iemand seks te hebben die helemaal niet aantrekkelijk voor je is. Beter doe je het dan niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit is zeker zo; het probleem is ook niet echt de schaamte (tenminste voor mij niet; voor TS lijkt het dit wel te zijn)... het probleem is meer de zeer grote nieuwsschierigheid en het verlangen om een keer seks te hebben.
Echt, wat een kankerstreekquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:16 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Netjes van je.
De ''alle vrouwen zijn geldwolven'' theorie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef DustPuppy het volgende:
Uiteindelijk betalen we allemaal voor seks.
Naar de hoeren gaan is alleen de meest directe methode.
Meer volgens de theorie van niet-creatieve en onzekere mannen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
De ''alle vrouwen zijn geldwolven'' theorie?
Ik heb het niet alleen over vrouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
De ''alle vrouwen zijn geldwolven'' theorie?
Jij hebt dus seks met mannen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over vrouwen
Ehm, nee?quote:
Nou, als je geen vriendin hebt dan doe je minder vaak leuke dingen (wat soms geld kost). Ook kom je minder vaak buiten en gaan je kleren daardoor langer mee. Sommige doen het zelfs nog met een condoom, wat ook weer geld kost.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:19 schreef Ripley het volgende:
Hoezo betalen we allemaal voor seks dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |